Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Comandat scut de la Odorhei. Urmeaza montarea saptamana viitoare. Am sa incerc sa fac rost si de burete sa-l fac stil @soila :). Si saibe suplimentare si garnituri de cauciuc sa nu zdrangane din prima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am pus cum a venit si nu am sesizat zgomot suplimentar.

dupa o iarna,poate doua...sa il verifici daca si la tine se duce dracu' vopseaua de pe el.

dupa mine asta ar fi singura modificare pe care as face-o scutului de la odorhei...o vopsire calumea,sa nu se cojeasca de la caldura si frecusul pe zapada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robb , te rog sa faci cateva poze cu scutul cand iti ajunge , ca vreau sa-mi comand si eu unul dupa Paste. ms fain !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu chiar ieri am montat inapoi scutul, asta dupa ce l-am dat jos saptamana trecuta sa-l reconditionez...

am mai dat un strat de grund, sa mai tina 2 ani fara probleme :)

am schimbat buretii de pe lateral.. (am si de unde bureti, ca altfel mai mergeau mult si bine)

apoi in spate cel mai simplu este daca puneti cate o saiba si cate o piulita, si abea apoi scutul si iar cate o saiba si o piulita, este loc pe surub, si astfel nu trebuie sa tineti mereu contra la cele 2 suruburi daca umblati mai des la scut... eu prefer ca odata pe an sa-mi fac timp si sa mai dau scutul jos, sa vad ce se intampla.. mai ales ca toata iarna am raschetat zapada, iar de curand am luat ditamai bolovanul la viteza (crezand ca e pamant de pe camp) de mi-a ras scutul pe toata lungimea.. daca nu era probabil lovea dogbone-ul destul de bine

pacat ca n-am facut poze.. valoreaza cat 1000 de cuvinte

oricum asa arata scutul meu, si pozitionarea exacta pentru 1.4 AXP si 1.6 AZD + BCB.. pentru restul nu stiu

la aceste motoare nu poti schimba uleiul cu scutul pus, pentru ca trebuie mai mult spatiu in spate la viziera...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe topicul din semnatura,am poza cu scutul cand era nou si am mai pus vreo 2 dupa ce am mers cu el...

Sent from my HTC using Tapatalk.

Am mai gasit 2 in telefon

Sent from my HTC using Tapatalk.

post-66542-13344355379786_thumb.jpg

post-66542-13344356067984_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila, ce fel de burete ai pus pe scut? Si de unde se achizitioneaza? Iar partea cu piulitele e super, am sa folosesc si eu, multumesc ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am de la servici... bateriile de laptop vin in cutii captusite cu acest tip de buret care rezista mai mult la umezeala

nu stiu daca este de cumparat pe undeva :) oricum poti pune orice, numai sa nu pui in dreptul galeriei sau prea gros pe baia de ulei.. am desenat in poza atasata anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , imi poate spune cineva cum se numeste piesa crapata din imagine si unde as putea sa gasesc ? mentionez ca este pe partea dreapta dupa roata din fata , prinsa de scut . multumesc

post-43499-0-65758400-1334655472_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este unul din cele 2 protectii laterale. Incearca sa o repari cu ceva lipici/sarma sau cauta sa o inlocuiesti. Poti merge si asa cu ea,are rol sa nu intre pietricele si mizerie la motor,la distributie.

Cat despre burete,cine isi pune sa caute ceva hidrofob sa nu ii balteasca pe scut cand e ud afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este unul din cele 2 protectii laterale. Incearca sa o repari cu ceva lipici/sarma sau cauta sa o inlocuiesti. Poti merge si asa cu ea,are rol sa nu intre pietricele si mizerie la motor,la distributie.

Cat despre burete,cine isi pune sa caute ceva hidrofob sa nu ii balteasca pe scut cand e ud afara.

stiu dar eu vreau sa o inlocuiesc , sa pun noua , doar ca nu stiu cum se cheama exact ca sa stiu ce sa caut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza intrebarea pe topicul cu coduri/denumiri piese. cineva cu ETKA te poate ajuta cu un cod al piesei pt a te putea duce la magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in jur de 25-30 lei dar trebuie identificata dupa seria de caroserie.La anumite ds are o gaura in el fata de cele de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii de la montat scutul de Odorhei. Mentionez ca am Bora BCB.

