Jump to content

Caraie planetarele


AdiF
 Share

Postare recomandată

Daca se desface amortizorul, sau vreunul din pivoti nu este necesara verificarea geometriei. La Passat b5 nu are nici o legatura portfuzeta cu amortizorul, care se prinde pe caroserie si pe unul dintre bratele inferioare si chiar daca ar avea nu trebuie refacuta geometria. De asemenea, la scoaterea capului de bara din portfuzeta nu este necesara refacerea geometriei rotilor. Aceasta se va efectua numai daca se desfac rotulele de directie, bieletele, caseta, sau daca au fost inlocuite piese ca urmare a unor accidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 703
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    107

  • Executron

    22

  • valioglu

    20

  • FanBarcelona

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

la service dupa ce mi-au verificat planetarele,au descoperit ca am un joc la platerara stanga,la imbinarea cu cutia.

poate acesta sa imi dea vibratiile respective in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul acela e dat mai degraba de atacul satelitilor din diferential si poate putin si din tripoda planetarei. Dar asta e absolut normal. Si NU produce vibratii.

Incearca sa pui alte roti pentru o ora si fa testul din nou.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o problema legata de planetara!nu gasesc piesa, caut de 3 zile un cap de planetara bun , adica sa fie corespunzator cu cel vechi. Nu se potrivesc numarul de dinti! am 38 la exterior , 34 la interior ( pe numarate ) si 45 abs! ma poate ajuta cineva sa imi spuna un loc de unde sa cumpar una noua , sh sau chiar de la dezmemebrari! Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum nu gasesti piesa. Schimba magazinul. Eu am tot ATJ ca si tine si n-am avut nici o problema in a gasi cap de planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa imi spui unde ai gasit? repet 34 dinti interiori 38 dinti exteriori si 45 la abs! nu gasesc :cool:(am fost la multe magazine

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ATJ e modelul cu 38 dinti exteriori si 27 interiori.colegul are schimbata cutia masinii si nu stie exact de la ce masina este...sau ce tip de motor.de modelul asta cu 38 dinti exteriori si 34 interiori chiar nu am auxit sa fie intalnit la vreun passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e schimbata da intradevar! nu stiu de la ce masina e , dar prinderea e la fel ca la passat in 6 suruburi,azi am fost la un baiat si am zis k daca se potriveste iau cu totu planetara de la cutie! s-a potrivit prinderea la cutie dar nu se potrivesc nr de dinti din exterior, el avea cu 33 si mie imi trebuiau 38

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut si vreau sa va cer o parare, indrumare....

Se da masina: Golf 4 motor AJM cutie DRW in 6 trepte. Am urmatoarea problema : in mers la viteze relativ mici ex: treapta 1 la relanti sau pana in 1700RPM , treapta 2 aceeleasi rot/min apare un zgomot intermitent cam greu de definit, pare o scartaiala infundata de metal pe metal dar cu intreruperi, este un zgomot asemanator cu cel produs in prima faza de intrarea ASR-ului la plecarea de pe loc cu ambele roti pe gheata.Zgomotul il percep cel mai bine cu geamurile inchise , el probabil ca apare si in viteze mai mari dar nu il identific. L-am auzit si in mersul inapoi la relanti sau la liber cu viteza mica

Ce am putut sa observ pana acum : incepe sa se auda numai dupa ce motorul s-a incalzit sau daca masina a stat in soare ( exeplu: plec dimineaza la 7 la munca pe centura, 20km, cand o incerc la destinatie nu face sau face foarte putin pe cand la plecare in jur de ora 16:30, dupa nici 5 km, intr-o mica coloana , a si inceput sa se auda)

Am testat asa: masina cu motor pornit, la punctul mort la viteza de 15 km tot se aude fie ca am ASR pornit sau oprit, fie ca apas ambreiaj sau nu tot se aude cat rotile se invart,cu motor oprit tot se aude, daca fac stanga dreata tot se aude. Mentionez ca planetarele nu imi bat in curbe, le-am incercat prin accelerare in viraj si prin plecare cu roata virata, la plecare i-am dat mai brusc dar fara sa scartaie pe asfalt , burdufurile sunt intacteaparent cat pot sa vad fara elevator.

