Jump to content

Gradul de satisfactie al posesorului de Octavia 2


AndreiO2
 Share

  

440 voturi

  1. 1. Gradul de satisfactie al posesorului de Octavia 2

    • Foarte multumit
      239
    • Multumit
      178
    • Nemultumit
      13
    • Foarte nemultumit
      14
    • 0


Postare recomandată

Stai destul de bine! La Passat B6 (2006), de aproape 30.000 Euro, in km. astia trebuia sa mai adaugi la tot ce ai enumerat si 2 injectoare, pompa de motorina si chiulasa. Scuze de OT dar vreau sa scot in evidenta ca Octavia sta destul de bine fata de alte auto cu pretentii mai mari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic!

....

3. 10000-20000km- probleme cutie, m-am rugat de ei pana la 30000 sa-mi schimbe sincroanele, mi le-au schimbat, in sfarsit.

....

Poate ne detaliezi si noua ce s-a intamplat, pe topic-ul asta!

Multumim! :)

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am votat multumit. Din punct de vedere al motorizarii sunt mai mult decat incantat. Insa la interior calitatea materialelor nu pare a fi punctul ei forte. Una peste alta e o masina reusita, dar...cred ca era loc si de mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am votat foarte multumit.

Singurele probleme aparute in 4 ani au fost legate de accidentele suferite (nimic major totusi) si de calitatea remedierilor acestora ( http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=241388 si http://vwforum.ro/index.php?showto...t&p=518382). De asemenea am chimbat ventilatorul mic pentru ca auzeam un zgomot ca de rulment pe cale sa"se duca".

Toate reviziile au fost facute la 13-14k km, chiar si dupa garantie am fost numai la PBA....in afara de placute am mai schimbat 2 bucse pe fata

........sa nu uit...pachetul drumuri grele face toti banii, si vorbesc de cel OEM nu de ceva pus after-sale...

Oricum acum este istorie si astept 1.4 TSI Bussiness!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~94k in aproape 3 ani.

multumit spre foarte multumit. in perioada asta am facut reviziile + nu stiu ce cilindru de la ambreiaj (nu mai revenea pedala inapoi cum trebuie) si maneta de lumini+tempomat (nu se mai activa) = ~450 de euro cu tot cu manopera.

intretinerea mi s-a parut extrem de rezonabila.

in rest, observatiile obisnuite: mai tremura la relanti, mai papa ulei, finisajele mai 'plasticoase', puturoasa etc.

all in all, 3 stele la user experience, 4 la fiabilitate, 5 la value for money :cool:

problema e ca nu lanseaza octavia3 la timp (din varii motive trebuie s-o schimb pe asta inainte de sfarsitul anului), iar acelasi model nu mai cumpar... sa vedem spre ce ma orientez :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez super multumit!

Am 72 000 km cu masina in 5 ani de zile .0 probleme adevarate, consum foarte mic , confort acceptabil la drum , tanc sovietic cand vine vorba de drumuri mai proaste .Sunt incantat foarte mult de frane directie si motor, suspensia cam asa si asa dar merge, ABS excelent , capacitate foarte buna a portbagajului ,costuri acceptabile de intretinere .

Mai acum vreo 2 ani ziceam eu ca nu este chiar asa, dar dupa ce am vazut si alte masini raman la parerea ca Octavia 2 este una dintre cele mai bune oferte de pe piata la ora actuala. E adevarat, este masina mai pentru clasa muncitoare care merge si ea la peshte odata pe saptamana, dar una peste alta eu nu am fost dezamagit de aceasta masina.

Am vrut sa o vand la un moment dat, dar m-a facut sa renunt la idee tocmai aspectul cheltuielilor rezonabile de intretinere si exploatare.

E drept insa nici eu nu am pretentii foarte mari.Mai scartaie din cand in cand cate ceva, dar mai da-o incolo,la urma urmei nu merg cu masina pentru scartaituri.Radio-ul nu este cine stie ce,dar nici masina mea nu este chiar sala de concerte, si sincer,nici nu prea am timp de ascultat muzica in masina.Tapiseria mi-a facut-o praf fiica-mea, dar banuiesc ca se poate curata. In rest functionare impecabila.

