Jump to content

Probleme Cutie


Costasd
 Share

Postare recomandată

Salutare

Am cautat dar n-am gasit ceva similar, deci sper sa nu ma repet.

Am urmatoarea problema: Vitezele I, III, V: I tre sa o caut si intra greut, III si V intra de cele mai multe ori cu mici "caraituri".

Dati-mi un sfat (motive si remedieri) va rog pentru ca tare mi-e ca ma duc la Service si verdictul va fi sec "alta cutie"

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic?

nimeni n-a avut o asemenea problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la selectie. Depinde ce fel ai, cu cablu sau cu tije.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit o varianta asa cum spui tu, de la selectie - ma duc luni la service dar mai voiam niste sugestii.

Nu stiu sa zic daca e cu cablu sau cu tije

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit o varianta asa cum spui tu, de la selectie - ma duc luni la service dar mai voiam niste sugestii.

Nu stiu sa zic daca e cu cablu sau cu tije

mai multe detalii,pe loc cu motorul oprit,cu motorul pornit,in mers ......,daca intra greu e ceva daca caraie nu debraiaza sau sincroanele nu muncesc sau uleiul a plecat la mare.la soare ,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si eu am probleme cu cutia... in treapta 5 se aude de parca se rupe in doua. Ce poate sa fie? sa o desfac si s-o repar sau sa-mi iau alta de la dezmembrari? Are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la service, era ceva slabit la schimbator, l-au strans dar problema nu s-a rezolvat

Problema e ca e intepenit busonul de la ulei si n-au reusit sa-l desfaca - probabil nu are ulei cat ii trebuie.

Nu stiu unde sa ma duc sa-mi faca o verificare "adevarata" - oricum n-am incredere in nici un service dupa ce am schimbat vro 4 pana acum in Galati. Mai am cateva variante.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la service, era ceva slabit la schimbator, l-au strans dar problema nu s-a rezolvat

Problema e ca e intepenit busonul de la ulei si n-au reusit sa-l desfaca - probabil nu are ulei cat ii trebuie.

Nu stiu unde sa ma duc sa-mi faca o verificare "adevarata" - oricum n-am incredere in nici un service dupa ce am schimbat vro 4 pana acum in Galati. Mai am cateva variante.....

probleme pot fi doar 2 :

- sa ai joc la timonerie - se regleaza in 5 minute.

- sa se fi stricat sincroanele.

nu are cum sa fie de la lipsa de ulei.daca nu aveai ulei nu iti intra in nici o viteza.

incearca sa reglezi timoneria si daca face tot asa...... 200-300 de euroi

brgds

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uf daca as sti cum as rezolva-o si azi - timoneria .... sa vad ce zic baietii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rac3mast3r poti da cateva detalii despre reglatul timoneriei ? ce ar trebui urmarit / reglat . Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da te rog si eu

ar fi foarte interesant sa stiu ce tre sa faca un mecanic sa-l pot controla - ti-am spus ca n-am gasit unu sa faca treaba ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii, dar sincer cred ca problema vine de la sincroanele de la a 3-a si a 5-a. Incearca sa vezi daca intra mai usor cand ai turatia adaptata la treapta de viteza respectiva. Daca atunci intra fara sa caraie, problema foarte probabil e de la sincroane.

Daca ai sincroanele afectate, mai mult ca sigur ca uleiul nu e deloc corespunzator si va crea probleme si la viteza 1-a.

Poti sa ii faci cat vrei reglaj la pozitia schimbatorului ca nu va ajuta cu nimic daca sunt de vina sincroanele.

Cati km are masina? 1Z e motorul tau?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rezolvare la problema mea are cineva? O idee? Are cineva o cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, descrie putin problema. Cum adica "se rupe in doua"? Atunci cand bagi si scoti din viteza? E ciudat pentru ca intr-a 5-a chiar nu e nevoie mare de sincron. POate e pinionul de vina. Descrie putin zgomotul . UN sincron nu e scump, insa e destul de complicat sa o desfaci, etc. E nevoie de putina experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in viteza intra si iese bine dar in a 5-a face un zgomot de parca ar avea bucati de metal in cutie si le invarte... Nu stiu ce ar putea fi ca la cutii nu ma pricep. Stiu doar ca e mai complicata ca motorul.... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii, dar sincer cred ca problema vine de la sincroanele de la a 3-a si a 5-a. Incearca sa vezi daca intra mai usor cand ai turatia adaptata la treapta de viteza respectiva. Daca atunci intra fara sa caraie, problema foarte probabil e de la sincroane.

