Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Echiparea GT nu mai exista, acum e GT Sport si vine cu jante de 17" doar pentru motorizarea de 170CP, la 140CP vei avea 205/55/R16 (dar poti comanda de 17").

Ideal ar fi sa mergi cu o masina cu aceste suspensii si sa te convingi singur, eu am mers inclusiv cu un GT cu jante de 17" si tot nu mi s-a parut deranjant.

Timpul de livrare la mine a fost de fix 2 luni si am citit pe forum ca si alti membri au avut surpriza placuta sa le vina TSI-urile mai repede decat se asteptau. Oricum, aceste motoare sunt la mare cautare acum, sunt sigur ca cererea e foarte mare.

Modificat de Cosmin Bolohan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La echiparea GT (adica GTSport 1.4 TSI 170 de CP), da,vin standart de 17. La celelate GTSport sunt standart de 16.

De obicei vin mai repede motorizarile care se cer mai mult. Adica TDI vine in mod normal mai repede decit TSI.Dar diferenta nu este atit de mare. De obicei retineri mai mari au cele cu DSG,Navi sau alte dotari mai "neobisnuite".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

carstos,

la echiparea GT (nu mai exista) venea cu 17" stock... la GTSportul actual, functie de motor... din cate stiu eu, la TSI de 122 si 140 vine cu 16 iar pt 170, cu 17"

timpul de livrare este in jur de 8-10 saptamani... din cate stiu, DSG-ul mai intarzie un pic fabricatia deci si livrarea... pe vremea mea :P, se astepta 3 luni pt M6... :P

LE: uite forum competent... cate raspunsuri in cateva minute... :P

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carstos - consumul e super tare la TSI daca stii sa mergi cu el . eu am zis ca media pe BC fusese de 10 l/100 km pe traseul parcurs deci nu pe autostrada iar la 200 consumul instant era pe la 13-14 l/100Km asa ca sa iti faci o idee .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pt intrebarea off topic: cand va intalniti si unde ? Vreau sa vin si eu sa vad un TSI in actiune. Sunt din Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ati disparut voi care aveti 140 de cai? Nu mai pot de nerabdare pana o sa-mi vina si mie.

S-a gandit cineva pana acum la vreun upgrade al motorului? Scuze daca sunt offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stam prin masini mai mult, ca-s mai placute decat forumul :)

Da, m-am gandit eu la chiptuning, insa poate peste 1-2 ani. Am inteles ca se preteaza motorul la asa ceva, insa pt mine cel putin deocamdata 140cp sunt arhisuficienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am disparut ... petrecem mai mult timp in masini ...

Personal m-am gandit la un tuning dar as prefera unul ceva mai evoluat nu doar cip tuning adica schimbat turbo plus injectoare alt soft ceva profi care sa duca motorul la vreo 200 + CP . In Romania nu prea as avea curaj sa fac asa ceva si deci caut ceva firme prin Germania sa vad preturi dar sunt sigur ca ieftin nu va fi dar oricum masina mea are doar 1 an si 4.5 luni deci mai am timp sa strang ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi eu am initiat acest topic, nu am mai postat demult in aceasta zona, nu din lipsa de interes, ci pentru ca nu am avut noutati notabile despre masina mea.

Cu toate astea am urmarit fiecare post adaugat, multe dintre ele fiindu-mi de mare ajutor.

Din pacate acum vin cu vesti proaste: masina nu mai intra intr-a 2a decat foarte incet , sau cu un zgomot urat, ca si cum ar agata, parca u ar fi ambreiajul apasat pana la capat. Saptamana viitoare planuiesc sa ma duc cu ea la garantie. Sper sa nu fie cava nasol, sau daca ar fi , sa se poata rezolva pe garantie.

Mi se pare oricum ciudat sa apara aceasta problema, pentru ca masina nu are decat 20.000 km si nu consider ca e normal sa pice ceva la o masina aproape noua.

Va tin la curent cu ce urmeaza sa se inhtample.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai niste poze cu masina? am vazut ca ai culoare neagra. Este echiparea GT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu .sorry. este echiparea sportline, care acum nu se mai fabrica.

poze gasesti in topicul in care am prezentat putin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiesto, exista o actiune de rechemare la service pentru schimbarea uleiului din cutie. si mie imi facea la fel in special cand schimbam mai sportiv. am 3 zile de cand am schimbat uleiul si nu mi s-a mai intamplat.este vorba despre actiunea 35a7/01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine bine sa fie vorba despre asta.

Eu am facut astazi programarea pt garantie si cel caruia i-am povestit despre ce are masina nu stia nimic despre chestia asta. Sper ca a fost prost informat si ca problema se va rezolva atat de usor.

