Jump to content

Vi S-a Intamplat Sa Va Pice Motorul La Masina, La Propriu?


IulyKiller
 Share

Postare recomandată

Ce s-ar fi intamplat daca iti cadea motorul la 200 km/h?

Daca era in Romania cu 200/h nu era cu "sa-i fie tarana usoara" era cu "pierderea controlului masinii din cauza vitezei neadaptate conditiilor de drum si depasirea vitezei legale".

Daca tu crezi ca mai statea cineva sa-si puna problema ce s-a intamplat cu masina respectiva care oricuma ajungea componente pana la franare te inseli amarnic.

Mai usor cu racing-ul pe sosele si mai bine ii ardeti la service.

Sincer d-aia nu prea suport service-urile de la colt, ei reparand n tipuri de masini. Sunt clar si exceptii de service-uri conduse de pasionati, insa raman ca exceptii (de laudat!).

Cazuri cu suruburi care trebuie schimbate dar nimeni nu le schimba, suruburi care cad in diverse bai de ulei (posesorii de BMW stiu la ce ma refer), axuri de ventilatoare ne-echilibrate, etc etc mie imi spun un singur lucru: specializarea e viitorul.

Poti fi un mecanic extraordinar, n-ai de unde sa retii 100 modele de masini, fiecare cu cate o "chichita" de genul asta. Poti intr-adevar sa faci niste lucruri extraordinare, pe care un "executant" de service scolit nu e in stare sa le faca pt ca n-are experienta (de ex o problema mecanica mai complicata la motor gen segmentarea sau reglat avansul) insa pentru probleme curente si hibe cunoscute, precizate de fabricant in documentatia interna, tot ai o problema.

Or sa mai cada motoare (la propriu), or sa mai injure diversi diverse marci cum ca ar fi nefiabile, cert este insa ca indicatiile producatorului nu-s respectate. Dati in judecata daca e reprezentanta (orice alta solutie e buna de aruncat la gunoi) sau evitat service-ul de la colt daca nu sunt macar la nivelul de pregatire al celor de la reprezentanta sau nu au bunavointa sa respecte manualul producatorului.

"Parerea mea" de scarbit de service-uri low-cost (incluzand reprezentantele).

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • IulyKiller

    8

  • andREI

    5

  • tlc

    4

  • GABIVVX

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat curelele si vreau sa spun ca nu au schimbat nici un surub le-au folosit tot pe cele vechi ..sunt surprin ca nu am auzit de asa ceva ..un lucru este sigur am mers cu 210 km . si este ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema...am schimbat 2 suporti la motor (VW Golf 3 1.9 TDI), cel din partea stanga de la cutie si cel din fata...si cei de la service mi'au pus suruburile vechi...ar trebui sa'mi fac griji...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma alatur celor care le.a picat motorul la propriu...am schimbat distributia si la mine au fortat prea tare ridicarea motorului din partea dreapta si au rupt un surub de la tamponul de motor, cel de pe cutie.

am mers aproximativ 1500 km si atunci a inceput distractia....a inceput sa trepideze toata masina...in final am rezolvat.o singur in parcare.

nu vreua sa dau numele firmei care mi.a schimbat, bulit masina ca se supara cei de la FRONTAL.

mergand la ei cica: nu domnule e normal sa ridici din partea dreapta ...dar de unde stiti ca noi am rupt surubul...

normal este ca la o schimare de distributie se schimba toate suruburile de la tamponii de la motor... in fine pret final: tampon motor 350 ron + suportul de pe cutie care avea filetul praf si un surub rupt in el, care atunci cand l.am dat afara s.a bulit filetul si alt filet nu se poate da, 150 ron de la dezmembrari, si 20 ron 2 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba din contra , cred ca ar trebui sa dai numele firmei pentru ca alti colegi de forum sa nu pateasca acelasi lucru. E un fel de a ne feri de tepari , a se citi incompetenti .

Au fost recomandati de "FRONTAL" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un caz, eram in masina, un hyundai tucson, tot dupa o interventie in service la reprezentanta, masina in garantie. deci se intampla. nu aveam decat vreo 180 in momentul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu acusica trebuie sa schimb distributia la masina din semnatura...deja incepe sa-mi fie frica(dupa ce am studiat acest topic)...o sa stau acolo cu mecanicul pana imi schimba curelele etc... :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cred ca aici ar trebui sa mai posteze un Gop care din cauza plecarilor bruste (aviz amatorilor evitati acest lucru) a reusit sa rupa un fericit surub de la suport si a ramas cu motorasul in brate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles problema expusa. Dar ca sa fiu sigur, la urmatorul schimb de ulei, vreau sa merg eu cu acele suruburi la mecanic. Cum fac sa stiu despre ce e vorba exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am patit-o la masina din semnatura. Fara actiune service, fara schimbat curele, distributie sau altceva. Mi-a alunecat piciorul de pe ambreiaj cand inaintam in coloana ( 1500 Rpm, cam pe acolo) si s-a auzit trosc si a inceput sa huruie urat de tot. Cand am ridicat capota, motorul era culcat pe-o parte. Diagnosticul celor de la service: "Suport motor rupt". Noroc cu garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

