Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Cinstit nici nu m-am gandit sa-i pun ESP. Mai ales ca dealerul nu mi l-a recomandat expres. Ar trebui sa-l includ in lista de optionale?

Masina o iau in leasing si nu stiu daca pot sa-i mai fac vreo modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ceea ce priveste ESP-ul nu il mai poti modifica. eu ti l-as recomanda, se simte diferenta, mai ales daca esti kamikaze in curba..

Modificat de radu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles. Sa vad ce pot face. Poate sunt intelegatori si modifica. Semnarea contractului am facut-o marti. Comanda nici nu are o saptamana. Sper sa reusesc. Kamikaze nu sunt, dar voi fi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

TCD,

eu zic ca vei putea modifica dotarile masinii insa daca imi aduc aminte bine, ele nu trebuie sa depaseasca XXX EUR + vat... nu mai stiu valoarea, as minti daca as spune ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TCD- pana nu primesti numarul de comanda din fabrica poti face cate modificari vrei tu la configuratie. Asa am inteles de la Dealerul meu cand nu eram hotarat in privinta motorizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca se poate modifica, e vorba in fond de niste modificari in acte. Totusi rog pe cei care si-au pus pe masina sistemul ESP sa-mi confirme daca merita (cred ca raspunsul il am deja). Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita! Am acest sistem si pe actualul golf IV si pot spune cu mana pe inima ca nu mai concep masina fara ESP. In aceasta iarna chiar si-a aratat adevarata necesitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand poti citi pe forum despre ESP. Este foarte important. Este cam cel mai important optional pentru siguranta pasiva la Golf 5 (in afara de airbaguri care sunt standard).

Configuratia o poti modifica, cel putin 1-2 saptamani dupa la comanda, chiar daca este in leasing. Exista o marja de xxx EUR care se poate modifica fara refacerea dosarului. Exista un mic deranj pentru dealer dar este datoria lui asta. Asa ca daca te trezesti de o oarecare retincienta din partea lui insista chiar fa si scandal, optionalul este mai mult decat important iar operatiunea de intervenire la configuratia masinei se poate realizat fara costuri in primele saptamani de la comanda. Dupa aceste saptamani, daca se intervine la configuratie se poate decala timpul de livrare si se pot plati chiar niste taxe suplimentare, dar in primele saptamani nu este absolut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca poti aborda in felul urmator situatia:

Dealerul nu la recomandat ca fiind important, eu fiind necunascator am luat-o de buna. Dupa care m-am documentat si am realizat ca este chiar foarte important. Atat timp cat tine de siguranta mea eu consider acum ca fiind foarte important.

Si acuma fie vorba intre noi, cum puii mei tu ca dealer poti sa nu recomanzi asa ceva :) . Nu cumva tu ca dealer te-ai laudat ca la piata : avem domnule ce vreti voi. Si ca sa para tentant la pret ati taiat optionalul cu pricina. Hmmm, urata miscare :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit astazi in privinta ESP-ului. Din pacate nu am reusit nimic. Comanda a fost lansata joi in fabrica, nu se mai pot face modificari. La recomandarea unui prieten care nu si-a pus ESP pe GolfV (chiar daca putea la momentul comenzii), zice ca nu merita. Masina merge bine si fara acest sistem. Nu stiu ce sa cred. Pana la urma raman cu masina fara ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina fara ESP si toate celalalte masini care le-am avut nu au avut ESP. Niciodata nu am avut nevoie de el. Daca mergi f tare in curbe atunci te ajuta mult. Chestia e ca sa stii care e limita masinii si sa nu treci peste. ESP-ul te ajuta daca treci de limita masinii. Oricum am vazut cazuri in care masini cu ESP nu au reactionat nicicum la pierderera aderentei si iesit in decor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi rex,

Acelasi lucru mi-a zis si prietenul meu (conduce un Golf V 2,0 TDI - 2006).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca ESP-ul este foarte important. Nu prea tine chestia cu "daca mergi prea tare in curbe". In trafic apar tot felul de situatii neprevazute,jumatate dintre ele sunt rezolvate de sistemele de siguranta ale masinii, cealalta jumatate de indeminarea soferului asa ca este chiar pacat sa nu iti pui pe masina cam cel mai important sistem de siguranta. Pai nici de Airbaguri nu ai nevoie daca nu intra nimeni in tine (evident nici tu in altcineva/ceva) da parca este foarte important sa le ai acolo. Eu cred ca ESP-ul este si mai important sa "fie acolo".

