Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

...si o mica (sper) problema: am observat o trepidatie neregulata la relanti, dar nu tot timpul, numa cand sare chef...destul de finut...dar bruscheaza din cand in cand....a mai patit cineva?...poate fi ceva nasol?

Pixi stai linistit ca nu e nici o problema asa face datorita injectiei directe de benzina pentru ca ralanti se injecteaza cantitatea minima de carburant si uneori amestecul saracit nu arde cum trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ola.

Asa cum am promis, revin cu detalii despre problema pe care am avut-o cu cutia de viteze, descrisa in pagina anterioara.

Masina a intrat miercuri in service, iar joi era gata reparata si merge perfect!

Din ce am inteles de la cei de la pbv, se asteptau oarecum sa vin, ei avand o informare de la vw germania cum ca va aprea aceasta problema, si anume uzarea unor rulmenti ai cutiei. In concluzie aveau piesele pregatie pe stoc (facute din alte aliaje, dupa cum mi s-a spus, pentru a nu mai aparea respectiva problema) si le-au montat foarte repede pe garantie.

Este cred pentru prima data cand sunt complet multumit de service-ul pbv.

In alta ordine de idei, ieri am facut un cadou masinii mele dotand-o cu o cheie de desfacut/ suport pentru pahare (accesoriu original fara de care masina mi-a fost livrata) care se monteaza intre scaune si care este foarte utila si arata bine.

Pentru cei care au primit masina tot fara aceasta cheie o sa postez o poza cu ea.

Modificat de TIESTO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru posesorii de motoare cu turbina si compresor, 140 sau 170 de cai imi este indiferent. A-ti incercat vreodata sa accelerati tare, de la viteza mica, in momentul in care motorul "trece" de la kompresor la turbina? Daca este cineva dornic sa faca chestia asta (sau a incercat deja) postati va rog o descriere a comportamentului masinii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TIESTO: imi poti spune te rog cat te-a costat acea piesa? Nici mie nu mi-a venit si mi-ar prinde foarte bine. De asemenea, daca ai cumparat-o de la reprezentanta sau de pe piata "libera".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar este foarte utila; spun asta dupa ce am varsat deja vreo doua doze cu bautura acolo din cauza lipsei unui element de sustinere.

a fost cumparata de la pbv, pentru pretul de 87 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, astia-s magari?!!! Un desfacator de bere costa un milion? Ma profilez pe Nestea, ce naiba...

Doamne fereste! Eu ma uitam la el ca la un stift cand l-am primit de la dealer.

Un milion?!! O sa dau in balbaiala, vorbesc singur pe drum pana acasa... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat niciodata sa desfac vreo bere sau alte bauturi capsate dar cred ca se indoaie imediat acel desfacator. E bun doar ca separator sa poti sa pui 2 bauturi. Eu l-am primit la livrarea masinii separat, pe gratis, pentru ca am intrebat de el, stiam de el de aici de pe forum, altfel nu cred ca-l vedeam dar nici nu as fi dat pe el atatia bani.

Ce ma enerveaza cel mai mult la compartimentul acela de sub cotiera ca usita aia se deschide dinspre spate inspre fata si nu invers ca la passat sau tiguan. Nu-nteleg de ce au pus-o pe dos la golf.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit masina, de fapt am si ridicat-o. Masina merge bine (din cei 25 km facuti). In sfarsit sunt Golfer :D)))))))))) Vroiam sa va anunt ca plec in vacanta, adica ma mut in masina, si nu voi mai intra pe vwforum.ro pentru o vreme. Scuze, dar duty calls. :D

Modificat de TCD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

TCD

felicitari si sa o stapanesti sanatos!

Vezi nu cumva sa te trezesti cu embleme VW pe frunte de la dormit cu capul pe volan :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa monopolizam foarte mult discutia cu "cheia", dar cea cumparata de la porshe nu arata ca cea venita la livrare, care este din plastic.

"Cheia de un milion" este in totalitate din inox sau otel inoxidabil si pare foarte rezistenta, cu toate ca utilitatea ei o vad in fixarea dozelor sau sticlelor (chiar si una singura) si nu pentru desfacerea lor.

In alta ordine de idei, la mine clapeta aia se deschide din fata in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, asta chiar e interesant! La mine se deschide din spate in fata, sunt curios de ce la tine e altfel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta cu usita e tare, sa-nteleg ca nu la toate golf-urile e pozitionata la fel? Sau poate se poate pune invers, nu prea vad cum , o fi dupa cheful celor de la uzina :). Mie mi se pare tare pe dos cum am eu din spate in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARE TUTUROR.SUNT POSESORUL UNUI CHEVROLLET LACETTI 1,6 110CP,DE CARE SUNT FOARTE MULTUMIT,ESTE PRIMA MEA MASINA,FOARTE NERVOASA(zic eu), DAR A VENIT TIMPUL SA O SCHIMB CU MASINA CARE IMI PLACE CEL MAI MULT...VW GOLF!!!!! ABIA ASTEPT. IMI PLACE SA CONDUC MAI SPORTIV ASA CA VREAU SA MA SFATUITI CE SA COMAND 1,4-122CP SAU 1,4-140. MA GANDESC SI LA CONSUM DAR PARCA NU POT RENUNTA LA CAI. DATI-MI VA ROG MULT UN SFAT :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgmarian - 1.4 - 170 Cp daca esti asa sportiv :icon_thumright:

Modificat de TSI 122 ciupi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai, astia-s magari?!!! Un desfacator de bere costa un milion? Ma profilez pe Nestea, ce naiba...

