Jump to content

Probleme Electrice, Semnalizare


SandMan
 Share

Postare recomandată

Am o singura mufa pe cutie .......sa fie acea mufa?Vasy poti fi mai explicit te rog , sunt mai multe mufe ?Poate poti sa pui o poza ....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • narcis_sv

    14

  • cheloo_e13

    11

  • ass1

    10

  • v@sy

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Adi, pe cutie trebuie sa fie 2 mufe. Una cu 4 fire, care este cititorul de viteza, si una cu 2 fire, care este senzorul de la marsarier. Uita-te mai bine, difera de la cutie la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi pe cutie sunt 2 mufe.Una mai mare pt viteza/etc si inca una cu 2 pini pentru masrarier.Mufa aceea cu 2 pini verific-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri , ieri am circulat cu ea in oras , si vad ca si-a revenit , am curatat mufa de pe cutie (de fapt am curatat toate mufele din porbagaj de la triple) , poate nu o sa mai faca figuri .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut , am si eu o problema electrica la golf 3 '94. azi am mers cu ea la spalatorie , a spalato bine, toate alea, am mai mers cu ea cam 2 km sa zic si surpriza: cand calc frana se aprind slab TOATE semnalizarile inclusiv cele din bord(sagetile). Cand semnalizez se aprind slab semnalele si totodat clipesc si stopurile pe frana. ce pot sa fac, ce sa verific ?

mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa ceva, dar nu o scosesem de la spalatorie , era un bradulet de lumini , cand semnalizam, se aprindeau si stopurile si semnalizarile etc :)), aveam un scurt la mufa principala la tripla de pe stanga , vezi sa nu fie de acolo , oricum , cauza pirncipala trebuie sa fie apa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut la tripla stanga mufa mare si aproape ca luase foc ieri. plasticul topit in zona firului maro(masa)...multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o intrebare poate ma incadrez poate nu, vreau sa imi pun semnalizari cu led dar imi tacaie foarte repede ce solutie ar fi?am inteles ca trebuie sa pun ceva rezistor sau ceva de genul. dar nu am habar deloc.daca stie cineva ce trebuie sa fac si cum .vreau sa imi pun semnalizari cu led pe aripa si in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei un aparat de masurat rezistenta, masori rezistenta unui bec de semnalizare, masori rezistenta ledurilor pe care vrei tu sa le pui, scazi rezistenta celor 2 masuratori si trebuie pusa o rezistenta cu valoarea respectiva pe circuit. Asa cred eu ca este logic. Rog sa fiu corectat daca am gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o intrebare poate ma incadrez poate nu, vreau sa imi pun semnalizari cu led dar imi tacaie foarte repede ce solutie ar fi?am inteles ca trebuie sa pun ceva rezistor sau ceva de genul. dar nu am habar deloc.daca stie cineva ce trebuie sa fac si cum .vreau sa imi pun semnalizari cu led pe aripa si in fata.

Vrei sa improvizezi tu si sa pui LED in loc de BEC ? Pune 3 leduri grupate fara nici o rezistenta daca vrei sa lumineze mai puternic , iar daca vrei cu un singur led ii pui un rezistor de 1 kilo ohm. Da' mai bine cumperi becuri cu led.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci vreau sa pun bec cu led.am gasit ceva aici la noi ieftine si bune are un prieten pe frana si pozitie spate si vreau sa imi pun si eu pe semnalizare mai ales ca am stopuri clare dar am pus becul cu led si merge prea repede arata ca un brad de craciun si nu stiu cum sa fac sa reglementez problema :ceuameni: .Becurtile sunt ingenul cum au baieti de aici http://www.reno.ro/-VAND-Becuri-led-ptr-auto-t178653.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei un aparat de masurat rezistenta, masori rezistenta unui bec de semnalizare, masori rezistenta ledurilor pe care vrei tu sa le pui, scazi rezistenta celor 2 masuratori si trebuie pusa o rezistenta cu valoarea respectiva pe circuit. Asa cred eu ca este logic. Rog sa fiu corectat daca am gresit.

Tin sa te contrazic. Nu poti masura rezistenta unui led. In definitiv ledurile sunt diode iar diodele au o caracteristica tensiune - curent specifica si care nu variaza liniar. Practic daca stii ce tensiune aplici la bornele unei diode din caracteristica U-I poti citi ce curent parcurge circuitul. Acest curent trebuie sa fie acelasi cu cel din cazul in care folosesti becuri clasice pentru un "efect" asemanator.

