Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

Stiu unde e dar nu mi-a lasat impresia ca ar avea loc sa iasa pe sus. Plus ca la desfacere curge ulei pe scut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat si eu un scut metalic toate bune si frumoase pana sa il pun sus.Prinderea din fata se face in doua suruburi care se gasesc sub cele doua grile din fata.la una dintre ele am scos surubul fara nici o problema dar in partea stg. acolo unde vine carligul de remorcare nu pot scoate surubul afara,l-am desurubat dintr-o piulita care mi-a cazut in mana dar am observat ca el mai sta intr-o piulita care este sudata dar din care eu nu-l pot scoate ca se invarte in gol.Am incercat sa dau usor cu un ciocan dar nu-l pot scoate.Ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur incerci unde trebuie? Locul pt carlig ramane liber,nu pui scutul ,prinderea acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o rugaminte ptr voi cu TDI si scut. daca puteti sa faceti niste poze sa vad la voi cum sta scutul (ajunge, 1 poza, nu trebuie sa va bagati sub masina, de la distanta...). Azi cat eram in oras nu am vazut 1 sa aibe scut. Si macar sa vad cum e la voi. (mai ales la TheBoogieMan).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locul pentru carlig ramane liber dar in dreapta lui este un surub si acolo se prinde o componenta de la scut iar eu nu pot scoate surubul acela afara pt. ca in parte dreapta l-am scos fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminionutn

va salut,am un seat leon diesel ASV si vreau sa ii cumpar un scut de metal,acum am cateva intrebari pt ce i care si au montat: coboara masina dupa montaj,este mai jos scutul de metal fata de cel de plastic?intreb pt ca eu am suspensie sport si nu prea imi permite sa fie scutul mai jos ca cel de plastic.o sa pun si o poza cu masina.

post-37835-0-87597700-1305725825_thumb.j

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu coboratul masinii dupa scut... greutatea scutului nu coboara suspensia asa mult. are 10-15 kg sa zicem.... daca 10 kg coboara semnificativ garda pe fata...100 kg (bagaje,prieteni) in masina ar trebui sa o puna cu burta pe pamant,nu?

singura chestie e ca scututl de metal e rigid,cel de plastic nu. de aia cel de plastic se muleaza mai bine decat cel metalic.

dar asta nu e problema,la fel ma gandeam si eu...atingeam cu cel de plastic si credeam ca voi lasa santuri cu cel metalic. dar e ok,nu cred ca s-a lasat suspensia deloc.

@norbi_nw am facut o poza,spe sa te lamureasca.

post-66542-0-93188400-1305736869_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

norbi_nw o sa incerc sa fac maine cateva poze pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ms baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""Muale

Salut de unde zici ca ai achizitionat scutul metalic???

Modificat de ruud914
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odorhei. Mi se pare mai bine construit decat concurenta.

Cauta pe net si pe forum aici. Se discuta in general despre 2 firme.

Scut metalic odorhei baga pe google si dai de ei. Eu sunt multumit de el,mai putin de vopseaua slabuta (rugineste,se cojeste) dar o vopsire cu pudra,camp electrostatic,cuptor,etc ar fi crescut mult pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc !! caut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

am si eu o rugaminte ptr voi cu TDI si scut. daca puteti sa faceti niste poze sa vad la voi cum sta scutul (ajunge, 1 poza, nu trebuie sa va bagati sub masina, de la distanta...). Azi cat eram in oras nu am vazut 1 sa aibe scut. Si macar sa vad cum e la voi. (mai ales la TheBoogieMan).

Salut, la tine clar ca nu e normal cum sta, la mine e cu suspensie lasata si am cu ceva mai mica distanta,oricum mai putin dc un pachet de tigari.

Pare sa se sprijine lateralele pe scutul central...sa nu fie prinse calumea in saibele alea gen raze de soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Am facut cateva poze cu telefonul, in mare graba.