Cred ca am fost :Driver: , imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Devastator :lol: ESP -ul intra numai daca masina ia o curba cu o viteza prea mare si iese inspre exteriorul curbei (pt masinile cu tractiune fata; la cele cu tractiune spate efectul e supravirator, nu subvirator). Pe bord apare indicatie cu ESP-ul si cand pleci de pe loc si patinezi dar sa nu crezi ca ESP intra (practic intra ASR-ul care e o functie pe care o contine si ESP, dar poate veni si singura). ESP-ul franeaza individual roata spate aflata in interiorul curbei (sau si altele) pt a tine masina pe traiectorie.

Comparatia ta cu airbag-urile nu e chiar buna. ESP-ul ma ajuta numai daca EU GRESESC (daca nu gresesc nu am nevoie; sper sa nu cobesc acuma :lol::Driver: ), in timp ce airbag-ul ma ajuta si daca intra unul in mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite, vad! Eu atat pot spune ca ESP-ul intra si la 20Km/h. Sunt patit! Cand a dat prima zapada si nu apucasem sa-mi schimb cauciucele la o curba, intre blocuri, venea o masina din fata, am tras de volan si surziza masina plecase sanie dar in secunda urmatoare am simtit cu rotile incep sa franeze pe rand si au redresat masina. DECI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu tine in ce priveste modul e functionare al ESP-ului dar nu sunt deloc de acord cu situatiile in care sustii ca intra el in functiune. Nu mai mult de 2 luni in urma si eu conducam masina fara ESP cu care nu am avut nici un incident, deci sunt perfect de acord ca se poate si fara el dar... am avut timp de o luna de cind am masina cu ESP situatii in care martorul s-a aprins (nu ASR). In special iarna mie mi-a intrat des ca sa corecteze traiectoria masinii (nu la demaraj), sincer sentimentul de siguranta pe care ti-l ofera ESP-ul merita toti banii nu mai vorbesc de siguranta reala. Cred ca discutia poate devia foarte mult in continuare pe aceasta tema si evident fiecare are parerea sa. Eu am vazut real cum te ajuta ESP-ul la viteze cit se poate de decente, chiar regulamentare, cind mergi noapte si iti apare o caruta nesemnalizata pe drum national si esti nevoit sa tragi de volan foarte brusc sau cind iti taie fata un ML si esti nevoit sa faci manevre bruste pentru a-l evita. Banuiesc ca nu contesta nimeni ca astfel de situatii apar cit se poate de des, iar in astfel de situatii diferenta dintre o masina cu ESP si una fara ESP este foarte mare.

Am incheiat :Driver: Promit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, chiar nu ajungem la nici un consens. Eu cred ca e bine sa ai ESP-ul dar nu consider ca ar fi o chestie cruciala.

Oricum fiecare face ce vrea pe banii lui, deci daca voi considerati ca ESP-ul e atat de important f bine... Doamne da sa nu il folositi deloc :lol: :Driver: Gata cu :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum presupuneam, dealerul a fost cam comod si a nu a vrut sa se complice ca sa modifice comanda. Dar, comanda se poate modifica chiar daca a fost trimisa la fabrica, iti garantez 100%. Daca totusi iti doresti ESP poti sa insisti, eventual sa suni la Porsche la Bucuresti ca sa il "convinga" pe dealerul lenes sa se ocupe de problema ta.

