Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Daca totul decurge conform planului, saptamana viitoare astept sa vina un golf 5 SL 1,4 TSI140 CP.

Am tot cautat detalii si pareri despre acest motor, dar din pacate el a fost put complet in umbra de fratele sau de 170 CP, de pe GT.

Ma gandesc ca, pornind de le ideea ca despre motorul de GT se stiu destule lucruri, macar sa incercam sa evidentiem diferentele intre cele doua motoare.

In concluzie, poate reusim sa dezbatem aici despre golful cu aceasta motorizare, iar pe viitor sa putem pastra acest topic ca un jurnal Golf-ului 1,4 TSI 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Tiesto pentru alegerea facuta !! Ca posesor de 1.4 Tsi de 140 de caluti pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina si pana acum nu am de ce sa ma plang absolut de nimic . Sunt de acord cu tine ca aceasta versiune de putere a fost pusa in umbra de versiunea mai puternica de 170 CP, dar diferentele constructive sunt practic infime si ca cred ca resoftat motorul de 140 poate ajunge foarte usor la 170 Cp.Ce mi se pare ciudat mie este faptul ca pana acum nu am vazut pe niciunul din colegii de forum cu GT uri sa se planga de faptul ca masina are nevoie de benzina de cea mai buna calitate si nu cred ca toata lumea alimenteaza numai de la OMV cu super 100 ...Motorul indiferent de versiunea de putere isi merita din plin toti banii ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer oameni buni...eu sunt in pragul de a comanda un GT Sport de 140....ia dati in vileag tot...viteze maxime, sound, consum, sau alte chestii care credeti ca ar conta.....din punctul meu de vedere e super fain si la pret acest 1.4 TSI 140 cp.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am observat eu la tsi nu ii place benzina de la petrom. In rest am pus de la lukoil, rompetrol, omv, mol. Cu toate merge ok. Cel mai bine mere cu benzina de la mol. De 95 sau 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare ciudat mie este faptul ca pana acum nu am vazut pe niciunul din colegii de forum cu GT uri sa se planga de faptul ca masina are nevoie de benzina de cea mai buna calitate si nu cred ca toata lumea alimenteaza numai de la OMV cu super 100 ...

Eu folosesc numai Carerra 100, dar nu vad in asta un motiv sa ma plang. Si la Golf-ul 4 foloseam numai Carerra 100 si mergea foarte bine. Dar acum, fiecare pune benzina care o considera el potrivita si care corespunde bugetului. Pe usita de la rezervor scrie clar, CO 95. De aici fiecare pune ce vrea, dar nu sub 95. De fapt in Romanai nici nu exista benzina sub 95, ceea ce mi se pare suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1,4 tsi 140cp exista indicatorul de boost al turbinei??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista si asta m-a ucis si pe mine ca tare as fi vrut sa am si indicatorul acela ....

@istef - nici eu nu consider ca e un mare dezavantaj faptul ca TSI ul are nevoie de benzina foarte buna ( toate mas-urile cu injectie directa merg excelent cu benzina fara sulf care nu se prea fabrica in Europa pe scara foarte larga ci doar in Japonia mai mult ) dar mi s-a parut ciudat ca nimeni nu a avut un incident ca al meu cand am alimentat peste OMV 100 care era in rezervor cu benzina de 98 de la Rompetrol ( cea mai scumpa care era de vanzare la ei ) si a doua zi sa nu reusesc sa ajung cu ea la munca .... atata tot ...

Chiar : a patit cineva asa ceva sa alimenteze de la o anumita firma ( de renume ca eu nu am alimentat de la un benzinar oarecare ) si apoi sa aiba rateuri si opriri bruste ale motorului chiar in mers ( plus mers neregulat aiurea cum facea dacia veche cand mergea in 3 bujii ) ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alimentat intotdeauna cu Carrera 100, o singura data am pus Evo 5 de la MOL si nu am avut nici o problema. Am pus de la Mol ca eram pe rezerva si nu mai ajungeam pana la OMV (cei care au fost la Cheia cunosc situatia). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste cineva 95 pe tsi?cat de tare se simte la peformante sau cat de tare ii cauzeaza masinii.?

aaaaa.....si inca ceva.. in brosurile cu golf-ul este prezentat doar motorul de 170 cai la aria de performante, consum, etc. unde as putea sa gasesc informatiile astea pentru motorul de 140 CP.?

Modificat de TIESTO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele de consum sunt minore. Gen 0.1 diferenta, in medie.

Am folosit eu benzina de 95. Cat timp temperaturile sunt scazute e ok. La 40 grade afara cu AC on si 2 insi in masina deja apar detonatii multe sub 2000rpm. Daca o tii turata e ok, insa e pacat de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista si asta m-a ucis si pe mine ca tare as fi vrut sa am si indicatorul acela ....

eu personal prefer indicatorul de temperatura.....boostul il simt si singur... multumesc :D (ala e doar un artificiu de imagine )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste cineva 95 pe tsi?cat de tare se simte la peformante sau cat de tare ii cauzeaza masinii.?

aaaaa.....si inca ceva.. in brosurile cu golf-ul este prezentat doar motorul de 170 cai la aria de performante, consum, etc. unde as putea sa gasesc informatiile astea pentru motorul de 140 CP.?

Date tehnice complete la http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...sche_daten.html

2.0TFSI tot asa de sensibil la benzina este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sensibilitatea motoarelor TSI si TFSI vine din faptul ca sunt bazate pe tehnologia FSI, foarte buna de-altfel. Atentie mare la cei care nu vor sa foloseasca o benzina de calitate deoarece injectoarele FSI nu se pot curata, ci atunci cand se infunda trebuie schimbate, ceea ce nu e foarte convenabil financiar.

