Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

am montat si eu scutul ieri pe 1.4 16v AXP

montarea in sine e usoara.. prinzi 7 suruburi :D

sta fix, eu l-am si preizolat cu burete

partea proasta este ca viziera pentru schimbul de ulei trebuia sa fie cu inca 5cm in spate, la motorul AXP nu poti schimba uleiul cu scutul pus... dar asta este, de la an la an macar voi verifica scutul de rugina sau alte probleme

oricum acum trec mai linistit peste borduri sau pe drumuri din pietre mari

P.S. un mic pont, in spate vine prins in 2 suruburi care din pacate nu sunt fixe, si deci teoretic trebuie sa va chinuiti sa tineti contra ori de cate ori dati scutul jos...

pentru a nu ma chinui, eu am pus 2 piulite mai mici cu saibe, am strans foarte bine, astfel surubul sta fix, si apoi am aplicat scutul cu inca un rand de piulite si saibe mari pentru prindere mare, sa nu ma trezesc cu surub rupt daca agat ceva cu scutul.

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cati cm grosime :))

nu am auzit la noi sa vanda asa ceva. doar scut cu totul. scutul nu te coafeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am terminat de citit ultimele 10 pagini din acest topic... sunt in mari dubii. Unul este asemanator cu cel de plastic..dar nu are gaura de scurgere ulei...celalalt are dar slabe sanse sa se potriveasca gaura cu busonul... A pus cineva scutul cu gaura pe un motor ALH?? Se potriveste??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu doar pe unele motoare pe benzina sunt incompatibilitati. Pe diesel ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat pe cel din odorhei cu gaura de vizitare pe ALH si se potriveste perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca am sanse sa gasesc asa ceva pe undeva???

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=99621

nu vad eficienta... adica acea protectie e aplicata exact pe baie,

in caz de lovitura se va deforma si va crapa baia de aluminiu.. pentru ca nu are spatiu unde sa se deformeze.

plus ca un scut are avantajul ca protejeaza si restul pieselor din compartiment, cutie, caseta de directie, compresor AC etc...

plus ca un scut mai protejeaza si de praf sau de zapada,

si tot asa mai departe :)

eu rulez cu scutul de la odorhei de 3 saptamani, si acum cu zapezile vine la fix, intru ca tancul prin nameti, nu ma strang din dinti cand trec peste zapada cu gheata inalta de 20cm

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scut metalic si sunt foarte multumit de el .....culmea ca are tabla de 1,25mm

am pus pe scut cauciuc crud lipit cu solutie de vulcanizare .cost total la scut si slutie de vulcanizare 215 ron....fffffffffffff multumit si mai ales ca merg foarte mult off road

unde ai gasit scut de tabla la un asa pret? (215 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stiti pe cineva care face scuturi de tabla as fi si eu interesat de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Odorheiul Secuiesc e ~ in zona ta :)--au si site...

Citeste topicul macar vreo 2 pagini in urma si te lamuresti.

Daca , cauti unu' sa faca in garaj...spor la cautat :somnmare:

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau la Brasov .De la "scut-motor" eu am si sant f multumit de el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sall

Are cineva detalii despre scut motor realizat acasa? schite cote poze etc preferabil pentru golf 4 ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am vazut speram la ceva mai detailat adica cautam si acei doi suporti. Oricum ma pun eu sa fac sper sa iasa bine o sa postez dupa ce e gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo varianta de scut metalic la care sa nu imi micsoreze garda la sol comparativ cu cel de plastic?

Am inteles ca cele de la scutmotor iti coboara garda cu ~1 cm. Si costa in jur de 350. Cele originale costa cam 770.

A montat cineva? este vreo diferenta? Am mai gasit unul la 500. (chipurile identic cu originalul).

Eu am vazut la Octavia 2 original si arata mult mai bine ca cel din poze. Acum ar trebui sa ma uit si la Golf IV sau Seat cu scut original ca sa imi dau seama mai bine de diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defineste ce inseamna garda coborata cu 1cm

daca scutul ar sta lipit de baia de ulei oare ce protectie ar mai oferi ?

orice lucru care e facut pentru impact e construit astfel incat sa absoarba socul, si sa aiba loc de deformare...

evident ca scutul OEM e gandit mai bine decat cele aftermarket, de aia si costa 1000 lei :D

dar acelasi lucru face si unul de 350 lei in mare masura.

eu am testat eficienta scutului la o saptamana de la montare, am luat la viteza o bucata de gheata compacta, am crezut ca se va sparge, dar fiind prea "beton" mi-a deformat putin scutul pe lateral, oricum daca nu aveam lovea cu siguranta baia si chiar in zona senzorului de ulei :D

alt adevar este ca inainte cand nu aveam scut, ma cam treceau fiorii cand urcam si coboram borduri sau cand treceam peste gheata sau bolovani mai maricei, chiar si la gurile de canal mai inalte.

acum mi-am cam luat de o grija, evident ca nu pot face offroad si nici sa iau cu viteza ditamai bolovanul pe sub scut

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la faptul ca si cel original are zic eu minim 2 cm toleranta fata de baia de ulei. Si asta inteleg ca are 3. (din acest motiv inteleg eu ca se modifica garda la sol cu 1 cm.

Ca nu merita sa dau pentru centimetrul ala dublu - este alta discutie; si tind sa fiu de acord cu tine. Daca la mine scutul de plastic a rezistat 5 ani (e putin atins in dreapta dar inca rezista) foarte probabil cel de metal va rezista si mai mult.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1cm garda scazuta poate fi cauzata si de arcuri sau amortizoare obosite :) nu e mare lucru

eu ma uit la a mea si nu-ti dai seama ca are scut cand te uiti chiar de la nivelul rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte multumit de el, pe langa faptul ca nu se vede deloc cand te uiti in dreptul rotilor e si foarte solid, ma urc pe bordura cu el, si nici macar o indoitura (e un scut AM facut din otel)

Dezavantajul lui este ca trebuie dat jos de fiecare data cand vrei sa faci cate ceva :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru cei care au avut scut de plastic si au montat scut metalic AM.

Stiu ca la cel OEM se fixeaza un suport de prindere pentru scut pe lonjeroane,la fel se procedeaza si pentru cel AM sau se prinde pe vechile gauri de fixare are scutului de plastic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasfoieste...sunt poze care arata prinderea scutului AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte saritor,multumesc de ajutor.Era o intrebare cu DA sau NU da asta e,o sa ma luminez eu vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel AM se monteaza in gaurile existente,nu gauresti,nu modifici nimic la "burta masinii".

tot ce trebuie este o tubulara,in rest ai tot in pachet (cel putin,de unde am luat eu am avut tot ce trebuie).

in fata se prinde traversa in forma de U,suportul de prindere la care te refereai

post-66542-0-36896900-1297441047_thumb.j

post-66542-0-29936600-1297441077_thumb.j

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru detalii,intrebam de suport pentru ca un coleg si-a montat scut OEM si suportul din fata trebuia fixat pe lonjeron.Ca bani scutul era ca cele AM,dar suportul mai costa inca pe atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale nu ai facut nici o modificare la usita de vizitare pt schimbul de ulei? sau la tine se potriveste exact unde trebuie? am acelasi scut ca si al tau insa la mine trebuie modificata usita :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!