Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

geo_golf

as incerca sa-ti raspund eu, desi am fratele mai maricel un pic, motoarele fiind practic identice... deci lasand la o parte diferenta de cai/kg si alte lucruri care influenteaza (mai putin de la o putere in sus) consumul, uite cum stau eu...

Bucuresti urgie, medie 6km/ora, consum mediu 13,1

Bucuresti normal (careva sa se incumete sa defineasca normalitatea asta damboviteana) - 9,5-11

Cifre fara cox, talpa fff grea sau ceva de genul asta...

Despre comparatia aia, nu vreau sa dau nastere la flame-uri inutile... tot ce pot spune ca subiectul s-a tot discutat in toate formele si sub toate aspectele pentru a-l mai porni iar... :lol:

am cam prins ideea cu consumul, nu ar fi chiar rau la ce ofera totusi...

cat despre comparatie, cam am eu idee cum stau lucrurile, dar mai caut sa vad si niste flameuri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urgie in Bucuresti ar insemna mai degraba 1 km/ora (sau mai bine 1 km/2,5 ore - traiasca videanu). La 6 km/h deja traficul isi da drumul. Normalitate inseamna trafic de ora 12 noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:lol: :D :D kasius...

nu doream sa fiu atat de explicit dar iata: 1 ora si jumatate din Militari pana pe C. Vacaresti, dupa Poli... cam 14 km deci undeva sub 10 km/h... daca vrei sa fiu scrupulos pana la capat

tot pe cel cu nume scris atipic de copil minune il injur si eu...

Scuze de OT.... :blink:

rfh,

astea-s chiar ca nu sunt vesti bune deloc... a fost ceva care a cauzat defectarea piesei sau pur si simplu aceasta a cedat??

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh nasol. E cam ciudat ca au avut "multe" avand in vedere cate se vand.

Eu am 20k km si motorul a fost "abuzat" dupa rodaj si inca nici o problema.

(abuzat in sensul de 7000rpm des si "talpa" destul de des, insa mereu avut grija sa fie motorul cald si facute revzii din 10 in 10k :blink: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu - piesa a cedat pur si simplu fara ceva prevestitor .... dupa ce am trecut de 9000 Km a inceput sa curga ulei sub si dimineata gaseam o pata de ulei sub ea .. initial am incercat sa ma uit eu sub ea tavalindu-ma pe strada si imi dadea impresia ca ar veni din cutie si am crezut ca e ceva la cilindrul hidraulic de actionare al ambreiajului ...apoi am facut programare in service dar a doua zi incepuse sa curga si mai rau si am mers de urgenta la ei si am bagat-o pe rampa la constare si am stat langa ei in service si uleiul curgea si dupa ce motorul era oprit de vreo 10 minute si curgea exact pe la imbinarea carterului de bloc cu carterul de la CV - nu am desfacut-o ca era ora 17:30 si nu mai era timp sa o faca iar ieri nu s-au apucat de ea ca nu aveau piese in stoc si am vorbit cu ei aseara si au zis ca astazi o desfac , dau jos cutia si apoi baia de ulei ...

Un mecanic din service a zis ca au mai avuit aceeasi problema pe 2 Tourane cred ca tot pe TSI ul de 140 si la primul nu reuseau sa puna simeringul cum trebuie si tasnea din ea ca din fantana mai rau cu noua piesa pana la urma au sunat si au aflat ca el se monta numai in anumita pozitie ....

Va voi tine la curent cu reparatia clar este ca eu am mers cu masina un pic mai tare dupa 8000 Km dar pana in 8000 Km nu am forjat-o decat de vreo 2 ori la vreo 4500-5000 rpm in rest schimbat la maxim 3000 si rodaj facut ca la carte pana la 2000 km ....

@NetFlow - omule ei spuneau ca au mai avut aceeasi problema pe 2 Tourane - e mult la cat de rare sunt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general e "bine" sa fortezi masina destul de tare dupa rodaj. Daca e sa pice ceva sa pice in primii 10-20k km.. ca sa nu ai "probleme" cu garantia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit din nou cu baietii din service si motorul e demontat si simeringul de la motor vine montat presat intr-o colivie metalica care e in final prinsa intre baie si carter inferior motor si surpriza ... asta ca sa demitizam munca nemtilor care nu gresesc nicodata ...- a fost montata prost din fabrica iar colivia metalica a strambat simeringul care in final a cedat ...

Deci e defect clar de montaj aiurea facut in DE ... problema e alta acu nu se gaseste simering cu colivie deja presata si a trebuit sa comande piesa in Germania si va ajunge in tara in 3-4 zile ... pana atunci masina ramane pe butuci ...

