Jump to content

Servofrana Defecta


Emanuel
 Share

Postare recomandată

Nu exista kit de reparatie.....Iar ca pret....hmmm difera ...ar fi bine sa fie doar 700-800 de ron :P(

Va pupa tata si :rolleyes: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii,sper sa rezolv problema cit mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit,daca intereseaza pe cineva noua costa 1162 lei cea mai ieftina :vaidecapulmeu: dar m-as risca la una sh ca-i la jumatate dar nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, chiar nu e ceva de cumparat ...SH !!! E vorba de siguranta ta si a familiei tale in primul rand, eu stiu ce vorbesc...de sambata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit,daca intereseaza pe cineva noua costa 1162 lei cea mai ieftina :D dar m-as risca la una sh ca-i la jumatate dar nu stiu ce sa zic

In NICI UN CAZ SH......nu poti sa stii ce vicii ascunse are ....NICIODATA sa nu iei SH ...SFATUL MEU/NOSTRU

Te pupa tata si :icon_thumright: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou :icon_thumright: .AM rezolvat-o azi cu servo-frana in sensul ca am reparat-o,era sarit un semering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dar.....n-a tinut prea mult :blah_: a inceput sa fasaie din nou...stie cineva daca acel simering din spatele tulumbei se gaseste ca piesa ..as vrea sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o poza. Indica te rog unde e semeringul.

post-15891-1241890087_thumb.jpg

post-15891-1241890620_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe partea din spate a tulumbei ,este practic sub acel burduf ce acopera tija de angrenare a pompei

pe partea din spate a tulumbei ,este practic sub acel burduf ce acopera tija de angrenare a pompei

Este intre corpul tulumbei si cilindrul care angreneaza membrana si cilindrul pompei de frana

post-30102-1241891222_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in prima poza daca nu e piesa 4 Alea sunt poze de la touran. Ce ai pus tu e prima poza pusa de mine de la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok uite

post-30102-1241894065_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda probabil ca vine doar cu servo impreuna. Scoate-l pozeaza-l ca oricum ai nevoie sa arati cuiva cum arata sa se stie ce e necesar acolo.

In definitiv de ce iti sare? De la pedale banuiesc, ca face joc ansamblul pompa frana + servo ceea ce forteaza semeringul sa sara. Ai joc la servo unde e prinsa de sasiu?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, maine daca o sa am timp sper sa o dau jos ; joc la prinderea de sasiu nu exista ,pt. ca acu 2 saptamanani am dat-o jos si cand am pus-o la loc am strans-o cu simt de raspundere.Acel cilindru din interiorul tulumbei este gresat cu vasilina,iar simeringul era si el foarte uns ...ma gandesc ca asta sa-l fi afectat in sensul ca cauciucul respectiv sa-si fi pierdut din proprietati.Oricum,multam de interes si sper sa gasesc doar simeringul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata simeringul meu de la servo

post-30102-1242205325_thumb.jpg

Producator ATE 03.7718-5018.1.....ma poate ajuta cineva sa-l gasesc please?!!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu se gaseste doar simeringul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal,am si eu ceva probleme la servo ( la un Passat ) si daca poti, te rog sa imi spui cum desfaci axul pompei din pedala de frana,ca nu reusesc sa ii dau de cap.

Ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axul pompei este rotunt la capat ca o bila.Pe spatele pedalei sunt niste kleme sau gheare din plastik ce vin peste acea bila.Acele gheare trebuie presate sau departate pana trece bila de ele/incearca cu un cleste de sigurante.Eu prima data am desfacut-o cu o teava din plastik crestata la un capat cu care am apasat pe acele gheare;a doua oara am imprumutat de la cineva un cleste de sigurante modificat

multa bafta!!

Modificat de c o s m i n
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos, am reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cam asa arata simeringul meu de la servo

post-30102-1242205325_thumb.jpg

Producator ATE 03.7718-5018.1.....ma poate ajuta cineva sa-l gasesc please?!!?

Ai reusit sa gasesti undeva simeringul asta? am si eu aceeasi problema si nu vreau sa cumpar toata tulumba de servo doar pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasta problema. AM schimbat tulumba cu totul si tot asa face. AM verificat si furtunele de vacuum si de asemenea... nicio schimbare. Dupa 3 franari se intareste pedala de frana si nu mai prinde. Sa fie oare pompa de servo-frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am spus, intarirea pedalei e efect al lipsei de vacuum, nu e defect pe instalatia de franare.

Dar dupa 3 pedale si la mine se intareste. Din ceea ce stiu eu, e normal. Daca nu, sa ne confirme cineva care stie SIGUR ca la el nu e asa. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 franari se intareste pedala de frana si nu mai prinde.

Si eu am schimbat tulumba de la servofrana. Dupa asta am avut problema cu stutul care iese din pompa tandem, ca avea joc si se pierdea vacumul. Am rezolvat-o si pe asta, prin lipire. Acum nu mai am pierderi de vacum (zic eu). Totusi, la franari succesive, dupa a treia pedala se intareste.

Asa ca am incercat sa conduc in alt stil: daca trebuie sa franez, sa franez atat cat trebuie, iar daca nu trebuie franat, folosesc frana de motor. Cu toate reparatiile tot am lipsa de vacum la a treia / a patra pedala succesiva in timp scurt. Dar de ce sa tot apas pedala de atatea ori? Apas o data cat trebuie, si mai am vacum pentru inca doua pedale. Daca conduc in acest stil am frane permanent.

Pe scurt, confirm ce a spus Cosmin, la apasarea repetata in timp scurt a pedalei de frana pompa nu reuseste sa suplineasca vacumul folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se intareasca pedala de frana la franarea succesiva,pentru ca pompa de vacuum nu reuseste sa asigure "cantitatea" de vacuum necesara servofranei.Daca mai tineti minte,la scoala de soferi spune ca nu se scoate pe liber la franare ci se lasa in viteza.Se face treaba asta deoarece pompa de vacuum in turatie reuseste sa asigure debitul necesar servofranei.pedala se intareste la orice masina!La benzinare se intareste ceva mai greu,deoarece isi ia vacuumul din galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuie sa faca fata fiindca nu cred ca VAG sa fi pus pe platforma Passat o pompa tandem subdimensionata, daca da ar fi schimbat in cei 7-8 ani de productie (nu stiu cum este pompa la modelul B5 care nu este PD si la modelul 2005 DPF). Noi nu vorbim de masini cu 20-30.000 km mai mult de masini care au 200 - 300.000 km si la foarte putine a fost pompa respectiva schimbata. Ca orice piesa oboseste, se uzeaza in timp.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu am o alta problema legata de franare, mie mi se duce pedala la fund cam 60 la suta daca tin impins in pedala si lichidul din bidonul pompei oscileaza in sus si in jos cand fac pedala, sa fie garniturile de la pompa sau semeringul de care vorbiti de la pistonasul de la pedala?

PS. la noi la giurgiu ala de la meteor e cam ciufut zice ca nu se gaseste separat garnituri sau semeringurile da la tulumba aceea, poate cumpara cineva pt. mine set de garnitur si semeringuri si sa mi le trimeata prin fan-curier cu ramburs?daun bere multa :D

cu respect tfkas

Modificat de tfkas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!