:D multumesc kidule pt introducere

patania mea a fost din cauza "l.i.n.i.u.t.e.l.o.r." si mi-au cedat suruburile care tin suportul....s-au retezat si cam atat...restul sunt detalii :offtopic:

oricum am trecut de evenimentul respectiv cu bine...si de atunci (8 luni) nu mai plec cu mai mult de 1500 rpm de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari

dupa cum citesc aici vad ca toti sunteti documentati cu privire la acele suruburi de la suportii motorului care ar fi de unica folosinta...eu nu am stiut de acest lucru pana acum.

Insa, acum un an si ceva, dupa ce am luat masina, am dat fuguta la mecanic sa schimb distributie, pompa de apa, curea de accesorii si rolele aferente, toate schimbate la indrumrea lui.

In timpul acestei operatiuni, m-am atasat de mecanic si am ramas prieteni.

Mi-a explicat multe treburi de care nici macar nu aveam habar, printre care si de o chestie, mai precis o pasta care se da pe filetul surubului si care este antidesfacere (verde, albastra cu diverse proprietati adezive) si care are rolul de a preintimpina cele patite de voi, adica desfacerea unui surub si suprasolicitarea celuilalt sau celorlalte.

In decursul vetii mele scurte de sofer, pana acum, am intalnit 'nspe mii de mecanici, care mai de care mai meserias si mai atotstiitor.

dar nici macar unul nu l-am vazut sa se documenteze inainte sa faca ceva despre care nu stie nimic sau macar sa respecte cele impuse de fabricant. marea majoritate fac dupa ureche sau cum cred ei ca e mai bine...de multe ori cum cred ei ca e mai bine, e cel mai prost...

Tipul de care va povestesc, are o taraba de computer la atelier cu Autodata, Elsa si Etka instalate si la fiecare nelamurire isi limpezeste mintea cu cateva date din acele softuri...si ca sa revin la subiectul acestui topic, aici se aplica vorba aia...''la pomul laudat, sa nu dai de-a fuga'' adica sunt satul de service-urile mari...

si de ''profesorii de acolo''.

Pe toti prietenii si cunostintele mele, ii sfatuiec sa se intereseze foarte bine de service-ul si de mecanicii la care vor sa mearga.

numa' toate bune sa fie!!!

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit si eu acest topic in urma cu ceva timp, dupa care a urmat inlocuirea distributiei urmata la ceva timp de volant si ambreiaj. Informat fiind de inlocuirea suruburilor de la tampoanele motorului am zis sa intreb mecanicul daca nu ar fi necesara aceasta operatie. Raspunsul a venit promt: nu este nevoie ca de cand lucreaza el nu a patit sa i se desfaca suruburi. Linistit pe jumatate, am plecat cu speranta ca nu voi fi eu ghinionistul care sa confirme regula. Si totusi saptamana asta, cu 10km inainte de Timisoara, aud zgomote venind de la motor din partea stanga. In prima faza nu mi-am dat seama ce este, dar seara studiind problema la intalnirea de la TM cu ajutorul lui Armando si Flavius am constatat ca un surub de la tamponul motor de pe partea stanga era desurubat cam 3cm, iar al doilea era retezat. In final problema am rezolvat-o intr-un service cu ajutorul lui Mariantm caruia ii multumesc inca o data pe aceasta cale. Daca nu sunt mecanicii atenti, sa le atragem noi atentia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 luni mai exact prin DEC am auzit un "vuuuuit" la treapta 1a si a 2a, am fost cu ea la 2 mecanici, primul imi zice , fara sa o suie pe elevator ca e tamponul dintre cutie si motor slabit si trebuie schimbat, chestie de uzura (masina mea fiind din 2005) am zis ok, cat costa , mi-a zis 3 mil cu tot cu manopera, am zis, ok ! Pe drum insa zic hai sa ma mai duc la un prieten, ca sa isi dea si el cu parerea , 2 pareri sunt mai bune decat una , mi-am zis . Ok, am ajuns in Baneasa (la el la service numai masini din 2004 in sus, si avea si un Cayene , schimbat evacuarea..tunat)..imi zice sa trag frana de mana si pe loc imi zice sa ii dau cu 1a si inapoi....dupa acest test zice hai sa mergem cu ea

si se simtea la 1a si a 2a cum am mai zis , apoi cand ne intorceam sa o punem pe elevator, a inceput un sunet f urat, si tot bordul stop engine ! si bipaia toata, am oprit instant motorul.

