Jump to content

Montare strutbar/bara intre amortizoare


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Merita din plin,schimbi total comportamentul masnii pe strada...eu am montat cele de rigidizare fata sus si jos ,dar si pe cele stabilizatoare fata si spate.Pot sa zic ca am observat ca la 200 am aceeasi stabilitate care o aveam inainte la 130-140.Si pot sa aceelerez in curbe ,lucru care mi s-a spus inainte sa le pun si nu am crezut!!!Ca sa va dati seama cum sta masina pe strada akum ,incercati sa intrati cu 160 in pasaj la unirii sa sa nu decelerati deloc!Akum se mai lasa doar din amortizoare,dar trec pe reglabila curand!

da si tu mai multe detalii, ce marca sint, de unde le ai luat, unde le ai montat - cred ca este o informatie utila si pt alti membrii cu seat leon 1 sau golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    27

  • bbm

    5

  • 5TORM

    3

  • rudolf.s

    3

Top Posters In This Topic

tot weichers am si eu pregatita pt fata jos. stiu, ca ai povestit de montajul ei si sambata aia cand ne-am vazut si de asta ma da peste cap montajul ei. reglarea directiei nu ar fi o problema, dar desfacerea fiecarui surub si strangerea lui corespunzator....DA :D. si pt ca tre facuta la un service bun, si in PL nu prea e asa ceva. si la PBN am o mare firca sa ma duc :D .

chetsia cu scutul cred ca e valabila si la mine, ca daca ma uit dedesubt, scututl e destul de jos, si acopera locul unde ar trebui montata.

multumesc de sfaturi, dar pacat ca nu ai facut si tu poze cu prinderea ei ;).

ce sa fac, sa incerc sa o montez, sau sa ma las pagubaj si sa raman cu cele 2 de sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot weichers am si eu pregatita pt fata jos. stiu, ca ai povestit de montajul ei si sambata aia cand ne-am vazut si de asta ma da peste cap montajul ei. reglarea directiei nu ar fi o problema, dar desfacerea fiecarui surub si strangerea lui corespunzator....DA :D. si pt ca tre facuta la un service bun, si in PL nu prea e asa ceva. si la PBN am o mare firca sa ma duc :D .

chetsia cu scutul cred ca e valabila si la mine, ca daca ma uit dedesubt, scututl e destul de jos, si acopera locul unde ar trebui montata.

multumesc de sfaturi, dar pacat ca nu ai facut si tu poze cu prinderea ei ;).

ce sa fac, sa incerc sa o montez, sau sa ma las pagubaj si sa raman cu cele 2 de sus?

pai numai tu stii cit de mult ai nevoie de ea , tu stii cit de mult iti place sa fortezi la intrarea / iesirea din viraje, cit de sportiv conduci , etc ; stii tu cum este cu tuningul, anumite lucruri le faci doar ca sa ti ofere o anumita stare de incredere mult mai mare !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad BBMule :offtopic: , barile de rigidizare sunt weichers(sus si jos intre oale),barile stabilizatoare sunt h&r cu totul a costat in jur de 300 de euro parca le-am luat de la pitstop le aveau pe stoc,daca tzin bine minte weichers-urile au costat una 70 si una 50 de euro,si restul stabilizatoarele !Le-am montat la GES service(pe langa mall vitan) montajul a fost 150ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad BBMule :offtopic: , barile de rigidizare sunt weichers(sus si jos intre oale),barile stabilizatoare sunt h&r cu totul a costat in jur de 300 de euro parca le-am luat de la pitstop le aveau pe stoc,daca tzin bine minte weichers-urile au costat una 70 si una 50 de euro,si restul stabilizatoarele !Le-am montat la GES service(pe langa mall vitan) montajul a fost 150ron.

incerc si eu o intrebare, ai si ceva poze? ma intereseaza cele de jos cum arata , cele de sus montate intre oale (fata si spate) le am si eu tot de la weichers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa poze sa vad cum arata prinse amandoua, as fi curios cum e prinsa cea de jos in special. cum e cu scutul motorului? si daca la altii au fost prob cu directie, asa cum a fost la bbm?

inca nu stiu ce sa fac, sa incerc sa o montez, sau sa o schimb cu cea pe spate sus? (ori direct schimb, ori vanzare asta si cumpar aia)...

am pus pe prima pagina si poze cu una pe spate jos. asa ceva are cineva?