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3 ani si aprope 30K km (doar) votez 50% multumit-50% nemultumit. Cum de bine sunt destul sa va impartasesc explicatia pentru cei "50% nemmultumire" :)

Ca si probleme si chestii care nu-mi prea plac :

- ceva pe la pe computere/parte electrica cazut (in primi 2000 km) si schimbat pe garantie

- geam spate dreapta cazut in interiorul fetii de usa de la sine (in primii 3000km)

- ceva probleme recente la partea de servo frana inca nereparate (astept revizia de 3 ani)

- stream care se da din cand in cand tare singur sau la viraje sau se opreste cu o bubuitura incredibila de zici ca ti-a cazut ceva pe masina (dar doar de 2-3 ori pe an :lol:

- un bec arc la stopul de frana

- greieri la greu (aici cred ca drumurile patriei + suspensie nemteasca + pachet drumuri grele au o contributie majora:). Cel mai enervant ramane cel din interiorul bordului central care se manifesta la denivelari usoare sau viraje ceva se misca pe acolo si loveste, vajaitul pe la chedere in masina la peste 110 km /h,

- consumul relativ mare pentru 1.9 TDI (nu a coborat niciodata media sub 6.5-7.0% pe cateva mii de km desi merg cel putin 50-60% extraurban)

- garantia mult pea mica (2 ani ) la o masina ca a fost aproape 20K EUR

- trepidatii usoare la relanti in scaune

- receptia slaba radio si calitate mediocra a difuzoarelor (desi le am pe toate)

Ca si concluzie e o masina care este OK, fara a excela, dar clar nu ma mai ating de vreo masina produsa de grupul VW in viitor :). Parerea mi-a fost intarita si de probleme mici si dese povestite si de alti cunoscuti cu masini produse de grupul VW (2 cu audi A4, 1 cu passat, 1 cu seat leon), deci nu e Skoda mult mai proasta sau mai buna ca alte masini din grup, dar in ultimimii 3-4 ani fiabilitatea/calitatea VW a scazut vizibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiO2: consumul tau mare, depinde mult si de stilul tau de condus. Eu am acelasi motor ca tine, si 2 luni de naveta Ploiesti - Bucuresti (ce-i drept pana la piata Charles de Gaulle, dar traversand tot Ploiestiul) am avut consum cuprins intre 4.6 si 5 %.

Daca adun la 5% asa: 0.3% cauciucuri mai proaste (am remarcat o crestere de consum in conditii similare de trafic, dar pe cauciucuri de vara, mai proaste ca marca), 0.3% AC-ul ajung la un 5.6% acum

Revenind on-topic, eu am 4 ani cu ea, si 99 000 km la bord, am votat multumit.

Nemultumirile sunt minore si sunt legate de :

- zgomot in interior, se stie faptul ca e un "bug" din fabrica la gemuletul din spate pe care l-am reparat (chederul) pe garantie... acum ar trebui sa repar din nou pe banii mei.

- cativa greierasi, ce-i drept ii am de la vreo 16 000, in principiu aceiasi, nimic grav deci

- lipsa calitatii/profesionalismului in service-urile din provincie. Am facut de exemplu o reglare de geometrie la mult laudatul Elcargid, si baietii mi-au reglat pentru 4x4 desi le-am zis clar ca a mea nu e 4x4. Concluzia, am refacut geometria la alt service. Nu am ce sa reprosez masinii aici :-)

- am mici trepidatii uneori,la relanti, vad ca le mai au si altii, ma intreb care este cauza, posibil o alta boala comuna... poate pe la volant? :-)

- costuri per total cam maricele la revizii. Circa 750 ron o revizie la 15 000 km, la un BMW costa circa 1200 ron la 25 000 km

- faptul ca fiind varianta low-cost a VW au pus mai putine airbag-uri in dotarea standard, iar cand am achizitionat eu masina era disponibila doar in varianta cu 5 trepte :cool:

Am schimbat:

- placute frane pe la aproximativ 70 000 km

- bujii, pe la 90 000 km.

