Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Sal'tare

Consum:

1) Maxim oras vitezele 1-2, oprire, pornire etc (ca pe Stefan Cel Mare la ora de varf, dar nu blocaj) - 10,4

2) Oras 70% + 30% afara intre 7,4 si 8 (maxim)

3) Afara (alergata 130-140 constant, inclusiv forja intr-a 6-a, plecat de la 180 ---> 200 km/h pentru depasirea unui ciumpalac, masina cu 4 persoane adulte + portbagaj plin de la IKEEA - 6.8

3) Afara, mers linistit 120-130, fara accelerari bruste - 5,7

Acu' am vreo 12.400 Km, fiind cumparata sh la 9.000 km. I-am pus si un filtru sport SIMOTA, ca o bag prin santier si este chiar economic, avand in vedere ca ar trebui sa schimb filtrul o data pe luna. Asta se spala fara probleme, si daca nu-i dai gauri, tine....o viata.

Per total eu zic ca este un motor reusit, cu un raport calitate/putere-acceleratie/consum/pret fff bun, comparativ cu multe alte benzinare si chiar cu multe Diesel-uri (mai ales la pretul de baza). Plus ca acu' motorina este mai scumpa ca benzina, taxele la 1,9 Diesel mult mai mari ca la 1,4 etc.

Cu benzina, am avut si eu probleme la pornire dimineata (de vreo 2-3 ori) cu benzina OMV 95. Ceva de genul "mers in 3" plus oprire aiurea (cama ca apa in carburator la vechea Dacie 1300)

Am incercat si EFIX de 95, fara probleme, dar s-a terminat plinul cu aproape 100km mai repede, deci consum mai mare in aceleasi conditii de exploatare.

Dupa aia pun numai TopPremium 99+, fara probleme. O sa incerc si OMV 100, ca vad ca o laudati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca Carerra 100 de la OMV sau Mol 98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat o chestie ciudata...la pornirea de pe loc, cand apas acceleratia si las ambreiajul (acul sare la 1400 rpm)...masina trepideaza putin si se aude un "tancanit". daca turez putin mai tare motorul nu se mai simte trepidatia.

am citit undeva pe forum la cineva care ar fi avut o problema similara ca ar fi fost vorba de volant.

sa fie oare la fel si in cazul meu? sau e normal ptr motorul acesta? trepidatia am sesisat-o chiar din prima zi cand am luat masina de la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pixi si eu am simtit acelasi lucru de cand am iesit pe poarta dealer-ului, cred ca e ceva normal, m-am plans si eu de asta mai sus, tu o percepi ca o trepidatie eu simt ca si un mers neregulat, asa ca si cand nu se invarte uniform motorul. Acum dupa 1600 km facuti aud si eu un "clanc" dupa debraieire in treptele 1 si 2 si parca a disparut acel zgomot care era la-nceput.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun ca simt si in pedala de ambreiaj (in momentul in care se intampla ce am scris mai sus) ....ca si cum s-ar agata ceva...nu stiu exact cum sa descriu...dar se simte o chestie in pedala...numai la plecarea de pe loc in tr 1.

asa e si la tine poe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la mine la fel :( cred ca putem incadra la "asa face toate" vad ca nimeni nu s-a mai plans pe aici, poate nu sunt asa atenti la detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe & pixi - stati linistiti ca si la mine face asa adica la pornirea de pe loc in treapta 1 cand aproape este cuplat ambreiajul face un mic "clanc" dar cred ca este normal ceva del a actionarea hidraulica a ambreiajului deci nu tre sa va agitati .

PS eu am aproape 20 000 Km cu masina si deja nu mai face asa de tare ca la inceput .

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Fratilor cu Gt Sport, nu sta niciunul pe undeva aproape de Tg Mures sa dea o tura de 2km cu mine sa vad cum sunt suspensiile sport? Astept un raspuns. E strigat dupa ajutooor :icon_thumright: Salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sesizat si eu acelasi lucru cu turatia motorului, cand pornesc masina prima oara, cand motorul este rece, sare de 1000 si trpideaza putin, sta asa circa 1 min si dupaia scade iar senzatia de trepidatie dispare, si acelasi lucru cu pedala de ambreiaj in trapta 1, cred ca aceste lucruri sunt normale pentru motoarele TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag, dar la mine nu se intampla asa. La mine trece turatia de 1000 si dupa 1 secunda scade. Cateodata (nu are imp ca e rece sau cald motorul; situatie destul de rara) sta vreo 5 - 10 sec la 1100 si dupa scade la 800 - 900.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este de la compresor chestia asta. La mine face la fel, sta mai putin de cind s-a incalzit afara dar totusi sta vreo 30 de secunde pina scad turatiile si consumul instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stau pe langa Tg Mures, da' pot sa-ti spun diferenta pe care am simtit-o de la suspensie normala la sport.

Are cursa mai scurta la miscare sus-jos, e mai stabila pe curbe (nu simti masina aplecandu-se la viraje), deci poti sa intri mai tare fara sa simta cel din dreapta (la mine e nevasta), e mai joasa cu aprox. 15 mm (deci atentie la coclauri).

