Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Mai postati si voi niste consumuri de Bucuresti, daca se poate (140CP only).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers prin bucuresti acu vro 2 zile doar prin aglomeratie, de la colentina (ora 9 dim) pana undeva la gara si iar prin centru la ora (17:30) tot timpul in aglomeratie consumul a fost de 12%. La un moment dat arata 12.9%.

La mers "normal" de bucuresti fara aglomeratie non stop (adica macar jumate din traseu sa "mergi") consuma cam 11%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NetFlow - tu ai 170CP. Cel de 140 oare n-ar trebui sa consume ceva mai putin?

Astept posesorii de TSI 140 CP sa confirme.

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre 1,4 tsi 140cp si 170cp nu cred ca va fi o diferenta asa mare de consum.

una mai mare va fi intre 1,4 tsi 170cp si 2,0 tfsi 200cp.

din cate va eu si pe topicul de consum un 170cp mananca in bucuresti in jur de 11-12.

aia intr-un oras linistit s-ar traduce 9-10 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia intr-un oras linistit s-ar traduce 9-10 ?

Mai degraba 10-11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. De ceva timp incerc sa aflu care este exact diferenta intre 1.4 tsi 140cp si 1.4 tsi 122cp la consum si la comportamentul in trafic(lag etc). Va rog sa imi dati un raspuns clar cine poate sa ma conving si eu o data pt ca diferenta este de 600euro intre ele si vreau sa stiu ce pierd daca nu dau 600 euro in plus. Astept raspunsuri. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt posesorii de TSI 140CP. Exact de cand am iesit pe poarta dealer-ului la plecarea usoara de pe loc se simte in ambreiaj asa o cloncaneala pana ii dau drumul de tot, se simte ca si cand motorul ar merge in 3 pistoane, doar cand plec de pe loc accelerand usor. Si cand se pleaca de pe loc cateodata se aude asa cum cupleaza compresorul si incepe sa fluiere e normal? Acel compresor cupleaza ca si ce cel de AC? Asa simt eu cel putin. Parca stie ca plec, daca accelerez cu ea pe liber nu cupleaza. Cine stie sa dea mai multe detalii va rog, se pare ca acest motor este foarte sofisticat, deja mi-e frica la cate probleme ar putea aparea. Si inca ceva, am garaj, si cand o pornesc dimineata sta la 1200 rot/min si merge un pic neregulat, se aud rateuri in toba de esapament, asta pana se incalzeste cam un minut dureaza. Am de-abia 550km cu ea si benzina e MOL 98. Ma gandeam sa incerc si MOL 95 sa pun doar 10 litri cand s-o mai goli sa vad cum se comporta.

la mine la pornirea la rece sare cam la 1400rpm dupa care scade imediat la 1200 unde sta cam 30de sec 1 min maxim cand scade la 900....de unde mai scade la 700 dar dupa ce se mai incalzeste.

bag numai omv 100 si f rar mol de 98 care e la acelasi pret.

problema (nu stiu daca e neaparat o problema) cu sunetul la pornire o am si eu...se aude un bacanit...si daca accelerez f finut un mic trepidat si cloncaneala de care ziceai....dar am deja aproape 10.000km si tot asa face..nu s-a agravat, dar nici nu s-a remediat...poate e normal.

consumul..in oras (cluj) ...intre 8.5 si 10% depinde de trafic...iar la drum lung daca mergi 100-120 6.5% (am venit chiar ieri de la SM)...dar daca bagi picioru in pedala ...140-160 (si peste) poate ajunge si la 7.7%

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am facut si eu in sfarsit un drum mai lung, Constanta-Bran, foarte incantat de masinuta, la dus, consumul a stat o mare perioada pe la 7 litri, cand am ajuns la destinatie 6.8, si am mers cam 120-130km/h. M-am plimbat un pic prin Poiana BV, la intoarcere la coborare am ajuns la 3.5 litri mediu :lol: pt o scurta perioada, in fine, la intoarcerea la Constanta mers 110-120km/h in afara si 70-80 in localitati, consumul mediu pe bord 5.8 litri, in general multumit. Am folosit benzina de la Rompetrol, Efix 95, deocamdata fara probleme. Singura mea problema ramane cu sunetul acela ciudat la plecarea de pe loc, si mai nou acum pacane ceva la debraiere in viteza 1 se simte cel mai bine apoi a-2-a si nu mai departe nu am mai auzit. S-a mai scris pe aici pe undeva de pacanit la debraiere somebody help me cu link-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa puternic se aude cuplajul compresorului (zgomotul la pornire) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara se aude, eu o aud mai ales cand o bag in garaj, am asa ca o rampa pe care urc si cu geamul deschis se aude, in masina nu se aude nimic, oricum zgomotul de demaraj se aude foarte misto, in demaraj s-ar putea zice ca este un motor zgomotos la interior, numai cand accelerezi, cel putin asa e la mine. Mai este cineva prin Constanta cu motor ca al meu? Sunt foarte curios daca se comporta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude si se simte acel cloncanit la debraiere, doar in momentul plecarii de pe loc. Mai astept, vad ca nu face asa daca nu accelerez brusc, iar daca plecarea se produce doar prin ridicarea ambreiajului, nu se simte vibratia.

