Jump to content

Sunt trist... forumul demolatorilor ?


RaduI
 Share

Postare recomandată

Zitza mea vrea Fiat 500, vedea-o-as scormonind dupa piese! Daca e cuminte, i-l iau, dar ce sanse sint sa mai tii in viatza o dihanie ca asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pacman

    16

  • RaduI

    15

  • tipatescu

    11

  • bubu

    10

Top Posters In This Topic

Avea si fiat 500 ... sunt sigur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am dat anuntz. Daca nu va doare inima si nu sperati sa il luati pentru voi, sa fim altruisti si sa lasam / anuntam pe altii care poate il vor. Cred ca asta e ideea deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu am dat anuntz. Daca nu va doare inima si nu sperati sa il luati pentru voi, sa fim altruisti si sa lasam / anuntam pe altii care poate il vor. Cred ca asta e ideea deocamdata.

Mda, dupa multe discutii, cam asta era ideea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zitza mea vrea Fiat 500, vedea-o-as scormonind dupa piese! Daca e cuminte, i-l iau, dar ce sanse sint sa mai tii in viatza o dihanie ca asta?

pe cine? pe zitza? :) :D :D no off..... da' nu m-am putut abtzine :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut broscarilor!

Scuze pt off topic dar nu prea stiam unde sa postez urmatoarele cuvinte: nu sunt "broscar", nu am asemenea pasiuni (doar admirator si detinator de Audi) dar am tinut sa va spun ca va citesc posturile si va ADMIR pasiunea! Bravo! Felicitarile mele sincere! Va doresc numai succese in restaurarea bunicutelor.mi-ar placea sa vad pe strada masini reconditionate/modernizate de pasionati, asa cum vad pe la TV (discovery)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot veni vorba de salvat masini vechi, si eu sunt intru totul de acord cu asta.

Am un vecin care are un Fiat 850 din 1964 (cred), masina lui de noua, totul original, tinuta in garaj, mers din cand in cand cu ea.

Acum omul e batran si nu a mai scos-o din garaj de vreo 3 ani cred (doar ii mai pornea din cand in cand motorul). acum cred ca nu mai are nici baterie. Masina are CI dar are numere vechi. Este functionala, nu are pic de rugina, a fost vopsita cred de el odata. are capota de la portbagaj un pic sifonata pt. ca i-au cazut niste troace din garaj pe ea.

Omul nu e foarte hotarat sa o vanda dar parca l-am auzit ca pe la 600 EUR ar da-o.

Daca este cineva interesat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pac, te provoc la duel, pentru ofensa adusa consoartei! In ce vrei sa ne duelam: sabii, topoare, masini?

:)

Am auzit ca la Italia e foarte fancy sa ai un Fiat 500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pac, te provoc la duel, pentru ofensa adusa consoartei! In ce vrei sa ne duelam: sabii, topoare, masini?

:D

Pai.... in beri mi-ar placea... :) :) :bere:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bajeti... eu asta caut de mult... pamant am la tzara... masina si drum pe acolo am.... asa ca vreu sa iau una bucata oacacan si sa-l invatz sa inoate din nou... ma rog pe sosea adica.... vreau un broscan vechi... batran..... da recuperabil si cu acte. problema e ca portofelu meu e sarac si deci m-ar interesa ceva ieftior... max 150-200 euroi... posed totusi o sursa de sablare... cunosc mecanici... am prieteni (sper) pe forum.... si am un camion de pasiune pt broaste. astept milostivire.. pe cineva care are ceva de genu asta.... promit ca "cea in cauza" nu va ajunge la remat si isi va arata coditza cu promptitudine la evenimentele broscarilor mai batrani in calitate de junioara.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul acesta, insoteste-ne sambata dupa amiaza la "garajul de cosmar" unde exista o broscuta din 1974, cu acte dar cu seria facuta vitavercea cu cea a 1302-le pe care l-am luat eu - poate te lipesti de ea si asta chiar la pretul minim pe care l-ai zis - 150 euro - pentru partea de serii, o vom rezolva in paralel tocmai pentru ca sunt seriile inversate...cunostinta de la RAR spune ca se poate si eu il cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Mike despre aia mai veche ce mai sti? E completa, ai vazut-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati broscari, ideea cu stransul cat mai multor broscute si nu numai este deosebit de buna - multi dintre noi cocheteaza de mult cu aceasta idee - sunt sigur. Problema pamantului este relativ usoara - exceptand piata imobiliara ce va vi in continua scumpire pana la intrarea in UE ( a se citi UE nu alceva......). Hotii de fier vecchi ( includem si nenorocitii de PURADEI ) sunt o mare problema. Acest teren degeaba este ingradit - dispare si gardul - sunt sigur si am vazut astfel de situatii ( 15 motoare de broasca - unul nou nout dupa care se luau cote + 3 broscute +2 busuri + 2 BMW + garduri + 5-10 caini