E o simpla problema de electronica elementara, cel putin asa stateau lucrurile pe vremea cand eram eu in facultate .. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic acolo circuitul de semnalizare detecteaza ca nu are bec sau rezistenta ptrea mica si din cauza asta clipeste mai repede e un sistem de avertizare pentru bec ars si ar trebui pacalit cu o rezistenta nu ma pricep la electricitate. poti te rog sa dai mai multe detalii cum se poate determina valoarea acesteia. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti determina valoarea rezistentei ar trebui sa stii caracteristica tensiune-curent a ledurilor pe care le folosesti tu.

Poti insa afla foarte simplu care este rezistenta becului folosit in varianta originala:

De exemplu daca becul are 5W si e alimentat la 12V => R = 12V*12V/5W = 28.8 Ohmi si I=P/U=5W/12V=4.16A.

Dupa ce schimbi becul cu ledurile+rezistenta respectiva ar trebui ca curentul care strabate circuitul sa fie acelasi daca vrei sa "pacalesti" circuitul.

Pentru stopuri sau frana e mult mai simplu pentru ca in schema electrica nu exista circuit de detectie bec ars, practic trebuie doar curentul din circuit sa nu-ti arda sigurantele adica o plaja de valori destul de larga.

Eu unul nu recomand o improvizatie la partea electrica.

De curiozitate, ce scrie pe ledurile respective? (niste marcaje de tensiune, curent, putere, luminozitate ceva..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema cu faza scurta!In momentul cand pun contactul se aprind farurile,comutatorul de lumini e pe 0.Cand comut comutatorul pe faza scurta nu se intampla nimic raman tot aprinse.Se sting numai cand i au contactul!Va rog sa ma ajutati cu un sfat?!MultScuze nu prea am postat unde trebuie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chi_luci mersi de informatii foarte utile. Eu intrebasem pentru bobo_mihaita si bineinteles ma interesesza si pe mine ca vroiam la un momendat sa fac o modificare de genu si nu am niste caracteristici sati zic la leduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema cu faza scurta!In momentul cand pun contactul se aprind farurile,comutatorul de lumini e pe 0.Cand comut comutatorul pe faza scurta nu se intampla nimic raman tot aprinse.Se sting numai cand i au contactul!Va rog sa ma ajutati cu un sfat?!MultScuze nu prea am postat unde trebuie!

A aparut problema asta acum, sau asa a fost de la inceput? Daca nu a aparut ulterior si tinand cont si de modelul tau de masina nu este o problema ci o dotare a masinii numita DLR (pe romaneste funtionarea luminilor pe timp de zi). Daca cu contactul pus se sting cand tragi frana de mana sigur asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma totusi nu stiu cum sa fac , si nici de unde pot cumpara o rezistenta daca stie cineva iasi fi recunoscvator, eventual sa ma du cu ledurile la magazin si poate stiu cei de acolo dar la ce magazin? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut problema asta acum, sau asa a fost de la inceput? Daca nu a aparut ulterior si tinand cont si de modelul tau de masina nu este o problema ci o dotare a masinii numita DLR (pe romaneste funtionarea luminilor pe timp de zi). Daca cu contactul pus se sting cand tragi frana de mana sigur asta este.

Nu, mi-a aparut de curand!Daca iau contactul se sting1La pozitii,faza luga e ok!Clar e ceva?!Blocul de lumini e ok,siguranta la fel!S-o naiba de masina,m-a speriat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci blocul de lumini nu este in regula,cel mai probabil a ramas un contact lipit. Incearca sa imprumuti unul sa faci o proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

Intrucat pentru moment nu pot sa fac un nou topic incerc sa rezolv problema cu un reply.

Nu imi merge claxonul si am cumparat altul dar se pare ca nu e claxonul de vina ci partea de cabluri sau chiar contactele.

Va rog daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema sa mi spuneti ce as avea de desfacut sa pot verfica cablurile deci mai exact pe unde trec cablurile care vin de la claxon la volan.

PS. VW GOLF 3 ; 1,6; '95; EUROPE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primu rand e foarte bine ca nu poti face un topic nou. va dati seama ce ar fi daca toti venitii ar face cate un topic nou la problema lor?? la ora actuala exista cate un topic aproape la toate problemele, asa ca il cauti si postezi acolo

in al doilea rand masina are 2 claxoane. verifica firele la amandoua daca vine tensiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!