Acum suntem total offtopic, dupa ce se termina de dezbatut acest subiect voi sterge posturile ca nu-si au locul aici, dar cauza este oarecum importanta, de asta le-am acceptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, masina este luata in leasing. Asta ar insemna sa schimbam contractul, sa storneze factura de avans - platita de mine martea trecuta, scadentarul schimbat si desigur sa trimita modificarea in fabrica. Sunt pornit sa fac aceasta schimbare dar nu stiu la cine sa apelez. Am vorbit si cu dealerul si cu cei de la leasing si au zis ca nu e nimic de facut. In fiecare joi ei proceseaza comenzile, acelasi lucru s-a intamplat si cu a mea comanda. Sa le fac scandal????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand mi-am luat Golful am vorbit cu dealerul si l-am intrebat expres daca se mai pot face modificari dupa semnarea contractului ca eram interesat de alta culoare care costa vreo 600 euro in plus si mi-a spus ca se poate modifica. Si eu am achizitionat masina in leasing, nu a mai fost nevoie sa schimb optionalul dar banuiesc ca se refacea scadentarul de leasing. Stiu ca mi-a specificat ca daca modificarile sunt pana in 5% (parca) nu mai trebuie revalidat dosarul de leasing, se reface scadentarul si atat.

Acum nu stiu ce sa-ti spun, eu sincer cred ca este rea-vointa. Repet ideea sa dai un telefon la Porsche Bucuresti si sa pui problema astfel: "Dealerul a spus ce ESP-ul nu este important, am descoperit ca este foarte important si acum vreau optionalul. Cum putem rezolva problema!?" Daca nu gaseste o rezolvare spune-le ca te adresezi la OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt posesorii de TSI 140CP. Exact de cand am iesit pe poarta dealer-ului la plecarea usoara de pe loc se simte in ambreiaj asa o cloncaneala pana ii dau drumul de tot, se simte ca si cand motorul ar merge in 3 pistoane, doar cand plec de pe loc accelerand usor. Si cand se pleaca de pe loc cateodata se aude asa cum cupleaza compresorul si incepe sa fluiere e normal? Acel compresor cupleaza ca si ce cel de AC? Asa simt eu cel putin. Parca stie ca plec, daca accelerez cu ea pe liber nu cupleaza. Cine stie sa dea mai multe detalii va rog, se pare ca acest motor este foarte sofisticat, deja mi-e frica la cate probleme ar putea aparea. Si inca ceva, am garaj, si cand o pornesc dimineata sta la 1200 rot/min si merge un pic neregulat, se aud rateuri in toba de esapament, asta pana se incalzeste cam un minut dureaza. Am de-abia 550km cu ea si benzina e MOL 98. Ma gandeam sa incerc si MOL 95 sa pun doar 10 litri cand s-o mai goli sa vad cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc o intrebare, sper sa nu fie offtopic: care e cel mai mic consum urban (a se citi Bucurestean) experimentat pe un TSI 140CP? Se baga cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

continuand un pic :) -ul, ma risc...

recordul meu personal, de 7,8 este aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=584851

PS: am TSI 170cp... deci ca idee, si cel de 140 este macar tot acolo...

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de-abia 550km cu ea si benzina e MOL 98. Ma gandeam sa incerc si MOL 95 sa pun doar 10 litri cand s-o mai goli sa vad cum se comporta.

Cand e rece motorul are un tremurat specific la toate FSI-urile (si TSI-ul este la baza un FSI). De aceea se recomanda folosirea unei benzine cat mai bune calitativ, adica un EVO 5 (daca esti fan Mol) daca nu Carerra 100. Chiar si la aceste benzine se mai simte un trepidat la relanti la rece, dar mult mai putin pronuntat si fara explozii in toba.

Referitor la compresor si motor nu ar trebui sa-ti faci probleme, ai garantie la masina. Tu ai grija de ea, fa-i rodajul corect si nu vei avea probleme. Nu am vazut inca TSI defect. Am auzit de unul care avea un injector defect. Ghici din ce cauza? Benzina proasta!

La ambreiaj ar trebui sa ai grija, eventual, pentru mai multa siguranta fa-ti o programare la service pentru o verificare. De asemenea sa ceri expres sa-ti treaca in cartea tehnica ca ai reclamat problemele ca, daca Doamne Fereste patesti ceva la ambreiaj, sa nu te acuze ca nu ai raportat problema si sa dea vina pe utilizare necorespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!