Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

la motoarele pe benzina am inteles ca nu corespune gaura.

la mine nu am verificat (spre rusinea mea) daca "pica" bine. o sa vad la primul schimb de ulei,in primavara.

dar dupa spusele altora,s-ar potrivi la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.4 16v AXP nu se potriveste in totalitate scutul de la odorhei.. ar mai trebui inca 5cm inapoi loc pentru a scoate surubul la baie...

asta e, macar dau scutul jos anual si mai verific de rugina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata un scut metalic montat pe 1,4 16v, cod BCA.

post-16518-0-22169200-1297546166_thumb.j

post-16518-0-69134100-1297546114_thumb.j

post-16518-0-11500700-1297546093_thumb.j

Fanta de schimb ulei nu se potriveste, dar asta e, macar e protejat altfel motorul!

Modificat de KatBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,alt model,alt montaj. Cam gaurit,mare rol termic nu ar trebui sa aiba.

Du- la un sudor si ii pui si usita pt ulei,nu e f complicat. Balama si un surub.

La sf sa dai cu ceva grund,vopsea sa nu rugineasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine nu au fost probleme la usita ptr schimbul de ulei chiar am facut scimbul de ulei la cateva zile dupa ce am montat scutul pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi mi-a sosit si mie scutul de la scut-motor.Mi-a lasat o impresie de lucru solid,tabla rezistenta si mai multe orificii prin care poate sa patrunda aerul,deci nu cred ca nu se va raci motorul cum trebuie.Nu in ultimul rand,pretul de "criza" e foarte atractiv 250 Ron!Astept caldura sa-l montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa un scut pt motor 1.4 axp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goofy masina ta foloseste lichid pt a raci motorul. scutul nu are vreo legatura decat daca il montezi in fata radiatorului.

daca e la locul lui sub masina,poate sa nu aiba deloc gauri.

florin_boby...atatea pagini s-au scris si tu nu poti trage singur o concluzie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pret mai recent.

pls.

scuze de deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca nu esti deloc descurcaret.

nici eu nu sunt deloc agricultor,sa iti dau mura in gura.

s-a vb aici de 2 furnizori de astfel de scuturi. te folosesti de google,e-mail si/sau telefon si le ceri oferta actualizata,pt modelul tau.

de asemeni citind si intreband producatorul vezi daca gura de vizitare pt schimb ulei se va potrivi la tine sau nu.

hai... vwforum! sport pt minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haide mai muale vine pastele nu faci si tu o pomana la colegi :D

uite mai florin: http://tinyurl.com/3ww2xpk

suna si tu acolo, eu am dat 330 lei cu tot cu transport prin septembrie anu trecut

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De paste un bun crestin ucide pui de oaie si consuma mult alcool.in club.

Aaa si ia lumina!

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goofy masina ta foloseste lichid pt a raci motorul. scutul nu are vreo legatura decat daca il montezi in fata radiatorului.

daca e la locul lui sub masina,poate sa nu aiba deloc gauri.

Stiu,dar s-a tot discutat aici,cum ca la benzinare scutul ar obtura racirea eficienta a motorului;pentru cei care mai au dubii,aceste orificii sunt binevenite.

@florin_boby aici: este pretul actual de 250 ron,cum spuneam.Acest tip de scut se rabateaza pt.schimbarea uleiului,deci nu conteaza tipul de motor.Daca e Golf IV are caroseria la fel cu a celor care au alt tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer am luat scutul ca sa scap si de chinul prafului pe la motor... l-am captusit cu burete pe margini unde se imbina cu plasticele si am sa va arat poze cand reusesc sa le descarc de pe telefon, la 6 luni de la montare mult praf nu s-a adunat :)

iar argumentele cu racirea sunt de prisos, motorul se raceste cu apa, ce treaba are aerul care circula pe sub motor ?

acolo numai baia de ulei o poate raci, in rest si cutia e mai sus, si compresorul AC e mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cu ce suruburi e fixat scutul din mijloc cel plastic la vw golf 4 1.4 benzina?

