Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Toata lumea de pe aici care e pasionata de VW nu cred ca nu poate iubi GTI ul .... e ceva de vis ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai pui ca la gti sunt chestii in "standard" care la gt nu sunt.

Diferenta e undeva la 1000E intre ele. Cel putin asa era cand am cumparat eu.

Intradevar GTI merita acea diferenta.. asta daca vrei gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

haideti sa va spun parerea mea... cu cat am dat pe GT, incapeam intr-un GTI... stiu si stiam si la vremea respectiva ce inseamna unul si celalalt...

La mine in cap sunt diferente clare intre cele 2... cumparatorul de GTI cauta tot timpul puterea, ii place sa simta tot timpul acei 200 caluti... sunetul este incofundabil, look-ul la fel... GT-ul il vad ca pe o alegere mai potolita fata de GTI, o alternativa mai putin gurmanda si mai tafnoasa la 2.0 fsi... eu am luat GT pentru ca, desi mi-ar fi placut la nebunie GTI, este cam ce am nevoie eu acum... o rezerva mare de putere, un consum acceptabil (btw, mers 5000 km afara, mediu cam 7.3...) si un look o idee mai agresiv fata de varianta normala... ma uit pe strada la alte golfuri rosii si tot mi se pare ca nu seamana cu al meu... poate e o chestie subiectiva, nu zic... dar asa vad eu...

Am mers cu GTI si stiu cum e... senzatiile sunt diferite, puterea bruta din TFSI comparata cu cea treptata si oarecum sugrumata din TSI... nu ca ar fi la limita motorul dar pur si simplu cilindreea il impiedica sa fie mai performant... toate astea din scoputi de mk, binenteles...;)

ca veni vb de TSI 170 caluti... acum am aproape 8000km dupa 2 luni si merge ca-n prima zi, poate mai bine chiar... despre viabilitatea lui, vorbim dupa 50k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce spui Dudu - depinde mult care sunt criteriile atunci cand mergi sa cumperi masina ... la mine daca e sa facem aceeasi comparatie nu puteam sa merg catre GTI chiar mai era cale lunga si difenta prea mare iat 1.4 TSI de 140 CP este o versiune super eficienta si rezervele de putere arhisuficiente pentru traficul din tara si nu numai doar ca in sufletul meu va ramane GTI ul care din orice parte am privi este super de la design interior si exterior pana la mecanica si implicit dinamicitate.

Singurul lucru ce se poate imputa motorului TSI este faptul ca uneori la relanti mersul nu este 100% rotund se accelereaza sau decelereaza usor aproape insesizabil ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e drept ca raportul consum/putere la GT-ul de 170 cp e de nebatut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am tot vazut ca se scrie pe aici despre GT Sport, dar am facut si eu un topic pentru a gasi raspunsuri la cateva probleme.

Doresc sa'mi cumpar un GT Sport, Benzina / 1.4 litri TSI / 140 CP / Cutie DSG -6 viteze / 4 usi. Cam astea sunt optiunile care le'am selectat:

Aer conditionat "Climatronic" - cu reglare automata si doua zone separate de temperatura"

Computer de bord "Plus"

Conector multimedia pentru surse audio externe

Cotiera mijloc fata cu spatiu depozitare si 2 guri de ventilatie, inclusiv suport pahare(2) spate

Faruri bi-xenon, inclusiv instalatie spalare faruri

Jante "Estoril"

- 4 jante aliaj usor 7J x 17

- anvelope 225/45 R17

- suruburi antifurt si suspensie sport inclusa

Lumini si vizibilitate

- oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire

- lumini la picioare fata

- oglinzi exterioare rabatabile electric

- senzor de ploaie

- functie Coming home/ leaving home

Radio CD-player "RCD 500", inclusiv functie MP3 si CD-Changer pentru 6 CD-uri, 4x20 W, cu 10 incinte acustice fata/spate

Roata de rezerva normala din aliaj

Trapa pavilion din sticla cu actionare electrica

Acuma... Daca poate cineva sa'mi dea mai multe detalii despre comportamentul motorului de 140CP cu cutia DSG. Sau mai multe detalii despre cutia de viteze... Cum se simte, cum functioneaza... Am inteles de la dealer ca este o cutie foarte performanta, dar mai bine intreb pe cineva care o foloseste, nu care o vinde. De ex... Ma intereseaza ce se simte la schimbarea vitezelor (te zdruncina ca la cutiile normale, sau e lenta si lenesa ca la Yaris)...

