Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Lagul despre care se vorbeste nu se mai observa de la 3000 rpm in sus unde ar trebui sa stea turometrul intr-un regim de condus putin mai sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat...de pe la 2500 in sus nu se mai simte. acum vreau sa stiu daca schimbatul asta pe la 3500-4000 si chiar putin peste ....4500 sa zic... duce la o uzura prematura a motorului?

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Lagul despre care se vorbeste nu se mai observa de la 3000 rpm in sus unde ar trebui sa stea turometrul intr-un regim de condus putin mai sport.

Pentru ca intra tubiinaaaa!! vrum-vrum! :rolleyes: :lol:

pixi, stai linistit... zuza mea vede de fiecare data cand ne intalnim cel putin 5000... mor sa-i dau in 2 si 3 ture multe... plus ca si ei ii place... trebuie sa se dezmorteasca si ea un pic, ce naiba! :lol:

Eu nu mi-as face griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pixi - nu fi dezamagit asteapta finalul de rodaj si sa vezi ce poate masina dupa aia 4000 rpm ...

In alta ordine de idei mie imi place enorm lag ul la turbo ca dupa ce se creeza presiune suficienta in admisie pleaca ca o racheta .. asta e cea mai adevarata treaba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai sa revin eu cu noi info despre consumul TSI ului de 140 CP facut prin metoda plin plin : saptamana trecuta am facut acest test ca sa vad cat de corecte sunt informatiile CB cu privire la consumul mediu ...

Asadar saptamana trecuta am parcurs 423 Km din care 65-70% in regim urban restul in extraurban, extraurban realizat numai dimineatza intre orel 06:30-7:00 la temperaturi cuprinse intre -8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ha ha .. vad ca nimeni nu mai scrie despre TSI ul de 140 ....poate doar eu ùai sunt pasionat de masina :P ... asadar ieri am plecat la Bucuresti cu treaba si singur fiind si destul de odihnit am zis sa testez un pic masina in extrem asa ca i-am dat talpa si am incercat pe cat posibil sa merg cat mai constant cu 200 km/h .. zis si facut masina s-a comporat excelent in sensul ca a tras foarte bine chiar la un moment dat un BMW X5 3.0i nu vroia sa se dea la o parte pe la 190 km/h si in final a cedat iar cand am trecut pe langa el soferul se uita uimit la micul Golf V care trecea pe langa el ...am avut si un varf de viteza de 210-220km/h iar in aceste conditii super forja ( dupa 180km/h motorul trece in regimul de turatie peste 5000 rpm ) consumul a fost de 10.1 l/100 km ceea ce cred eu ca este super ok .

@homeboy - undeva pe un topic intrebai cum se comporta TSI ul dupa 150 km/h si daca rezerva de putere se mai simte sau nu - pot sa iti spun sincer ca pana in 180 Km/h rezerva de putere este extraordinara si poti accelera fulminant chiar fara sa retrogradezi in treapta 5 . Dupa 180 Km /h deja motorul trage un pic mai greu dar poate ajunge si la 220 pe vitezometru ( 205-210 real cred ) si mai are inca foarte putin pana la zona rosie de turatie . Asadar eu zic ca este un motor corect asta pentru cei care se tem de cilindreea mica .... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ...si eu...:)

misto motorasul...la drum intins e chiar oke. te poti baga in ce depasiri vrei si nici nu e nevoie sa-l turezi f tare. adica faci lejer depasiri si in treapta 6 pe la 2500rpm...are cuplu suficient, iar depasirile la viteze de peste 120km/h nu mai sunt o problema. are forta suficienta. pacat ca trebuie frecat prin oras toata ziua :) . l-am dus doar o data pana la 180...alaturi de un bmw 520 modelu nou, care a refuzat sa se dea la o parte si a tot accelerat crezant ca sunt un dizel de 1.9 cred...:) dar la 180 a cedat..:).

de fiecare data cand am cate un drum lung as vrea sa-i multumesc ....habar nam cui ...ptr ca am ales TSI-ul si nu motorul de 1.6 care-l vroiam initial. sau cel de 1.9 .

bine ca nu m-ar fi deranjat TSI-ul de 170cp.

