Jump to content

Servofrana Defecta


Emanuel
 Share

Postare recomandată

tulumba.....

sincer - noua e noua... sh - exista un risc e daca a luat apa vreodata.... in timp, se strica si asta.

P.S. - cat ai gasit noua ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am pus noua TRW cu 510 Ron cu tot cu manopera. Era pe stoc de anu trecut. Pretul ptr 2013 ii la TRW 860 RON. Asta o fost undeva la 460Ron. Vechea era ruginita cum o stat apa in ea in vara.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita noua... si eu tot pe la 500 lei stiam ca este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau urmatoarele simptome:

La rece am frana super, cand se incalzeste motorul franele devin mai putin eficiente, si pedala este putin mai tare, din cand in cand la drum lung se intareste pedala destul de tare, isi revine o perioada dupa o repornire.

Istoric service: schimbat lichid plus aerisire, verificat si schimbat furtune vacuum, verificat tulumba in ideea ca exista apa in ea, nu am reusit sa scot nici un strop de apa, de fapt nici nu se umezea furtunul, schimbat mufa conectoare vacum compartiment baterie.

Ce am descoperit recent este ca daca fac 4 pedale, pedala se intareste normal si se lasa pana la jumatate incet, dar la un moment dat in timp ce se lasa pedala turatia motorului scade pentru 1 sec, ca si cum s-ar ori alimentarea cu combustibil

Multumesc anticipat pentru sfaturi, din cunostintele mele sunt doua variabile: tulumba si pompa tandem, eu suspectez pompa tandem ca are un comportament ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara vacuum-ul in diverse puncte ale instalatiei, incepand cu coloana principala (T-ul de iesire din pompa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
felixmilitaru

2 si 3 din poza se schimba pe original. Garnituri de pompa pe original nu gasesti.

 

Dar pt golf 4 tdi, Intre tulumba si pompa de frana exista vreo garnitura - pe corpul pompei de frana este o fanta pe unde se pierde mult vacuum... Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa se piarda vacuum prin frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am si eu o problema....asta iarna a trebuit sa schimb bateria si ne avand ajutor m-am chinuit singur sa scot bateria am plesnit pragul de pe parbriz si tot nu am scos-o...uni o sa zic ca poti...asta e eu nu am putut si am ales parte mai "usoara" gen sa scot mufa de la servofrana care creeaza vaccum...fiind inghetat a plesnit....asta e am lipit-o....toate bune si frumoase nik rau acum probleme cu orificile de scurgere de sub baterie si servofrana iar scoate bateria iar pac rupta mufa cu ocazia asta observ apa in servo o scot cu o seringa (1L aproximativ :) ) si lipesc din nou mufa totul oke cam 2 zile dupa ce sa vad ori am pedala piatra.....ori apasa pe ea si se duce masina ca si cum nar avea frana .Chit ca apas usor sau bruc acelasi efect,si tin sa precizez ca nu e loc de ABS aici practic eram fara frana....Acum imi trece prin cap hai sa verific nare rost sa intru in panica ca o fi aia sau alta.Buba este ca acea mufa nu mai era etans deci automat nu iti mai creea vid..... .Dar tn sa precizez ca avea momente cand frana tinea brici....inclusiv ABS nu prea vreau sa  ma gandesc la complicatii.

Acum intrebarea mea este dupa ce voi pune un nou furtun  si voi aerisi franele in mod normal ar trebui sa fie totul ok.....si in mod anormal ar trebui sa iau in calcul o verificare mai amanuntita :) astept un raspuns si merci baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod anormal ar trebui sa iau in calcul o verificare mai amanuntita :).

Buna idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Intrebare: vi se pare normal ca dupa o frana mai brutala pedala de frana sa se intareasca si sa nu mai dea acelasi randament timp de cateva secunde? mi se intampla sa ma mai enervez pe strada, sa ii dau mai tare si am sesizat chestia asta...am franat tare, apoi iarasi am accelerat timp de doua secunde si iarasi am pus tare frana. a doua oara nu a mai tinut asa bine, a tinut la 50% din capacitatea primei franari...care a fost foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica stutul de la pompa tandem si linia de vacuum pana in pompa. Daca stutul are joc in corpul pompei, remediaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut pe toti!am si eu o intrebare:ce cod are pompa de servofrana de pe passatul din semnatura ca nu stiu e vorba de tulumba aia de frana ca eu nu ma pot uita ca nu e masina la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
jangabriel.drind

ma poate ajuta cineva cu un sfat?


masina nu are frane cum trebuie, cand am pedala de frina moale am frane bune, cand am pedala tare nu am frane


daca merg cu masina si franez de cateva ori succesiv, prima pedala am frane iar urmatoarele pedale  se intaresc si nu mai am frine. nu se aprinde nici un martor la bord. mentionez ca am umblat in motor scos ax came. schimbat tacheti, cuzineti ,schimbat distributie.


nu-mi aducaminte sa fi demontat ceva care sa aiba legatura cu franele


am pus testerul si mi-a dat urmatoarea eroare


                Address 03: ABS Brakes       Labels: 4B0-614-517.lbl

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

  Component and/or Version: ABS/ESP front       1728

           Software Coding: 04255

            Work Shop Code: WSC 05311  

                      VCID: 254A46FEBF361030723

1 Fault Found 

01486 - System Function Test Activated 

            35-00 -  - 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai o pierdere puternica de vacuum undeva.

Manometrul pe instalatie si testeaza diferite puncte.