Doamne fereste! Eu ma uitam la el ca la un stift cand l-am primit de la dealer.

Un milion?!! O sa dau in balbaiala, vorbesc singur pe drum pana acasa... :D

Nici eu n-am avut cheia aia cand mi-am luat masina din Germania; ulterior am aflat ca acolo ar trebui sa fie o cheie. Am fost la dealer in CJ si mi-a zis ca ar fi pe undeva pe pa 880.000 (cu TVA inclusa, cred). Asa ca mi-am luat-o de pe ebay si am platit pe ea 1,5 euro si inca 4 pe transport, deci in total 5,5 euro (adica vreo 180.000). Bine, e drept ca licitatia a fost de pe ebay.de si trimiterea s-a facut la adresa unui prieten de-al meu care sta acolo, insa livreaza si in Romania, insa cred ca transportul e 10 euro (si inca tot merita). Si da, e cheie originala :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgmarian - 1.4 - 170 Cp daca esti asa sportiv :huh:

EI....AS VREA EU... DAR PRETUL....FOARTE FRUMOASA MASINA AI. CULOAREA ASTA AM ALES-O SI EU

Nu mai folosi CAPS!

Citeste te rog regulamentul!

Multumesc!

PS: explica-mi te rog care este masina pe care o ai... profilul tau este ambiguu, rog modifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am facut revizia de 15000...526ron cu tva

schimbat filtre mai putin cel de aer parca...care a fost numai suflat...si 4l ulei Mobil1.

in rest totul e oke...motorashul merge f bine si nu sunt alte probleme...decat o groaza de mici zgarieturi. nu recomand negrul la masina...arata super cand e curata...adica vreo 2 ore max.....dupa care e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pixi ai schimbat si filtrul de benzina? Pe aici scria ca nu exista asa ceva, adica ar exista undeva in rezervor si se schimba pe la 70000 km. De ce ai pus ulei Mobil, la mine cei de la Midocar mi-au lipit un sticker cum ca ar trebui sa folosesc Castrol 504.00, la un an sau 15000 km. Stiam ca VW recomanda Castrol.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate imi aduc aminte era si un filtru de benzina pe factura...dar nu stiu sigur...o sa ma uit si iti spun .

Iar cu uleiul...am crezut ca vor pune Castrol pentru ca asa scrie si in carte, si pe stikul de pe usa...si pe capacul de la ulei...peste tot.

Cand am luat masina i-am intrebat si au spus ca au pus Mobil...si ca numai mobil au...si ca nu pun doaruleiul lor... nu pot aduce eu uleiul....BISNIZARII DE LA AUTOWORLD.

E rau ca au pus Mobil si nu Castrol?....daca da luni il schimb iara:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pixi, stai linistit... mobil1 presteaza cum trebuie...

La mai toate service-urile autorizate au fie mobil fie castrol. Cel putin asa am inalnit eu

Filtru de benzina se schimba la 60.000 km dar nu e ceva rau ca l-ai schimbat... unii zic cheltuiala inutila, altii spun masura de prevedere mai ales pt niste motoare (FSI) ceva mai pretentioase... eu la 15.000 am schimbat toate 4 filtrele, cel de benzina mai ales pt ca mersesem 5000 km afara unde nu prea am pus superplus

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am anuntat mai devreme, m-am mutat in masina ca sa termin repede rodajul si sa ma obisnuiesc cu Golful. In doua saptamani si jumatate am facut deja 1500 km. As dori sa enumar mici probleme care le-am sesizat:

1. cea mai deranjanta este un sunet care se repeta de 2-3 ori cand cuplez motorul. Sunt sunete separate de cel facut de compresor, sepcific TSI. Sa va explic mai exact: cuplez ambreiajul, calc acceleratia, se aude sunetul compersorului, iar apoi de la 1100 pana la 1300 rpm, un sunet repetat de 2-3 ori, o batatura mai exact, pe care o simt si in ambreiaj. Astazi cand am scos masina din panta, cu spatele, acest sunet s-a auzit mai pronuntat. Specific ca am fost la Midocar vineri, au facut baietii o tura cu ea si au zis ca nu are nimic, este normal. Pentru mine e deranjant. Mai adaug ca, in primii 450 km nu se auzea nimic, fiind in drumul meu spre mare, am ajuns intr-un ambuteiaj, numai treapta 1 am folosit si acolo a aparut aceasta surpriza. A mai patit-o cineva pana acum? Ce ar putea fi?