Am un clanc la accelerari ,decelerari ,care imi pare in partea stanga ,sub carcasa filtru aer.

Masina are 202000 km, planetare originale, ambreiaj si volant originale.

In mintea mea de "ne-mecanic" am dedus ca am o problmea la planetara stanga ,inspre cutie sau ma gandea, ca poate diferentialul sa aiba o vina (sa nu radeti daca sunt bou cu aceasta afirmatie)

Spune-ti-mi va rog la ce sa ma uit cand ajung pe elevator, orice sfat il consider util, ma poate aduce pe calea buna de identificare a problemei

Va multumesc

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rulmenti, discuri si placute de frana, etrieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare pt cei priceputi:daca nu se pun bine sigurantele(inclusiv inelul acela din plastic) este posibil sa bata capatul de planetara?sau daca nu e pus bine inelul din plastic sau sigurantele cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Reinvii un pic topicul :rolleyes:

Am facut un control al jocurlor din roata intr'un service Franta,deci este exclus sa fi exagerat nu aveau interesul.A iesit o mica problema in planetara din dreapta un joc.

Pentru siguranta am verificat si eu,am ridicat masina pe cric si am pus mana pe acea ''bara'' dintre capetele planetarei

are un joc fin sa spun 2 mm.

Am prevazut sa schimb toata planetara cu totul,totusi din ce vine acest mic joc?!

Am incecat si i partea stanga sa vad cum este pe stanga nu are joc este fix,deci este o mica problema.

Nu bate in viraje si nici in drum drept.

Astept cateva idei.

Merci.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ai nimic, e normal acest joc, avand in vedere ca nu e noua, si nu e ca la pivoti - cand au joc, ii schimbi. O planetara o schimbi atunci cand incepe sa bata - de fapt, ii schimbi capul, daca in rest e ok.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, planetara respectiva e uzata din cauza vechimii, dar e uzata uniform, deci nu bate in curbe. O planetara cu 150.000 - 200.000 de km la activ deja are acest "comportament". Insa cum spunea si Florin, o planetara se considera uzata atunci cand bate.

Nu are rost s-o schimbi decat daca vrei sa stii ca ai planetara noua. Si s-ar putea ca planetara ce o montezi, daca nu e OEM, sa aiba acelasi "joc". :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!am si eu o problema cu o planetara.Cand virez stanga ,se aud niste batai dese in fata dreapta,iar cand virez dreapta se aud mai accentuat,adica mai tare.Ce credeti ca ar putea fii?Mentionez ca pe vara am schimbat un burduf la planetara dreapta,si mi-au cazut bilele de la capul de planetara.L-am curatat ,am spalat si am bagat vasilina noua,dar nu de planetara.Ce parere aveti ,se poate repara,sau trebuie schimbat?Multumesc mult si bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt batai sau caraituri? De reparat nu stiu daca poti repara, eu zic mai bine (parerea mea) cumperi alta in caz ca da semne de oboseala. Nu sunt foarte scumpe, asta in cazul in care vrei sa-ti iei OEM si nu AEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai cap de planetara dus. Schimba-l!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am sa incerc sa-l curat.Daca nu,am sa cumpar altul!Bafta si voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut burduf de planetara rupt si am mers cu el asa fara sa stiu pana a inceput planetara sa troncane usor.Am curatat, spalat, gresat acel cap de planetara,am schimbat burduful, dar dupa 2 zile a inceput sa bata din nou.L-am schimbat cu unul AEM, intrucat cel OEM costa la schimb cu cel vechi(cu capul de planetara vechi!) la Porche Bucuresti Nord nici mai mult nici mai putin de 1200 de lei!!!! :blink: Piesa AEM m-a costat 250 de lei si este fabricat de Metelli, un producator important si serios in piese de acest gen cineto-nu-stiu-cum!Si masina merge extraordinar, nu mai stiu nimic de aceea planetara!

Stau eu si ma intreb cati ar fi recurs la achizitionarea unui cap de planetara OEM? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu l-am schimbat la dealerul Serpico Craiova cu 715 lei cu piesa la schimb. OEM!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va anunt cand imi va pica acest cap de planetara ieftin AEM!Insa pana la 1200 de lei imi permit sa le mai schimb de 3 ori!Ceea ce e putin probabil daca nu se rupe iar vreun burduf!

