Jump to content

Mi-am luat Skoda Octavia 1.8Turbo 150 cai


FlorinD
 Share

Postare recomandată

bai la mine cand calc acceleratia suiera turbina si cand ridic de pe acceleratie se opreste suieratul... nu mai aud nici un alt zgomot cand ridic piciorul de pe acceleratie.. si inca ceva.. am studiat la aspad chipul iti da 192cp dar pt tractiune fata.. pt octavia 4x4 1.8T nu avea pe net oferta.. voi pe unde v-ati facut chip-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FlorinD

    22

  • toni

    15

  • RobertS

    12

  • AliNOS

    8

Top Posters In This Topic

bai la mine cand calc acceleratia suiera turbina si cand ridic de pe acceleratie se opreste suieratul... nu mai aud nici un alt zgomot cand ridic piciorul de pe acceleratie.. si inca ceva.. am studiat la aspad chipul iti da 192cp dar pt tractiune fata.. pt octavia 4x4 1.8T nu avea pe net oferta.. voi pe unde v-ati facut chip-ul?

Daca motorul e intr-adevar ARX (scrie in talon) atunci poti sa le ceri la Upsolute / Aspad sa-ti faca aceasi programare pe care o fac pentru Octavia RS (cea ce am facut si eu) deoarece motorul ARX e aproape identic cu cel de pe RS. E bine ca nu auzi nici un zgomot cind ridici piciorul de pe gaz - asta insemna ca diverter valve (cu circuit inchis cum avem noi) e bun. Daca te intereseaza mai multe detalii este un post pe sectiunea 1.8t cu o diagrama de functionare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica nelamurire...vad ca s-a adus vorba pe aici.

Cand am peste 2800 de ture ..si iau piciorul brusc de pe acceleratie nu se aude nici un zgomot la turbina.

Dar, cand am sa zic pe la 2100-2200 si iau picioarul brusc se aude la turbina un fel de "huruit" ..nu stiu cum sa explic..un fel de ca si cum da in gol...sau are un rateu ..ceva de genul asta. Nu se aude grav, sa nu intelegeti gresit, e ca si cum turbina incearca sa pornesca si se opreste brusc....cam asa sa zic.....si nu chiar tot timpul. E in functie de cum "ciupesc" accelesatia.. Si doar la viteza 2,3 si 4 ....in rest parca nu face...

Mentionez ca in rest nu am nici un fel de probleme. Adica merge super, boost-ul intra cand trebuie ....am mai zis ca am dus masina pana la 220 km/h lejer ..acum la munte urcam serpentine cu 5 oameni + bagaje fara nici o problema...avea turbina un zgomot....m-a inebunit.

La 160 daca apas brusc pedala....simt boost-ul dat de turbina.

ceva idei ?? ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica nelamurire...vad ca s-a adus vorba pe aici.

Cand am peste 2800 de ture ..si iau piciorul brusc de pe acceleratie nu se aude nici un zgomot la turbina.

Dar, cand am sa zic pe la 2100-2200 si iau picioarul brusc se aude la turbina un fel de "huruit" ..nu stiu cum sa explic..un fel de ca si cum da in gol...sau are un rateu ..ceva de genul asta. Nu se aude grav, sa nu intelegeti gresit, e ca si cum turbina incearca sa pornesca si se opreste brusc....cam asa sa zic.....si nu chiar tot timpul. E in functie de cum "ciupesc" accelesatia.. Si doar la viteza 2,3 si 4 ....in rest parca nu face...

Mentionez ca in rest nu am nici un fel de probleme. Adica merge super, boost-ul intra cand trebuie ....am mai zis ca am dus masina pana la 220 km/h lejer ..acum la munte urcam serpentine cu 5 oameni + bagaje fara nici o problema...avea turbina un zgomot....m-a inebunit.

La 160 daca apas brusc pedala....simt boost-ul dat de turbina.

ceva idei ?? ??

