Jump to content

Mi-am luat Skoda Octavia 1.8Turbo 150 cai


FlorinD
 Share

Postare recomandată

9.5 media pe autoastrada...la cum am mers eu. Am scris mai sus.

13-14 ..chiar si 15 % din punctul meu de vedere merita. Decat sa imi iau o masina cu motor mic care abia se taraie si sa consume oricum 8-9, mai bine a mea . Din fericire insa nu consuma chiar 15. Poate nu o sa ma crezi, dar sunt momente cand consuma si 10 in oras, iar in momentul de fata am consum numai de oras si computerul zice 12.7.

Sa reiau ideea cuiva de la inceputul acestul topic, cand vezi ce performante iti ofera i-l dai dracu de consum...ca nici nu iti mai pasa. Dar asa sunt eu.

Balena ??? mai ..sincer nu mi se pare ca este balena. Nici cealalta nu a fost. Am avut un ford mondeo care mi se parea, dar asta nu. Este iute, este tare, rigida, nu se balangane de colo colo....

cam asta e. Daca ai de gand sa iei ceva similar, mergi...ca e belea masina (motorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FlorinD

    22

  • toni

    15

  • RobertS

    12

  • AliNOS

    8

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Barca e la greu fie ea 1.8T, 1.6, 1.9tdi...Condu Bmw si o sa vezi ! Tu cum crezi ca are comfortul ala de mercedes ? Apasa pe masina cu mana si o sa vezi ca singur o sa reusesti sa comprimi suspensia cativa cm !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi barca din punctul de vedere al unuia care este obisnuit cu BMW. Dar din punctul meu de vedere se comporta foarte bine pe sosea. Intradevar daca ma apas cu cele 100 kile ale mele pe amortizoare...se lasa cativa cm.

Am avut BMW 318 din '92 si nu m-a impresionat cu nimic sincer. Prefer octavitza mea oricand. Pana si aia 1.6i. Am dat bmw-ul dupa 4-5 luni cred....nu mai stiu.

In weekend am bagat pe autostrada spre pitesti maxim 220 km/ora. Sincer cred ca mai putea ceva, dar impactul psihologic era destul de mare oricum, si mi-a fost cam frica sa mai apas. Ma bucur insa ca la viteza aia am ajuns un BMW seria 7 (nou noutz) ...care s-a dat la o parte din fata mea :scratch: . am mers sa zic cateva minute....dupa care am renuntat..si am redus la 180.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fuscobal Termenul "Barca" depinde de suspensie si de vechimea masinii, nu de marca. Ca idee, am mers cu 320d cu kit de M si mi s-a parut la fel de inchegata masina ca un A3 1.6 attraction, deci suspensie normala. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al naibii A3 asta micu... bate tot ce misca, pare a fi masina ideala.... :-))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad: depinde cum ai mers cu ambele. Una e sa faci 2 ture prin oras alta e sa tragi de ele pe niste viraje serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni Si tu ce crezi ca am facut? :D :D :D Cu ambele m-am dat si mi-au placut extrem de mult(fata de a mea care are suspensie de drumuri proaste). Pe viraje scurte a3-ul mi-a placut mai mult, dar pe viraje lungi, la viteza mare, kitul de M si-a facut treaba. :D Mai intreba cineva despre suspensia de A3, model nou, intr-un topic, daca e sau nu mai misto ca la A4...mie chiar mi se pare inchegata masina, mai bine ca A4 si nu vorbesc de modelul Ambition. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, Octavia 1.8T tragea mai bine decat BMW 320i pe care l-am avut, dar in ce priveste stabilitatea pe viraje si precizia directiei nu exista nici un termen de comparatie intre ele. Octavia este foarte instabila. Florin, tu esti entuziasmat si e normal sa ti se para ca masina fuge foarte bine si e stabila dar daca o sa te urci intr-o sportiva adevarata o sa-ti schimbi parerea radical. Du-te pe serpentine stranse spre Brasov si o sa ai surpriza sa gasesti supernove care se tin dupa tine in curbe !!!( nu exagerez). Abia acolo o sa vezi cum scartaie gumele si cum pierzi aderenta imediat. Din pacate motorul asta este mult prea puternic pentru suspensia si gumele pe care le are masina. Eu am acum jante pe 17'' si cauciucuri de 215 pe fata respectiv 235 pe spate si tot nu sta masina in curbe cum vreau eu. Sper ca la primavara cand o sa-i pun o suspensie sport zdravana sa se schimbe treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog o parere :