Legat de consum: mediu pe 2600 km, 7,4% (cel mai scazut a fost 7,3). De obicei sta undeva la 7,7-7,8(jumatate prin oras, jum pe afara). Consumul exterior cel mai scazut: 5,1 % (mers doar prin localitati, max 80 km/h). Ma declar multumit, avand in vedere ca e vorba de Jetta care are ceva kg in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte ciudat acel zgomot, parca tind sa cred ca atunci cand se incalzeste nu mai face asa tare, sincer nu-mi dau seama ce poate face asa adica de la ce provine acel zgomot neuniform, e un zgomot de mers neregulat al motorului sau ceva de genul, parca pleci cu motorul intrerupand. Cred ca odata cand sunt mai liber o sa dau o fuga la service sa-i intreb pe "meseriasi" sa vad ce raspuns primesc, ma linistesc la gandul ca si la altii face la fel.

Amadeus, ce benzina ai folosit pana acum? Ai simtit diferente de la o benzina la alta, diferente de consum sau comportament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poe - zgomotul ar trebui sa apara atunci cand cupleaza compresorul mecanic (printr-un ambreiaj electromagnetic), la plecarea de pe loc (~ 1250 rpm). Teoretic, ar trebuie sa se auda un CLANC (ca atunci cand cupleaza AC-ul) si apoi sa nu mai faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io nam vazut consum mai mic de 6%...tocmai am facut un drum de CJ-TM si retur...consum 7.2% dus si 7.9% la intoarcere.

stie cineva de ce acceleratia din clapeta de pilot automai e mai rapida..si are mai multa forta decat cea din pedala???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de legenda asta dar in cazul masinii mele acceleratia din cruise control nu este mai puternica decat cea din pedala, dar motorul meu e mai puternic. As fi curios cum se manifesta un GTI la acest test. O explicatie tehnica nu-mi vine in minte acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten cu C4 de 1.6 a observat si el "problema" asta...si nici el nu-si explica.

poate ca motorul e mult mai capabil dar e limitat de soft...sau or fi ceva reglaje la pedala de acceleratie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare la care sper ca cineva care are deja un vw golf 5 TSI 140 cp ar putea sa imi raspunda: Se poate trece de 4000 de turatii la motorul tsi atunci cand masina sta pe loc iar motorul este rece??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Student Satisfacut

Pentru Julezz :

Limitarea la 4000 de ture este realizata pur software , si s-ar traduce de catre producatorii de masini ca "de ce naiba ai vrea sa o turezi in gol la mai mult de 4000 de ture??" .

Ultima masina la care am constatat aceasta limitare este un Audi Q7 cu motor 3.2. Cea mai veche masina cu limitare pe care o cunosc Mercedes C180 din 1997.

Ai spus de motorul la rece , de ce? cand e cald poti sa il turezi mai mult (in gol)?

Legat de puterea ma mare data de CC : daca masina ar accelera mai tare (cu mai multa forta) ar trebui sa consume si mai mult . Va propun sa va uitati cat consuma cand e accelerata de CC si cat consuma in momentul in care dati voi blana din pedala .

Parerea mea este urmatoarea: nu accelereaza cu nimica mai rapid , doar vi se pare voua . Mie mi se pare intotdeauna ca masina e mai coxanta cand o conduce sotia si eu stau in dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt surprins de acceleratia de la cruise control. ma baga un pic in scaun, mi se pare liniara si destul de rapida.

consumul e mare, nu stiu daca mai mare sau mai mic.

s-ar putea totusi sa fie o iluzie, pt ca nu esti tu, ca sofer, in control.

oricum, senzatia exista, fie ca e iluzie fie ca nu.

Modificat de Humbert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@istef

Multumesc lui istef ca mi-a atras atentia in privinta sigurantei masinii.

Revin cu detalii legate de masina comandata de mine, pana la urma am reusit sa o comand impreuna cu ESP, a fost o adevarata aventura: telefoane, intrebari si raspunsuri care duceau la rezultatul negativ. Pana la urma pilele la care apelam si-au facut efectul roade. Chiar daca voi avea o intarziere de 2 saptamani in producerea masinii si automat in livrare si o mica penalizare din partea firmei de leasing, ma declar multumit ca am ESP-ul pe masina. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios care este regimul "normal" de rpm la TSI-ul de 140cp, si de unde incep turatiile inalte. si daca acest motor, fiind supraalimentat, se uzeaza mai usor daca e folosit la turatii inalte...peste 4000 sa zicem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, nu stiam ca are acest limitator, am mentionat de motorul rece pentru ca stiam ca la anumite masini nu poti trece la turatii mai inalte decat cand acesta este cald, dar nu cred ca este cazul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca te lipeste de scaun cand accelerezi din CC, dar cred ca este doar o iluzie, cum zicea cineva mai sus, cand accelerezi din pedala parca stii ce va urma, din buton nu e asa :lol:, cel mai bine e sa intrebi un pasager daca simte vreo diferenta. Oricum mie imi da impresia cand accelerezi sau decelerezi din CC, ca esti in avion, mai ales senzatia de decelerare este identica, pt ca practic nu te astpeti la efectul inertiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la senzatia de accelerare mai puternica din CC. Pana sa citesc aici am crezut ca o fi vreun efect placebo la mine :lol: Decelerarea din CC e un fel de frana de motor facuta foarte finutz. Si intr-adevar seamana cu senzatia pe care o ai in avion in momentul decolarii/aterizarii, doar ca la avion cuplul ("lasatul in scaun") se resimte mult mai...altfel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!