Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

@tazzz - de unde ai informatia ca ar fi aceste doua motoare fizic identice ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu prea cred asa ceva. Au fost in istorie multe motoare de capacitati cilindrice identice dar puteri diferite si toate faceau asta prin diferente hardware (vezi celebrele 1.8 turbo, 2.0 tfsi, 1.9 tdi, 2.0 tdi etc.). De asemenea am vazut pe la tuneri puterile estimate dupa resoftare si si ele erau diferite (daca motoarele erau identice fizic nu ar fi fost nici o problema sa puna softul tunat de 1.4 170cp pe 140cp ajungand in final la aceeasi putere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si te tine 30k km.... thnx but no thnx.. :icon_thumright: ...daca vreau 250cp imi iau altceva...nu imping ascutitoarea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

oricum peste 210 cai fara integrala e cam greu... parerea mea :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la 180 cp nu e prea bine fara integrala... trust me... am avut motorul 1.8T pe A3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boys...back on topic pls.... si totusi dupa 6-7000 km....cat are consumul mediu un 1.4 de 140 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

in lumina celor spuse ref la constructia celor 2 modele, pot veni eu cu o idee de la GT-ul meu la 8000 km...

afara, consum extraordinar daca nu te dai la ea rau... mai spuneam pe aici... 100% autostrada + Romanica, mediu 7.4

Ieri am scos-o un pic din garaj si aveam la sfarsitul zilei un 9.4 in Bucuresti, trafic rau spre f rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tazzz - la masina din semnatura dupa 8770 Km parcursi pe BC consumul mediu este 6.7 l la 100 cu precizarea ca am facut vreo 3000 Km in afara tarii cam 80% pe autostrada si atunci consumul a fost 6.3 mediu pe aceasta distanta ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu la 1.9 am 7.0 mixt :).... this is the future domnilor.... 1.4 103kw +upgrade :) ...klar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tazzz - sunt de acord cu tine ... 1.4 Tsi de 103 kW bate 1.9 TDI in orice versiune stock .. nu stiu daca tunat TSI ul incepe sa o ia razna la consum ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum luand extrema cealalta.... daca am bani sa imi iau un TSI ca sa-l tunez si sa-l frec e una...dar daca il iau ca everyday-car e alta treaba...adca nu m-as apuca sa imping ascutitoarea f tare...e totusi deja impins destul de mult....inca un OT...legat de 1.8 TFSI ... :( .... asta merge impins :(

am aflat ce difera...:( ... evacuarea :lol:
si regimul de injectie..... :lol: cantitati, tip amestec.... :lol:

post-1095-1190351786_thumb.jpg

Modificat de tazzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri am primit si eu TSI-ul :blink:....si sunt destul de incantat de el. Sincer nici nu am bagat prea adanc piciorul in pedala inca. E f oke masina, sta bine pe drum, e confortabila si f spatioasa, vopseaua neagra e f pretentioasa...se vede orice fir de praf...iar consumul urban...aglomeratie mare...in jur de 9....iar extra...cam 6.8-7....treapta a 6-a ajuta f mult.

Totusi am observat 1,2 chestii care ma cam pun pe ganduri:

1. la plecarea de pe loc , in treapta 1 in momentul in care las incet ambreiajul si apas acceleratia..turometrul sare cam la 1400 de rotatii si se aude un mic bocanit....

2. exista o intarziere din momentul in care apas acceleratia pana in momentul in care ....se simte ca am calcat-o...oare pana intra turbo in actiune?

sau inca nu si-a dat bestia drumul..:lol:? Nu am decat 300km facuti si nu am schimbat peste 3000rpm...da cuplu are de la 1500.

ceva sfaturi de la posesori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cloncanitul care il auzi tu dupa cuplarea ambreiajului e de la intrarea compresorului in functiune ....sincer acel clantzanit mi se pare foarte sexi, ca si suieratul compresorului :icon_thumright: ...iar legat de intarziere ...tot ce are supraalimentare are o intarziere pana simti cuplul ca iti da un sut in c*r :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce turatie ai cand observi acest lag? Dupa 1800rpm lagul e absolut minim, trebuie sa fii atent sa iti dai seama.