O sa incerc sa revin cu niste poze mai clare si de la mai mare distanta.

dsc01137jn.th.jpg dsc01136fq.th.jpg

dsc01135tv.th.jpg dsc01134e.th.jpg

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos. Se pare ca la mine mai trebuie strans sau facut ceva sa mai castig niste cm in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bitanu daniel

Intru si eu in discutie. Daca nu imi cumparam un scut metalic (tot de la Odorhei), cred ca spargeam pana acum vreo trei bai de ulei in cinci luni de cand am luat masina. Sunt foarte multumit de aceasta achizitie. VW-urile sunt ,,masini,, , numai ca noi nu avem drumuri, ci ulite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile astea joase ai de facut o alegere. Ori pui scut metalic si te tarai pe burta dar nu patesti nimic, ori lasi scutul de plastic si inalti masina cu 2 cm si iarasi nu patesti nimic. Eu cum am mai spus am ales varianta mai ieftina de pus inaltatoare luate de la reprezentanta cu vreo 60 lei parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestie e ca scutul metalic mai protejeaza si de gheata, unde plasticul... pai se cam sparge daca iei o bucata de gheata. O sa fac si eu upgrade la scut metalic mi incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@norbi_nw nu mai astepta prea mult ca poate o patesti ca mine am tot amanat si acum am observat ca am ulei pe scut deci am atins-o intre timp. :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atingeai cu scutul e una. Daca spargeai baia de ulei aveai balta sub masina,nu doar scutul murdar.

Al tau e asa pt ca se prelinge pe undeva ulei,motorul oe spate nu e murdar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E atinsa putin doar pe baie e pata de ulei. Stiu de ceva timp de problema asta am fost deja la service au incercat cu niste poxipol dar degeaba vad. Cred ca o sa iau alta macar acum e protejata.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am fost la sevice, si era desprins intr-o parte. Oricum nu am reusit si ridic mult distanta sol-scut, maxim 1-2cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

mai e cineva interesat de scut motor golf 4 metalic? ma gandeam poate ne strangem mai multi si facem un group buy astfel incat sa obtinem un pret mai bun. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea mea....

Am spart baia de ulei....drum prost.

Gaura in baie de marimea a 2 nuci.

Mi-am cumparat un set inbus-uri,etc.

Am sudat baia in argon la un "specialist" si ma pregateam s-o montez.Am cumparat suruburi noi,cap hexagon...etc.

Totul montat la loc,am pus uleiul si......langa cca. 1cm distanta de sudura am observat o usoara fisura,foarte fina de vreo 7mm dar suficienta pentru ca uleiul sa "lacrimeze" si sa se formeze picatura.

Am dat baia jos si mi-am comandat o alta noua......nu am gasit la dezmembrari si nu vroiam sa risc ceva mai ales ca vine iarna....

Ideea este ca in momentul in care baia se monteaza cu suruburi si atunci cand acestea se strang "in cruce/diagonala) aluminiul din care este construita baia isi "modifica" forma.Sudura fiind mai tare decat aluminiul baii,a ramas intacta,dar imediat langa ea s-a fisurat....

Pregatit sa montez baia noua,fac o ultima inspectie la gaurile de prindere si incep sa degresez.

Cand ma uit mai atent la cele 2 gauri filetate de prindere din dreapta.....una rupta.Ma uit mai atent si observ ca acele 2 gauri filetate nu sunt in acelasi material de aluminiu ci in ceva plastic/teflon.

Ma duc la magazin sa vad imaginea cu piesa de prindere.....cand....stupoare....ala este un semering.

Pentru a monta acest semering trebuie desfacut ambreiajul,cutia de viteze,volant,etc.....

Tractez masina pana la un service (deja interventia ma depasea) si acolo.....5 mil manopera.

In cca. 6 ore ma suna si-mi spune ca totul a fost montat si functioneaza in parametri.

Toata treaba asta m-a costat peste 10 mil.

As monta scut pentru protectie dar cum ramane cu inaltzarea masinii??

Cat de eficient este un astfel de scut atunci cand aproape intreaga greutate a masinii se poate "sprijini" pe "locul cu baia"?

Ce ne facem cu scutul de aluminiu de 5-6mm grosime cand deformarea la baia mea a fost de cca. 2cm in interior?

Modificat de fine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!