Iti sugerez sa verifici DV cit de repede:- o poza cu ea este in topicul:

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=927

Aici gasesti si o diagrama utila:

DV in partea stinga: are 3 racorduri de aer: doua groase perpendiculare intre ele si unul subtire.

Sedesfac colierele - pentru cel subtire sa pregatesti unul de schimb in caz ca se strica la demontare.

Se scoate DV, Cu un creion sau o tija apasa pistonasul. Pune apoi degetul pe racordul cel mic - daca membrana DV e buna vidul ar trebui sa retina arcul si sa nu inpinga creionul inapoi - daca nu - schimba-l.

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi robert? unde anume scrie in talon daca e arx sau nu motorul? ca m-am chiombit prin talon vro 10 minute si nu am gasit nimic.. decat anul fabricatiei 2002, tip motor volkswagen benzina 110KW, nr de identificare, nr de omologare, tipul 1U/octavia 4x4, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi robert? unde anume scrie in talon daca e arx sau nu motorul? ca m-am chiombit prin talon vro 10 minute si nu am gasit nimic.. decat anul fabricatiei 2002, tip motor volkswagen benzina 110KW, nr de identificare, nr de omologare, tipul 1U/octavia 4x4, etc..

La mine in talon scrie la tip: VOLKSWAGEN ARX.

Daca nu - in cartea de service pe coperta in interior parca scrie cu litere mari un cod - celelalte coduri de echipare sunt cu litere mici - un autocolant similar este lipit linga roata de rezerva daca ridici tapiteria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mica nelamurire...vad ca s-a adus vorba pe aici.

Cand am peste 2800 de ture ..si iau piciorul brusc de pe acceleratie nu se aude nici un zgomot la turbina.

Dar, cand am sa zic pe la 2100-2200 si iau picioarul brusc se aude la turbina un fel de "huruit" ..nu stiu cum sa explic..un fel de ca si cum da in gol...sau are un rateu ..ceva de genul asta. Nu se aude grav, sa nu intelegeti gresit, e ca si cum turbina incearca sa pornesca si se opreste brusc....cam asa sa zic.....si nu chiar tot timpul. E in functie de cum "ciupesc" accelesatia.. Si doar la viteza 2,3 si 4 ....in rest parca nu face...

Mentionez ca in rest nu am nici un fel de probleme. Adica merge super, boost-ul intra cand trebuie ....am mai zis ca am dus masina pana la 220 km/h lejer ..acum la munte urcam serpentine cu 5 oameni + bagaje fara nici o problema...avea turbina un zgomot....m-a inebunit.

La 160 daca apas brusc pedala....simt boost-ul dat de turbina.

ceva idei ?? ??

Iti sugerez sa verifici DV cit de repede:- o poza cu ea este in topicul:

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=927

Aici gasesti si o diagrama utila:

DV in partea stinga: are 3 racorduri de aer: doua groase perpendiculare intre ele si unul subtire.

Sedesfac colierele - pentru cel subtire sa pregatesti unul de schimb in caz ca se strica la demontare.

Se scoate DV, Cu un creion sau o tija apasa pistonasul. Pune apoi degetul pe racordul cel mic - daca membrana DV e buna vidul ar trebui sa retina arcul si sa nu inpinga creionul inapoi - daca nu - schimba-l.

Robert

te referi la poza aia cu N75 ??

astazi, am oprit muzica si am fost mai atent la acel zgomot. Este similar cu un zgomot de eliberarea a aerului. Ca si cum dai drumul la o teava in care este aer sub presiune mare. Un suierat diferit fata de cel facut la accelerare, care este placut....

