Jump to content

Exista limitare de viteza soft ?


valigsm
 Share

Postare recomandată

sal

sunt poosesorul unui vw golf 4 tdi{d.i rosu} 116h.p. 6+1 viteze

vitezometrul din bord are limita superioara 260 km/h dar autoturismul nu depaseste 180-190km/h

inainte de aceast autoturism am avut tot un vw golf 4 tdi{i rosu} 110h.p. ce 5+1 viteze si pe bord 220km/h care tot 180-190km/h atingea !!!

banuiesc ca este vorba de o limitare electronica a vitezei

se poate scoate aceasta limitare ???

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BD

    7

  • Bogdan_G

    7

  • TitvsCaivs

    7

  • valigsm

    5

Salut, exista limitare de viteza soft, dar limitarea se face la 250kmh la VW, ceea ce nu e cazul tau.

Ce turatie ai in vitezea a 6-a la 190?

Eu am mers cu un Passat 115Cp/6vit cu 220 - daca te gandesti ca masina are acelasi motor, dar e mai grea......

ce dimensiune au cauciucurile tale?

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

ambele maini sunt in stare tehnica ff buna , au cauciucuri 215/55/16

accelereaza pana la 180 km/h si apoi se simte o limitare electronica

cea cu motor tdi 110h.p avea in jur de 4500 rot/min iar cea tdi 116h.p. in jur de 3.500 nu mai retin exact

se simte o limitare deoarece viteza o atinge si in treapta a 5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca exista o limitare in functie de gabaridul masinii

in talon la ambele este specificat: "viteza maxima constructiva 190km/h"

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o limitare, atat poate masina. Crezi ca 5-6 CP in plus cresc cu mult viteza maxima ? La motorul de 115 CP a 6-a treapta este pentru consum economic nu performante ridicate. :(

Passat-ul poate mai mult pt ca are si alta aerodinamica, si mai trebuie tinut cont de faptul ca viteza reala e o idee mai mica decat cea aratata de kilometrajul de pe bord., iar aceasta diferenta creste o data cu viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata vreme cat atinge viteza din talon e ok.

La mine e alta problema dar o rezolv curand. La mine injection timing-ul e prost setat dar il voi seta corect dupa ce schimb cureaua de distrib.

Schimbati-va si simeringul de la axul cu came cand schimbati cureaua ca sa nu fiti nevoiti sa schimbati apoi cureaua dupa 20.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cu a mea ( vezi semnatura) cu 210 si mai mergea ( era la 3900 ture) dar s-a terminat autostrada.... nu am simtit nici o limitare..

viteza maxima constructiva data de ei este de 205...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

to chid

se poate tu ai 130h.p. eu 115h.p.{poate au alte setai de fabrica dupa cum scrie si in talon}

dar eu tot cred ca e limitata ca se opreste brusc din acceleratie la 190km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205 la ora e viteza calculata cu masina perfect setata si un sofer de 75 de kg. La burd ar arata probabil 220. La 210 pe bord aveai probabil 195- 198 reali. Incearca cu un radar :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205 la ora e viteza calculata cu masina perfect setata si un sofer de 75 de kg. La burd ar arata probabil 220. La 210 pe bord aveai probabil 195- 198 reali. Incearca cu un radar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am prins 190 pe bord cu 170 kg oameni in masina si rezervorul plin (55 l). Acceleratia a mers linear pana cand brusc n-a mai putut. Turatia era de 4000-4200.

Totul era frumos pana m-am uitat in oglinda retrovizoare, iar in spatele meu era un BMW 750i ce dadea disperat cu farurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, ai incercat sa vezi daca poti atinge viteza maxima si in treapta a cincea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am prins 190 pe bord cu 170 kg oameni in masina si rezervorul plin (55 l). Acceleratia a mers linear pana cand brusc n-a mai putut. Turatia era de 4000-4200.