(as vrea sa pun ceva poze cu masinuta dar din pacate de cand o am nu prea a umblat curata mai mult de 2-3 ore din cauza vremii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate...depasiri cu lejeritate, iesit din oras bagat a6a ajuns la destinatie scos din a6a.....

pune tu poze cu ea murdara ,si a mea a fost murdara cand am pozat-o stii cum e "intentia conteaza" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pixi - sa iti multumesti in fiecare seara ca ai ales TSI 140 in defavoarea lui 1.6 ca eu am avut motorul asta pe o Bora si diferenta intre TSI si 1.6 e super enorma ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 nu are cum sa se compare cu tsi, e un motor complect altfel gindit, cu un total alt public-tinta. Clar,e de preferat tsi-ul. Personal consider ca e de preferat tdi-urilor, in afara de cazul in care vrei neaparat sa zici ca ai tdi, caci alte avantaje clar nu ai. Dispare ideea cu economicul, caci e asa de mica diferentza de costuri la consum, incit costurile de intretinere mai mari la tdi spun multe.

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

multe pagini s-au scris.

ca si o concluzie, un consum REAL ptr un G5 1,7 TSI 140cp cu DSG cam care ar fi? U/E/M?

:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ska - 1.7 TSI nu exista poate doar 1.4 TSI :lol: ....ca sa fiu ot la intrebarea ta raspund desi nu am DSG iti dau consumul scos demine pe ultimii 3000 km combinat si anume : in oras cu trafic mediu nu super aglomerat consumul merge spre 8.5 -9 si in conditii de trafic greu si super aglomerat cam 11; extraurban eu am reusit sa scot si 5.4 pe BC dar mers la consum nu tras de masina iar la mers alternant forja si regim constant cam 6.2-6.4 deci combinatul iese cam pe la 7.2 - 7.4 ceea ce cred eu ca este super corect pentru ce ofera motorul.

La DSG estimez consum mai mare cu 0.5 l/100 Km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul nu scotea consum (sensibil) mai bun ? Sau ma insel eu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cei 2 pasionatii de-abia astept si eu sa ma alatur voua, la sfarsitul lunii vine si a mea, numai ca e mai greuta ca e variant, dar oricum nu cred ca va fi mare diferenta, sunt mare pasionat de motoare si "bagat in scaun" :lol: deci....,vreau sa va intreb ceva: cu ce benzina alimentati de obicei? As prefera sa-mi spuneti si marca, daca e permis, daca nu macar sa-mi spuneti daca pot alimenta linistit si cu 95 sau ar fi de recomandat benzine superioare, se simte vreo difrenta, la putere sa consum? Cineva zicea a benzina de 98-100 se si consuma mai repede. De-abia astept! nu stiu daca rezist 1000-1500 km sa nu bag picioru in ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca nu am Tsi imi permit sa raspund eu,pentru ca stiu de la Istef care are 1.4 tsi 170hp.Benzina pune Carrera 100 de la OMV.E de preferat sau cel mai bine zis e cam necesar sa pui 100 daca vrei ca masina sa mearga ok si motorul sa aiba viata lunga... :lol:

Cosmin DSG-ul creste consumul cu 0.5-1L...de fapt cam toate cutiile automate cresc putin consumul insa cred ca acest lucru este motivat de confortul sporit pe care il ofera si de inteligenta acestora :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ptr greseala, am vrut sa scriu 1,4 TSI nu 1,7... my bad.

conform datelor "oficiale" DSG ar trebui sa consume la fel. in unele cazuri insignifiant mai putin...

oricum stiu ca in realitare e altceva.

eu am un stil de mers mai infipt sa zic asa

in general in oras ma duc normal, 60-70% din timp, iar restul o mai calc sa simt ca inca traiesc :icon_thumright:

afara am o viteza de croaziera de 140-160kmh unde se poate.

pb e ca majoritatea drumurilor le voi avea urban, ~70%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin DSG-ul creste consumul cu 0.5-1L...de fapt cam toate cutiile automate cresc putin consumul insa cred ca acest lucru este motivat de confortul sporit pe care il ofera si de inteligenta acestora ;)

Trebuie sa te contrazic. Cutiile automate vechi cresteau consumul, acum cutiile noi nu mai cresc consumul ci chiar il reduc. Conform specificatiilor, cutial DSG consuma cu 0.3-0.5 l/100km in plus, dar in practica, cand mergi in D, DSG-ul are tendinta sa subtureze putin masina, adica daca nu calci pedala la 1900-2000prm schimba treapta superioara. Acest fapt duce la un consum mai bun decat o cutie manuala care nu prea este subturata intr-un mers normal (adica schimband la 3000rpm).