2. cateodata cand vreau sa cuplez treapta 1, nu-mi intra din prima, se agata de ceva. O data mi s-a intamplat si in marsarier si a doua. Midocarul a confirmat ca este valabil la orice masina.

3. cand pornesc stergatorul din spate sau o alta functie electronica, se aude un sunet in spatele volanului, Midocarul mi-a zis ca e un conector electric. La voi tot asa este?

Partile bune sunt multe: masina merge impecabil, suspensia sport e foarte placuta in curbe, consumul pana acum a ajuns la 8l/100km media, scaunele sport sunt super, iar motorul cand urca in ture suna placut si e foarte sprinten. Pana acum toti m-au felicitat, multi dintre ei stramband din nas auzind de Golf + am convins pe cineva sa renunte la Leon in favoarea Golfului.

P.S.: Conectorul multimedia legat de un ipod suna perfect, multi spunand-mi la inceput ca nu o sa se auda bine. Am economisit astfel 300 Euro.

Daca cineva are vreun raspuns la intrebarile mele, le astept.

Cat mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TCD, cand te vad acum pe tine ce scrii ma vad pe mine :icon_cool:. Si eu la fel ca tine aud, cand plec de pe loc acel cloncanit, 1-2 ori, cred ca e ceva normal pana la urma, m-am plans si eu pe aici.

Majoritatea functiilor electrice au releu si ala se aude sub bord, inclusiv stergatorul spate, temporizarea, de alea nu-mi fac probleme, e normal.

De agatat cutia, nu agata, am cam carai-to din treapta 2 in 3 cand dau goarna, e cam lunga cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la acel sunet legat de functiile electrice, la mine nu se aude, am incercat special dupa ce am citit ce ati scris aici.

Cat despre celelalte sunete "mecanice", nici pe alea nu le aud, insa eu nu am cutie manuala.

Mai am o intrebare, legata de combustibil: ati incercat pana acum comparatii intre diferitele tipuri de benzina de la noi?

Eu am alimentat 3000km doar OMV Carrera 100, insa la ultima alimentare m-am enervat vazand ca a crescut din nou pretul si am hotarat sa pun Carrera 95. Mie mi se pare ca nu mai trage la fel de tare (doar la acceleratii simt asta), insa nu simt detonatiile sau alte efecte nedorite. Am ajuns in multe depasiri sa trec in modul Sport, numai ca sa simt ca se duce mai tare. Asadar, intrebarea mea este daca ati simtit la benzine de calitate inferioara diferenta de putere fata de cele "superioare" sau invers (nu ma intereseaza altceva momentan) ?

P.S.: stiu ca este foarte posibil sa fie doar placebo, insa as vrea sa aflu si despre experientele altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu agatarea in treapta 1 a cutiei de viteze si la mine se intampla cateodata si pentru golf cel putin este normal, mai am si un golf 5 TDI si la fel se agata si la el in trapta 1 cateodata. Zgomotul acela care se aude in bord cand impingi maneta pentru a actiona stergatorul din spate se aude si la mine, un fel de piut sau bazait dar care se aude pentru o foarte scurta durata. De zgomotele de care spui la motor nu le-am sesizat la mine, oricum am observat ca masina merge mai bine dupa ce a iesit din rodaj (am 3200 de km). Totusi am sesizat ca compresorul cateodata nu functioneaza cum trebuie adica nu ofera acea putere de la 1700-2000 rpm dar nu sunt sigur daca e chiar asa sau e doar o impresie de-a mea, voi ati sesizat lucrul asta??

De benzina eu folosesc numai Carrera 100 in Romania deoarece nu am incredere ca celelalte benzine de tip 95 sau 98 sunt la fel de bune ca echivalentele lor din alte tari occidentale si nu sunt diluate cu apa, cu toate ca Carrera 100 are un pret foarte ridicat. Am auzit de la dealer ca de la benzina mai slab calitativa in timp se pot infunda injectoarele si ca au venit oameni cu aceasta problema si tot dealerul mi-a recomandat Carrera 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Cu toate ca nu am Golf si nici TSI-ul de 140, treaba cu agataul o simt si eu in marsarier. Nu face tot timpul, dar cand face e deranjant. In celelalte viteze nu agata. Despre benzina eu pot sa va zic ca am cam 1700 km si am 2 plinuri de Petrom 99+. Dupa ce se goleste rezervorul trec direct pe Premium 95.

Si mie mi-a recomandat dealer-ul tot OMV 100 dar la ce am citit pe aici despre OMV 100 am zis ca mai bine pun de 95 :)

Informatii suplimentare despre benzine gasiti in link-urile de mai jos:

http://vwforum.ro/index.php?showto...80&start=80

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=260

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!