voi incerca duminca sa ma uit la acea valva..sau ce este...sau sa vorbesc cu cineva..ca eu sunt cam varza .. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu am un Octavia 1,9 TDI de 130 CP si am fost de curiozaitatem pe forum dacia club deci iti spun astia isi manici rau cica zicea unu ca ce cat eu cu rbala aia de octavia tdi aici ca am curaj sa ma pun cu solenza lui zic eu la orice ore il fac si raspunde la asta hahaha duc un prieten cu o berlina aia face octavia...intreb eu is normali astia cu dacii?si cica unu cu loga 1,6 pana la 0-100 o stat langa un Skoda Octavia cu 180 CP:))) uitati si voi pe acolo loool e cam cretin tipu sa stea cu motorul lui de nici 90 cp ca si ala e minciune langa un octavia de 180cp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai astia cu daciile si in special cu daciile papuc asculta la mine.. nu e bine sa te pui cu ei :salut: nu stiu prioritate, au loc pe oriunde, daca sterg o portiera sau o aripa ii doare la pedala, cu cateva sute de mii si-o fac precum noua, etc... mai bine lasa-i asa cum sunt ei si vezi-ti de ale tale.. la concluzia asta am ajuns eu... astia nu se uita pe carti ca vada timpii de acceleratie la masini si mint ca se tin si cu m3-uri pana la 100 lol :P scuze pt off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea skoda octavia , da-mi voie sa te citez :

"Mai si unde ai ajuns cu tuning ?are rost sa pui tuning pe masina asta?Mai bine ai pune motor mai tare daca se poate ca la 1,6 90CP nu prea se simte cei 90 CP eu am un Octavia din 2003 1,9 TDI tot de 90 CP si mam pus la intrecere cu unu cu un Logan 1,6 si lam luat rau de tot si o tras baiatu pana la 5000 de turatie"

pai la 5000 rpm el nu si-a atins nici macar turatia de putere maxima !! dohhh

"si o tras de ea tre sa turezi fff tare sa traga la a mea deja la 2000 de ture intra TURBO loganu la 2000 de ture inca habar nu are ce se intampla."

pai nenea , turbo diesel vs benzina aspirata . tu ai al 2000 rpm cuplu maxim, la el e pe la 4000, incearca aceasi comparatie la 2000 vs 4000 !

"pai daca tu vrewi George ma pun cu Solenza ieri am pus Chip tuning pe ea si acuma are 120 CP si ia 100 in 9.7 sec daca te tine oricand....de unde esti?"

pai ori 120 , ori 130, ori iei suta in 9.7 (ca la 130cp) deja m-ai ametit total . tu esti sigur de ce masina ai ? :lol:

"rabla" hmmmm , nu am gasit nici un mesaj care sa zica asa ceva !

eu eram ala care te provocam si era o supernova , nu solenza. dar vad ca la tine nu e diferenta intre cele 2 .

berlina aia (SGM doar pentru cunoscatori) te face la orice ora din zi si din noapte .

AliNOS nenea skoda octavia a venit la noi pe forum (daciaclub.ro) si a facut scandal mare ca skoda lui octavia e cea mai tare din parcare. normal ca s-a luat lumea de el. atunci cand nici dansul nu cunoaste ce are sub capota. acum are 90 , acum are 120, acum are 130.

va rog sa nu-l luati in seama ca nu prea cunoaste ce vorbeste .

scuze de offtopic , dar sunt prea nervos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' Voinea cu tot riscul de a te lua de mine, am si eu intrebare :

De ce unii sunt membrii pe forumul asta chiar daca nu detin masina din grupul VAG?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmm ... de ce ai voie sa mergi in bulgaria chiar daca nu esti bulgar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

domnilor. Va rog sa ramaneti la tematica forumului. e dedicat masinilor VWAG. Se poate muta discutia la offtopic daca este generala si despre alte masini.

Comparatia skoda octavia / dacia e stupida. Sunt masini foarte diferite si ca pret si calitate si ce ofera fiecare.

Vreti discuti contradictorii despre ele incercati aria versus de pe forumul Autoshow.ro .