Skoda OCTAVIA 2003 Turbo Quattro 150CP Full option incl. piele ABS ASR MSR etc.

trapa jante AL 16'' (Laurin&Klement) 25.000 Km reali service rulati in Romania

cam jumatate(restul afara pe autostrazi)

Merita sa o cumpar cu 12.000EUR+TVA?

Motor ARX-injectoare mari+turbina K04-se preteaza la un tuning :shock: !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita. Turbina e k03s nu k04; oricum merge tuning la greu mai ales ca are si 4x4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K03s este K04 in carcasa de K03. Cu ceva mici modificari eu zic ca duce vreo 240 cai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K03s este K04 in carcasa de K03. Cu ceva mici modificari eu zic ca duce vreo 240 cai !

M-ai facut curios :salut: ,te rog detaliaza "mici modificari"-vad ca esti informat..........!

THNX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exceptie facind ARX care' date=' cu toate ca e de 150cp are injectoare "mari" cea ce mi-a permis sa beneficiez de un tuning de pina la 212cp in loc de 192cp pentru celelate motoare de 150cp

Te rog spune-mi unde ai facut chip tuning(doar chip tuning)ptr 212 CP?-

Daca fac achizitia(1.8T 150 CP Quattro cod ARX)-vreau si eu!!! :shock:

Ps Cat e "amenda"-ptr chip tuning-?

THNX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adihor: RobertS a folosita mapele de tuning pt Octavia vRS.

Cu 1.8T ARX se poate ajunge la 240cp printr-un chip-tuning putin mai agresiv, avand in vedere ca difera de AUQ (180cp stock) doar prin ECU. Iar cum AUQ ajunge la 220-240cp prin chiptuning in functie de cat de agresiv este tot pe acolo ajunge si ARX-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ok:

@toni:Suna extraordinar!!!!-peste 200CP daca obtin doar prin chiptuning merita investitia.....

Dar tot nu sant lamurit-bine, trebuie sa cer inf. de la sursa-dar pana atunci-pot sa cer la chiptuning(firma respectiva) o anumita putere sau ei decid ca doar atat-ex.192 CP(din lista de preturi la tip motor)?

Oricum,te pune pe ganduri o asemenea modificare de putere..............

:censur:

P.S."AGRESIV"-e un termen care ma duce cu gandul la uzura prematura?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pt RobertS sau cine mai are octavia 1.8T 4x4.. mi-am luat si eu una acum 3 zile.. are 47.000km.. ce sfaturi utile puteti sa-mi dati referitor la mers prin oras, ce trebuie schimbat la ea, ce ulei se pune, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei full sintetic, castrol sau aral .

turbina trebuie menajata ca la orice turbo , adica : pe anumit rece incearaca sa nu o calci pana nu se incalzeste motorul , de asemenea la oprire , dupa un parcurs mai in forta, fie vara, fie iarna, lasa motorul sa mearga un pic la relanti , astfel tubina se va raci activ :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt RobertS sau cine mai are octavia 1.8T 4x4.. mi-am luat si eu una acum 3 zile.. are 47.000km.. ce sfaturi utile puteti sa-mi dati referitor la mers prin oras, ce trebuie schimbat la ea, ce ulei se pune, etc...

Felicitari! sa o folosesti in siguranta.

Sfatul nr 1, 2 si 3 - pune-i cip sau OBD cu "map" de RS - face toti banii!

