Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

Salut

Dupa reconectarea senzorului G200 ar trebui facuta prodedura de readaptare a acestuia

Lateral Acceleration Sensor (G200)

Prerequisites:

* System voltage at least 12.0 V.

[select]

[03 - Brake Electronics]

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa-i sterg eroarea cu vag-com, dar nu se sterge; nu merge nici readaptat atata timp cat eroarea nu poate fi stearsa

cel mai sigur ar fi sa probez cu unul functional, ca sa nu-l cumpar degeaba(credeti ca s-ar risca cineva sa-l demonteze ca sa m-ajute?este putin riscant!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu ar trebui sa fie nici un risc...dar tinand cont de cunoscutul defect al acestui senzor G200 (lipituri reci) este posibil ca la remontare, din cauza socurilor mecanice, sa nu mai functioneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-i-am refacut lipiturile,l-am pus la loc si martorul este in continuare aprins.

-am facut o scanare cu VAG COM si da aceeasi eroare:1 Fault Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-00 - Electric Circuit Failure

-oare solutia este sa cumpar unul nou??

-ideal ar fi sa-l poti proba inainte sa-l cumperi ca daca eroarea persista este cam mare teapa(500ron)

Problema este ca nu ati citit ce eroare da. Atunci cand este o problema cu lipituri, da "implausible signal" dar tie iti apare Electric Circuit Failure. Problema ta este undeva intre unitatea de comanda si senzor, si nu senzorul propriu zis.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ar trebui sa verifici daca cablul este bun si nu este cumva intrerupt. Cineva scria pe forum ca arcul de la reglajul volanului pe inaltime/adancime ar lovi acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Nu ar trebui sa fie nici un risc...dar tinand cont de cunoscutul defect al acestui senzor G200 (lipituri reci) este posibil ca la remontare, din cauza socurilor mecanice, sa nu mai functioneze

Si totusi nu cred ca este chiar atat de sensibil, daca tinem cont de faptul ca pana la urma este supus la socuri aproape tot timpul pe drumurile de la noi.

Ar trebui sa verifici daca cablul este bun si nu este cumva intrerupt. Cineva scria pe forum ca arcul de la reglajul volanului pe inaltime/adancime ar lovi acel senzor.

Acel arc nu loveste efectiv in senzor, ci loveste in consola de metal pe care este fixat senzorul.Eu am miscat de volan in toate directiile sa vad daca se misca acel arc si nu mi s-a parut ca ar atinge consola;totusi chiar daca ar atinge-o nu cred ca ar afecta senzorul.

Problema este ca nu ati citit ce eroare da. Atunci cand este o problema cu lipituri, da "implausible signal" dar tie iti apare Electric Circuit Failure. Problema ta este undeva intre unitatea de comanda si senzor, si nu senzorul propriu zis.

deci daca as proba cu un senzor bun probabil ca m-as edifica asupra problemei(oare se leaga cineva la cap fara sa-l doara?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aceeasi problema o am si eu cu ESP-ul

Lateral Acceleration Sensor apare la scanare

Am citit ca se pot reface lipiturile, am incercat sa desfac senzorul respectiv dar nu am eusit sa il localizez

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi eventual poze? Trebuie desfacute plasticele de pe coloana volanului sau...?

Un cod pt senzorul respectiv, ca baietii de la magazinele de piese auto nu reusesc sa il gaseasca in programul lor de la VW.

Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Aceeasi problema o am si eu cu ESP-ul

Lateral Acceleration Sensor apare la scanare

Am citit ca se pot reface lipiturile, am incercat sa desfac senzorul respectiv dar nu am eusit sa il localizez

Ma puteti ajuta cu niste sfaturi eventual poze? Trebuie desfacute plasticele de pe coloana volanului sau...?

Un cod pt senzorul respectiv, ca baietii de la magazinele de piese auto nu reusesc sa il gaseasca in programul lor de la VW.

Multumesc Anticipat

sal. la multi a mers faza cu lipiturile.(la mine nu!)

trebuie sa demontezi partea de bord de sub volan(intre pedale si volan).daca erai din buc. te puteam ajuta.

codul este:1j0907651a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu sunt din Bucuresti si am demontat acel senzor.Problema e ca nu ma pricep sa-l desfac si sa ii refac lipiturile(daca asta o fi problema lui), si mai bine nu ma bag.Ma poate ajuta cineva care a mai facut asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu nu am avut timp sa-l demontez, dar nu cred ca e asa dificil sa refaci lipiturile

Scrie undeva pe forum cum se ajunge la placuta electronica din interiorul carcasei

Ne ti la curent daca reusesti si functioneaza dupa operatie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu sunt din Bucuresti si am demontat acel senzor.Problema e ca nu ma pricep sa-l desfac si sa ii refac lipiturile(daca asta o fi problema lui), si mai bine nu ma bag.Ma poate ajuta cineva care a mai facut asta?

