Jump to content

Probleme Electrice, Semnalizare


SandMan
 Share

Postare recomandată

@ovidiu: cu placere, astept rezultate

@claudiu: cauze poate fi: becuri arse, sau contactorul din cutie defect. IOncearca mai intai sa scoti mufa de la contactor (are 2 fire), pui contactul, babi o sarma intre pini, si fugi in spate si vezi daca merg. Asteptam noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • narcis_sv

    14

  • cheloo_e13

    11

  • ass1

    10

  • adi_adi23

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema: un golf 3 diesel, 1.9TD, merge impecabil, numai ca la 2800-3000 rotatii/min se reseteaza ceasurile, dar numai ceasurile, atat! Verificat, curatat, sters, uns, strans foarte bine bornele. De la ce ar putea fi? Ce as mai putea sa verific? Mentionez ca instalatia electrica nu are nici o improvizatie, nu este atinsa, sigurantele sunt verificate una cate una. Please HELP ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu sesizezi nici o modificare la limini cand se reseteaza,gen sa se sting becurile sau sa lumineze mai slab,poate sa fie si ceasul de vina,sa-ti dea un scurt cand ajunge la acele turati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se sting luminile, nu este nici o modificare in mersul motorului, absolut nimic. Numai ca indicatoarele "cad" la zero, si ceasurile se reseteaza, respectiv trip si ora

Multumesc Pac, o sa incerc si asta, numai ca este greu sa gasesc ceasuri cu turometru sa incerc 10 minute

Dar o sa pun de benzina, sa vad daca face si la ele

Daca mai are si altcineva idee, i-as ramane dator

O sa incerc si varianta asta cu ceasurile, si orice modificare o sa va tin la curent.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am curatat bornele si am pus vaselina.Tot intrerupe si am constatat si alt fenomen,anume ca uneori nu invarte,ca si cum ar fi bateria moarta si in clipa aceea o ia si ceasul de la ZERO.Doar ca dupa ce invart cheia in contact si incerc iar...porneste.Astept noi pareri.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit topicul. Verifica aprinderea (delcou, bujii, fise)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, eu zic sa verifici punerea la masa a masinii, ai in atasament toate punctele de conectare a instalatiei electrice la sasiu.

Verifica-le pe cele din compartimentul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea, nici o alta idee nu aveti? Am testat aseara si cu alte ceasuri, la fel face. Am luat-o de la capat cu bornele, sigurantele, si cam tot ce se putea verifica.

Alte idei? Sa le pun in aplicare diseara?

Multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna LUPO si iti multumesc.Astazi voi verifica toate legaturile la masa,daca nu reusesc voi apela la un electrician.O saptamana de vis tuturor vwistilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cheloo

verifica contactele de la alternator.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot legat de partea electrica: As vrea sa stiu si eu de unde pot lua un (+)12v de la blocul de lumini....cumva cablul galben/rosu din manunchiul acesta(vezi imaginea)?

post-53856-1283181004_thumb.jpg

Modificat de 2_Be3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu firul cu 12v permanent este ros si 12v dupa contact este negru dar cel mai sigur il gasesti asa; scoti mufa din bloc si vezi ca pe pinii bloculuitai sa gasesti niste numere cel care are plus12v permanenteste nr 30 si cel cu plus 12v dupa contact este nr 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am rezolvat-o,multumesc lui Dumnezeu si celor de pe forum.Am verificat toatele conexiunile si nimic.Pana la urma am verificat daca incarca alternatorul si...incarca.Am oprit motorul si am aprins luminile.In aceasta situatie bateria a coborat imediat la 11.5V.Asa ca totul se limpezise.Am cumoparat o baterie noua si s-a schimbat totul.Va multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca in functie de consumator tensiunea bateriei (cu motorul oprit ) sa scada mai mult sau mai putin.

Cand dai la automat poate scadea pana pe la 7-8 volti (nu mai stiu exact cat), important este ca dupa ce ai scos consumatorul respectiv tensiunea sa revina aproximativ la valoarea initiala (in functie de cat ai tinut consumatorul respectiv). Aici ar fi mai multe de discutat referitor la starea bateriei, dar bine ca ai rezolvat-o :cool: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vasy, acum am venit de la masina.Am verificat legaturile de la alternator, in special "excitatia", nici o modificare, am mai verificat contactul, am pus alte ceasuri, nici o modificare, nu mai stiu ce sa-i mai fac. Alte idei? Multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema mai mica am si eu , nu se mai aprinde un stop dreapta spate, imi face un blitz si atata, se inchide ( tin sa mentionez ca triplele sunt cu leduri ) ,de la ce ar putea sa fie ???:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopul dreapta spate este alimentat din stanga spate. E o mufa cu vreo 5 contacte in blocul de lumini stanga spate care duce in cel din dreapta. Verifica si tu contactele la mufa, cablul, etc. Eventual vezi daca inversezi blocul de lumini stanga cu dreapta daca la fel face. Daca face la fel sigur e un contact ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat ca nu mai functioneaza nici becurile din marsarier ....:), sa nu fie din modulul ala care este pe tripla ....ceva electric, am sa verific contactele poate poate

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am dus din germania un G 3 , motor 1.4 din 97 si am observat ca atunci cand pun contactul ( nu tot timpul) imi iese pitin fun din consola de la volan ( de sub butonul de avarii) . Am inteles ca este de la praf si la multe masini face asa. puteti va rog sa ma ajutati cu ceva poze sa vad cum se da manetele de semnalizare si tergatoare jos. va multumesc.

Modificat de taz21
Nu era nevoie sa deschizi topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRebuie sa dai jos volanul, apoi ai 3 suruburi pe care trebuie sa le scoti cu ajutorul unei șurubelnițe drepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am vazut la un Golf3 aceeasi problema,situatia cu firicelele de fum din consola volanului se datora manetei de la semnalizare,circuitele de pe ea intrau in scurt la vibratii.Remedierea a fost simpla,inlocuirea ei cu alta de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu aceeasi problema, ba chiar odata am oprit brusc ca mi-era frica sa nu ia foc (nestiind care e treaba) . De la claxon imi facea mie. Am scos dintr-o prostie capacul ala odata (a mea e fara airbag) si am vz contactele alea oxidate si cred ca se atingeau intre ele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea, se pare ca s-ar fi rezolvat problema.

S-a procedat in felul urmator, pentru cine se mai intalneste cu aceasta problema. S-a dat tabloul de sigurante jos, s-au scos si verificat sigurantele, apoi bagate calumea, s-au scos absolut toate releele, s-au scuturat foarte bine (batute de podea), scoase si bagate toate contactele din spatele tabloului si verificate

Daca va intrebati de la ce a fost.... nu stiu, sincer. Dar pentru moment, merge

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema cu stopul de frana , am curatat toate mufele si vad ca acum merge ,dar tot imi clipoceste , cand merge cand nu merge , am masurat si contactul de la lampile de marsarier si nu are curent , m-am uitat in manual si vad acolo ca exista un releu pt lampile de marsarier , dar nu il gasesc la tablou , siguranta e buna .... altceva de la ce poate sa fie ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat mufele de la contactul de pe cutie?atinge mufele(cu motoru pornit) si atunci ai sa vezi daca merg lampile.Daca merg atunci iti trebuie un senzor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!