Din problemele mele (a mea are acum cca 100kkm):

Diverter valve la cca 75kkm - un sunet ca un "pirtiit" - cind ridici pedala de -pe acceleratie - insemna ca a cedat membrana acesteia - de schimbat de urgenta - poate afecta turbo din cauza suprapresiuni create la inchiderea clapetei de acceleratie si nedeviate de diverter valve - costa cca 30 eur si poti sa o schimbi cu o surubelnita si un colier nou.

Bobina de inductie - sa ai una la tine tot timpul (cca 1.4mil lei) - poate sa te lase oricind (daca e din seriile vechi) -

se aprinde martorul - si merge in 3 - eu am facut cca 80 km intr-o noapte asa mergind f domol. 3 dintre bobine pot fi schimbate fara nici o scula pe loc - pentru a 4a trebuie o surubelnitza hex pentru ca e acoperita de nu stiu ce. Martorul se va stinge abia dupa vreo 15 porniri.

Eu conduc mai mult prin Buc. mai nou - fac 12.8% - si conform instructiunilor din carte o conduc cu turatii minime in trepte superioare - de pe la 1800 - 2500rpm (asta cind nu ma maninca in talpa).

Ulei - conform cu specificatia VW XXX din manual. ( in prezent am Mobil 1 da nu mai stiu ce nre) - Motorul practic nu consuma ulei - scade pe joja de la min la max in cca 18.000km.

Cind treci pe la spalatorie - da cu jetul pe la intercooler - pe la grilajul din bara in fata rotii dreapta fata.

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai o am de 2 sapt.. culoarea e un albastru deschis spre verde metalizat. nu e L&K.. as fii vrut.. are 24000km cu uleiul de fata.. bou ala dinaintea mea nu a mai schimbat uleiul si vreau sa-l schimb de urgenta... e full option, e limuzina nu combi, nu stiu care e treaba cu senzorul de ploaie cum se foloseste, cand ridic piciorul de pe acceleratie nu se mai aude un suierat care presupun ca e de la turbina.. cat ma costa un cip sau OBD cu "map" de RS si unde sa-l fac?.. se da vro garantie? creste consumul? poate ne intalnim o data sa stam de vorba sa-mi mai zici si mie cu masina ce tre sa mai schimb, ce sa am la mine... oricum eu nu prea ma pricep sa aschimb bobina de inductie si alte alea.. merg cu ea asa pana la service :salut: uite nr meu de tel 0722 30 20 52

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a... e din dec 2002 si am dat 11500euro negociabil pe ea.. in buc consuma in jur de 14,5 15 eu merg in aglomeratie mare sau numai drumuri f scurte gen 10 minute printre stradute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai o am de 2 sapt.. culoarea e un albastru deschis spre verde metalizat. nu e L&K.. as fii vrut.. are 24000km cu uleiul de fata.. bou ala dinaintea mea nu a mai schimbat uleiul si vreau sa-l schimb de urgenta... e full option, e limuzina nu combi, nu stiu care e treaba cu senzorul de ploaie cum se foloseste, cand ridic piciorul de pe acceleratie nu se mai aude un suierat care presupun ca e de la turbina.. cat ma costa un cip sau OBD cu "map" de RS si unde sa-l fac?.. se da vro garantie? creste consumul? poate ne intalnim o data sa stam de vorba sa-mi mai zici si mie cu masina ce tre sa mai schimb, ce sa am la mine... oricum eu nu prea ma pricep sa aschimb bobina de inductie si alte alea.. merg cu ea asa pana la service :salut: uite nr meu de tel 0722 30 20 52

Din cite imi aduc aminte costa cca 300eur.

Nu se da nici o garantie care sa acopere pb la motor daca asta te intereseaza. Dar pentru programare iti dau - in sensul in care o reprgrameaza la starea initziala si iti dau banii inapoi mai putzin 75 eur (parca nu mai tirziu de 15 zile)

O sa te sun dupa 10 ian cind ma intorc la buc si facem o nanointilnire vwforum/skoda si bem o bere de soferi.

Info despre chiptuning la www.upsolute.com sau www.chiptuning.ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok astept tel tau.. apropo: cum imi pun si eu avatar si cum fac ca dupa mesaj sa apara ce masina am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!