Multumesc si sper sa reveniti la discutiile despre Octavia 150CP cum spune si titlul acestui topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate crea aici un offtopic. eu am raspuns acuzelor. nu mi se pare deloc ok atitudinea celor gen motzu.

poate as fi condus un VW in loc de dacia daca as fi avut bani. dar de asemenea poate nu . ce inseamna asta ? nu scrie nicaieri ca trebuie sa fi posesor de VAG pentru a te inscrie pe forum . doar pentru ca nu as avea VAG inseamna ca nu pot sa particip la discutii ?

hai sa le dam la toti cei ce nu au VAG cu flit ca nu stiu ce sunt alea masini.

de asemenea domnul skodaoctavia nu e bun decat sa bage strambe !

asta e ultimul mesaj offtopic . :lol: imi accept si warn ul daca o sa vina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

// off topic

baieti.....fiti calmi.

Din punctul meu de vedere nu e nici o problema ca posesorii de altceva in afara de VAG sa ni se alature. Binenteles, acest forum este relevant pentru posesori VAG, prin informatii, dar nu vad de ce sa fim "doar noi"

Poate in urma discutiilor de aici se vor hotari sa ia ceva din grupul VAG. :lol:

//

si revenind la topicul nostru,

in legatura cu zgomotul facut de turbina mea la eliberarea acceleratiei, am fost la service (am o cunostinta care lucreaza la skoda) si cica este absolut normal acel zgomot. Cica este un pistonas care elibereaza nu stiu ce aer. A mers si el cu ea, si cica zgomotul este super misto. Cica exact cum trebuie sa faca masina.

De asemenea, imi zicea ca e posibil ca la alte masini, passat sau seat, antifonarea sa fie mai buna si sa nu se perceapa acel zgomot ca la mine, dar cica el oricum exista.

cam asta am aflat...

Am aflat ca am cutie ELE !!!???? am inteles bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

// off topic

baieti.....fiti calmi.

Din punctul meu de vedere nu e nici o problema ca posesorii de altceva in afara de VAG sa ni se alature. Binenteles, acest forum este relevant pentru posesori VAG, prin informatii, dar nu vad de ce sa fim "doar noi"

Poate in urma discutiilor de aici se vor hotari sa ia ceva din grupul VAG. :lol:

//

si revenind la topicul nostru,

in legatura cu zgomotul facut de turbina mea la eliberarea acceleratiei, am fost la service (am o cunostinta care lucreaza la skoda) si cica este absolut normal acel zgomot. Cica este un pistonas care elibereaza nu stiu ce aer. A mers si el cu ea, si cica zgomotul este super misto. Cica exact cum trebuie sa faca masina.

De asemenea, imi zicea ca e posibil ca la alte masini, passat sau seat, antifonarea sa fie mai buna si sa nu se perceapa acel zgomot ca la mine, dar cica el oricum exista.

cam asta am aflat...

Am aflat ca am cutie ELE !!!???? am inteles bine ?

Florin,

Sunt de acord cu explicatia cunostintei tale un zgomot misto este normal - dar acel "huruit" pe care l-ai mentionat seamana cu cel pe care il auzeam si eu - in urma caruia am facut verificarea aceea despre care am aflat pe Briskoda si sa dovadit ca DVul avea mebrana crapata si functiona aproximativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ca am cutie ELE !!!???? am inteles bine ?

M-am uitat in SOTE si Elsa si nu apare pe nicaieri codul asta de cutie. Sigur nu era altceva?

