Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Pai e super treaba atunci nu? Am scapat de o cheltuiala si de un risc in plus, e de bine sau de rau pana la urma, lantul asta necesita si el intretinere? E mai zgomotos motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e mai zgomotos. Zici ca e diesel :) (glumesc, dar e mai zgomotos.. o idee)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine ca e pe lant pentru ca durata de viata a distributiei creste si astfel riscurile de deteriorare a motorului in cazul in care nu schimbi distributia la timp scad ...

La TSI ul meu a venit simeringul impreuna cu colivia presata astazi si maine cu putin noroc poate am masina reparata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri seara am fost sa ridic masina din service ca era gata reparata si vreau sa spun ca am fost foarte multumit de cum s-a lucrat adica foarte ingrijit iar masina rulata doar 10 Km pentru verificare in mers deci nota 10 pentru Euro Tehno Grup .

Bineinteles ca maniac cum sunt am facut o tura de forja prin afara orasului sa vad cum merge bestia si e super merge la fel si nu mai arunca gram de ulei deci problema a fost rezolvata pe garantie nu am platit absolut nimic nimic si totul e bine .

Deci sunt multumit de cum s-a efectuat reparatia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) ne bucuram ca ai scapat de belea :).. am auzit si eu ca baietii de acolo sunt ok.

intrebarea mea e totusi...a montat careva altfel de tobe pe 1.4 140???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astazi am facut si revizia de 1 an la 10 913 Km si a costat 380 Ron super bine zic eu cu toate filtrele schimbate ... deci motorul asta e super si la capitolul intretinere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 380 ron a fost doar schimb ulei si eventual filtru polen....sau pune si tu o copie dupa factura ..:eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ tazzz - am aruncat factura dar parca erau doar filtru polen, filtru ulei, ulei 4 litri si materiale mici ( adiacente schimbului de ulei ). eu am cerut si schimb filtru de benzina , ei au demontat si au zis ca nu e cazul ca era curat curat si nu avea rost sa il schimb pentru cel care se "imbacseste" are niste pete pe el ..in fine eu bag numai OMV Carrera 100 deci benzina cea mai buna ....

In alta ordine de idei - ieri seara 06.11 m-am "dat" din mers si cu start de pe loc cu un putzica ce avea un BMW E46 2.0 litri Diesel de 143 CP parca si cred ca 350 Nm si spun ca l-am batut ca pe "urs" din mers iar la start de pe loc in treapta a2a am luat avans si cand am ajuns la 120 Km/h am franat si aveam avans vreo 2-3 lungimi de masina ... imi era frica de 2.0 Diesel ca e bun rau dar vad ca il pot face evident ca super turat Tsi ul dar a meritat ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare ieftin :) ... azi dimineata eu am afumat serios un Passat B6 cu 2.0 tdi dsg ..... no way ... :D si fara sa trec de 5000 :)

e tare jucaria....m-am apucat sa caut client la Dieselul meu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... azi dimineata eu am afumat serios un Passat...

De data asta ai afumat la figurat :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tazz- baga repede la vanzare afumatoarea :) .... sa iei si tu jucarie meserie .... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu info ....masina are 1200km, consum in oras cu trafic relativ aglomerat- cca 10 daca merg normal, 12-13 daca mai ard vre-un manelist la semafor :o....afara eu sub 7 nu am putut sa scot :D :blink: :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

tazzz, e corect ce spui tu... consumurile sunt aproximativ aceleasi si pt 170cp, poate un pic mai mare in forja...

Acum o saptamana am scos 6,9 Buc-Ploiesti, DN1, 120 afara, 80-90 in localitati... motorul se va mai lasa si consumul va fi ceva (nu va ganditi la enspe litri) mai mic si mai stabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tazzz - cred ca tu ai talpa cam mare si implicit cam grea ... :vaidecapulmeu: ... eu am consumul mediu pe ultimii 500 Km facuti numai in oras si cu aglomeratie si mai liber 8.2 ceea ce este super in comparatie cu ce ofera motorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca tazzz are un consum foarte bun. Pentru cine vrea sa vada consumuri sa se uite in semnatura mea sa vada ce consum scot eu cu GT-ul meu si nu calc foarte tare pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de aia iti consuma mult. Ca o tii subturata :vaidecapulmeu:

Eu am momentan medie 8.7% pe vro 5000km din care un drum la cluj mers super linistit. As zice 60% extraurban restul urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam maricel consumul tau istef ... probabil ca mergi cam 80% numai urban si numai in aglomeratie mare ca altfel nu vad de ce ar fi asa de ridicat ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh-ule sa nu ma uiti cu plimbarea aia, voi astia cu TSI-urile ma scoateti din minti :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te uit fiule .... sa vii la intalnirea viitoare si te dau cu "racheta" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost "afumat" azi de un g4...la plecarea de la un semafor, si am fost f trist...:P e drept ca el avea un v5 rosu pe spate si eu am schimbat pe la 4000 de ture...ca inca nu am terminat rodaju.. :D

legat de consum...cam 8.8 dinineata pana la birou (8km trafic destul de lejer), iar in rest in jur de 10-11. La drum intins 7.5.

totusi ceva nu imi place...am observat ca la 2000rpm de ex daca o calci brusc are o intarziere destul de mare pana reactioneaza...la 3000 parca e mai rapid raspunsul. cateodata ma simt ca in fosta dacie care cand apasai acceleratia se ineca motoru si apoi incepea incet sa traga.... ( bine am exagerat putin :D )

tare as vrea sa mai conduc si un alt tsi sa compar...poate e normal.

si inca ceva legat de frana...am observat de vreo 3 ori cand am apasat mai brusc frana...o vibratie in pedala si parca ceva impingea pedala inapoi...chiar si un mic harait.....a mai patit cineva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost "afumat" azi de un g4...la plecarea de la un semafor, si am fost f trist...:D e drept ca el avea un v5 rosu pe spate si eu am schimbat pe la 4000 de ture...ca inca nu am terminat rodaju.. :D

legat de consum...cam 8.8 dinineata pana la birou (8km trafic destul de lejer), iar in rest in jur de 10-11. La drum intins 7.5.

totusi ceva nu imi place...am observat ca la 2000rpm de ex daca o calci brusc are o intarziere destul de mare pana reactioneaza...la 3000 parca e mai rapid raspunsul. cateodata ma simt ca in fosta dacie care cand apasai acceleratia se ineca motoru si apoi incepea incet sa traga.... ( bine am exagerat putin :D )

tare as vrea sa mai conduc si un alt tsi sa compar...poate e normal.

si inca ceva legat de frana...am observat de vreo 3 ori cand am apasat mai brusc frana...o vibratie in pedala si parca ceva impingea pedala inapoi...chiar si un mic harait.....a mai patit cineva??

chestia cu frana e obsolut normal...abs se cheama

partea cu 2000 rpm iti voi spune cand imi vine masina

iar referitor la G iv nu te necaji ..o sa-i arati tu cand iese masinuta din rodaj!!!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pixi, este un lag... nu va percuta imediat, daca o tii constant... in acceleratii, nu se simte insa daca o tii la 2000 si apesi brusc, vei avea intarzierea asta...

cat despre afumat ;) , V5-ul ala e aspirat 2.3 150 cai... daca este cum l-a facut mama lui si tu nu i-ai dat decat 4000 rpm, nu se numeste ca v-ati dat ;)

Vb lui Plicti, incearca-l dupa rodaj ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

declar...10-11 intraurban ..... 12-13 in regim mai....sport :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!