SURPRIZA ! A CAZUT MOTORUL DIN TAMPON ! ( cu cateva zile am fost prin tg mures, nici nu vreau sa ma gandesc cum era sa ma prinda asa pe drum...pe serpentine pe bv, ...sigur era pa motorul 200%. )

s-a rupt in partea dreapta tamponul, dar ruperea lui s-a facut din cazul, ca unul din cele 2 suruburi de 14, s-a retezat ...el mi-a zis ca e defect de fabricatie pt ca dupa ce l-a scos se vedea in el ca si cum as pune un bold pe jumatate si apoi s-ar turna surubul !

oricum sunt fericit, pt ca dupa ce a dat jos partea de acolo, au inceput sa faca poze si sa imi zica ca mi-a trecut glontul pe le ureche, in mom cand a cazut motorul, ruperea aceea din tampon, a impins in cureaua de distributie, s-a spart capacul acela protector

s-a topit cureua f tare si s-a ciupit in multe locuri si din aproximativ 1,5 cm cat are ea latime se mai tinea in mai putin de 0,5 cm....si stie toata lumea ce se intampla cand se rupe de tot cureaua de distributie....ca atreneaza in paguba mai multe componente..ale motorului si o GAURA de toata frumusetea ...in buget si mai ales in suflet !

S-a rezolvat am schimbat kitul de distrbutie plus tampon, masina merge f ok, fara nici o problema...ii multumumesc lui Dumnezeu ca am scapat cu 12 mil cu tot cu manopera !

mare grija la acele suruburi , cred ca ar trebuii sa fie verificate mai des ^_^

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Pai, tocmai de aia am spus ca bine ca nu am fost eu la volan. Eu de obicei merg pe autostrata cu 180-200, si nici prin oras nu circul prea ortodox, si nu stiu ce s-ar fi putut intampla daca-mi pica motorul la o viteza asa mare.

da ma, tu mergi cu 180-200 .. mie la passat din 2004 19tdi cu 101 cai 5 viteze . la 170 180 deja nu imi place ca-i prea turat.. si tu mergi cu 180-20?? cum se poate?

ce consum scoti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum la 260 km/h cu masina incarcata full 5 oameni + bagaje + o damigeana in brate, 3,7l/100km.

IulyKiller Last Active 19th August 2008 - 10:11

Salut, postul e foarte vechi dar in general vorbind nu trebuie sa crezi chestii de 200 km/h cu motor de 1,4, sau consumuri gen 4,2 mers sportiv in afara si de maxim 7 in bucuresti la ora de varf. Si in general vorbind, discutiile de acest fel (Vmax) nu sunt agreate pe vwf.

Rog moderatorul acestei arii sa nu ii dea noului nostru coleg un WARNING in loc de bun venit. Toti am fost odata "incepatori", si la propriu si la figurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si mie mi a cazut motorul ALH la Octavia, tot asa, cu 25000 dupa schimbarea kitului de distributie, de asemenea refolosind suruburile vechi... rupand si urechea din carcasa motor. Noroc ca intr o parcare, manevrand din marsarier. Pe TDI forum ul din state e descris "adaptorul" cu care se substituie urechea rupta, fiind in apropiere gauri filetate neutilizate, nefiind nevoit sa sudezi carcasa(ce oricum nu e ceva fiabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Poti, te rog, sa imi spui si mie ce e cu adaptorul acela, te rog?

scuze ca intreb, nu sunt lenes, dar as pute a sa caut si 5 ore pe frumul acela si sa nu il gasesc, habar nu am care sunt cuvintele cheie cu care as putea da de subiect.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la un amic cu un golf 3 , efectiv i-a picat motor in mers pe scut(noroc ca avea viteza foarte mica) ... erau ruginite tampoanele si tablaria din caroserie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Astăzi am găsit topicul și sincer nu mă bucur prea tare.

Se pare că ALH ul este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

La motoarele 1.6 16 V, BCB exista acest pericol de a cadea motorul daca nu sunt schimbate acele suruburi? la acest tip de motor se umbla la suport motor in cazul schimbarii distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un g4 1.4 16v motor tip BCA suportul de la cutie de pe partea soferului are joc stinga-drepta(cam mare fata de cel al vecinului meu), alta simptoma nu are. Am observat accidental la schimbul de ulei al motorului ,parca ar avea joc in cauciucul suportului,ce sfaturi imi puteti da? se poate schimba numai cauciucul?am18000KM de cand am sc distributia nu cred ca are vreo legatura.

Modificat de valy65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba tamponul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ,dar e grav trb schimbat rapid?

Modificat de valy65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!