Nu stiu cum trebuiau montate cele doua piese metalice ce se insurubeaza dand jos cele doua grile din spoiler, insa eu le-am montat in spatele suruburilor, in spatele sasiului masinii. Daca le puneam in fara, sasiul are o buza si nu mai puteam sa le insurubez cum trebuie (am sa fac poze cand e senin,acum ploaie rau). Apoi bara de rezistenta sa potrivit apropae la fix. Am uitat sa mentionez, in partea stanga a masinii nu am putut monta piesa din cauza claxonului (eu am dublu) si lovea in prinderea unui claxon, asa ca l-am taiat jos, prinderea nu claxonul.

In spate scutul s-a potrivi aproape perfect, dar gaurile au trebuit largite cam 0,5 cm sa ajunga la suruburi. Am folosit doua randuri de piulite sa nu mai tin contra cand voi da scutul jos. Si logic, gura de vizitare nu se potriveste cu busonul de golire ulei, va trebui sa-l trag afara prin joja.

Cam asta a fost, nu am gaurit masina, dar i-am taiat o ureche :), arata super bine scutul acuma montat, partea proasta, in masina parca am toba sport cand accelerez (cred ca atinge racordul flexibil).

Modificat de Robb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzina se stie ca nu se potriveste gura de la ulei. e recomandat sa il scoti pe jos,sa curga mizeria ce se depune...

cat despre acele prinderi...fa o poza-doua sa inteleg si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca atinge racordul flexibil, atunci e posibil sa fie lasat chiar racordul... am mai auzit la cineva asemanator

eu nu am racord flexibil la AXP, e motorul mic si nu are nevoie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze cu felul in care am montat "urechile" de prindere din fata, ale scutului, in spatele traversei fata si faptul ca in fata, daca le montam cu trebuia in schema, ma impedica buza din poza.

post-24001-0-21355600-1334772708_thumb.j

post-24001-0-45190000-1334772709_thumb.j

post-24001-0-34596700-1334772710_thumb.j

post-24001-0-73366600-1334772710_thumb.j

post-24001-0-29611300-1334772711_thumb.j

post-24001-0-05275200-1334772712_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare ,ca tot veni vorba de racordul flexibil . eu am mk4 1.6 16v din 2002 , AZD , dar NU AM RACORD FLEXIBIL , e sudata o teava indoita . cineva mi-a zis ca toate AZD-urile trebuie sa aibe racord flexibil sau nu stiu ce con , si din aceasta cauza mi se aude un zgomot cand virez stanga cateodata. ce parere aveti ?

Trebuie sa am racord flexibil ??? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema cu zgomotul. Pus doua saibe distantiere la suportul de la esapament. Acum nu mai atinge racordul flexibil de scut. Ma declar multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ai rezolvat rapid

amicul asta care chiar tot un BCB are, a fost de vreo 2 ori la mecanic pana i-a rezolvat, tot din cauza ca era lasat tot esapamentul cu 1cm si a trebuit sa-l ridice in forma sa initiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare merge montat scut de plastic de diesel pe motor benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca nu... e altfel croit. Oricum, la fata locului gasesti variante de fixare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intrebat cineva,si din cate stiu la diesel e mai drept(motorul e mai sus)si la benzina e mai cocosat (motorul e mai jos).Practic daca pui scut ds pe benzina atinge de baie.Pana la urma cred ca incerc cu un scut de ds sa vad cum vine pe masina personala si daca merge montat.wink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe AXR a montat cineva scut metalic de la Odorhei ? Da bine fereastra de vizitare la busonul de golire baie ulei ? Pozitionarea busonului de golire e la fel la toate diesel-urile ?

Si inca ceva, inafara de site-ul pe care l-am mai gasit postat pe parcursul acestui topic http://www.scutauto.ro/kepek/2/96/scut-motor-VW-Golf-4--1.4-1.6%28101HP%291.8-1.8-RS-1.9-TD-2.0-2.3V5--1997-2004.html am mai gasit si asta http://www.scutmotor.co/scut-motor-metalic-vw-golf-4-1998-2004 De aici a achizitionat cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Gabi, din cate am observat eu, la diesel e mai jos baia de ulei.(ALH vs AZD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca merge montat scutul mare de ds pe benzina.Oricum trebuie sa scot un scut de ds din depozit sa sa vad la fata locului cum se aseaza si daca merge montat.Ma refer la scutul normal de plastic pt ds.Mi sa parut mie ca scutul de ds e mai lasat in jos si local masina are garda mai mica la ds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!