Imi place comportamentul masinii la drum, si cum sta in curbele de pe Valea Prahovei si cuplul motorului cand ii dau talpa :D

Modificat de stofarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80k in 2 ani.

Plusuri:

- Motorizarea ( are CIP, consuma putin si trage foarte bine peste 2500rpm, este campion la urcatul dealurilor)

- Caroseria in general ( foarte solida si rezistenta)

- Costuri de intretinere reduse

- Ergonomia postului de conducere in general (nu ma oboseste la drum lung)

- Capacitatea portbajului

Minusuri:

- Tapiteria scaunelor ( mi se pare foarte sensibila si greu de curatat)

- Functionarea climatizarii automate, functionarea manetei stergatoare parbriz, geamurile automate fata, materialul volanul: s-a tocit la ora 12

- Discurile de frana (cred ca sunt ovalizate cu toate ca franez foarte rar)

- Stabilitatea in curba ( am PDG si este combi, la curbe rapide masina devine subviratoare, dar cel mai deranjant este comportamentul la schimbare centrului de greutate- ex. o curba dubla in S- apare un balans exagerat)

- Vizibilitatea spate

- Nivelul de pregatire a tehnicienilor de service ( nu m-au convins deloc - si am fost la vreo trei unitati)

- Valoare de revanzare: in 2 ani a pierdut aproape 50% din valoarea initiala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescriu si eu gradul meu de multumire legat de aceasta masina dupa ceva mai mult de 1 an. Acum am aprox 113 000 km si sunt deja mai mult decat foarte multimit. Masina o sa faca 6 ani in octombire si de cand a fost noua nu am schimbat absout nici o piesa in afara de consumabile. Reviziile le-am facut pe toate la reprezentata Skoda din 15 000 in 15 000 km la care am schimbat decat uleiul si filtru de ulei si din 30 000 in 30 000 km la care pe langa ulei am mai schimbat si filtru de motorina, filtrul de aer si cel de polen. Motorina primii trei ani am bagat de la OMV dupa care am trecut la Petrom si cum nu am simtit nici o diferenta am ramas client Petrom de atunci. Pe langa cele enumerate mai sus am mai schimbat un bec, cel de pe partea stanga spate de la frana si lichidul de frana la 4 ani. Cum am mai spus conduc destul de subturat masina, schimb treptele mai tot timpul sub 2400-2500 rpm, merg destul de frecvent sub 2000 rpm. De aceea si consumul il am tot timpul sub 5 l/100 km in afara orasului de obicei ma incadrez in 4,4-4,6l/100km (bine pe BC care cred sigur ca arata gresit dar inca nu am facut testul plin pe plin sa vad cat). Chiar acum o sapt am fost la Ranca (cei care au fost stiu ca drumul este destul de abrupt) si masina s-a comportat excelent, bine am "rupt-o'' sa zic asa, adica a vazut frecvent peste 4000 rpm la urcare, nu am nici cea ma mica frica ca se va rupe cureaua de distributie care o sa o schimb la 120 000km. Consumul per total Targu Jiu - Ranca si inapoi mi s-a parut excelent 5,4 l/100km, am recuperat mult la cobarare cand am mers aproape numai in frana de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa ma trec si eu printre cei destul de multumiti.

plusuri:

-pare solida si destul de fiabila

-motorul trage ok

-consum bun

-capacitate portbagaj mare si acces usor

-cutia de viteze etajata corect

minusuri:

-volan tocit la ora 12,cineva a mai spus de asta

-motor cam zgomotos

-scaune si banchete putin confortabile

-suspensia nu foarte ferma

atit pt moment,daca imi mai aduc aminte...alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutam

115 000 km/2 ani

nu stiu dc nu imi da voie sa votez, asa ca scriu aici ca sunt in categoria de "multumit"

