Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

foarte corect ce spune Ahile : la motoarele pe benzina cu injectie directa trebuie benzina fara sulf deloc pentru a evita o functzionare aiurea a motorului .... in Japonia exista producatori de carburant fara sulf pentru motoarele cu injectzie directa de benzina ( Mitsubishi fiind producatorul japonez cel mai activ in productia de astfel de motoare ) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh: martorii aia din bord se sting singuri dupa ce bagi benzina buna sau trebuie sa mergi cu ea la service pt resetare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe : la mine a fost asha - mashina mergea infect infect cu martorii aprinsi pe bord si la service nu i-au facut nimic si de acolo am plecat cu ei tot aprinsi si cu motorul mergand aiurea direct la OMV unde am facut plinul cu OMV 100 ( cand aveam detonatiile reverzorul era umplut cam 40% cu vreo 10-15 litri de benzina de Rompetrol 98 si restul tot OMV 100 ) si dupa ce am facut plinul am plecat din statia peco si dupa 1KM de mers martorii s-au stins singuri si masina a reinceput sa mearga super ....

Deci raspunsul la intrebarea ta est ca la mine martorii s-au stins singuri dupa ce am realimentat cu OMV 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspunsuri...in continuare astept....ufff, greu mai trece timpul, de-abia o luna de la contract :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carte am inteles ca scrie ca trebuie bagata benzina de minim CO 95, o benzina cu cifra octanica superioara neoferind performante vizibile. De ce sa mai dau 6-7000 lei (vechi) in plus pe un litru de benzina cand in mod normal ar trebui sa mearga si cea de 95?

Deoarece calitatea benzinei din Romania lasa de dorit, iar injectoarele de FSI nu se curata, se schimba si costa cat un injector de PD (1600-2000 ron).

Asa ca paza buna trece primejdia rea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ;) hh...Stefan...vezi ca ti-a crescut consumul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece calitatea benzinei din Romania lasa de dorit, iar injectoarele de FSI nu se curata, se schimba si costa cat un injector de PD (1600-2000 ron).

Asa ca paza buna trece primejdia rea.

Si cele de TSI la fel?;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI=FSI....ca sistem de alimentare--/injectie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreun posesor de TSI 122cp pe forum pentru a da niste detalii despre masinuta lui si cu ce benzina o alimenteaza? Cei cu 140/170 cu ce o alimentati? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ca idee, eu alimentez in Ro doar Mol98 si n-am avut nici o problema... acum sunt in concediu in Italia, am alimentat in marea majoritate a datilor cu Agip (sunt cele mai dese benzinarii in "cizma")... aaa, si in Austria am facut un plin de la un Shell... masina nu mi-a semnalat nimic, parca acum simt un mic tremurat la ralanti, iar pentru asta as invinovati carburantul... pentru restul traseului voi incerca si altceva dar nu in Italia pentru ca 1,31 eur/l de benzina normala ma cam arde...

in fine, voi alimenta in continuare doar Mol98 sau OMV100 la noi pentru ca nu am avut probleme cu nici o masina in cazul lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@starfx : si eu alimentez tot numai cu OMV Carrera 100 - e cea mai buna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum e cea de 99 de la petrom? am vazut ca e mai ieftina ca crea de 98 de la lukoil..destul de bine. e 3.6 sau 3.7ron/l fata de cea de 100 care e 4.0-4.1.

in general bag de 100 dar prin oras mai bag si de 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O stire cam suparatoare am gasit aici: http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-go...tponed-for.html

Imi faceam research pt motorul asta pt ca vreau ca viitoarea masina sa fie echipata cu un TSI. Anyways:

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW’s best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there’s no time-pressure to replace it. At least that’s the official line, cause unofficially, the company’s new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car’s appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we’ve heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it’ll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu eu is subiectiv si spun ca ziaristii scriu multe desi nici ei nu prea stiu ce inseamna .... eu personal nu vad ce probleme sa aiba TSI ul in afara faptului ca este destul de scump ....ramane de vazut ce si cum se va intampla ca stiri asa am mai vazut si realitatea a dovedit cu totul altceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat! S-a plans cineva de acest motor? Eu nu am auzit pe nimeni sa spuna ca i-a cazut motorul. Sa vedem cand opreste productia, ca deocamdata merge bine. Eu mai degraba gasesc alt motiv la o eventuala stopare: nu prea are cautare, frica oamenilor sa-l cumpere, majoritatea se orienteaza spre versiunea de 140CP. Prea putini si pasionati investesc in 1.4 TSI 170CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred sa opreasca productia :lol: . Noul tiguan va avea 2 motorizari din cate am vazut..2.0tdi 140cp si 1.4 tsi de 150cp...asa ca nu vad de ce ar promova motorul asta daca ar fi avut probleme. In plus am citit ca s-au facut teste pe un nr. mare de motoare tsi care au parcurs fiecare in jur de 200 000km fara nici un incident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles este vb de motorul de 1.4 tsi 170CP

nu de cel de 140 de pe g v sau de cel de 150 de pe tiguan.

poate e o greseala ....dar din cate citisem eu exista si acel motor de 1.4 tsi 170cp care pana acum nu a fost prea folosit......(cel putin eu nu prea am vazut motorizarea asta pe la noi)

Modificat de Milky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai 1.4 tsi de 170 CP nu prea e pe la noi pt ca nu e mare diferenta fata de un GTI de 200 CP si lumea prefera sa mai puna putin si sa isi ia GTI decat GT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se pastra echiparea GT erau sigur mult mai multe de 170cp, dar asa cu GT Sport pe orice motorizare....s-a pierdut tot farmecul si exclusivitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu Doom ca porcaria asta cu introdusul versiunii de echipare GT Sport a sters exclusivismul versiunii de 170 CP a motorului TSI iar diferenta mica de pret intre GT si GTI a fost althandicap pentru ca daca dai 22 k Euroi pe Gt poti sa te mai scormoni de inca 2-3 K euroi sa iei GTI care este cu adevarat o "legenda" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei,comert,marketing,revigorari de brand,comedii capitaliste... :) ...cit despre diferenta dintre GT si GTI...nu e chiar asa de mica cum ar zice unii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne uitam la pret, ca la asta faceam referire, diferenta sta in felul urmator:

EUR 19.086 pret fara TVA pt GTI Manuala, 6 trepte in 2 usi; 22712 cu TVA

EUR 18.095 pret fara TVA pt GT (Sport acum) 170 CP Manuala, 6 trepte in 2 usi; 21533 cu TVA

Diferenta 1179 de EUR

Eu sincer, daca tot as investi atatia bani in masina, cred ca m-as chinui sa mai dau 1200 de euro ca sa am un GTI in loc de GT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!