4abc, inteligenta cutiei nu costa combustibil suplimentar ci 1500 euro in plus la pretul de achizitie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: uite de asta il iubesc eu pe istef ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru TSI este recomandata o benzina fara sulf cu CO minim 95 iar la noi in Romanica singurele care au concentratii de sulf reduse sunt OMV Carerra 100 si Mol 98 . Altceva eu unul nu recomand pentru ca sunt patit cu Rompetrolul si sunt si alti colegi de forum care au avut probleme vad si cu Agipu' si alte firme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom de 99 intotdeauna de la aceasi statie niciodata probleme. Nu pot sa fac o paralela cu mol sau omw dar ...daca functioneaza dece sa o schimbi..???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,

Ma bag si eu in discutia asta cu combustibilul...

Mie imi vine un GTSport 1.4TSI de 140 CP probabil pe la inceputul lui Februarie (iese din fabricatie in saptamana 3, adica saptamana asta..)

Acum vine intrebarea..

Vad ca recomandati PEtrom sau Mol...

Buba e ca eu am card de la Rompetrol platit de firma si in mod evident mi-ar placea sa-l folosesc...

Chiar nu are Rompetrolul nimic care sa fie ok pentru motorasul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flash099 - eu nu te sfatuiesc cu Rompetrol ... cred ca ai citit ce am patit eu cu benzina de 98 ( cea mai scumpa ) de la Rompetrol ...in fine poate era doar la statia unde am alimentat eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In primul rand vreau sa salut toti membrii forumului (este primul meu post) si vreau sa ma alatur, daca se poate, celor care si-au achizitionat micul si nervosul TSI.

Eu astazi am facut pasul mare si mi-am comandat VW Golf GT Sport 1,4 TSI - 140 CP cu urmatoarele dotari:

- 4 usi;

- Climatronic;

- Conector multimedia pentru surse audio externe;

- Cotiera mijloc cu spatiu de depozitare;

- Culoarea: united grey metallic X6

- Faruri bi-xenon;

- Fara inscriptionare cilindree;

- Pachetul Lumini si vizibilitate 1;

- Radio CD "RCD 300";

- Roata de rezerva normala din otel;

- Scaune incalzite;

- Volan multifunctional si BC+.

Cam acestea ar fi dotarile pe care le-am vrut. Termenul de asteptare 3 luni, adica o sa ma bucur de ea pe la jumatatea lui Aprilie. Initial eram hotarat sa depun comanda pentru un GT de 170 CP, dar m-am razgandit pana la urma. Sunt incantat de aptitudinele 1,4 TSI-ului, mai ales dupa remarcili si posturile celorlalti posesori.

Si acum ma asez la coada si ............ astept sa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Gata, de ieri sunt posesor al acestei motorizari! Cu riscul de a ma repeta, postez si aici faptul ca, am mers 40 km prin Bucuresti apoi vreo 250 pana la Constanta, consum mediu pe CB, 6.8l/100km, pe A2 am mers cu pilotul, 120km/h, rareori am sarit la 140 si un pic 160 :vaidecapulmeu: scurt asa. Ori nu-mi dau eu seama, ori masina este destul de mare fiind Variant, nu pot spune ca ma impresioneaza la maxim acest motor. De 2 ori am simtit o zvacnire dupa 3000 ture dar in rest accelereaza liniar, nu simt lag. Oricum merge bine pt. un motor de 1.4 asta-i clar. Singura chestie care ma deranjeaza, ca este un pic cam zgomotoasa, in sarcina chiar si pana-n 3000 ture mergand normal, "maraie" sa zic asa :blink:, mie imi place dar parca nu tot timpul. Repet doar cand accelerez face uruitul ala, cand ajunge la turatia dorita dispare zgomotul, si oricum si-n spate se aude toba asa cand accelerez, ca un burlan gol :lol: ascultand de afara. Sper sa fie normal, cred ca acel compresor cupleaza si decupleaza ca cel de AC (ac-ul era oprit bineinteles), pt ca se aude si un clanc asa, aseara am dat cu spatele si cand am urcat o mica bordura cu rotile din fata am accelerat f putin si am auzit brusc cum a inceput sa fluiere, banuiesc ca compresorul isi facea treaba. Deocamdata ma declar multumit, am citit aseara in manual ca in meniul BC Plus as gasi funtia "mirror down" sau oglinzi sincronizate azi voi cauta. Urmeaza sa fac poze sa le pun, dar e foarte urat afara si frig astept sa prind o zi frumoasa cu soare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TCD, nu ai optat si pentru ESP? Mi se pare un optional mai foarte important. Daca ai dat comanda de curand si te razgandesti cumva si vrei si ESP-ul cred ca mai poti schimba comanda, la o saptamana sau doua dupa comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!