Plusuri:

motorul trage super ok

consum mediu 6l/%(mai mult decat decent pt o masina ce cantareste 1450kg fara mine si bagaj in ea)

fiabilitate maxima dpmdv, nu am schimbat decat consumabilele(includ aici si doua randuri de placuta frana) si in plus bucsele de bascula fata

spatioasa

contrar unor pareri expuse anterior, eu consider scaunele destul de comode, a se vedea din km facuti in 2 ani, stau destul de mult "la bord"

costuri de intretinere reduse (am renuntat la reviziile facute la PBA, si implicit la garantie de la 30 000, si am redus costurile cu intretinerea la jumatate)

chiar daca am si PDG, si tot combi, nu mi se pare ca pierde foarte mult in curbe fata de o berlina fara PDG (am folosit una o luna, cand am avut-o pe a mea in service, ca mi-a taiat fata o nefericita blonda)

Nemultumiri:

intradevar, aceasi problema ca alti colegi cu volanul, sa tocit relativ in doua zone

tapiteria mi se pare si mie ca lasa de dorit, se murdareste foarte repede(am facut curatare profi de doua ori)

si.....ultima, am si eu de vreo 2 saptamani o problema care se pare ca este destul de comuna la Octi II, cand merge foarte bine clima, cand ma enerveaza (incerc sa vad acum care e problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blue_eyed bine ai venit,am trecut eu un "multumit" pentru tine,trebuie sa fii membru ca sa poti vota.citeste regulamentul :D

Offtopic:volanul se toceste pentru ca este invartit cu podul palmei :D

si la mine dupa ~15000km au inceput sa se vada mici semne de uzura asa ca i-am pus o husa,foarte inestetica ce-i drept,dar care macar protejeaza volanul,asta pana ii voi face o imbracare in piele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte multumit de a mea.

Sigur ca nu este perfecta, dar este o masina robusta, bine inchegata, rigiditate buna, antifonare foarte buna, stabilitate foarte buna (si am avut cateva situatii mai la limita cu ea), suspensie multilink spate care-si face treaba excelent, scaune ergonomice comode la drum lung, portbagajul desigur, etc. Motorul, dar asta e in functie de ce alege fiecare.

Doua lucruri ma deranjeaza mai tare la ea: consumul (asta a fost asumata din start) si enervanta/binecunoscuta problema cu chederele scartzaitoare. Atat.

Este adevarat ca are un aspect cam banal (eu prefer sa-i zic sobru :rolleyes: si ca a ramas in urma ca si design interior/exterior fata de nioile generatii de masini. Dar pe mine nu ma deranjeaza asta absolut deloc, o gasesc ok.

Si zic toate astea comparand-o destul de puternic cu Insignia Cosmo a parintilor mei. Nu vreau sa pornesc vreun flame pe aici, dar lasand estetica deoparte (unde Insignia castiga detasat), Skoda O2 este cam peste ca impresie generala, desi face parte dintr-o clasa inferioara. Parerea mea.

Socru-meu are o O2 1.9TDI la vreo 80.000km si desi a tras de ea ca toate alea, in afara de faptul ca este cam jumulita la interior de la exploaterea neglijenta, nu prea a avut probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si eu am incercat sa votez dar din pacate nu functioneaza sau am apasat gresit pe "boftoane" la capitolul minusuri as mentiona : motorul destul de zgomotos ,trepidatii la relanti de zici ca e cutremur,scaune incomode mai ales sezutul care are un mare minus pentru ca nu se poate regla din cauza unghiului dintre sezut si spatar imi amortesc picioarele si ma dor "ouale" la propriu, iarna o mare problema cu parbrizul care abia se dezabureste asta iarna cind asteptam la avia sa-mi ridic masina mi-au trebuit 45 min ca sa se dezabureasca parbrizul,greierasul din bord si tapiteria care se scamoseaza ff usor,pozitia la volan daca optezi sa ai o pozitie mai inalta pentru o vizibilitate mai buna nu mai vezi partea de jos a ceasurilorsi a maxidot-ului si nu in ultimul rind receptia de toata jena a STREAM-ului cam atit momentan La plusuri deja stiti: caroserie rigida,suspensie buna dar asta depinde in foarte mare masura de anvelope,motor diesel care face fata provocarilor desi cred ca se putea ridica la 125 cp,portbagaj incapator,vizibilitate buna,pozitia schimbatorului comfortabila ca si a instrumentelor de bord,covorasele oem de cauciuc tip tavita care mi se par foarte bine gindite mai ales iarna O2/1.9 tdi pd 18000km fara probleme pina in prezent NOTA 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Eu am octavia mea de 4 ani si cca. 140.000 km si intru la categoria multumit.