Daca ai sincroanele afectate, mai mult ca sigur ca uleiul nu e deloc corespunzator si va crea probleme si la viteza 1-a.

Poti sa ii faci cat vrei reglaj la pozitia schimbatorului ca nu va ajuta cu nimic daca sunt de vina sincroanele.

Cati km are masina? 1Z e motorul tau?

cu cine vorbeai? cu mine sau cu paul?

Paul nu cred ca are 1Z (e 1.8 benzina) - eu da 1Z, 277000 km

Modificat de Costasd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costad, cu tine vorbeam legat de 1Z. La km aia, e FOARTE probabil sa fie de vina sincroanele, asa cum ti-am zis mai devreme.

Paul, la tine CRED ca ar putea fi dinti sariti la pinion sau chiar probleme cu rulmentii din cutie. a ta cati km are?

Amandoi nu prea puteti scapa decat sa o desfaceti :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600k and counting... :wub:

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

sincer sa fiu nu stiu cum e timoneria la mashinile voastre.

la a mea e usor ca am timoneria pe tije si la cutie am 2 reglaje.

ce sa zic... cauta un mecanic de vw ca sigur tre sa stie el cum s-o regleze.

brgds

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum eu cred ca numai ca sa o desfaca ma costa cat una sh.... Deci are cineva o cutie de vanzare? M-am saturat de numai 4 viteze:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa sti ca mai bine iesi cu una sh , oricum citeam pe aici e forum ca daca se umbla in ea si se reface o sa mearga bina insa o sa se auda nush ce huruit , maj care se plangeau de acel huruit la vit mai mari au constatat ca provenea de la cutie si din cauza faptului ca fusese desfacuta la un mom dat .

nush care este leg , nu imi pot explica ca pres ca asa cum o desfaci asa o refaci insa asa am constatat din disc altor colegi .

Mai este si parcea inversa la SH - sa nimeresti una nu tocmai buna dar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa gasesc un mecanic bun si pasionat in primul rand ca de fiecare data cand ma duc la service intrebarea e una singura: ce schimbam sau ce facem la masina? si dupa ce-i zic ce probleme are .... incep sa ma intrebe "schimbam aia?" de parca eu as fi doctorul. nici unu nu vine cu sfaturi ... sau cu argumente de ordin tehnic .... ca mai pricep si eu cate ceva.

Multam de sfaturi.

As fi dispus sa ma deplasez 100 150 km daca as sti ca gasesc un mecanic bun pe undeva pe aproape de Galati ... are cineva vro idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O cutie SH e mult mai mare loterie fata de o cutie de viteze cu sincroanele distruse si reparata. La a mea am fost SFATUIT sa o schimb cand avea un sincron bucati si unul uzat rau. M-am uitat cu mare atentie la pinioane si erau perfecte. Am decis sa raman cu ea. Nu regret deloc.

Insa, e nevoie de cineva priceput cand e vorba de cutii de viteze si REMONTARE. Ca demontarea e altceva :ceuameni: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce spui ca e complicat de asamblat o cutie de viteze. Eu am desfacut una si nu e nici o procedura complicata, mai ales daca schimbi numai sincroanele. Si mie mi-a fost bagata pe gat o cutie sh de catre un mecanic, care bineinteles ca era mai proasta decat a mea. In final am desfacut-o pe a mea si acum merge super pe masina. Daca va zic mecanicii ca e mare arta sa desfaci cutii si va cer bani multi sfatul meu e sa nu-i credeti pt ca incearca sa va stoarca, sau si mai rau , sunt incompetenti. Cutii de dacii am vazut desfacute pe la toate garajele de la coltul blocului, dar cand vine vorba de cutii de vw parca sunt navete spatiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu e greu daca stii cum. :(

Am zis e greu de REMONTAT pentru ca trebuie strans totul dinamometric in primul rand. Normal ca nu e cutie de Dacie :lol:...

Daca ai facut o gresala de strangere, efectul nu il vei observa imediat.....

Plus ca, la cutii de viteze mai ales, sunt o gramada care desfac si dupa aia scriu pe forumuri ca nu mai sunt in stare sa puna la loc in acceasi ordine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!