Care ar fi eroarea legata de senzor? Vrei sa-l desfacem sa vedem ce e inauntru?> Sa vedem lipiturile? Inainte de asta trebuie facuta o adaptare poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema are ceva ani la activ timp in care nu m-am invrednicit sa-i dau de cap.slabe sanse sa mearga, desi din cand in cand se mai stingea becul de pe bord dar revenea repede, asta pana sa-l scot de tot de acolo.Oricum din cate am citit pe aici problema e foarte comuna multor posesori de golf,asa ca as vrea daca cineva a rezolvat-o desfacand senzorul si refacand lipiturile sa ma ajute si pe mine sa fac la fel.Am sa incerc totusi inainte sa-l pun la loc sa vad ce zice.trebuie resetat ceva cu vag-com sau il pun pur si simplu la loc, si merg in cerc de cateva ori sa se recalibreze?

....aaa si eroarea este - sensor acceleratie laterala G200 defect.Nu mai imi aduc aminte exact cuvintele din calculator.

Modificat de mihai_R6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

..problema cu Esp a aparut si la mine :lol: ("01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) / 012 -- Electrical Fault in Circuit") ...am urmat pasi descrisi de voi (dat jos, curatat mufa) dar nimic ...

Am vazut undeva scris ca voltajul ar trebui sa fie de 12 , eu am masurat si pe un piciorus am 4,7 iar pe celalalt 5,1 ...astept parerile voastre

Multumesc

Modificat de 66 JOK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ieri am dat jos senzorul ESP, am curatat mufa am pus la loc si becul era tot aprins cand am terminat

Astazi de dimineata cand am plecat la servici s-a stins.

Problema este ca daca apas butonul de ESP din bord se aprinde indicatorul dar nu apare lumina galbena la buton

Sper sa intelegeti ce am vrut sa spun

Astept parerile voastre

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti, as dori si eu ceva poze mai explicite cu pozitia senzorului g200, multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alinutzu26 "lumina galbena la buton" apare doar la butonul de dezaburire, butonul pt ESP nu-si modifica culoarea cand e apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi RDU

Dupa cateva saptamani a aparut iar eroarea (cand se stinge, cand dau in groapa se aprinde). Face numai ce are el chef. Trebuie sa il desfac si sa refac lipituri dar nu prea am timp. Pana atunci mai citesc parerile voastre

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un Golf 4 variant 1,9 tdi 116 CP din 2000

Acuma cateva zile nu am mai avut acceleratie pueam calca acc. ca tot la 1200 ramenea iar dupa 5 secunde imi aparea arcul la bord de la bujie!

Daca opream si porneam motorul mergea ok dar la scurt timp adica la1-2 km iara facea figura asta,iar opream motorul, in rest era ok doar ca nu aveam acceleratie si aparea la bord arcul de la bujie!

M-am dus asa vreo 3-4 zile,dupa care m-am dus la MECANIC sa mi-o puna la calculator.

Mi-a zis ca este senzorul de la pedala sau ceva( mufa)?, ce face lagatura intre calculatorul de bord si pedala si poate nu face contact sau este uzat si trebuie inlocuita!

Dupa o ziua si-a revenit si nu am mai schimbat nimica ! de atuncea de vreo 13 zile nu mai am probleme. Ce ziceti pot merge cu ia la drum mai lung sau nu si ce putea fi ???

Cine ma pote ajuta? Multumesc!

Salutare tuturor :blink:

Senzorul care face legatura dintre bord si pedala de acceleratie unde este amplasata? este accesibila de umblat la ea ?

Multumesc anticipat! salutare!

Modificat de dj somu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un Golf 4 variant 1,9 tdi 116 CP din 2000

Acuma cateva zile nu am mai avut acceleratie, puteam calca acc. ca tot la 1200 ramenea iar dupa 5 secunde imi aparea arcul la bord ,de la bujie!

Daca opream si porneam motorul mergea ok dar la scurt timp adica la1-2 km iara facea figura asta,iar opream motorul si il porneam, in rest era ok doar ca nu aveam acceleratie si aparea la bord arcul de la bujie!