Totul era frumos pana m-am uitat in oglinda retrovizoare, iar in spatele meu era un BMW 750i ce dadea disperat cu farurile...

hm... la 190 km/h ???? pe ce drum erai??? eu am incercat o singura data pe Campina Ploiesti un 180 ( ma enervase unu' ) si a trebuit sa incetinesc dupa 10 sec, aparuse o masina de politie... iti dai seama de la 180 la 90..... parca stateam.. oricum, ideea era ca nu prea e loc la noi..;-)

si oamenii ii aveai transati?? 170 kg.. te-ai kinuit ceva ;;; :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe soseaua Constanta - Mangalia (asfaltata de o firma italiana prin 1995 si e perfect neteda si acum) cam in dreptul locului unde se face stanga spre Costinesti, sunt cam 15 km de drum liber, cu 2 benzi per sens. In extrasezon, drumul e aproape pustiu.

Din 170 kg vreo 58 erau ale sotiei, restul ale mele ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe soseaua Constanta - Mangalia (asfaltata de o firma italiana prin 1995 si e perfect neteda si acum) cam in dreptul locului unde se face stanga spre Costinesti, sunt cam 15 km de drum liber, cu 2 benzi per sens. In extrasezon, drumul e aproape pustiu.

Din 170 kg vreo 58 erau ale sotiei, restul ale mele ...

da, misto sosea, o stiu... dar cam baga radare pe acolo... sau numai in sezon??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnitol aceasta sectiune este TDI nu Geografia Patriei asa ca va rog pastrati linia discutiei.

Sa continuam si sa raspundem pe rand:

Pentru cei cu climatronic, se poate afla viteza exacta prin intrarea in menu-ul "ascuns" al climatronicului.

Se apasa simultan pe tasta ECON + Temp DOWN (albastru) + Vent Down (sageata in jos a vitezei ventilatorului) .

In partea dreapta a displayului apare numarul registrului in care va aflati si care care se poate schimba din tastele de temperatura (albastru - rosu).

In registrul 16 in partea stanga a displayului climatronicului este afisata viteza reala a masinii (citita de senzorii ABS)

Viteza afisata de ceasurile de bord prin normativele europene trebuie sa indice mai mult decat viteza reala (5% - 10%).

Pentru valigsm

Bine ai venit si sper sa-ti fim de folos

Nu exita limitare software pentru viteze asa mici la VW, intr-adevar exista dar la motoarele puternice. Pe TDI-uri nu EXISTA LIMITARE SOFT.

Vali ceea ce ti se intampla tie este rezultatul unai dereglari a senzorilor. Foarte probabil MAF-ul (senzorul de aer) este prafuit si/sau obosit si nu mai informeaza exact ECU de valoarea reala a aerului admis, ai galeria de admisie si/sau intercoolerul murdar, valva EGR este blocata deschisa, sau avansul este putin intarziat.

Oricare ar fi cauza daca ai acces la un VAG COM (daca nu ai si ajungi in Bucuresti te ajutam noi cu masuratorile, forumul are asa ceva pentru membrii) trebuie facute cateva masuratori.

Primul pas este de a verifica eventualele coduri de eroare afisate de ECU, apoi:

A. se masoara cantitatea de aer admisa de motor (specificata de ECU fata de masurata de senzor) la ralanti si in mers viteza III, pedala la fund, 3000rpm.

B. se verifica avansul injectiei de motorina (la motorul tau cu pompa injector teoretic nu pot aparea desincronizari mecanice ca la celelalte motoare cu pompa distribuitoare, dar senzorul de la axa cu came (care furnizeaza informatii ECU-ului despre momentul cand trebuie sa inceapa injectia, se poate slabi sau murdarii.

C. Poti sa-ti lamuresti dilema cu "limitarea electronica" foarte simplu tot cu VAG-COM-ul masurand cantitatea de motorina injectata (ceruta de conducator fata de limitata de ECU) la viteza de 180 Km/h.

