Jump to content

Probleme Electrice, Semnalizare


SandMan
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze daca e cam off-topic dar am si eu o problema la Mk3-ul meu. E din '94 motorizare 1.9D.

Deci, cu vreo 2 luni in urma am montat o instalatie bixenon aftermarket, pe masina. pana acuma totul mergea perfect dar dintr-o data cand pornesc motorul si aprind farurile mi se reseteaza ceasul la bord si trip counter-ul. de ce se intampla fenomenul acesta nu pot sa-mi dau seama. incarcarea e buna, am masurat-o si am verificat si sigurante. Cum ma puteti ajuta sa remediez problema? Imi sunt binevenite orice fel de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • narcis_sv

    14

  • cheloo_e13

    11

  • ass1

    10

  • adi_adi23

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica bornele de la baterie sa fie stranse bine. Se intampla asta chiar daca motorul e pornit de mai mult timp? Sau doar atunci cand aprinzi farurile imediat ce ai pornit motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am şi eu o problemă, şi e de natură electrică aşa că am să postez aici.

În primul rând, salutare tuturor, am un golf 3 din 1993, motor de 1.8 pe benzină şi recent am fost să fac ABS-ul la maşină.Unul dintre senzorii numai mergea, bun, am cumpărat, am fost la service să mi-l pună, după electricianul şi eu am dat o tură cu maşină şi o mers ABS-ul.M-a schimbat şi becul de la ABS că era spart, nu cu un bec din fabrică, un pic mai mare, dar merge.

Dar azi seară am mers cu ea până la magazin, şi în timpul drumul becul de la ABS era un pic aprins, nu era stins de tot, ci un pic de tot aprins.Ziua nu am văzut asta din cauza luminii probabil, şi electricianul a zis că merge foarte bine ABS, chiar şi eu am încercat, şi mi-o ţâpat pedala înapoi.Dar azi nu am pus o frână bruscă să văd dacă mai merge.

Deci pun cheia în contact, se aprinde becul normal, după se stinge şi se aude un CLICK ca şi cum ar verifica starea abs-ului ceea ce mi se pare perfect normal, şi rămâne o dâră de lumină roşie ca să zic aşa la Abs.

Poate să fie ca am şi un bec mai mare decât unul normal?Precizez că becul luminează mai tare decât unul din fabrică când pun cheia în contact.E un bec improvizat de electrician.

Ce spuneţi?E normal sau e bai acolo?Apropo am uitat să zic că electricianul o legat computer-ul la golf şi nu o găsit erori, după ce am montat noul senzor de ABS.Am să pun şi poze mâine să vedeţi despre ce-i vorba mai în detaliu, că nu mă lămuriţi.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit. Nu e nici o problema atat timp cat ABS-ul functioneaza perfect si nu sunt erori in modulul de ABS. Mai mult ca sigur becul e de vina. Se poate gasi si bec ca acela dar mai greu. Eventual incearca la dezmembrari unul care nu e ars cu tot cu panoul ala pe care e martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi faza e că nu am încercat azi ABS aşa brusc, dăcă-mi ţâpă pedala înapoi, sau este şi o altă modalitate de a încerca fără să bruschez frână?Am să revin mâine cu poze cu acel bec respectiv.Un prieten mi-a spus că nu e nimic că nu e aprins becul ca şi când aş pune cheia în contact.Se vede numai noaptea becul, ziua nu-l văd, că e o dâră de lumină roşie.

Dacă ar fi o problemă ar trebui să se aprindă complet becul nu?Nu cum mi se aprindă mie.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune frana si vezi daca functioneaza. Daca functioneaza atunci fa ceva cu becul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de ABS, vin si eu cu o intrebare: Becul martor ABS trebuie sa se aprinda cand este detectata vreo eroare la sistemul ABS sau/si la intrarea in functiune a sistemului ???

Am incercat ABS-ul prin franare brusca, intr-adevar pedala opune rezistenta, dar becul nu se aprinde...

Intr-adevar becul se aprinde pentru cateva secunde la punerea contactului dupa care se stinge si nu se mai aprinde chiar daca intra in functiune ABS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ştiu că trebuie să se aprindă becul când e vreo problemă la ABS, nu trebuie să se aprindă când pui frână bruscă.

Şi la mine se aprinde tot aşa becul după punerea în contact, stă câteva secunde şi după se stinge, şi când o pornesc, face la fel, deci ar trebui să fie okay.

Să ne lămurească careva, ar fi bine că şi eu-s nelămurit!

