Jump to content

Probleme Electrice, Semnalizare


SandMan
 Share

Postare recomandată

din ce am vazut eu are doar unu in dreapta jos aproape de bara. unde sa fie celalalt?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • narcis_sv

    14

  • cheloo_e13

    11

  • ass1

    10

  • adi_adi23

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Off-topic: vad ca apar threaduri noi ca ciupercile dupa ploaie :)

Anyway, pentru narcis_sv: aceeasi problema am avut-o si eu, si erau contactele din volan. Le desfaci frumusel si le cureti bine de tot si ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa vad si revin.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou,

Am desfacut clapele de pe volan dar contactele sunt ok. nu creed ca e de aici. alte sugestii?

Off-topic: vad ca apar threaduri noi ca ciupercile dupa ploaie :)

Anyway, pentru narcis_sv: aceeasi problema am avut-o si eu, si erau contactele din volan. Le desfaci frumusel si le cureti bine de tot si ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui pe cineva sa apese claxonul si tu masori tensiunea pe firele de la claxon, sau pui un bec de semnalizare sa vezi daca vine tensiune. Daca nu vine, verifica sigurantele, apoi instalatia electrica.

Modificat de Chris_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am dat un search cu aceasta problema si nu am gasit nici un topic cu subiectul asta, daca totusi exista vreun topic imi cer scuze.

Problema e in felul urmator: cand pun frana, o data cu stop-ul pe frana mi se aprind si semnalizarile pe spate :blink: Tin sa mentionez faptul ca semnalizarea functioneaza cum trebuie doar ca se aprinde pe spate o data cu frana. A mai patit careva asa ceva? Unde ar putea fi problema?

Astept raspunsuri de la cei care s-au confruntat cu asa ceva si de la cei care se pricep.

Multumesc anticipat!

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firul de masa si totodata tot ce ai bec cu 2 filamente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a zis si colegul verifica masa sa nu fie slabita , eventual cauta un scurt. Mai uita-te si pe placa stopurilor vezi daca e ceva in neregula (eventual da pe ea cu WD-40).

Becuri cu dublu filament nu ai......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ai un contact imperfect/oxidat si de aici problema ta , vorba colegilor de mai sus verifica becurile daca ele sunt ok sigur nu face contact masa ,

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si firul de masa unde-l gasesc? Sunt 0 la capitolul electricitate :huh: Iar la bec inca nu m-am uitat daca e cu unul sau doua filamente. Am spray de contacte, acum sa stiu unde sa dau cu el :)

E posibil sa risc sa busesc bateria daca merg asa?

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai uitate la fiecare tripla in parte , scoate placa cu circuite din locasul ei (placa cu becuri ),verifica sa nu fie oxidate ca apoi da in scurt , curata fiecare bec in parte si lamelele din soclu , fol sprayul de contacte la mufa de legatura ,verifica sa nu fie vrun cablu slabit , mare inginerie nu e , sigur ii dai de cap , mai ales daca problema asta a aparut din senin si nu ai umblat tu pe la ele

nu strici nici o baterie ,stai linistit, mai mult ca sigur ai un contact imperfect ori lamele oxidate si da in scurt ,

poti schimba si toate becurile cu unele noi mare investie nu e , ca doar le-a ajuns atatia ani de functionare , ai sa vezi ca se simte diferenta dintre cele vechi si cele noi

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut din senin fara sa fac nimic, plus ca nu face tot timpul, am sa verific placa de care zici tu insa cu firul de masa tot nu m-am lamurit, unde-l gasesc? :)

Oricum e ciudat sa faca doar alea de pe spate simultan, tind sa cred ca problema ar fi prin alta parte avand in vedere ca e pe ambele parti, cum naiba sa se buseasca stanga cu dreapta simultan? Dar cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai masa la stopurile de pe spate cred , este un fir maro,ca sa probezi astea ,leaga un fir de la caroserie cat mai aproape de papucul firului maro ,daca nu obtii un rezultat bun verifica priza (mufa) cu cele 8 fire de la fiecare stop , firul maro de pe pozitia 1 a poate a facut scurt, plasticul poate fi topit de jur imprejur ,prin urmare se descarca in circuitul becurilor de semnalizare

Sper sa fi fost de ajutor ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa la stopuri.Verifica firul maro si gros din mufa.Acolo s-ar putea sa fie neregularitati(plastic ars, contacte innegrite, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa din placa.. sa nu fie oxidata ( maro ) am patito eu si cand puneam semnalizare sau altceva..se aprindeau aleatoriu ;)... verifica in spate acolo mufe.placi.tot ce e legat de stopuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine voi desface sa vad ce minuni gasesc pe acolo, va tin la curent. Multumesc mult pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca semnalizarile din spate dreapta sunt conectate in spate stanga ( nu sunt independente ). In cel din stanga intra 2 mufe: una de intrare cu multe contacte care vine de la modulul de comanda si o alta, de iesire, cu mai putine contacte care merge la stopul din dreapta.

De asemenea, vezi ca semnalizarile din spate sunt legate la masa printr-un fir maro undeva in portbagaj in partea stanga printr-un papuc de masa prins cu un surub. Verifica si masa respectiva.

post-60834-0-18862300-1294040015_thumb.j

post-60834-0-53593200-1294040026_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL

AM SI EU O PROBLEMA CU SEMNALIZARILE

CAND SEMNALIZEZ STANGA SAU DREAPTA MI SE STING SI BECURILE DE PE STOP

ADICA MERG CA SI CUM SEMNALIZEZ SI CU STOPURILE

SPER CA SUNT INTELES

PLS HELP

Modificat de taz21
nu mai scrie cu caps lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema. verifica prizele in spate.. si tot ce tine de placa si fire. o mai fi intrat apa pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Zilele astea am observat si eu o problema la semnalizare....Cand semnalizez stanga, semnalizeaza bine, intervalele de aprins/stins ale becului de semnalizare sunt normale...cand semnalizez dreapta, becul semnalizeaza de vreo 2 ori mai repede. Daca pun avariile, amandoua semnalizarile functioneaza normal.

Nu am idee de la ce sa fie deoarece semnalizarea becului stanga si cel din stanga este comandata din releul se semnalizare care este comun celor 2 semnalizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e nici un bec ars? Ai schimbat cumva becurile? Cam astea sunt simptomele cand ai un bec ars sau l-ai schimbat cu unul de putere mai mica :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar am becul fata-dreapta ars. Initial ma uitasem la semnalizarea stanga-spate si lateral-fata...si functionau...dar la cel din fata nu m-am uitat...acum stiu ce am de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. am si eu o mica problema. semnalizarea dreapta fata nu-mi mai merge.am inlocuit becul si nici oxidat nu pare.ce altceva ar putea fi? semnalizarea spate si lateral functioneaza insa nu normal. semnalizeaza de 2 ori mai repede. ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa fie pinii(papucii) cablurilor infipti bine in soclul becului. E normal ca atunci cand nu merge un bec, celelalte sa palpaie mai repede decat de obicei. Daca zici ca ai schimbat si becul, inseamna ca traseul curentului electric este intrerupt si nu ajunge la bec => pini scosi, cabluri intrerupte sau rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu "nu pare sa fie oxidat" nu e chiar concret. exact aceasi problema am avut-o si eu din cauza ca a intrat apa la semnalizare, si a trebuit sa folosesc un spray. cel mai sigur ar fi daca ai verifica cu un aparat de masura daca vine tensiune atunci cand semnalizezi. incearca sa faci asta si apoi spui ce ai gasit.

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!