Pe la 70.000 mi-a picat volant , iar acum vreo luna senzorul g28 , plus problemele minore gen volan tocit, nichel schimbator curatat, in rest reviziile la timp si motorina. Foarte multumit de consum , motiv pentru care nu ma indur sa o schimb.

Modificat de ady2234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia owner

probabil sunt prea nou pe forum ca sa pot vota.

abia daca am masina din semnatura de 2 luni, cu doar 1500 km, inca sunt super entuziasmat si super happy de masinuta mea.

robusta, confortabila, spatioasa, cuplu ok al motorului.

sper sa raman la fel de happy cu masina mea si pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare!

masina are 2 ani si are 55k km.

Sunt foarte multumit de ea, motiv pentru care nu vreau sa o schimb prea curand cu toate ca ai mei mi au zis sa o schimb. O mai tin ceva ani.

Am sa amintesc doar minusurile:

materialul volanului nu este de calitate, incepand sa se toceasca f putin de la vergheta, dar inentionez sa mi pun piele pe el.

banchetele sunt mai rigide si materialul pretentios.

Doar atat... In rest totul la superlativ. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina luata la 127.000 km, 20.000 km parcursi in 2 ani (masina de weekend):

Pro:

Consum mic pentru 1,6 tone: 5.6 l/100km pe ultimii 4000 km

Se misca bine intre 2000-3500 de turatii

Confortabila

Portbagaj foarte incapator

Garda la sol ok pentru drumurile si bordurile noastre

Contra:

Motorul prea zgomotos

Izolatia slaba

Are un ticait care am inteles ca vine de la climatronic

Butoanele geamurilor de pe fata, care sunt folosite mai des, au inceput sa se exfolieze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o mica nemultumire la "sajeata" din dotare...scaunele au sezutul cam ingust/mic, parca ar fi scaunele de copii...practic stau asezat pe aripioarele laterale care la un drum mai lung incep sa le simt si sa ma deranjeze.

adevarat ca nici eu nu sunt prea micut, am 1.92 m si 115 kg, dar o constitutie atletica cu greutatea repartizata pe toata lungimea, nu am forma unui obez...banuies ca sunt destul de multi oameni la dimensiunile mele, ca doar n-oi fi vreun mutant...cei de la skoda nu fac niste sondaje/studii inainte de a proiecta ceva?

nu zic, aripioarele laterale la suportul de la spatar sunt binevenite, te tin in viraje...dar cele de la sezut mai mult deranjeaza decat ajuta, cel putin in cazul meu.

mai are cineva problema asta?

in rest, still happy cu "sajeata arjintie" :rolleyes:

Craciun fericit tuturor!

Modificat de octavia owner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Octi 2 FL 31k km..accidentat frontal..facut in garaj..merge brici.

Consumabile ieftine- ulei 21ron filtru, aer filtru 40ron, polen 34ron, combustibil 60ron- toate pe MANN.

Ulei 5w30 castrol. Accident cu un zid la 90-100kmh frontal dreapta. Consum pe var 2- 5.5%

Nu s-a intervenit cu nimic la directie, toate sunt puse/reglate la ochi. Electrica este originala.

Intr-adevar o masina care te salveaza.

PS mai am si un logan 1.5dci 75k km..merge si ala dar greieri si nu se compara..

Multumit de masina.