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde doar cand pui contactul sau cand are vreo problema. Atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu resetarea bordului, am verificat bornele, le-am curatat, dar tot aceeasi treaba. treaba e ca mi se reseteaza trip counter-ul si ceasul ori imediat dupa ce pornesc motorul ori ca las 5 minute motorul pornit si dupa aceea. dar asta nu se intampla chiar de fiecare data. daca motorul merge mai mult timp, sau am umblat un pic cu masina, si e cald motorul atunci nu face figura asta. daca puteti sa ma ajutai cu niste sfaturi. oricum e enervant

Modificat de nor_bk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat semnalizarea :D. nu era oxidat,si nici becul ars. am desfacut si nu atingeau placutele,si erau si putin ruginite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima poză e după ce mi se aprinde becul normal ca

post-70486-0-39943700-1298161964_thumb.j

post-70486-0-21234800-1298161977_thumb.j

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu resetarea bordului, am verificat bornele, le-am curatat, dar tot aceeasi treaba. treaba e ca mi se reseteaza trip counter-ul si ceasul ori imediat dupa ce pornesc motorul ori ca las 5 minute motorul pornit si dupa aceea. dar asta nu se intampla chiar de fiecare data. daca motorul merge mai mult timp, sau am umblat un pic cu masina, si e cald motorul atunci nu face figura asta. daca puteti sa ma ajutai cu niste sfaturi. oricum e enervant

Atunci cand dai drumul la xenon se pare ca tie iti ia prea mult curent. Poti pune pe instalatie un releu (daca nu ti-a pus cand ti-ai montat xenonul). Da un pm daca vrei sa-ti fac o schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua tuturor!

In primul rand va rog sa mi spuneti daca stiti pe care dintre consumatorii electrici exista relee si unde sunt localizate.

(VW GOLF 3 , 1995 , 1,6 (GEAMURI, OGLINZI SI TRAPA ELECTRICA))

Problema care incerc sa o rezolv e legata de geamul dreapta fata care nu se deschide de la nici un buton. In schimb de la centralizata se deschide si inchide cu restul geamurilor. ce poate fi?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca numai geamul ala nu merge, ar trebui sa desfaci fata de usa si sa alimentezi motorasul pe direct sa vezi daca merge. In tabloul electric, ai doar o siguranta pentru geamurile electrice destrul de mare, dar aia e buna din moment ce merg celelalte geamuri. Daca motorasul merge pe direct, trebuie sa verifici daca ti-l alimenteaza, posibil sa ai vrun cablu intrerupt.

post-44347-0-15340000-1299498923_thumb.j

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si atunci dece din inchiderea centralizata se inchide si se deschide cu celelalte geamuri simultan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze nu intelesesem partea aia :). Atunci ar trebui verificate daca vine comanda de la butoane daca nu e intrerupt vrun fir pe undeva. E un pic ciudat ca de la nici un buton nu merge, cam mare coincidenta sa fie intrerupte ambele fire. Vezi daca primeste comanda de la butoane. Tiam atasat si o schema electrica poate te ajuta.

sch._geamuri_el.fata.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi deocamdata, sa vad ce rezolv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cele doua sigurante de pe schema trimisa f43 si f14 se regasesc pe tablou? sau sunt independente. Conform acestei scheme e problema de f 14 intrucat f 43 e conectata direct pe plus adika ce ziceam eu cu centralizata. F14 e siguranta care intra in joc dupa ce pornesti sau pui contactul. In concluzie banuiesc ca f 14 e problema. Intrebarea unde le gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai exact cablul sw ge care e in portiera.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F14 E siguranta nr. 14 din cate cred eu. Dar nu cred ca e de la vreo siguranta din moment ce celelalte iti merg. F43 e siguranta de pe pozitia 24 de la relee, iar F14 de la sigurante. Am mai gasit asta si cu sigurantele si schema electrica pt. modelul cu 4 geamuri el. Dar iti sugerez sa te uiti pe prima schema cu doar 2 geamuri sunt mai putine fire :) .

relee.pdf

sch._geamuri_el._fata_spate.pdf

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi cer scuze daca e cam off-topic dar am si eu o problema la Mk3-ul meu. E din '94 motorizare 1.9D.

Deci, cu vreo 2 luni in urma am montat o instalatie bixenon aftermarket, pe masina. pana acuma totul mergea perfect dar dintr-o data cand pornesc motorul si aprind farurile mi se reseteaza ceasul la bord si trip counter-ul. de ce se intampla fenomenul acesta nu pot sa-mi dau seama. incarcarea e buna, am masurat-o si am verificat si sigurante. Cum ma puteti ajuta sa remediez problema? Imi sunt binevenite orice fel de idei.

Aceleasi simptome le am si eu la a mea de ieri de cand le-am montat . Poate cineva sa-mi dea un sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Revin cu o problema mai veche si anume a claxonului.

Am avut timp si am verificat sigurantele si semnalul pe cabluri.

Am constatat ca sigurantele sunt ok si ca in mufa claxonului am "plus" pe ambele cabluri(fara sa fie apasate contactele de pe volan).

Va rog daca stiti sa mi explicati daca este corect sa fie asa (pe volan am doua contacte de claxon) sau daca e vreo problema pe cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!