Dupa cum vezi sunt destul de multe necunoscute in aceasta problema si fara mai multe date despre masina, nr de KM parcursi, cum si ce ulei ai folosit, de cand a aparut acest simptom, cum se manifesta masina altfel (cum porneste la rece, scoate sau nu fum, cand ai schimbat ultima data filtrul de motorina, etc) este greu de dat un verdict.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect reply-ul lui Andi. O intrebare : stiam ca meniul ascuns din climatronic era valabil pentru Audi..:-) . Exista vreo posibilitate sa se acceseze si ECU-ul de pe masina folosind acest meniu ascuns ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect reply-ul lui Andi. O intrebare : stiam ca meniul ascuns din climatronic era valabil pentru Audi..:-) . Exista vreo posibilitate sa se acceseze si ECU-ul de pe masina folosind acest meniu ascuns ?

... da, merge la toate masinile grupuilu VW care ai climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o discutie mai ampla despre menu-ul ascuns climatronicului TOT AICI PE FORUM .

De fapt o parte a acestor functiuni afisate pe display-ul climatronicului sunt citite prin interfata CAN BUS (interfata prin care comunica intern toate modulele "inteligente" ale masinii) tot din ECU.

Dar din pacate cam la atat se limiteaza informatiile afisate.

Restul se citesc in schimb cu VAG-COM-ul ( o sa scriu un articol cu ce este si ce face ca sa lamurim acest subiect).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

merci tuturor pt.reply si interesul aratat

pt andy

ce pot sa spun am vag-com dar nu ma prea pricep

cat despre pornire....porneste ff bine si la rece{-15'C} dar consuma mult 10% medie motor cald{90'C} 12-14% motor rece fata de tdi 110C.p. cu aproximativ 3l mai mult

duminica o sa trec prin buc. sipoate ne auzim

merci inca o data pt. sprijin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

salut domnilor,

cu intarziere intru si eu in topica asta.

Incep sa bag raspunsuri cum imi vin in minte.

1. se zice mai sus de viteza constructiva la TDI110 ca e 190. NU e asa. La mine in talon e 205km/h trecuta. masina are si boxtuning si chiar trece de aceasta viteza (ajunge la 210pe bord) daca permite drumul dar la turatie maxima imediat langa zona rosie.

2.o chestie care am verificat-o eu cu viteza exacta (asta m-am prins de ea acum 1 luna si merge fara sa ai nevoide de un radar domnule Chid sau dl. BD) - atingi viteza care o vrei si treci computerul de bord pe viteza medie, il resetezi si daca stai la viteza constanta in 2 secunde ai viteza instantanee. Merge sigur. (Altfel de a afla cat e viteza e cu VAGCOM care ia datele de la senzorii de ABS).

Legat de numele topicei: eu zic ca NU exista nici o limitare la TDI, e doar limitare de tara datorita drumiurilor, motorinei, uleiului. Eu cand am luat masina (S.H.) la 140 se bloca pur si simplu, parca ti se deschidea o parasuta, asa era sentimentul. Demara puternic si la 140-145 puffff simteai ca nu mai te impinge in scaun. Am eliminat aste trecand pe motorina OMV, facut toate schimburile de filtre+uleiul si diagnoze repetate. Acum e aproape bine (stie andi cum e - mai am doar o eroare de ma sacaie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Acum e aproape bine (stie andi cum e - mai am doar o eroare de ma sacaie)

Despre ce eroare este vorba? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Acum e aproape bine (stie andi cum e - mai am doar o eroare de ma sacaie)

Despre ce eroare este vorba? :scratch:

citeste AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare eu stiu ca de obicei mashinile diesel au limitator de turatie...si eu am testat pe mashina mea si la 203 km/h nu a mai vrut deshi ea putea si mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare eu stiu ca de obicei mashinile diesel au limitator de turatie...si eu am testat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!