Daca puteti sa'mi dati ceva sfaturi vis-a-vis de optiunile mele, as fi recunoscator. Si, pt final... Stie cineva daca se preconizeaza ceva micsorari de pret la Golf V, acuma ca tre' sa intre fratele VI pe piata? Eu intentionez s'o iau in iarna, sau chiar Ianuarie, Februarie 2008. La ce sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca la schimbatul vitezelor nu vei simti mai nimic. Ce nu am vazut acolo ar fi ESP-ul. Oglinzile ar fi bine sa fie si incalzite si rabatabile manual. (pe principiul, mai putina electronica => mai putine chestii care s-ar putea strica + nu stiu daca le vei putea rabata manual).

Masini cu cutii automate nu am condus decit doua: una americana care era excesiv de lenesa si una multitronic la care era curios cum se simte schimbarea. Nu am simtit nimic.

In rest, asteptare usoara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG e fenomenala, schimbul vitezelor in sus este foarte rapid, circa 8 milisecunde, mai rapid ca o cutie de F1; nu te zdruncina absolut deloc.

Modul Drive este conceput pentru oras, schimba la turatii destul de mici; ajuta mult la consum. Cind se reduce viteza, schimba foarte usor vitezele in jos, fara sa simti. Daca vrei sa depasesti pe cineva brusc, da in jos cu 2-3 trepte in functie de necesitati. Timpul in care se prinde ca e nevoie de putere e destul de scurt, cam jumate de secunda.

In schimb modul Sport este alta mincare de peste , schimba la turatii mari, la mine la 6500 rpm cind ii dau blana. Tine motorul turat, frina de motor e spectaculoasa in momentul in care pui frina, ca schimba repede treapta in jos... De mare spectacol

Acuma ce sa zic, trebuie sa mergi cu o masina care are cutia asta pe motorul care il vrei ca sa-ti faci o parere. Oricum, merita fiecare banut :icon_thumright:

Modificat de luc1an
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca la schimbatul vitezelor nu vei simti mai nimic. Ce nu am vazut acolo ar fi ESP-ul. Oglinzile ar fi bine sa fie si incalzite si rabatabile manual. (pe principiul, mai putina electronica => mai putine chestii care s-ar putea strica + nu stiu daca le vei putea rabata manual).

Masini cu cutii automate nu am condus decit doua: una americana care era excesiv de lenesa si una multitronic la care era curios cum se simte schimbarea. Nu am simtit nimic.

In rest, asteptare usoara :D

ESP'ul cica e standard la varianta DSG. Din cauza cutiei... Da, parca alesesem eu oglinzile incalzite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afla sa vezi daca cele electrice pot fi rabatate si manual. Desi nu cred. Ideea e ca multi se vor atinge de oglinzile tale si unii chiar le vor zbura cu totul eventual. Si la schimbat va costa automat mai mult. Si in plus, la o lovitura mai puternica in spatele oglinzii, ea se va rabata singura. Eu am lovit astfel oglinda de vreo 3 ori si pot sa spun ca nu a fost nici o problema.

Cel putin asta e parerea mea si sfatul meu totodata.

In rest, cu siguranta vei fi satisfacut de masina ca si performante :D Ma uit totusi ca ai trecut la semnatura un bmw nebun :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Momentan sunt posesor de BMW, dar vreau sa'l vand. Imi ajung fitele de masina mare si puternica, vreau o masina mica cu care sa ma strecor prin trafic si sa fie echipata cu ceva caiuti. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare, dar 735i-ul e mai mult mare decat puternic :D o fi motorul ala puternic, dar pe alte serii :P 7-arele puternice is 750, 760, de acolo incepem sa mai vorbim de masini puternice :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