Tind sa cred ca, colegii care au probleme cu Skodele au avut pur ghinion..Eu ce sa mai zic. Merg cu masina la 180kmh si nu am rau de "viteza". Plus ca acum pot sa demontez o skoda cu ochii inchisi.

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

3 ani si 33000km. Sunt f multumit de masina, cu exceptia unor mici "neplaceri": lipsa led bricheta, zgomot mai mare al trenului de rulare punte spate si receptie mai slaba a radioului.In rest masina e ok d.p.d.v al fiabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumit - desi micile probleme avute la noua motorizare 1.2 tsi face ca experienta sa fie una destul de neplacuta, dar la restul este foarte ok, in comparatie cu ce se afla pe piata in momentul de fata la un pret sub 15.000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. Dupa 107000 km si aproape 6 de utilizare zilnica a masinii pe toate tipurile de drum, toate conditiile de trafic care se pot intalni in Romania, enorm de multe drumuri scurte prin oras cu multe opriri si la fel de multe porniri, am ajuns la concluzia ca sunt multumit de masina. Cred cu tarie ca raportand calitatea, si in general tot ce ofera masina asta, la pret, masina asta este una dintre cele mai bune alegeri din sutele de modele care exista pe piata. Vorbesc de o O2 elegance, 1.9 TDI BJB euro3 din 2005,+ ESP, senzori de lumini, ploaie, presiune in roti, duze incalzite, sistem audio cu 8 incinte, etc...

-sunt foarte multumit de:

motor: la un consum modic, de motor diesel de 1.4L din aceeasi perioada, masina asta iti ofera senzatii faine intre 2000-4000 rpm, si se descurca mai mult decat onorabil la 1500 rpm in oras, fara sa iti faca viata grea. Ajunge relativ repede la 160 kmh

Cutia de viteze este precisa si cursa schimbatorului de viteze este scurta, treptele 2 si 3 sunt de vis, treapta a 4-a mi se pare mai slabuta, iar treapta 5 te duce fara probleme de la 80 la 200 km/h.

Sistemul audio cu 8 difuzoare si un mic subwoofer magnat in portbagaj suna chiar f bine si destul de tare si de clar.

Interiorul, in ciuda a ceea ce se spune, va pot spune ca la mine nu da deloc semne de oboseala. Tapiseria de stofa este ca noua, nu e uzata, agatata, scamosata deloc, plasticele nu scartaie deloc, nu am absolut nici un greier, nici o vibratie, butoanele nu s-au tocit, topit, uzat, nu am nici un ornament cromat exfoliat. iarna imi scartaie un pic ventilatorul de clima si in ciuda faptului ca aici este un DIY, eu in nepriceperea mea nu am reusit sa il dessurubez ca sa il gresez.

spatiul interior...aici banuiesc ca nu are rost sa mai zic nimic, stie toata lumea ca poti sa iti bagi in ea toata familia cu toate hainele lor.

-sunt multumit de:

aspectul fizic al masinii mie imi place, chiar nu te faci de rusine cu ea

confortul la rulare nu este cel mai stralucit, scaunul soferului in ciuda faptului ca are o buna sustinere laterala, multiple reglaje, la un drum la lung de 2-3 ore mi se pare incomod, eu am dureri de coloana cervicala dupa cateva ore de stat un scaun

intretinerea masinii nu este cea mai ieftina, de ex un rulment skf in reprezentanta este 850 lei, prin magazine il gasesti la 500-550 lei, in conditiile in care pt un passat B6 e 400 lei in magazin.

-sunt nemultumit de:

zgomotul la rulare, care e destul de mare, atat de la motor, cat si de la trenul de rulare.

-sunt foarte nemultumit de:

vopsea: cu toate ca am ingrijit mult masina, mi se pare ca se zgarie lacul mult prea usor, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca mi-a sarit vopseaua de pe aripile spate in jurul rotilor si apare rugina

chedere: astia de la skoda au facut economie serioasa la chedere. de la material pana la conceptia efectiva a lor, totul a fost prost gandit, drept urmare daca nu le ung cu glicerina boraxata de 1-2 ori pe an scartaie la denivelari datorita fercarii dintre ele, plus ca vajaie vantul in masina...ma rog ... problema asta am rezolvat-o cu silicon la geamurile fixe.