Daca vii la intalnire (sambata 15.01 la PoRo) poate ne dam cu parerea mai multi la zgomotul pe care il auzi de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RobertS imi pare rau.. mi-am schimbat nr de tel din pacate de cateva zile si nu am anuntat pe nimeni.. noul meu nr de tel este 0741 10 50 25.. din pacate am niste probleme cu inmatricularea masinii si nu voi putea veni la intalnire.. cel putin nu cu masina mea.. poate incerc sa ajung cu alta masina asa ca sa ne cunoastem daca nu poate ne vom vedea intr-o zi cand voi putea circula sie u cu masina ca am niste intrebari [mai multe] pt tine ca ai masina ca a mea mai demult si te mai pricepi.. daca esti de acord oricum...

pt george: eu nu am nimic cu nimeni stai linistit ca nu i-am luat lui apararea sau asa dar ca sa-ti dau un exemplu azi prietena mea a avut accident cu ce? cu o dacie care a intrat in ea din spate si soferul daciei s-a dus la politie sus si tare ca el e nevinovat sa-i plateasca prietena mea stricaciunile.. deci... no comment.. si de ce? ca a vazut-0 femeie la volan si a vrut sa-i arate cum trage dacia lui din 1992 [fara gluma] sau sa o depaseasca si nu a putut, apoi nici franele nu i-au tinut cand s-a bagat la loc si asta a fost.. in fine... fiecare are masina dupa posibilitati.. mie nu imi plac increzutii si cei care au ceva de demonstrat in trafic.. sunt atatea locuri in care poti sa arati cui e interesat ce poate masina.. si din ce am vaz eu pe femei nu prea le impresioneaza asta.. sunt alte aspecte la care sunt atente.. in fine... am deviat mult de la topic.. asa ca imi cer mii de scuze si RobertS astept un sms de la tine ceva si te sun eu poate bem o bere ceva sa mai vb despre machinete... daca ai timp si chef.. si daca esti din BUC.. numai bine la toata lumea si scuze daca am jignit pe cineva.. nu a fost intentionat sau asa.. tocmai am venit de la politie de unde am stat 6 ore pt un accident usor.. in fine.. mult respect la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat ca am cutie ELE !!!???? am inteles bine ?

M-am uitat in E T O S si E L S A si nu apare pe nicaieri codul asta de cutie. Sigur nu era altceva?

Daca vii la intalnire (sambata 15.01 la PoRo) poate ne dam cu parerea mai multi la zgomotul pe care il auzi de la turbina.

ok. ne vedem acolo.

Masina mea este argintie.....dar ne gasim noi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa revenim la problemele noastre... :)

Toni > Se pare ca nu am probleme cu turbina. Zgomotul pe care i-l auzeam eu era unul normal.

RobertS si Fuscobal m-au bagat :) ...intr-o dilema ciudata.....este posibil sa am cip la masina. Au mers amandoi cu masina mea si dupa opinia lor am cip.

Ce metoda "practica" exista pentru verifica daca am sau nu. Se poate pe VAGCOM ?? Ma gandesc totusi sa nu desfac cine stie ce pe la motor.

Si acum, alta dilema. Ce scriu la semnatura ?? 150 de cai sau 192??? sau cat?? :) ..am o mare problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu nene, eram si eu pe acolo cand se discuta :) dar nu prea am apucat sa ne cunoastem.

Pentru verificare se poate o chestie: cautam pe cineva cu VAG-COM care are timp mai mult de noi :) si facem niste loguri la cuplusi de acolo scoate puterea. Eu am mai facut un log d-asta cu voinea asta vara, dar as vrea sa le mai fac o data. Log-am si presiunea la turbina (si la tine ar trebui sa mearga ca ai sensor) si de acolo ne putem da seama daca ai ceva modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 sau 190 cai? This is the question...!!??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin se poate vedea cu VAS-ul daca este sau nu "cipata".O suie pe elevator si ii dau vreo cateva carje, urmarind ce valori indica debitmetru si presiunea de supraalimentare data de turbina. La diesel nu trebuie sa depaseasca 40-42 (probabil ca litri pe minut) admisi in motor, iar presiunea de supraalimentare nu trebuie sa sara dupa corectare la mai mult de 2 bar, care deja e mare. Pentru modelul tau se pot gasi valorile intr-un manual de reparatie. Da-mi codul motor sa vad poate gasesc ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!