Ceva lag exista, pt ca asta inseamna masina supra alimentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
cloncanitul care il auzi tu dupa cuplarea ambreiajului e de la intrarea compresorului in functiune ....sincer acel clantzanit mi se pare foarte sexi, ca si suieratul compresorului :P ...iar legat de intarziere ...tot ce are supraalimentare are o intarziere pana simti cuplul ca iti da un sut in c*r :P

Da, da da!! :P

subscriu! :)

lagul este cu siguranta mai mare la varianta de 122 de cai pt simplul motiv ca nu are compresor... la 140 si 170 e super mic si se simte greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deocamdata se simte destul de tare..cam 2 sec in unele cazuri...poate isi revine dupa ce mai fac ceva km...de ex azi si-a mai dat drumul putin....iar "bocanitul" este sexi acum...ca stiu ce este...:)

Poze sper sa am timp maine sau poimaine sa fac....sa mi-l laudati putin :)

sunt multumit de alegerea interiorului gri...desi e mai greu de intretinut...dar e mai luminos interiorul....abia astept insa sa pot baga piciorul mai adanc in pedala de acceleratie si sa trec de 3000rpm. Apropo, daca se schimba in depasire de ex pe la 4500 - 5000 e nasol ptr motor?

Legat de consum...am bagat 25l (OMV CARERRA 100) cand am luat-o de la dealer si am facut 300km...sa zicem 50% urban 50% extra...da aglomeratie orcum.

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ai 2s lag? Glumesti nu? Daca e asa mergi la service. Cred ca nu iti functioneaza ceva corect.

Acel "click" cand cupleaza compresorul eu NU il aud din masina nici daca ma chinuii. De afara se aude ceva ceva.. daca esti super atent.

Sigur la tine merge compresorul corect?

Cum adica daca schimbi mai sus de 4000 daca e nasol? Te referi in rodaj?

Nu are nimic nici la 7000rpm. La ce buni sunt cei XXX CP daca nu se pot folosi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lagul exista...la turatii mici in special...adica masina trage...dar abia dupa 1s sa zic ....vine sutul in **** :blink:

maine o sa fac un drum de vreo 300km ....poate isi mai da drumul...la polo de ex abia dupa vreo 2500km si-a dat drumul motoru.

totusi nu sunt f lamurit cu sunetul care se aude la plecarea de pe loc...pentru ca nu e asa fin cum zice NetFlow...adica se aude o mica bubuitura daca pot sai zic asa in momentul in care las putin ambreiajul si accelerez (doar la plecarea de pe loc).

si inca ceva...sunt ceva lampi micute la fiecare usa care din cate stiu eu ar trebui sa se aprinda in momentul in care se deschide usa....la mine nu se aprind....era oare optional???

...motorul suna f frumos cand e putin turat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva...sunt ceva lampi micute la fiecare usa care din cate stiu eu ar trebui sa se aprinda in momentul in care se deschide usa....la mine nu se aprind....era oare optional???

sunt placute reflectorizante nu lampi care se aprind cum era pe vechea generatie de Golf - aIV a...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul, dar nu am gasit un raspuns clar la o intrebare care ma framanta, dat fiind ca in curand as putea sa fiu si eu echipat cu micul motoras minune: cat e consumul mediu prin traficul asta nenorocit de Bucuresti?

Si ar mai fi o intrebare cam offtopic, dar nu ma pot abtine :) - ce parere aveti, merita mai mult decat 'clasicul' 2.0TDI 140HP? Ma refer in principal la consum si senzatiile pe care le ofera si mai putin la diferenta de pret sau nr de km pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

geo_golf

as incerca sa-ti raspund eu, desi am fratele mai maricel un pic, motoarele fiind practic identice... deci lasand la o parte diferenta de cai/kg si alte lucruri care influenteaza (mai putin de la o putere in sus) consumul, uite cum stau eu...

Bucuresti urgie, medie 6km/ora, consum mediu 13,1

Bucuresti normal (careva sa se incumete sa defineasca normalitatea asta damboviteana) - 9,5-11

Cifre fara cox, talpa fff grea sau ceva de genul asta...

Despre comparatia aia, nu vreau sa dau nastere la flame-uri inutile... tot ce pot spune ca subiectul s-a tot discutat in toate formele si sub toate aspectele pentru a-l mai porni iar... :D

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si prima bila neagra pentru TSI : ieri mi-a crapat simeringul de palier de la arborele cotit cel care este montat spre volant si a inceput sa curga uleiul pe la imbinarea dintre carterul blocului motor si cutia de viteze - urgent la service unde baietii au fost foarte reactivi ( Euro Tehno Grup ) si masina a ramas la ei pentru ca e destul de nasol si poate fi "inmuiat" cu ulei si ambreiajul ... urmeaza ca astazi sa dea jos cutia de viteze si apoi sa desfaca motorul ....masina are 9200 Km si nu a fost jorjata mai deloc rodajul a fost facut ca la carte ... la service spuneau ca au mai avut TSI uri cu aceeasi problema ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!