Porcaria asta cu globalizarea si scaderea calitatii prestatiei sau a vehicului e de nedefinit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricine poate gresi, asta e clar. "Bine" ca e un defect in cazul tau si nu o chestie generala (daca asta poate fi un lucru bun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e clar la mine e defect de fabricare si este acoperit integral de garantie ....piesa a fost prost montata si de aici a rezultat si scurgerea de ulei problema se va rezolva pana la urma ....

Oricum mie personal mise pare ca sunt destulde mult problem pe Mk V fata de vechea generatie ... la Bora avuta tot de noua din 2000 pana la 80k Km nu am avut probleme mecanice de nici un fel nimic... schimb de consumabile si alimentat cu combustibil ...la Golf nu a prea fost asa si deja in 9000 Km am facut 3 drumuri in service cu problem mecanice .... e subiectiv stiu dar am mai auzit si alti prieteni cu V care au avut probleme la alte variante de motorizare ....e clar ca si la ei in DE se petrece ceva .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca la Chemnitz se fac motoarele TSI ... mentalitati comuniste, DDR-isti... mai dureaza pana "invata" :P

Am mai citit la nemti ceva problemute de soft ECU la TSI, dar in general nu au fost asa "buboase" motoarele cum as fi crezut eu si altii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NetFlow - da Bora a fost nou nouta luata de la Porsche Romania si ridicata pe 15 septembrie 2000 versiunea a fost TL cu motor 1.6 de 100 CP cheala adica doar cu aer conditionat si radio cu 8 incinte ... mai mult nu a avut bani tata si am folosit-o exclusiv in Romania 95% din timp eu deci am facut cu ea cam 70-75K Km si acu am facut un efort financiar alaturi de sotie sa imi iau ceva mai bun si uite ... cate o data imi pare rau ... mai bine ramaneam cu cea veche si investeam in altceva sa castig nu sa pierd si timp si energie si datorii la prieteni ca sa o cumpar cash ...

@rvacaru - nu stiu exact unde se face TSI ul dar e clar ca si in germania a inceput sa se simta strategia asta frantuzeasca de reducere a calitatii prestatiei ca asa se numeste ... adica scaderea calitatii vehiculului ...

Va tin la curent cu reparatia pana o voi scoate din service ...oricum mai cred doar in Porsche la cate vad si simt plus la cate aud ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh din pacate 90% din parerea romanilor despre bora/golf 4 este "am 100.000km si nu a avut nimic" insa ei nu stiu ca poate masina aia s-a reparat de 10 ori pana a ajuns la ei.

Si eu cred ca scaderea calitatii e evidenta.. si nu doar la vw. Ma uitam si la audi zilele trecute. BMW la fel. Nu mai zic de ford sau altii.

Din pacate "moda" masinilor ieftine e clara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: daca tot vorbim de scaderea calitatii sa imi dau si eu cu parerea

Din punctul meu de vedere e ceva normal, pt ca societatea actuala are o tendinta spre consumatorism. E normal ca si masinile facute sa nu mai aiba aceeasi durata de viata ca cele fabricate in trecut pt ca tendinta actuala este sa iti schimbi masina cat mai des.

Comparati dotarile unei masini noi din trecut cu dotarile actuale ale unei masini noi. In care va simtiti mai bine? Clar in cea noua! Are dotari mult mai bune, o gramada de prostii electronice care iti fac viata frumoasa si placuta, te simti in general mai bine. Aaaa...ca se strica mai repede si mai des decat una veche...asta e ideea consumatorismului: sa nu mai tinem masina o viata ci sa o schimbam cat mai repede. Asa ca idei de genul "VW/Audi/BMW/Mercedes nu mai e ce a fost" sunt idei derivate din "societatea noastra nu mai e ce a fost". Pur si simplu am evoluat iar industria auto nu a facut decat sa urmareasca trendul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fraierii suntem noi, care dam banii, tot mai multi si tinem masinile tot mai putin... deci ii incurajam :lol:

Devenim tot mai mofturosi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu rvacaru : prosti suntem noi ca dam din ce in ce mai multi bani pe produse cu calitate mai scazuta .... prost eu ca am bagat toti banii economisiti dupa 2 ani de munca prin China si apoi Germania plus alte mici economii facute din greu in TSI cand puteam sa imi iau o coaja de GV 1.4 de 80 CP si daca se strica aia era am dat 13 k de euro atata face dar cand dai peste 21K euroi si stai cu ea in service parca te simti ca un prost ...