back On Topic.... cel mai bine du-te si fa un drive test...DSG..e chestie de gusturi...da un search si vezi ce dispute au iesit mai demult :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta e ca nu pot face test-drive cu un 1.4TSI DSG in Suceava, pt ca dealerii de aici nu au asa ceva. Nici macar 1.4 de 170CP cu DSG nu au. :offtopic: De asta am apelat la forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi la Iasi, ca s-ar putea sa aiba. Sau alt dealer de prin zona. Nu neaparat cu dsg, macar motorul sa fie tsi 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de motor imi fac griji. Isi cumpara un prieten de'al meu un Golf GT Sport, cam aceleasi optiuni cu cele care le vreau eu, motor de 1.4TSI de 140 CP, dar cutie manuala. Deci am cu ce sa fac test drive... Masina ii vine cam intr'o luna. Pe mine DSG'ul ma intereseaza foarte tare. Ala ma doare. :icon_thumright: Plus alte opinii alte cunoscatorilor, sfaturi, optiuni etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GDog: Daca ai drum prin Bucuresti, vezi ca intodeauna e un DSG la teste la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cautat un DSG..nu este la bc..Nici o masina de aproximativ 200 cp nu am gasit la drivetest..Abia ieri am fost la audi si m-am dat cu A5 3.0 TDI 240 cp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul ramine o chestie de gusturi. In nici un caz nu e arma absoluta, asa cum te-ar putea face unii sa crezi. E o chestie de genul: iti place ingetata cu capsuni sau cu caise...? Fiecare raspunde in felul lui.

Eu am facut un drive test inainte de cumpararea GT-ului. Nu stiam, la fel ca tine, daca merita sa ma arunc la DSG sau nu. Ei bine, drive-testul ramine cel mai bun mod de a afla. Pentru ca dupa el am stiut foarte clar ca nu o sa-mi iau DSG nici macar gratis. Fara dubii, fara regrete. Pentru mine e o cutie care se baga peste mine si imi schimba vitezele dupa cum vrea ea, iar la talpa ii ia mult timp sa retrogradeze si parca se inneaca cam 1,5 secunde si dupa aia pleaca...Dezamagitor. VW se lauda cu cit de repede schimba in sus dar tace in privinta schimbatului in jos care e mai necesar pentru ca cu ala depasesti. Stiu ca exista si modul manual si modul sport dar...prefer sa controlez eu treapta si asta in modul clasic. Old style!

Multi sint incintati de DSG pentru motive pe care le vei afla citind disputele pe tema asta de pe forum.

Sfatul meu: fa un drive-test cu DSG. Face cit 1000 de pagini de forum! Pina atunci nu o sa stii precis daca DSG e pentru tine sau nu.

Modificat de Ahile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cautat un DSG..nu este la bc..Nici o masina de aproximativ 200 cp nu am gasit la drivetest..Abia ieri am fost la audi si m-am dat cu A5 3.0 TDI 240 cp..

la bacau vine un TSI de drivetest de abia pe la sfarsitul lui octombrie....

ai scos ESP la A5??? :Driver: ...abia atunci e masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea proasta e ca nu pot face test-drive cu un 1.4TSI DSG in Suceava, pt ca dealerii de aici nu au asa ceva. Nici macar 1.4 de 170CP cu DSG nu au. :)) De asta am apelat la forum.

Daca faci o plimbare la Iasi intr-o zi iti arat eu cum merge un GT de 170CP cu DSG. Poate vii la intalnire vwforum, sambata la ora 14:00 vis-a-vis de Iulius Mall. Detalii gasesti aici.

Cat despre ESP standard la DSG sunt basme sau dealerul nu stie ce vinde. Pune mana si comanda-l ca optional ca o sa ai o surpriza neplacuta cand vine masina cu ESP-ul inclus in DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gdog:Nu iti lua masina de la Automitric,ca o sa platesti ESP-ul si o sa zica ca a uitat sa bifeze cand a trimis masina abia cand acesta vine :blink: ...am patit-o eu :huh: .Sunt scumpi neseriosi la revizii cu programarile...te pune la 2 intri la 4.Vezi ca fac disconturi mari numai ca sa isi atraga clientii...isi scot banii din revizii.

A fost un sfat :))

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o veste buna pt cei cu 103 kw care vor sa se riste.... fizic 103 si 125 kw sunt identice...retineti totusi..aceasta informatie nu e oficiala :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva sa gasesc graficul pentru curba de cuplu de la tsi-ul de 103kw - 140cp

pliz pliz pliz :somnmare:

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!