( omarati in bataie) - toate furate si fara a putea face nimic - Prelungirea Baicului - stiind cine a facut-o - chiar si politia stia asta..... A doua mare problema sunt conditiile climaterice - iarna vicol si ploi acide = nu mai recuperezi nimic, sablezi si vezi ca mai ramane 30% din toata masina. Un depozit merge doar inchiriat - de cumparat nu te poti atinge din cauza pretului. Poate un fost IAS in jurul Bucurestiului unde sa ai 1-2 paznici.

La o asociatie de cca 50 broscari si nu numai poti face cheta pe luna de cumparare a vechiturilor din strada - matematica stiti si voi ....dar trebuie sa produca si ceva acel maga garaj - poate o varianta la Retromobil Romania - incepand usor a ne specializa noi pe tinichigerie / vopsitorie si mecanica.... cumparate aparatele necesare - pt. prima dat unele mai ieftine si usor usor mai profesionale.

O alta mare problema va fi factorul uman, pe care multi il pot ignora din start dar care este foarte important - la aprox. 50 membri sigur vor exista discutii contradictorii ce pot duce la rezultate pozitive sau rezultate dezastruroase. Toata lumea are familie si multe prioritati - de multe ori fiarele sunt lasate ultimele... totul trebuie foarte bine organizat si ticluit.

Eu unul subscriu ideii de recuperare, Apoi masinile recuperate restaurate chiar daca nu au acte - trimise la diferite parade, expozitii si saloane auto - unde " Broscareala Magica " ( glumesc pe seama unui posibil nume de asociatie ) sa fie cireasa de pe tort. de asemenea un astfel de garaj unde imi pot duce masina si ma pot consulta cu alti broscari, unde pot da o mana de ajutor si de asemenea sa fiu ajutat este mai mult decat frumos. Poate la intrerea in UE se vor schimba si legile cu privire la omologarea autoturismelor artizanale si putem merge cu diferite Baja sau te miri ce fel de "broscute" si sa nu avem nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Poate un fost IAS in jurul Bucurestiului unde sa ai 1-2 paznici.

La o asociatie de cca 50 broscari si nu numai poti face cheta pe luna de cumparare a vechiturilor din strada - matematica stiti si voi ....dar trebuie sa produca si ceva acel maga garaj - poate o varianta la Retromobil Romania - incepand usor a ne specializa noi pe tinichigerie / vopsitorie si mecanica.... cumparate aparatele necesare - pt. prima dat unele mai ieftine si usor usor mai profesionale.

.

Pentru a nu crea confuzii:

Atentie: a nu se confunda Retromobil Club, care este uin club al detinatorilor de autovehicule de epoca, cu Oldtimer studio (la care cred ca se dorea a se face referire) care este un atelier de restaurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai 50 broscari (?) care ar da 500.000 lei la inceput (si implicit ar obtine a 50-a parte din profit - implicit capitalul social la desfiintare) s-ar stringe 25 bulioane cu care probabil putem sa cumparam 1 ha. Apoi, din cotizatia lunara de ... 100.000 (sa spunem), abia platim 1 paznic care sta non-stop cu pusca in birlog sa ne pazeasca avutul :) ... (gindesc...) Pai sta cineva 24h/24 sa pazeasca ? Apoi mai sunt taxe, etc. Dar, daca e non-profit (totul se reinvesteste) eludam taxele dar nici nu luam dividende. ... mmm e cineva interesat de variatiuni pe o tema data ? Se string 50 broscari?

Pare interesant, dar ... avem toti cei 50 broscari vointa sa purcedem la o atare operatiune de anvergura ? Eu sunt cam sceptic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi pretini,

Don Taco este incarnarea realismului capitalist romanesc. Are perfekta dreptate. Cred ca solutia este una lucrativa. Cineva care traieste pentru broaste si din broaste, dar si din alte masini, chiar apos racite si cu alte logo-uri pe capota, ar putea deschide un service la care broastele sa aiba regim preferential. Ideal ar fi ca toti cei care tin piese vechi pe acasa sa le verse aici. Oricum, la un moment dat, copiii si nepotii nostri le vor duce la fier vechi. Atentie, pentru ei valoarea de intrebuintare a acestor piese este egala cu zero, asa cum pentru noi valoare pieselor de Dacia 1300 este nula. Fie le dai pe bani, fie se face un troc, dai o piesa in stare cit de cit buna, primesti alta sau o reparatie usoara. Fara suparare, un CAP sau un kibutz romanesc aplicat in materie de broaste n-ar functiona.

