Jump to content

Probleme tehnice


samo
 Share

Postare recomandată

:D Bun venit in CLUB! Vad ca acum se alatura si cei cu 1,4 MPI

nu ma incalzeste intrarea in aceasta problema, ci mai mult ca acum o am cum se rezolva...azi cred ca o sa iau o bat noua...60A 540 sau 560 A 205ron costa.....firma "TUDOR" cica e facuta in Italia...altceva ce imi recomandatii, poate dispare problema!

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    94

  • BMA

    63

  • bestcopies

    34

  • godoroja

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

un Rombat cu Calciu! Face bine la dinti... :D

cumparat tudor 60a cu 540a curent pornire...am o problema nu am schimbat inca bateria, daca stie cineva cum sa imi zica in ce prinsa si unde....si de ce nu am curent la bricheta din fata a masini unde e scrumiera ori nu e tras curent (m-am uitat in wordu cu panou de sigurante e valabil si la skoda mea???), ca la bricheta din spate din portbagaj am curent....a si am schimbat benzina am pus de la mol la fel face....sau nu a intra cea de la mol in cea de la rompetrol!

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta 42 - 15Ah. Cat ai dat pe baterie? 540?

Modificat de bestcopies
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta 42 - 15Ah. Cat ai dat pe baterie? 540?

bateria a costat 185 ron, ma duc acum sa verific nu ai mess? siguranta este arsa, asa ma gandeam si eu, mersi mult, acum cu o cheie tubulara de 13 sa desfac 1 surub care tine bateria...si gata....

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria a costat 185 ron, ma duc acum sa verific nu ai mess? siguranta este arsa, asa ma gandeam si eu, mersi mult, acum cu o cheie tubulara de 13 sa desfac 1 surub care tine bateria...si gata....

deci nu stie nimeni rezolvarea la motoarele noastre??? cu trepidatiile...? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o fabiuta de foarte putin timp si, in conditiile actuale atmosferice, adica 1-4 grade temperatura exterioara, la pornire la rece consumul instantaneu arata valori intre 3 si 5 dupa care scade rapid. E normal consumul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Din cite stim solutia este in testare acum pe citeva skodite...beta

Asteptam sa fie trimisa cit mai rapid in toate service-urile solutia....( sper sa nu fie o abureala )

2.E normal sa fie un consum de 3-5 instant la pornire pentru 1-2 secunde...de fapt el scade imediat la 1,5 spre 1,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care-s skoditele ? A mea nu a mai facut neam, absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu a facut la nimeni. a venit frigul. daca sunt sub 20 de grade afara nu face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
pai nu a facut la nimeni. a venit frigul. daca sunt sub 20 de grade afara nu face figuri.

fratilor nu ati rezolvat problema...nu mere nici cu softu despre care vorba 1 compatriot pe aciii??? adv ca acum la frig nu prea mai face....dar...

inca ceva cad dau de butonul de lumini pe luminile de ceata nu treabuia sa se aprinda ceva in spate sau trebuie sa am in sopileru din fata lumini de ceata sa se aprinda?

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Sunt nou pe forum si am intrat pentru a va descrie problema pe care o am pentru ca este foarte asemanatoare cu cea descrisa de voi insa la o alta motorizare--1,4 16v 101CP (rog pe cineva care stie, sa-mi spuna si mie de ce la motorul acesta nu mai apare si un inscris de genul HTP,MPI,etc.-bineinteles din cele caracteristice motorului pe benzina).

Si acum pot sa va spun ca de pe la jumatatea lunii iunie motorul a inceput sa aiba cam aceleasi simptome cu cele descrise de voi -dimineata sau dupa cel putin 6-7ore de repaos, cand incercam sa-l pornesc, timp de aproximativ 1min. motorul mergea foarte neregulat, cu variatii mari de turatie numai ca nu se oprea(dar nici mult nu mai avea).Dupa aceea se stabiliza(fara sa ating nimic) la turatia de mers in gol si mergea foarte bine atata timp cat nu faceam un repaos mai mare de 6-7 ore. Si-am dus-o tot asa cam 2 luni de zile pentru ca pe unde am fost eu-nu dau nume-am auzit numai pareri si credeti-ma ca erau foarte impartite.Apoi, cum am spus si mai sus,dupa aproximativ 2luni problema a disparut ca din senin-chiar ma si bucuram-numai ca a aparut alta legata zic eu de cealalta care persista si in ziua de azi si anume:motorul nu mai porneste neregulat, merge foarte bine cat masina este in trafic dar cand stau pe loc cu motorul la relanti,fie la semafor fie in orice alta situtie, iarasi functioneaza neregulat in plaja 900-1000rot/min. si uneori mai rau.As fi recunoscator daca m-ar indruma cineva mai la sigur ca de pareri din multe service-uri si bani multi dati degeaba m-am saturat.