LE: daca as putea, as lasa masina 1-2 zile in service, sa le monteze pe toate 4 sa stau fara grija. :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu aia din spate din porbagaj nu o am...am doar fata sus si jos .din pacate nu prea am cum sa ii fac poza la aia de jos dintre oale pentru ca scutul e pus peste.La cele stabilizatoare cea din fata o inlocuieste pe cea originala iar in spate se pune peste cea de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am pus si eu cea de sus in fata. se simte mai rigida masina, mai stabila. merita ! d-abia astept sa o testez cum se cuvine pe serpentine... cu cauciucuri de vara si asfalt uscat :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut la toata lumea!

Vreau sa'mi montez astfel de bari pe fata si pe spate; cele superioare in prima faza si apoi in functie de cum stau cu b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am pus bara intre amortizoare fata sus. nu a fost nevoie sa dau capacul jos. unele merg (FK), altele nu merg fara capac (weichers). nu s-a simtit efect subvirator, dar nu am avut timp sa "trag" de ea pe curbe...

pt oferte si preturi cauta la racing nick :)

mai revin cu detalii luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si-a montat cineva la Ibiza o bara superioara intre amortizoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa ma duc sa montez bara care vine intre amortizoare spate , prin portbagaj, ce sfaturi aveti? o am deja, weichers. dar ceva hinturi vreau sa stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor. Ma intereseaza si pe mine un sway bar pe spate si apoi pe fatza, dar vreau mai intai sa pun jos.

In primul rand, cred ca sway-bar-ul (pozele puse e Bogdan pe prima pagina) e pus invers. Cel putin asha mi se pare mie. Nu credeti?

In al doilea rand, am gasit asta pt.spate (http://www.o-bars.com/install-sway.html). Voi ati vazut asa ceva? Cred ca daca pui 0-bar + sway-bar intre roti, nu-ti mai trebuie inca una in habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm.ma tem ca cele doua au rosturi diferite.iar cea de sus din spate e FOARTE utila la Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ca anuleaza din efectul de subvirare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am dat jos de pe un G4 benzinar o bara care se pune intre telescoape in compartimentul motor, si ma intreb daca merita sa o montez pe masina din semnatura.Masina e si fara destul de rigida si stabila la curbe(cauciucuri 205/55*16), de aceea va intreb pe voi, cei care aveti asa ceva pe masina, ce am de cistigat sau de pierdut , daca o montez pe golfulet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca merita,creste rigiditatea sasiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pt o O1 cu pachet drumuri grele ce recomandati: fatta/spate? sau numai spate?

bare pe interior sau pe sub masina?

intreb pt ca m-am cam saturat sa imi balanseze la fiecare schimbare de directie mai brusca sau curba luata mai strans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac cele care au pachet de drumuri grele,e un compromis intre stabilitate si garda la sol marita,.................asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa folositi SEARCH !!! exista deja o discutie. am unit eu, dar data viitoare iau alte masuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • 2 months later...

Salut la toata lumea!

Am citit topicul de la un cap la altul si am aflat informatii utile ,dar e o problema in legatura cu pretul acestor barii ,de ce sa dam atatea bani pe ele cand majoritatea se pot confectiona aproape usor.Toata treaba este sa ai un pic de indemanare si scule necesare ,adica un flex si aparat de sudura ,ca sa iti vina mai usor se pote folosi teava rectangulara. Pt cele doua flanse de pe amortizoare fata se pot face de un strungar .

Va rog sa va ganditi putin la ce am zis si sa postati parerile voastre !

Cu respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FABIAn RuSu

Si-a montat cineva pe Ibiza strut braceul original facut de MOMO cod 6L0 071 710 ??

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!