Ar trebui sa reflectam si asupra intolerantei fata de alte masini care ar veni la reparatie acolo.

Ani la rind editura la care lucrez si-a facut un titlu de glorie din a publica filozofie si carte de cultura. Cind piata s-a saturat de titlurile mofturoase, concluzia a fost ca o carte despre sex poate sustine un proiect cultural mai putin comercial. Asadar, reparind, sa zicem, 5 dacii, poti sustine intretinerea garajului sau salariul unui mecanic specializat pe broaste.

In concluzie: cine isi deschide un atelier auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinilor abandonate, cu spectrul REMAT-ului deasupra, n-ai ce sa le faci...

Ete, na! :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinilor abandonate, cu spectrul REMAT-ului deasupra, n-ai ce sa le faci...

Ete, na! :P :P

Am zis, nu ma bag unde nu stiu :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sa renuntam la atitudinea asta de taiere si acumulare de piese vechi, chit ca ne trebuie chit ca nu, numai sa fie acolo...

S-avem pardon, io acumulez piese vechi cu tot cu mashina :shock: :P .... Bai ideea e ca moshie mea e cam cat curtea aia de la Bran. Deocamdata am acolo 4 mashini.... deci loc mai e, pana una-alta... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia ideala (dar imposibila dupa parerea mea) ar fi in felu' urmator: hai sa ne adunam 50 de oameni salvatori, sa luam o bucata de depozit, hala, teren undeva si sa adunam broscutzele care se indreapta spre remat... p-orma... de vazut fiecare ... daca se poate restaura , in caz negativ daca se poate recupera ceva din ee... desfacut si pus deoparte... si uite-asha o sa ajungem si noi sa avem cum au aia de afara un depozit cu fiare pentru fiarele din noi....

Ca bine zice Pac.... Bai, inainte sa-mi saritzi in cap ca uite, nebunu' vrea acum sa-i facem noi magazie, zic si eu: punem mana de la mana, luam materiale second-hand, facem o claca de 2-3 w/e-uri la moshie si fatam o coshmelie de 6 metri pe 4, cu rafturi.... acolo numai chiulase, acolo numai fuzete.... cu etichete cu proprietarul, starea piesei, pretzul (daca e de vanzare)..... locul e la o ora de mers cu trenul si 25 min. pe jos.... vara e ushor de mers si reparat una-alta.... e lac... e umbra.... nu tre' autorizatzie de constructzie... nu vine pompieru' cand sudezi, nu vine vecinu' cand dai cu barosu' sau flexu' la 3 dupa-masa..... Va bat la cap de nu-shtiu-cand, da' unu' n-a venit acolo pana acum.... apropo.... ceva amatori pt. un mic fript, o bere si o grebla, duminica???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in we mai fagocitez ceva din broastele mele. Dar, iti promit ca o sa vin. Zic ca, pina una alta, e ideea cea mai buna ceea ce propui tu. Poate fi pusa in practica. UIte, eu ma inscriu la claca :P cam de luna viitoare, incolo. Sper sa nu se puna frigul si ploile rau pina atunci. Imi pare rau ca vara am pierdut-o .. .dar deh, timpul ... Trebuie facut un deviz la ce trebuie (acoperis, rafturi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

locul e la o ora de mers cu trenul si 25 min. pe jos.... vara e ushor de mers si reparat una-alta.... e lac... e umbra....

Pai cam pe unde e? Poate facem o plimbare cu broscutele pana acolo intr-un weekend...o friptana...cum ziceai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca totul depinde de bani! in plus sint masini care merita restaurate si altele nu ! se vor gasi mereu amatori si ptr o situatie si ptr cealalta!

ce cred eu ca este important este ca pe acest forum sa se afle de orice oportunitate urmind ca cei interesati sa actioneze in consecinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... am pierdut startul.... cu aia din 74 rosie.. da acuma am o oferta... nu ma grabesc deloc asha ca : cine are la tzara undeva.... pitita vreo babaciune de broscuta completa.... cu acte bune si nu mai are ce face cu ea.... dau 150-200 eurooi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!