Modificat de TIESTO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara m-am plimbat cu masina un pic, singur, prin Mamaia, am ascultat-o, m-am jucat cu ea un pic, e demential motorul, se aude turbina aia ca la diesel dar cand te gandesti ca e benzina e criminala senzatia. Am mers si in reprize tari dar si mai incet, de exemplu am mers o buna parte din drum cu a-3-a 40-50 km/h consumul scazuse la 6.5 litri mediu. Am observat ca schimbarea din a-2-a in a-3-a in reprize de demaraj puternic trebuie facuta cu atenite daca nu, nu intra in viteza si caraie, am reusit de 2 ori s-o carai. Am impresia ca e cursa mai lunga din 2 in 3. Oricum chiar si in reprize tari nu simt nevoia sa turez mai mult de 4500 rpm, dar rezerva aia pana la 6000 e tare buna :icon_thumright:, nu am reusit pe nimeni aseara sa provoc la un demaraj. Dupa ce i-am dat cateva reprize mai tare consumul a crescut imediat pe la 8, oricum e foarte ciudat ca variaza foarte usor acel consum mediu. Cand plec cu ea rece de acasa incepe de la 14-15 pe masura ce se incalzeste motorul scate pana la 7-8 in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e posibil asa ceva, cand la mine dupa prima pornire consumul pleaca de la 30 si ceva, nereusind sa il scad sub 12 nici mort. Adevarul e ca n-am curse mai mari de 15-20 de km. Mai mult stau decat merg in nenorocirea asta de oras....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema, mi-am cumparat masina de 1 luna si am cu ea 1350 de km si de vreo 3 zile a inceput sa imi scartaie pedala de ambreiaj foarte rau, m-am uitat nu e nici de la covoras nici de la cauciucul de pe ea, se aude de undeva mai de sus de unde e prinsa. Am vorbit cu dealerul si m-a programat tocmai sambata viitoare dar as vrea ca pana atunci sa pot sa o rezolv daca poate nu e un lucru foarte complicat. Daca cineva a mai avut asa ceva, sau poate sa imi dea vreo sugestie cum pot sa fac scartaitul ala sa dispara, sa imi spuna si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TIESTO - Am avut si eu exact aceeasi problema la cutia de viteze la Octavia. Uleiul era ok in cutie, problema e sincronul de treapta 2 si se schimba pe garantie. Mai nasol e ca masina mea e de o sapt in service pana si-au dat seama ce are si mai dureaza inca 7-10 zile pana vine piesa si se pune pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb cand Romania o sa copie pe sora noastra Franta si o sa bage impozite pe masini si in funtie de CP, atunci nu cred ca o sa mai fie o sfaraiala prea mare cu TSI-ul. :) Sper totusi sa nu le vina ideea asta prea curand! :)

si in Austria e la fel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in sfarsit ceva poze...:vaidecapulmeu:

http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0#entry703367

tare as vrea sa-i fac ciptuning...la 170cp. Astept sa o duc la prima revizie peste o luna doo si pe urma o upgradez. A mai facut cineva la motorasul asta chip??

...si o mica (sper) problema: am observat o trepidatie neregulata la relanti, dar nu tot timpul, numa cand sare chef...destul de finut...dar bruscheaza din cand in cand....a mai patit cineva?...poate fi ceva nasol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heheee, azi prietena mea a tipat prima data de cand merg cu ea cu masina, cand i-am "prezentat" kick-down-ul; recunosc ca si pe mine m-a luat cu fluturasi ( :D DSG).

Tot azi am avut o sensatie ciudata ca i-ar fi fugit fundul intr-o curba stransa luata cu viteza mare (140km/h) (recunosc ca si eu am abordat prost curba)...in schimb, daca intr-adevar i-a fugit, senzatia a fost de cateva sutimi de secunda, s-a redresat imediat. In continuare raman cu impresia ca e foarte stabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kick down? In ce viteza erai? Se simt bine cei 220 Nm se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era din a 5-a sau a 4-a in a 2-a. Si da, se simt superb :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune pt masina aceste reduceri cu 3 trepte de viteza? :offtopic: Pai din 5 in 2 cred ca ai ajuns la 4500 RPM. :winter: Tare

Poate isi face cineva timp sa ma plimbe si pe mine 1 min cu 140 TSI, ca dealerii nu prea se arunca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carstos: da, a urcat destul de tare acul, > 4000RPM, a fost unul din acele momente "mai da-l incolo de rodaj", care mi-a trecut insa rapid :P

Cat despre plimbare, nu trebuie decat sa ajungi in Iasi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!