Parerea personala este ca majoritatea pieselor OEM nu-si gasesc justificarea in pretul cerut!Singura diferenta sta in profitul care intra in buzunarul cui pretinde aceste preturi!

Aceeasi piesa pe care PBN imi cerea 1200 de lei am gasit-o in comert cu 450 de lei.Spidan GKN!Cutie identica,cat si piesa identica cu cea de la PBN!Sunt oare piese diferite?!Ma indoiesc!In teoria conspiratiei si a falsurilor cred pana la un anumit moment dat, iar de-acolo intervin si snoavele,cutumele si alte crezuri impamantenite!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa cum zici tu, uitate la un element de caroserie OEM si la unul Aftermarket. Diferenta cer pamant. La fel si la partea de articulatii, parerea mea e ca nu merita sa inlocuiesti cu ceva aftermarket o piesa consumabila ca se va duce mult mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elementele de caroserie nu sufera comparatie.Cele OEM sunt fara indoiala de exceptie!Insa EGR-ul pe care l-am luat la sfert de pret fata de reprezentanta si care-si face treaba impecabil, si care este Whaler la fel ca cel OEM ce bai sa aiba?Este facut in fabrici diferite?Whaler sau Sachs sau Lamfoerder au oare fabrici diferite ptr reprezentante si fabrici diferite ptr alti furnizori de piata?Normal si evident ca nu!Ca doar nu traim in lumea utopica a lui Orwell,oricata hotie ar fi pe-aici pe la noi!Nu face oricine volante Sachs si Luk,hai sa fim seriosi!Noua romanilor ne si plac povestile vanatoresti inventate de multe ori de catre marii mecanici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishulache te inseli amarnic!

Acum... daca vrei sa ma crezi ma crezi, daca nu, nu dar nu induce colegii in eroare. Eu vorbesc din experienta. Si chiar am la piese.

Piesele aceluiasi producator (de exemplu SACHS) nu doar ca sunt produse in fabrici diferite de cele OEM si au alte standarde de calitate, ci ai toate sansele sa fie produse NICI MACAR in fabrici SACHS. :)

Discutiile au fost multe pe aceasta tema, chiar eu am spus multe. Doar ca iti va lua ceva timp sa gasesti postarile respective.

Asadar... la piesele AM depinde de norocul pe care il ai. Dar NICIODATA sa nu compari un produs AM cu unul OEM!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,mi-e rau!Pai eu am luat volant,ambreiaj,EGR,elctroventilator clima,toate AEM!

Hai sa schimbam subiectul ca mi se face rau! :)

Adica daca le-am luat de la astia gen Autonet,adica dealer-ii mari de piese sa ma astept ca sunt...fake-uri!Eu zic ca am luat piese bune, da-le-n ma-sa,ca stii ce frumoase erau in cutiile alea noi!!!! :blah:

Totusi,sa stii ca se comporta impecabil pana acum, oricum ar fi, iar daca ma gandesc la bani,piesele OEM cred ca ma ruinau!!Un compromis mai bun de-atat nu puteam face, avand in vedere ca am luat piese,totusi nu chiar din colt sau din targ de la samsarei!

:offtopic: cu scuzele de rigoare!Imi aduc aminte ca acolo de unde am comandat piesele, a venit o persoana care vroia volant si kit ambreiaj ptr un Pajero.La Mit Motors ii cereau pe volant 6800 de lei,iar asta i-a adus aceeasi volant de acelasi producator japonez, in aceelasi ambalaj cu vreo 2800-3000.Nu mai retin ff. exact!

De asemenea,cred ca totul se rezuma la profitul reprezentantei intrucat situatia este similara in privinta manoperei.Sunt mecanici profesionisti si capabili (inca mai sunt!!!) care iti fac aceeasi lucrare care ti-o face reprezentanta, insa la jumate sau poate chiar 60% mai ieftin!

Nu vreau sa te contrazic sau sa induc in eroare niciun coleg, insa macar... incerc sa ma conving pe mine ca piesele mele sunt excelente si la un pret excelent! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!