Mai precizez ca nu am avut defectiuni tehnice aproape deloc, exceptand o turbina KKK de kkt, despre care mi s-a zis neoficial in reprezentanta ca a fost cu viciu de fabricatie.

Pe scurt, am facut oarecum o medie intre cele mentionate mai sus si am votat multumit. Scuzati postul cam lung, dar am vrut sa ofer un feedback cat mai complet.

Modificat de paul.todea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

SO2 1.9 TDI 85k km. Motorul e ca de tractor, doar ca e destul de bine antifonata desi n-am mai repetat de mult greseala sa inchid radio-ul. Greierasi un roi (in bord in special) dar fara importanta pentru mine.

Apreciez la ea:

Nu m-a lasat niciodata in drum; sisteme simple si destul de fiabile; deschiderea si volumul portbagajului; nu mananca ulei (am completat 1.5 litri in astia 85k dar nu a scazut niciodata nivelul sub minim); nu scoate fum; vopseaua/lacul e de buna calitate si a rezistat in timp (in zonele in care nu a fost bombardata cu criblura evident); mananca kilometrii fara probleme, nici nu se cunosc; inca porneste la prima cheie iarna desi bateria are 4,5 ani; n-a dat rateuri niciodata desi a vazut numai motorina petrom euro 4/5; consumul e de vis chiar neasteptat de mic; performantele motorului sunt surprinzatoare pentru doar 105 cp in doua persoane + bagaje (mai gafaie cu 4 oameni + bagaje + ac cand ma pregatesc de depasire); cauciucurile cu care a venit (matador elite 2) m-au slujit 60k fara nici o pana pana au ajuns la 2mm si le-am schimbat, desigur fara pretentii de veleitati sportive (acum am matador elite 3 sper sa tina macar atat); n-am fost nevoit sa apelez la garantie.

Am schimbat la ea:

Sonda presiune AC, radiator AC (prima a crapat, a doua piesa avea scapari - cel de pe facelift e alt concept mai rezistent).

Restul pieselor din planul service sau impuse de minunatele noastre drumuri (placute frana fata/spate la 45k, bieleta 45k, cealalta 60k)

Un bec h7 pe faza scurta.

N-am simtit lipsa:

- xenon-ului

- geamurilor electrice spate (n-am vazut rostul niciodata oricum la asta)

- ESP-ului (mi-a ajuns ASR-ul si ABS-ul); desi am trait situatii mai la limita in special pe zapada/gheata, nu cred ca ESP-ul ar fi facut miracole pe langa reactia mea fireasca.

- jantelor de aliaj.

- unei motorizari mai mari.

Toate acestea de mai sus le am acum pe o alta masina vag si nu ele fac diferenta (desi sunt aproape de a-si justifica pretul dpdv al tentatiei exercitate asupra unui potential cumparator in momentul revanzarii).

M-as fi asteptat la mai mult de la:

Calitatea cauciucului din volan (s-a ros de arata ca la o masina de 160k, daca eram inspirat alegeam pielea).

Tapiteria nu este prea rezistenta desi merge si asa.

Orice reparatie in service (reprezentanta) rezolva un lucru si scoate altele noi (zgomote in special).

Calitatea bucselor/bieletelor este foarte slaba (am schimbat vreo 3 bielete, acum ar fi zis astia ca au imbatranit bratele pe fata - nu cunosc definitia imbatranirii si nici gerovital nu-i cumpar).

Posibil boala cu rulmentul dreapta spate (trebuie sa mai analizez).

Boala sigura cu pietricele ce raman prinse in etrier si fac de zici ca se dezmembreaza discul cu totul.

Scoate sunete uneori ciudate care apar si dispar de la sine.

Concluzie:

La 17500 cand euro era 3,4 lei a fost un best-deal fara doar si poate. Desi poate suna melancolic, mi-ar placea sa o mai vad o data noua.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!