Prin urmare, daca vrei sa ai grija de masina si TFSI-ul si TSI-ul trebuie sa foloseasca benzina de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam punctul comun intre TSI si TFSI (tehnologia FSI) dar intrebam daca si TFSIul e mai sensibil pt ca nu prea am auzit posesori care sa le considere sensibile pe cand la TSI vad ca mai sunt probleme.

PS: Pana acum eram setat pe 2.0 TFSI dar cand am vazut ce taxa infima de prima inmatriculare platesc pt 1.4 parca sunt tentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

va supun atentiei o chestie pe care am observat-o analizand datele tehnice ale TSI-ului de 140... daca diferenta de cuplu este de 20Nm (de la 240 la 220) iar diferenta de cai o stim, sincer m-a surprins diferenta de 1 secunda la 0-100km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnologia injectie directe pentru motoarele pe benzina a fost intotdeauna mai pretentioasa deoarece pentru a reusi aprinderea amestecului carburant este necesar ca omogenitatea amestecului sa fie optima iar la injectzia directa de benzina timpul in care se realizeaza amestecul ( aer - benzina ) este foarte scurt si de aceea pentru a se aprinde de la bujie benzina folosita trebuie sa fie fara sulf si cu o cifra octanica peste 95 -98 . La TSI e si mai delicat pentru ca apare si turbo si toata lumea stie ca la turbo daca benzina este prea slaba calitativ apar detonatiile indiferent ca este injectie directa sau indirecta in poarta supapei .

Eu sunt convins ca aceleasi "probleme" legate de carburant au si cei ce au 2.0 TFSI pentru ca este acelasi principiu de motor numai ca lipseste compresorul ( de tip cu lobi la TSI ) .....

In principiu motorul e o bijuterie tehnica dar ca toate bijuteriile are nevoie de mare ingrijire pentru a da tot ce este mai bun - cu cat motorul este mai avansat tehnic este mai sensibil iar motoarele fara pretentii tehnice deosebite suporta mai bine calitatea proasta a intretinerii sau a carburantului ....

@spb ai dreptate cu taxele la 1.4 TSI si sa vezi ca vei mai fi surprins la tot ce trebuie platit pentru el .... va fi foarte ieftin ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. intr-adevar destul de mare diferenta de o secunda cu care ajunge mai greu la 100 decat motorul de 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb cand Romania o sa copie pe sora noastra Franta si o sa bage impozite pe masini si in funtie de CP, atunci nu cred ca o sa mai fie o sfaraiala prea mare cu TSI-ul. :) Sper totusi sa nu le vina ideea asta prea curand! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi culmea ... acum fugim dupa turbouri de capacitate mica si putere mare sa nu facem rate pt intretinerea masinii si dupa o sa ne luam muscle car uri :P. Cum ai zis si tu ... Doamne ajuta sa nu le vina ideea asta (cretina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se stie niciodata cu sotra Franta care influienteaza administratia din Rom ... si eu sper sa nu faca trecerea asta la sistemul frantuzesc si sa ramana tot asa cum e acum . Daca s-ar modifica impozitarea foarte multe avantaje ale TSI ului ar disparea ...

Apropos de viteza maxima atinsa cu TSI ul pot sa spun ca eu am reusit pe autostrada cu cinci persoane si clima mergand sa ating 200-205km/h pe indicatorul de bord deci tinand cont de abaterea vitezometrului care este mai mare la viteze mari pot spune ca real am mers cu vreo 185-190 Km/h si eram le vreo 4500 - 5000 rpm deci mai era inca rezerva pentru a ajunge la 205 Km:h cum spune VW ul ca poate atinge maxim TSI ul de 140 cp ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat cu VagCom-ul pe un Golf 5 2.0TDI, la 200km/h pe vitezometrul, viteza reala era de 196km/h, deci o abatere de 4km/h. rfh, eu zic ca viteza reala era undeva peste 195km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu era voie cu viteze maxime pe forum, domnule moderator. Am agreat cu totii ca masinile merg maxim cu viteza din specificatii si pace, nu? :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era ideea ca daca pui roti mai mari pe masina atunci indicatiile vitezometrului se modifica. Adica arata mai putin decit e in realitate. Ma intreb daca nu e cazul si aici de acest lucru. La viteze mari peste 140 km/h eroarea este cel putin de 10 km/h. La mine cel putin. Vazut pe climatronic.

Diferenta de numai 4 km/h mi se pare mult prea mica. Sigur ai citit viteza data de ABS ? Sau de undeva unde se stie ca e cea reala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am inteles ca motorului ii trebuie benzina buna.

In rest puteti furniza alte detalii,cum se comporta la drum,cat de zgomotos e la viteze mari(de ex la 130 la cate turatii lucreaza motorul)

Sunt interesatde o asemenea masina datorita cuplui mare pe o plaja mare de turatie si lipsei lag-ului existent la motoarele diesel care sunt singurele care iti mai ofera un cuplu de pe 200 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rvacaru Nu am descris viteza maxima, masina aia merge mai mult :somnmare:. Am dat un exemplu de eroare de kilometraj, masuratoare care am facut-o la 200km/h. Daca ti se pare ca nu e corect fata de forum imediat o sterg. Eu vroiam sa scot in evidenta abaterea de 4-5km/h.

@kasius Stiu sa folosesc VagCom-ul si crede-ma ca am masurat corect. VagCom-ul afisa fix aceeasi valoare ca viteza de climatronic. Si asta a facut parte din test. Sa presupunem ca si indicatorul din bord avea o eroare de 1-2km/h, caci am citit ochiometric viteza de pe acul IC, si nu prin VagCom, deci ar rezulta o abatere de 5-6km/h.

O sa testez si la GT-ul meu de curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!