Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

facusi treaba, 10 milioane o caruta de bani (pentru mine) eu am baia de ulei lipita cu poxilina , de 2-3 ori am intervenit cu aceasta solutie, lacrimeaza ulei baia si completez cam 1 litru la aprox 8000km, daca tin uleiul mai mult pana la 15 000 , inca un litru, dar tinand cont si de consumul de ulei al motorului nu ma deranjeaza deloc.

Referitor la scutul de aluminiu, eu as fi interesat. Ma gandesc sa ii lipesc cu adeziv o mocheta pe partea exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul de aluminiu e fix 0 asa ca lasati improvizatiile si luati ceva de calitate sa aveti macar o minima protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita scutul...eu am dat ~350RON la cei din Odorhei.

Apropo de baie eu am lipit cu poxipol dar pe deasupra am pus o bucata de cauciuc de 4-5mm...rol de protectie la poxipol...initial au lipit meseriasii o moneda de 50bani :)

Dar nu au degresat/smirgheluit suprafata si nu a tinut decit 5-6k...acum am 24k :)

Scut de aluminiu de 6mm ar fi ok mai ales la pretul ala...eventual captusit la int cu covor cauciuc de 4-5 mm iese super ok...

Dizy faci confuzie de dimensiune...nu e 0.5mm :)

6mm de aluminiu =2-3mm de otel plus ca e mai usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ati gasit scut de aluminiu, ca eu nicaieri nu am gasit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era cineva pe aici , vad ca s-a sters/mutat postul, care zicea ca poate face la 200RON ... era din Cluj parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost sters de moderatori, dar ma gandesc cat de rezistent poate fi un scut de aluminiu in comparatie cu unul pe tabla

hai ca ala de tabla rugineste, nu-i nimic, il dai jos la schimbul de ulei, (sau poate mai mult) si ii tragi 2 straturi de vopsea 3in1 sau grund :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pentru faptul ca vine iarna,mi-am luat si eu un scut de otel de la Odorhei,totul super Ok e foarte solid arata foarte bine,dar dupa ce l-am montat traseul de evacuare pare mai galagios ,cred ca se creeaza rezonanta ,se creaza incinta sub scut ,aveam si inainte un zgomot de esapament probabil racordul flexibil obosit insa dupa ce am montat scutul pare a imi fi pus toba sport.

L-a voi s-a simtit o diferenta dupa montajul scutului de la odorhei?

Modificat de Mihai San
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa ai traseul de evacuare bun. cu scut nu ar trebui sa se auda asa mare diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseul pare ok,intradevar racordul flexibil e obosit,dar cum i-am pus scutul cum e mare galagie si nu zgomot metalic ,zgomot de incint creata de toba cred ,practic dimineata cand pornesc motorul e galagie mare ,apoi in decelerari se aude naspa ,si cand schimbi viteza,rezonanta care o aveam foarte mica s-a amplificat puternic.tare ciudat,nush ce sa i fac ca racordul flexibil nu ma bag sa il schimb la cate de complicat e,iar traseul e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam acea rezonanta metalica la diesel,cand mi s-a rupt teava din catalizator.

sa mai posteze cineva cu scut metalic si benzina...dar nu cred ca asta sa fie cazuza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru faptul ca vine iarna,mi-am luat si eu un scut de otel de la Odorhei,totul super Ok e foarte solid arata foarte bine,dar dupa ce l-am montat traseul de evacuare pare mai galagios ,cred ca se creeaza rezonanta ,se creaza incinta sub scut ,aveam si inainte un zgomot de esapament probabil racordul flexibil obosit insa dupa ce am montat scutul pare a imi fi pus toba sport.

L-a voi s-a simtit o diferenta dupa montajul scutului de la odorhei?

Si eu acelasi scut am pus si nu sunt diferente de sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude nimic suspect...daca ai o cit de mica crapatura in racord se aude naspa mai ales dimineata cu motorul rece...

Am avut eu asa ceva :))

Apropo baga niste rondele de cauciuc intre caroserie si scut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m am mai uitat eu un pic cred ca imi ating aparatoarele laterale acolo und se imbina cu scutul d otel... dar ciudat ca nu se aude mereu... plus ca dimineata e nebunie...se aude naspa

Modificat de Mihai San
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' baga niste autofiletante prin plastic in scut si ai scapat de galagie...

Optional dar benefic placat scutul pe interior in zona baii de ulei cu cauciuc de 5-8mm lipit...si pe unde e aproape de alte componente metalice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai lateralele sunt din plastic si e normal sa atinga scutul.

verifica esapamentul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se atinge putin racordul flexibil de la esapament de scutul metalic

trebuie dat scutul metalic jos si batut putin ca sa se indeparteze in zona racordului flexibil

Modificat de BacaM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mai posteze cineva cu scut metalic si benzina...dar nu cred ca asta sa fie cazuza

Eu am scut metalic,dar de la scut motor,nu de la Odorhei si nu se aude nimic diferit fata de cum era inainte de a avea scut. Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu scut.. dat cu grund si buretat :))

nu scartaie, nu trancane, nu se aude nimic, dar deja si-a dovedit investitia, iarna cu bulgari de gheata, iar vara cu niste bolovani iesiti din drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat punand niste burete intre lateralele din plastic si scut la fel face dar culmea ca dimineata la pornire se aude zgomoul in podea,posibil sa atinga racordul flexibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai vreo 2 ciocane in zona respectiva si nu mai face :)

Eventual pui niste saibe distantier la suruburile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat! Verificat detaliat,atingea racordul flexibil de scut ,tamponul de pe puntea fata al esapamentului pare destul de uzat si s-a lasat esapamentul un pic in jos.

Rezolvare -2 saibe mari de 2 cm latime la suruburile din spate cum a zis si MOOG (ms de idee) si alte saibe la suportul tamponului sa inalt un pic esapamentul! Intr un final s-a rezolvat cu aceste saibe!

Multumesc pt pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Golf 4 1.6 benzina. De unde as putea lua un scut metalic ? (nişte adrese?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat mult aceasta "problema" cateva pagini mai in spate. Eu am luat de la Odorhei - LINK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!