M-am dus asa vreo 3-4 zile,dupa care m-am dus la MECANIC sa mi-o puna la calculator.

Mi-a zis ca este senzorul de la pedala sau ceva( mufa)?, ce face lagatura intre calculatorul de bord si pedala si poate nu face contact sau este uzat si trebuie inlocuita!

Dupa o ziua si-a revenit si nu am mai schimbat nimica ! de atuncea de vreo 13 zile nu mai am probleme. Ce ziceti pot merge cu ia la drum mai lung sau nu si ce putea fi ???

Cine ma pote ajuta? Multumesc!

Salutare tuturor :)

Senzorul care face legatura dintre bord si pedala de acceleratie unde este amplasata? este accesibila de umblat la ea ?

Multumesc anticipat! salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Senzorul" este in corpul pedalei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Imposibil sa fie asa cum zici tu!!! Si stii de ce, ca aia nu-s prosti. Adica credema ca ESP nu va intra in functiune doar asa la 100 kmh cand vede diferente de viteza la o roata si la alta, pentru asta mai ai si senzorul de acceleratie laterala, cara arata daca masina intr-adevar este intr-o alunecare/miscare laterala sau nu si senzorul G202 Yaw Rate Sensor care arata daca masina se invarte in jurul propriului ax sau nu. ESP intra in functiune pentru corectarea traseului de mers NUMAI atunci cand datele de la toti senzorii sunt corecti. Degeaba transmite senzorul de la roata dreapta o viteza mai mica decat restul daca G200 si G202 spun ca totul e in regula ESP-ul nu va intra in functiune.

Cred insa altceva. Atunci cand la viteza aia a ta intra ESP-ul, era cel mai probabil subcomponenta sa ASR. Poate ai trecut prin ceva balta si atunci intra, pentru ca pierzi aderenta pe o roata si incearca sa corecteze viteza rotii.

pot sa te contrazic la ce ai scris mai sus, am si eu probleme cu g202 pe tester si la mine intra esp-ul cand ii vine lui, intr-o zi mergeam cu 100-110km/h si brusc a intrat esp-ul si m-am trezit ca a tras brusc stanga de am intrat pe contrasens, noroc ca nu venea nimeni. am mai citit ceva de recalibrare senzor dupa ce schimbi ceva pe la directie, eu am facut directia toata si unghiul de fuga, am recalibrat senzorul g85 si momentat pare sa mearga, daca nu, mai este varianta cu desfacutul senzorului g200 sa il verific, dar momentan astept sa vad ce sa intampla dupa recalibrare si va mai tin la curent cu ce se mai intampla. in concluzie poate intra esp-ul si la viteza mare si credeti-ma ca nu e deloc frumos sa te trezesti pe contrasens sau mai rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

La un Golf IV din 2001 am urmatoarea problema-la tester imi apare senzorul de acceleratie laterala-G200.Pe langa asta ESP-ul imi cupleaza aiurea,cand nu e cazul,chiar si in linie dreapta.Am scos senzorul si problema a ramas.ESP-ul nu mai cupleaza doar daca scot mufa de la ABS.

Intrebare-daca e scos senzorul,ESP nu ar trebui sa nu mai functioneze?Ar putea fi si alta problema care sa cauzeze acest simptom(interventia ESP aiurea,impreuna cu un huruit ca de planetara in acel moment)?

Repet-la tester apare cu problema doar senzorul G200.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi problema cu stinsul si aprinsul martorului esp in conditii de drum alunecoase( zapada, gheata etc)

as vrea niste poze mai detaliate sau o explicatie mai exacta cu locul unde se afla acest senzor esp.

multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara cea mai mica suparare, va implor nu altceva, nu cereti poze sau descrieri mai detaliate. Numai in acest topic a fost descris de 'nspemii de ori ce face, unde este, cum se da jos, etc. Daca ti-as lua mana si ti-as pune degetul pe senzor tot nu ai sti mai bine unde e ca si citind topicul.

@1259bmp: Sincer omule, cat tine de problema ta cu ESP-ul, numai tu o poti intelege. Ai eroare la G202, recalibrezi G85-ul si vrei sa desfaci G200-le daca altceva nu merge, adica, care-i legatura??? Am impresia ca ai scris numai sa ma zapacesti la cap, ai reusit. Pe bune nu vad de ce ai recalibrat G85-ul cand ai eroare clara la G202

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!