@NetFlow - acu ca nu mai am masina vin la munca cu prietenul caruia i-am dat Bora si uite ca tot la ea m-am intors si sa iti mai spun ceva poate ma repet Bora mea a fost nou nouta cu 2.5 km la bord cand am luat-o si itzi spun ca in 80 K Km nu am schimbat decat un bec pe frana la stopul din dreapta si senzorul de temperatura a apei iar pe la 70k km am schimbatr distributia ca sa fiu linistit atat si nimic altceva iar masina a luat forja destula si rulare exclusiv numai in Romania deci ....eu nu intru in categoria enumerata mai sus cum ca "masina mea are 100 000 Km si nu are nimic dar a fost reparata de n ori " la mine nu am reparat nimic la Bora absolut nimic ...

@RaduC - stiu ca asta e trendul ca si eu lucrez pentru Reno dar asta e un rahat pentru ca stiu cum se pune problema cand masina e in faza de proiect deja vor fiabilitatea scazuta ca numarul de piese de schimb vandute si necesare sa creasca ... o porcarie .... daca tie itzi convine sau iti place eu nu comentez ... eu sunt de principiul ca "dai un ban si stai in fata nu in service" ...

Prietenii mei din Germania cand au auzit cat am dat pe masina la ultima lor vizita la mine in Romania stii ce au spun : "fuer uns es ist nur ein Golf ....unsere Meinung ob du wiessen willst .... super teuer ..." adica :" pentru noi (nemtii) este un simplu Golf ... parerea noastra daca vrei sa o stii este ca masina e super scumpa ..." si ue am zis ca ei sunt zgarciti si nu stiu sa aprecieze tehnica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....prosti suntem noi ca dam din ce in ce mai multi bani pe produse cu calitate mai scazuta .... prost eu ca am bagat toti banii economisiti dupa 2 ani de munca prin China si apoi Germania plus alte mici economii facute din greu in TSI cand puteam sa imi iau o coaja de GV 1.4 de 80 CP si daca se strica aia era am dat 13 k de euro atata face dar cand dai peste 21K euroi si stai cu ea in service parca te simti ca un prost ...

avand in vedere cum a fost reparata initail masina mea la Midocar si o "coaja de G_V 1.4" sa ai si tot iti vine sa mori.. imi vine sa vand toate vagurile si sa-mi iau o flotila de solenze de la o firma de taxi macar sa nu mai mor de inima cand mi se vopseste total aiurea masina intr-un service cu pretentii si tarife MAXIME

Modificat de aviasol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred aviasol ....eu am noroc ca ii cunosc bine pe baieti in service si am incredere ca nu fac lucru de mantuiala ca daca era sa mai strice si altceva cand o desfaceau cred ca saream la bataie ... asa eram de incordat ...

Exact asta spun si eu ca te zbati sa dai un car de bani pe ceva si primesti canci la tarife extreme ... nu vreau sa ma gandesc cat ar fi costat reparatia la mine daca masina nu mai era in garantie ...

Oricum sunt decis ca daca in urmatorii 5-10k km mai am problema grava de mecanica cu ea o vand ....si imi iau un G2 GTi baremi sa stiu ca daca repar la ea are o scuza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh: relax! :offtopic: nu am spus ca mie imi place trendul asta sau ca e pe gustul meu. A fost doar o constatare: asta e societatea, asta e industria auto care daca vrea sa supravietuiasca trebuie sa se conformeze. Cum crezi ca poti obtine profituri din ce in ce mai mari cu costuri din ce in ce mai mici? Producand masini durabile si de calitate?Nu e nevoie de raspuns la intrebarile astea...si sa nu spui ca risca sa piarda increderea clientilor.Uita-te peste cifrele obtinute din vanzari: se vand masinile in draci in ciuda calitatii descrescande.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Bine ca exista japonezii. Sper sa nu-si schimbe si aia mentalitatea si sa-i forteze pe nemti sa-si mai revina (si nu vb. numai de VAG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a gasit cineva ceva exhausturi pt 1.4 140cp care sa sune bine ??? ca stock ma dezamageste profund....si daca ma hotarasc sa o iau vreau sa pun ceva mai...loud :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

chiar ma gandeam ce diferente de forma si fond sunt intre evacuarea de GT si de GTI... daca stie cineva, feel free... oricum pentru un sound "competent", ai nevoie si de un motor mai mare :icon_thumright:... si TSI-ul se aude bine dar se simte cc mica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeam la topicul ala de motor 1.4 Fsi ca ar avea distributia pe lant si la TSI e la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!