Ideea mea despre suspensia sport era ca o sa dau cu curu' de toate denivelarile, dar (placut surprins), nu este asa. Datorita cursei mai scurte a miscarilor sus-jos, nu apare acea "lovire in cadere" pe care cu suspensia normala am experimentat-o (pe Transfagarasan, ca m-a mancat in cur sa intru in depasire si m-am trezit cu ditamai denivelarea soselei - noroc ca masina VW in momentul in care "s-a dus in jos", desi a lovit cu "fundul" acolo a ramas, altfel era belea, puneam aripi si zburam cu tot neamu' in masina...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Cand am luat masina, avea 9.000km. Cand am mers eu cu ea prima data facea la fel cum ziceti voi, dar nu numai 1-a ci si la mers inapoi. Dupa aceea am constatat ca si treapta a-2-a, daca dadeai brusc in ea tare, facea la fel.

Zgomotul seamana cu un "bonc" de gen un obiect greu si masiv loveste scurt un alt obiect la fel, sau un zgomot ca a unui arc masiv lovit.

Dar ca sa fiu sincer, acum (12.400km) nu mai face si chiar nu stiu de cand nu mai face. Eu unul am suspectat si stingatorul din portbagaj care nu era prins cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor posesorilor de Golf V TSI. E posibil sa fiu putin off topic pt ca deocamdata nu sunt posesor de Golf, dar in curand ...

Vreau sa iau un TSI de 140 CP si ma intereseaza sa stiu cum se simte cuplul in comparatie cu un diesel (sa zicem 1.9 105 CP)?

La un moment dat ma gandeam sa iau Honda Civic, dar vine cu motor aspirat de 1.8 140 CP si din cate stiu eu cuplul este destul de mic la motoarele aspirate (la cele mici-medii).

Rodajul este de 1000 km sau 2000 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1500km rodajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu pot sa-ti spun cum e la TSI de 140 de cai versus 1.9 TDI dar pot sa-ti spun cum e la 170 de cai versus diesel de 140 de cai (340 nm tot Honda). Se simte FOARTE BINE. Este mai liniar totusi din cauza compresorului si intra foarte de jos. Daca este un criteriu pentru tine, sigur o sa-ti placa mult acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine cel mai mult ma intereseaza sa traga bine si sa ma ajute in depasiri. Cred ca 140 CP sunt suficienti, mai ales ca merg mai mereu in Bucuresti :)

A dat cineva de aici mai putin de 19.000 EUR pe TSI 140 CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carstos - eu am Tsi ul de 140 CP iar la munca am o colega cu 1.9 TDI tot pe Golf V si cu care merg ocazional . Diferenta intre cele 2 motoare e mare ( nu vreau sa ma laud ) iar TSI ul face clar legea - e mult mai liniara acceleratia si tine tine pana la 6500 rpm. La diesel la 2500-3000 rpm e gata ...

Eu spun ca sunt arhisuficienti 140 CP iar de depasiri nu se punea problema sa le faci cu greutate, inutil sa iti spun ca se misca excelent chiar si la reprize de la peste 170 Km/h ...

Nu cred sa fi dat cineva mai putin de 19 k Euro pe TSI ul de 140 doar daca se vinde acu in versiunea Trendline si sa nu mai iei decat aer climatic pe el si atat ...sincer nu stiu daca se vinde si in versiunea asta TL , cand am luat eu cel putin cea mai de jos echipare era CL ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca cei din Pitesti fac reduceri mai mari ca cei din Bucuresti. O sa comand la Pitesti un CL cel mai probabil.

In cadrul acestui topic ai afirmat mai demult ca ai mers cu 200 km/h aproape toata autostrada si consumul a fost undeva la 10. Mie mi se pare de-a dreptul SF. Nici dieselul nu consuma asa putin. :D Inseamna ca TSI e chiar reusit dpdv consum.

Tu pe masina ta ai suspensie sport? Presupun ca si suspensia default e cat de cat ok in curbe. Nu cred ca VW face barci.

Modificat de carstos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@carstos: am eu suspensie sport si, asa cum am spus in sectiunea "masina mea", e foarte stabila si nici nu supara coloana.

Acceleratia este foarte buna, nici vorba sa ai probleme in depasiri, mai ales daca folosesti kick down (in cazul in care vei lua cutie automata).

Eu personal simt nevoia cuplului maxim de la 1500 si nu 1750RPM; desi e mult spus "nevoia", e o chestiune de preferinte, in sensul ca mi-ar placea sa nu mai am acel "lag" pana intra compresorul la 1750RPM.

Consumul la mine nu e relevant inca, deoarece sunt inca in rodaj, dar dupa 500km mi-a luat pe drumul Iasi-Suceava 7,4%, in conditiile de mers foarte mult timp cu 120-140kmh si fara sa depasesc 3000RPM.

Succes la alegere si nu uita, DSG-ul e absolut savuros :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Consumul la mine nu e relevant inca, deoarece sunt inca in rodaj, dar dupa 500km mi-a luat pe drumul Iasi-Suceava 7,4%, in conditiile de mers foarte mult timp cu 120-140kmh si fara sa depasesc 3000RPM.

scuze de offtopic... Cosmin, mergi cu 140 sub 3000 rpm?

asta ca sa-mi fac o parere visavis de diferentele intre DSG si M6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu: in treapta a sasea, la 3000RPM am 140km/h, valori pe care in rodaj nu vreau sa le depasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si persoane care sustin ca suspensia sport este destul de necomfortabila. Probabil si datorita jantelor cu talon mic. La echiparea GT vin automat si jante de 17?

Cat este de obicei timpul de livrare la un TSI? Eu ma astept sa mearga mai repede ca la celelalte modele, tinand cont ca se comanda putine TSI.

Modificat de carstos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!