Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

eu am masurat vis-a-vis AXP-ul meu langa AXR-ul unchiului.. si al lui, motorul e mai jos cu 4cm (fara scut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva? Am nevoie de un scut metalic pt golf IV motorizare BCA. La service mi-au zis ca pt modelul asta nu exista scut dar parca nu ii prea cred. Daca stiti vreun loc de unde as putea achizitiona sau ce model trebuie v-as fi recunoscator. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa va intreb daca locul unde am prins scutul in partea din fata ( golf 4 diesel, scut odorhei ) este cel corect sau am facut ceva gresit. Eventual o poza cu locul corect al prinderii m-ar ajuta. Multumesc anticipat.

post-30734-0-73327900-1340043674_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine.. nici nu aveai unde prinde astfel incat sa vina bara pe lonjeroane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am dat si eu azi comanda la odorhei pt scut, sunt curios daca se va potrivi totul pe masina , motor ATD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu un scut de la www.scut-motor.ro , a ajuns era ok scutul in schimb am avut ceva dificultati la montaj deoarece piulitele care vin pe sasiu sunt mai mici decat gaurile si terbuie expandate. La toate service urile la care am fost mi-au spus ca nu le pot expanda asa ca am ajuns la varianta sudarii piulitelor de sasiu.

PS la cod motor BCA busonul de la baia de ulei nu se "pupa" cu nici o gaura din scut ca urmare la schimbul de ulei trebuie dat jos scutul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila, asa mi se pare si mie ca AXR-ul meu e mai lasat de bot fata de fostul AXP :(

Cel putin in parcare am borduri aproape normale in inaltime fata de altele si de fiecare data trebuie sa parchez masina cu o palma inainte de acestea, altfel lovesc cu bara din fata si ramane suspendata peste aceasta, iar la plecare zici ca se rupe :) Odata mi-a sarit un suport care vine in locul proiectoarelor.

Nu stiu, dar prea joase sunt AXR-urile astea... Spatele e ridicat si chiar imi place cand vad asta la VARIANT, dar daca si in fata ar fi tot asa, nu am mai avea probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu patesc la fel cu buza din fata, la borduri.

secretul e sa dai inapoi ca melcul,strangi din fund si scapi

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat si eu azi comanda la odorhei pt scut, sunt curios daca se va potrivi totul pe masina , motor ATD.

azi am montat scutul , totul s-a potrivit perfect ,inclusiv fanta pt buson ulei ,timp de lucru 30 min,garda la masina nu a coborat deloc- poate datorita faptului ca am suspensie sport,oricum am si inaltatoare dar trebuie sa gasesc presa si le voi monta..

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru golf IV am varianta aceasta de scut metalic din tabla de 2mm .

Mai pentru golf V si in curind altele.

post-26012-0-67560500-1351684023_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru golf IV am varianta aceasta de scut metalic din tabla de 2mm .

Mai pentru golf V si in curind altele.

post-26012-0-67560500-1351684023_thumb.j

tu crezi ca tin protectiile alea laterale din platic greutatea scutului???? La un lovitura mai mare se duce naibii radiatorul. Daca vrei sa faci ceva, fa niste suporti uitate cum se prind celelalte, ala nu e scut. Spun ca am vrut si eu sa fac tot asa dar te imbeti cu apa rece. Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta care am realizat-o din tabla este dupa model original din plastic, nu dupa ureche ! taiata pe un CNC cu plasma.

Am facut pentru golf IV diesel si golf V diesel, cred ca tu te referi la varianta pe benzina care e diferit .

Am monatat si pe golf IV si pe golf V si au potivit

Asta e original golf IV din plastic

post-26012-0-41244900-1351793775_thumb.j

Asta e original golf V din plastic.

post-26012-0-26665000-1351794024_thumb.j

Asta e golf V din metal .

post-26012-0-09686500-1351794230_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta care am realizat-o din tabla este dupa model original din plastic, nu dupa ureche ! taiata pe un CNC cu plasma.

Am facut pentru golf IV diesel si golf V diesel, cred ca tu te referi la varianta pe benzina care e diferit .

Am monatat si pe golf IV si pe golf V si au potivit

Asta e original golf IV din plastic

post-26012-0-41244900-1351793775_thumb.j

Asta e original golf V din plastic.

post-26012-0-26665000-1351794024_thumb.j

Asta e golf V din metal .

post-26012-0-09686500-1351794230_thumb.j

si prinderea cum ai facut.o????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, el se refera la faptul ca in momentul unui impact energia soculi va fi preluata de catre scuturile laterale, jug si radiator(pt ca chestiile de plastic se vor rupe), adica punctele de ancorare ale scutului.

Scutul de fabrica e prins in fata de 2 suporti metalici care vin prinsi pe lonjeroane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Am comandat si eu un scut pentru Bora 1.6 azd de aici de pe forum, cred ca din brasov. Problema ar fi cu cele 3 suruburi de prindere care la mine trebuie expandate. Suruburile sunt mai mici decat gaurile in care intra. Furnizorul de la care am cumparat mi-a spus sa expandez suruburile sau sa le prind cu 3 puncte de sudura. Am intrebat in stanga si in dreapta despre un cleste special pentru expandat insa nu are nimeni.

Cum ati rezolvat problema cei care ati mai montat?

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astia pe la service-urile de la noi nu prea au auzit de scula respectiva, sudeaza-i piulite normale, eu asa am facut la a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu am sudat alte suruburi in locul acelor dibluri expandabile,negasind acel cleste special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu se pot prinde cu niste suruburi care sa se potriveasca? parca nu m-as complica cu suduri etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur e cu sudura , nu fa improvizatii sa te trezesti cu scutul pe sub masina :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta saibe,piulita,surub. si sudura se poate rupe daca e in puncte si facuta gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va referiti la scuturile non-oem ? alea de la odorhei se prind frumos cu suruburi.. saibe mari, si piulite cu siguranta din plastic... si rezista destul atata timp cat nu faci offroad si trantesti masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit strict la scutul luat de pe forum , piulitele primite in pachet mi-au fost sudate de catre cineva care repara tobe . Sudura a fost facuta pe toata piulita si nu doar prinsa in puncte . Am umblat cu acel scut aproximativ un an fara a avea probleme cu el , in sensul de a se rupe acea sudura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ideea lui Muale : saibe,piulita,surub . E cel mai sigur si merge usor la montat/demontat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

caut si eu un scut de metal pt golfu meu , ma puteti indruma catre careva de incredere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!