Acum sa va mai spun ceva-referitor la problema cu benzina de la Lukoil cred ca un sambure de adevar exista(sa stiti ca nu tin cu ursu), si de ce zic asta: dupa ce am achizitionat masina ,sh,a fost o perioada cand lunar se aprindea de 2-3 ori lampa pe sistemul de control al gazelor de esapament(tot atunci cu problemele de mai sus)cu tobe noi si sistemul verificat;pe tester bineinteles nimic, noroc ca am un prieten cu tester si imi facea el anularile dupa care vreo doua saptamani nu mai aparea;ce are, ce are ,ce are.......eu nu tineam cont de la ce firma puneam benzina dar am observat in timp ca lampa de control se aprindea numai atunci cand schimbam de la Lukoil la orice alta firma,ca urmare am alimentat numai de la Lukoil sa vad daca se mai aprinde si.............. nu s-a mai aprins- au trecut aproape 3 luni de atunci deci cred ca e OK.Bineinteles ca asta e un caz particular si nu stiu daca ar putea sa dea cineva o explicatie logica, cert este ca la mine a functionat si merita incercat-o sti el ceva dealerul ala.Acum va las si va spun ca aveam o parere mult mai buna despre marca asta de masina-nu e nici pe jumate din ce am crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din cate mai dat eu seama, nu sunt mare specialist, am terminat inginerie calculatoare si software...adica pot sa zic ca ma pricep un pic, daca studiez problema, zic ca este vrb sigur de soft.....are si benzina o oarecare conotatie aci din cauza ca poate fi benzina mai proasta sau mai buna + mai conteaza si injectoarele...iar pe injec,pompa de benzina si alte softul le comanda, asa ca poate citeste cineva sau vede cineva aceste intrebari disperate ale noastre si face bine sa ne zica si noua nasul al acestei problema....va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate tre. verificat: buji si bobine buji, clapeta acceleratie(curatata si/sau adaptata),

injectoare(curatate, eventual poti folosii o solutie de curatat motorul at. cand faci schimbul

de ulei), verificat sonda lambda cu VagCom-ul(daca tre. sa schimbi sonda e scump - cam

1000Ron, in rest celelante sunt ieftine).

Daca problema nu e cauzata din unul din motivele de mai sus at. ai nevoie de un mecanic

foarte bun care sa nu te puna sa arunci banii pe solutii ce nu rezolva cauza sau o rezolva

temporar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Astazi pe un topic a fost vorba de calitatea serviciilor oferite de dealerii skoda...un exemplu este acest topic !

In prezent datorita temperaturilor de iarna nu sunt evidente problemele la motoarele HTP 1,2 cod BME dar in curind temperaturile vor depasii 20 de grade si ne vom confrunta cu aceeasi problema nerezolvata de anul trecut.

Stim ca suntem niste cobai si ca ne-au fost montate injectoare rosii "for est" care nu asigura in conditiile date amestecul carburant corect dar macar se puteau remapa parametrii de functionare ai motorului ( cu scuzele de rigoare ) pentru o functionare corecta si in intervalul de temperatura problematic....

PINA IN PREZENT NU AM MAI PRIMIT NICI UN SEMN DIN PARTEA IMPORTATORULUI OFICIAL.

Demersurile personale facute la institutiile abilitate sa determine o reactie si reparatie din partea uzinei se pare ca au avut slabe sanse ...motivele sunt deduse de toti...

Este partial si vina noastra a skodarilor care avem problema si o consideram minora,iar putini dintre noi au facut sesizari in acest sens dar pentru informarea corecta e bine sa stiti ca un set de injectoare bune adica "verzi" costa cam 1500 de ron.

De aceea nu exista o reactie din partea uzinei...miza este prea mare ca si cost de schimb la "n" automobile.

In schimb ii putem determina sa remapeze cit mai urgent toate autoturismele cu astfel de probleme operatiune care nu costa la fel de mult ca schimbatul injectoarelor.

De curind a inceput sa functioneze o institutie de protectie a consumatorului european /www.eccromania.ro .

Putem incerca aici sa sesizam problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun hai sa facem o lista cu Proprietari/utilizatori auto. Dupa ce o Terminam intram pe privat cu numele, adresa si detaliile fiecaruia si o trimitem la astia oficial prin posta -

1. Godoroja

2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal astept un raspuns oficial de la eccromania in privinta modului concret de a intervenii direct la uzina Skoda caci aici in Ro unde are competente OPC-ANPC nu am rezolvat deocamdata nimic.

Dar sa nu ne imbatam cu apa rece si citez din atributii:

"Scopul Centrelor Europene ale Consumatorilor este s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am revenit... dupa ceva timp e drept, dar am revenit cu vesti noi. Acum cateva zile mi-am facut un nou update la soft care "zicese" ca ar fi recent. Deocamdata nu pot testa efectele acestui update datorita conditiilor meteorologice. Al doilea lucru ar fi ca am inceput sa bag benzina numai de la MOL. Am auzit ca cea de la Petrom e cam slaba calitativ, iar daca bag de la Rompetrol am un consum considerabil mai mare. Despre Lukoil am auzit ceva cu sulf... si in timp iti termina ceva la motor... asa ca m-am ferit si de asta... astea sunt principalele benzinarii... [nu pun Agip si alte alea la socoteala pt ca le gasesti mai greu]... am ales mol-ul pentru ca mi sa parut cea mai buna alegere si + ca nu am auzit inca nimic rau despre el. Sunt foarte curios daca aceste 2 lucruri vor duce la rezolvarea problemei.

In rest va urez multa bafta si zic eu ca demersurile pentru a ajunge la o rezolvare concreta pentru toti skodistii cu aceasta problema nu sunt in zadar si cred ca ar trebui mai mult devotament din partea celor afectati. Nu va lasati batuti!!

Sosele libere! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la verificarea in conditiile de temperatura 20-30 poti sa ne spui daca sesizezi vreo schimbare la motor.

In rest este recomandat sa folosesti benzina cu CO 91 adica de calitate mai slaba pentru a vedea comportamentul si iarna caci la alimentare cu combustibil cu CO mai mic este evidenta problema din topic.

Foloseste cu incredere de la orice benzinarie CO 95 fara plumb caci practic nu are mai mult de 93 CO nici una, adica bate spre Regular si e benzina cea mai recomandata de uzina.

Modificat de DRAPAR
Nu mai da QUOTE la ultimul post ! Acesta este un ultim avertisment verbal !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Probleme tehnice
  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!