S-au dat atatea sfaturi pe-aici cum si ce trebuie verificat in cazul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

am verificat instalatia si am gasit joc la stutul pompei cara face vacuum, cea pe care o actioneaza axa cu came, si am dat cu niste gaschet pe langa stut .nu am pus manometrul.

cred ca trebuia cu altceva. cu ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,bison epoxi metal este solutia cu care se repara acel stut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

multumesc mult.

am fost pe la Valeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Trebuie manometru. Altfel nu stii ce ai acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

    Salut. Mie frana imi prinde de prins dar trebuie sa apas tare pe ea. Am fost la multi mecanici si multi au zis ca cica asa e modelul mai vechi... din 2003. Mai am un polo din 2007 acolo musc din bord când franez.. fiind obisnuit cu frana de la passat. Nu se poate sa fie asa naspa frana la passat. Acum in vara am scos apa din compartimentul de la baterie.. tulumba era si ea in apa ca 1/4. Am bagat furtun in ea dar nu exista apa.. cel putin unde am bagat eu furtunul. Am masurat si presiunea si am presiune pe vacuum. Piesa originala este 1381.46 ron la unix. Am gasit si compatibila la 588 de la TRW. Sunt sigura ca e buna si aia de 588 dar totusi .. cum pot fi sigur ce ea este de vina? o pot diagnostica cumva? Atunci când franez prierd putin vacuum de pe instalatie dar revina in putin timp la normal. Si tot atunci aud un fass din tulumba .. dar doar atunci când franez.. Este normal se se auda acel sunet ..?  Este dea dreptul nasol ca mergi la noi in romania la serviciu si mecanicii nostri sunt pe langa.. Este posibil sa schimbi si 5 piese la noi si tot sa nu ai problema rezolvata.

    De exemplu in vara asta pierdea masina lichid de frana .. au vrut mecanicii sa-mi schimbe o gramada de peiese si toate furtunele.. .am deschis eu masina acasa si am gasit crapat distribuitorul de lichid de racire care era in sparele quiloasei. A costat 17 ron piesa.. sau ceva de genu..

   Dar la frana chiar nu as vrea sa ma bag land in vedere ca nu sunt in domeniu. ... dar totusi nu as schimba o gramada de piese numai ca mecanicul este imcompetent.(nu generalizez...)

 

   Ceva pareri de la colegi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa scada vacuumul cand apesi pedala de frana. Dar nu e normal sa se auda vreun fasait. Sau cel putin nu tare.

Dupa parerea mea pot fi 2 cauze la problema ta:

- ori tulumba

- ori placutele.

 

Incearca niste placute oem sau ATE. Eu am pus tot ATE si de cand s-au format pe discuri (in cateva sute de km), cand franez parca blochez rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus placute noi ATE si discuri de frana performance ATE... atunci când a aparut prima data problema. Am crezut ca e de la discuri ca sunt vechi.. Deci din placute sau discuri nu prea poate fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa scada vacuumul cand apesi pedala de frana. Dar nu e normal sa se auda vreun fasait. Sau cel putin nu tare.

Dupa parerea mea pot fi 2 cauze la problema ta:

- ori tulumba

.

 

corect.

 

verifica sa nu ai joc in stutul de la pompa tadem si sa fie ok conexiunea de la teava de plastic, care intra in tulumba, mai ales la cupla de la compartimentul bateriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez.

Am vazut problema cu stutul acela si se misca groaznic. L-am lipit roata cu lipic de acela special ce se amesteca .. cum a mai facut lumea pe forum. Uite aici poza :

2013 10 24 11.47.34

 

L-am verificat e inchis bine si nu pierde vacuum. Am pus testerul pe el.

Trecerea catre compartimentul de baterie este cam subreda ... adica se misca furtunul pe acel stut de plastic dar nu pare sa piarda vacum. Am scos furtunul direct din tubulanta si am pus testerul de vacuum acolo si este vacuum chiar peste recomandata. cu o [cenzurat] 2..  (ce dumnezeu .. este cenzurat cuvântul lini-u+t*a????)

Deci ma gândesc ca doar tubulanta aia sa fie de vina. Numai ca sincer si cu aia mi-e groaza la cine sa merg sa mi-o schimbe... ca poate mai rau strica pe acolo.. Mi-e sa nu aiba dreptate mecanicii sa chiar sa fie asa modelul de frana la passat..

Dar sincer daca nu am condus pasatul 2 luni si am umblat doar cu polo .. can am mers cu passatul era sa tot trec de intersectie ca nu prindea frana. Daca bag piciorul brusc in pedala atunci prinde ... Dar daca apas pe pedala putin si apoi apas mai tare pentru a reduce... se intareste si nu mai prinde. Nu se pune problema ca se intareste la a treia pedala.. ca la a treia se intareste si la polo.. ca am incercat. la passat e tare de la prima. Si am testat si la passat se reface mai repede vacuumul.. decat la polo. sincer mi se pare ca sunt piese mai slabe pe polo..

Modificat de qAdrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am comis-o si eu putin,sa zic asa...iata problema:

Din cauza ploii si a grabei am reusit sa stric un filet de pe tulumba de servofrana, filetul la una din cele 2 conducte ce intra in tulumba dinspre pompa ABS iar acum pierd lichid de frana(nu circul asa cu masina).Nu mai strange olandezul de pe conducta ca sa inchida etans,cred ca l-am bagat stramb putin si am strans asa(ca prostu).Intrebarea mea e daca pot face alt filet sau cum sa rezolv problema?Orice sfat e bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.Am si eu o problema cu passatul meu.Cand apas frana se intareste pedala si la apasare se aude un fasait.Rog pe cei care stiu sa mi dea o informatie pt a intervenii asupra acestei probleme.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!