Jump to content

Lampi avertizare usi


benjamin15
 Share

Postare recomandată

La o fabia 2001 combi plafonierele din parti au legatura cu cea din centru ? Am reusit sa o stric pe cea din centru si de atunci nu mai functioneaza nici cele din parti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bebeko

    27

  • B0gdy-

    10

  • Bogdan55

    9

  • Al Bundy

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

 salut.    am o fabie din 2002 ,masina este dotata cu lumini pe usa dar nu mi-au mers de cand am luat masina.ieri am rezolvat problema  luminile merg dar  cand deschid usa stanga se aprinde si lumina de pe usa dreatpa care este inchisa si invers   asa este normal??sau trebuie sa se aprinda doar la usa care este deschisa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna seara ma gândeam sa mi montez si eu lampile din portiera la masina mea dar am gasit cablurile alea cu  codul 000 979 133E sunt compatibile ?.Le am gasit originale cu 000 979 133  dar ma ajunge enorm de mult.Le am gasit pe allieexpress cu codul cu litera E la final de mai sus din cauza asta am intrebat.Cand lucrez trebuie sa deconectez bateria sau doar  scot cheia din contact.Am o skoda fabia 2007.Apropo daca cele doua cabluri sunt de aceasi culoare cum imi dau seama care este plusul 

Screenshot_20200318-024815_AliExpress.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plusul o sa fie care vrei tu, îți faci un semn, dacă ai senzația ca o sa le încurci. 

De curiozitate.... Când crezi ca o sa le primești, dacă le comanzi pe Ali? Eu zic sa îți comanzi în tara, numai pinii, sertizezi și îți faci singur cablajul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuie sa scot cheia din contact.Am facut un calcul pe ali ma costa  90 de lei cu tot cu mufe cu fire cu lampi.In tara ma consta mai.mult. Intradevar originalele sunt mai bune.Se gasesc si la noi conectori din poza de jos,am cautat la dedeman si leroy pe site si nu am gasit.

Screenshot_20200318-111937_AliExpress.jpg

Modificat de Bogdan55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conectorii din pozele puse de tine sunt niste panarame, nu folosi asa ceva la auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa mi recomanzi niste conectori buni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se folosesc conectori, se rasucesc firele si se izoleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data ma gandeam si eu la chestia  asta dar am crezut ca, daca folosesc conectori e mai rezistent .Trebuie sa scot borna de minus de la baterie inainte sa incep lucrarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, in teorie nu. Totusi, avand in vedere ca nu cred ...simt...ai mare experienta in domeniu,  scoate borna....minus, daca asta era urmatoarea intrebare....?

Conectorii rapizi sunt niste mizerii, care iti pot cauza necazuri, in viitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand scot borna minus trebuie sa am cheia in contact sau cum se face ca ,nu am scos-o niciodata.Cand am reparat tweeterele din spate am scos doar cheia.

Modificat de Bogdan55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu enecesar.  Doar scoti borna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe alte  forumuri ca trebuie sa fie cheia pe zero si dupa ce termini sa ai chei pe 2 .Din cauza asta am pus mai multe intrebri 

Modificat de Bogdan55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa le cositoresc dupa ce le am legat.ca sa nu se desfaca in timp?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E chiar recomandat

Inainte de lipire pui pe fir tub termocontractabil iar la final , il translatezi peste lipitura si pui letconul sau aprinzi bricheta putin sub el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unii spun ca nu e recomandat sa cositoresti: faci o zona rigida pe un cablu flexibil si de la vibratii se poate rupe fix de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Asa zice si in manualul de reparatie. Doar torsadate bine firele, tub termocontractabil strans pe ele, matisat cu banda panzata si e ok. Nu o sa ai acolo probleme, de contact imperfect

Altfel, exista conectori dedicați, care in tubul termocontractabil au conectori de metal si care se stertizeaza si asigura conexiunea celor doua capete si dupa aia se izoleaza incalzind contractabilul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiut , neavand experienta in auto , nu m-am gandit la vibratii pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt dusmanul firului multifilar si vibratiilor. Lipitura intareste acea zona, vibratiile misca multifilarul la capete si exista riscul de a se rupe la capatul lipiturii, in timp

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E gresit sa pui tub termocontractabil si dupa sa izolezi sumplimentar cu banda izoler sau trebuie sa lasi doar tubul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ok sa izolezi suplimentar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!