Modificat de tjcoka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea din semnatura ce scut mi-ar fi recomandat.Am vazut ca vinde un coleg pe site cu 250RON+15RON presurile.Ce spune-ti vine bine scutul?acopera tot ce trebuie e rezistent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,e rezistent,tabla de 2,5mm si acopera tot ce e important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haide mai muale vine pastele nu faci si tu o pomana la colegi :D

uite mai florin: http://tinyurl.com/3ww2xpk

suna si tu acolo, eu am dat 330 lei cu tot cu transport prin septembrie anu trecut

Pe mine m-a fraierit un mecanic si mi-a ADAPTAT unul din plastic pentru banii astia..ce sa faci, asa-i cand nu te informezi inainte.

:banghead: :banghead: :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

eu mi-am pus scut metalic WW original, luat SH cu 3 milioane , deoarece am reusit sa parchez la iarba verde cu baie si galeria pe o stanca. Cel care mi la montat mi-a atras atentia sa fiu atent cand dau in ceva ca s-au putea sa imi arunce botul masinii in sus.

Deci atentie la scut deoare la 80 km/h am luat o caramida si la 100 un caine , iti arunca botul in aer la masina, dar nu pateste nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut revizia scutului pe anul asta.

scutul a fost montat anul trecut in septembrie, si l-am dat jos sa vad cum se prezinta, dar si pentru ca am luat o bucata mare de gheata la viteza si s-a indoit putin (chiar in dreptul motorului) probabil facea ceva daune fara scut :)

asa arata scutul, eu i-am pus burete ca sa nu ma trezesc ca zdrangane, si sincer a fost o idee buna, un coleg de al meu si-a pus acelasi scut pe aceiasi masina, si a fost de vreo 3 ori inapoi la mecanic, ba atingea nu stiu unde, ba zornaia cand pleca la rece de pe loc.. etc

buretele s-a pastrat desi pe lateral a intrat apa intr-o veselie

asa arata si pe dos

baia de ulei si senzorul au ramas curate si ca noi :)

am pregatit scutul de vopsea

dat buretii jos

si vopsit cu vopsea 3 in 1, inhibator, grund si vopsea email, pus iar bureti, lipiti cu silicon adeziv

timp de munca ~2 ore, mai greu e sa cureti rugina

oricum compartimentul motorului nu mai are praf, s-a izolat nitel si fonic.

nu lasati sa treaca anii fara sa faceti vreo revizie la scuturi... am un amic care are un camion MAN si pentru ca nu a umblat niciodata la scut, buretele original s-a imbibat cu praf si apa de a devenit solid, a frecat in baia de ulei pana a crapat-o fara sa fi atins nimic pe dedesubt...

parca era luat la polizor :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt hotarat sa-mi iau si eu un scut de otel. Actualmente nu am scut deloc, am doar lateralele de plastic, in stare destul de buna. Baia este lovita in zona surubului de golire si sigur n-ar mai suporta o alta lovire.

As vrea sa stiu care este cea mai buna oferta pret/calitate actuala. Pot pastra lateralele de plastic sau exista scut care vine cu alte laterale?

soila, ce fel de bureti folosesti sa reziste la temperatura si praf, m-ar interesa pentru scut si pentru capacul de plastic al motorului care nu mai are burete pe interior.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi mai sus ca am postat link catre scut pt golf

lateralele de plastic evident ca se pastreaza, iar buretele pus de mine este burete ordinar, nu am pretentia sa reziste mult, dar odata pe an tot dau scutul jos

decat sa zornaie la gropi, sau cand o pornesti la rece, mai bine pui niste burete ordinar pe margini mai ales unde se imbina cu, caroseria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cu spui tu ca zornaie, am acelasi scut, nu folosesc nici un fel de burete :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti un norocos :D

am scris mai sus de colegul meu de la servici care a fost inapoi la mecanic de 3 ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt un norocos din pct asta de vedere.

La mine nu era asa de ruginit cand l-am verificat...are niste urme de la sar/nisip/gheata. Ma gandeam...daca dau o vopsea cauciucata oare rezista mai bine "sablarii"?

Exista riscul ca vopseaua da fie afectata de caldura,vara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!