Jump to content

2008 .: R32 Deep Blue


voinea

Postare recomandată

  • Administrator

Maine pozez toata masina la lumina buna sa vedeti cum arata.

@kostas> vedem vedem. Bani sa fie pentru plimbare

Link către comentariu

Foarte frumos Dragos!

Arata bine cat e de lasata. Eu as zice sa o lasi asa.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • Administrator

Si am ajuns la 40.000km

bc1b6d9f-b399-d698.jpg

Am pus si BBS CH 18" cu Michelin PS3

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • Administrator

cred ca o sa stam mai bine in scaune pe Hungaroring :)

sa vedem daca mai ajungem pe Hungaroring cu ea... weekendul asta nu am cum sa merg , iar urmatoarea iesire probabil e in august.. O sa vedem atunci daca e tot R32ul track-car sau altceva :|

Link către comentariu
  • 5 weeks later...
  • Administrator

Da , tu nu ai impozitul de 3.200cmc ... ma tenta si pe mine ceva de 2.999cmc (3.0TDI) dar o sa ma orientez pe 1.999cmc benzina caci acolo sunt doar 50euro impozit ... vedem ce va fi. Ce stiu 100% e ca in august nu o sa ma dau pe Hungaroring cu ea ci cu altceva...

Deh ... tara buna in care traim :|

Link către comentariu

La mine e 2.000 de lei acum.

Apare 3.0 TDI biturbo din ce am văzut, la 313 cai.

Link către comentariu

la el la 3.2 sare de 4200 ron impozitul de fapt de la 3001cmc devine aberant impozitul , nu mai conteaza ce masina ai , cat de veche e, cat de puternica. practic sunt bani dati degeaba. macar daca se tinea cont si de valoarea de piata a masinii. ca parca la un ferrari de 200.000 euro cred ca proprietarul nu se streseaza pe 8000 ron dati la stat(cu toate ca si el ii da degeaba) , dar un bmw din 93 cu motor de 5.0 deja plateste la stat pe an cat face masina

si cand te gandesti ca un 2,0turbo iti poate oferi aceeasi putere ca 3.2 ....

Link către comentariu
  • Administrator

am vazut pe cineva ce avea la vanzare Touareg V8 4.2 si cerea 7000euro pe masina cu dotari super... si nu o cumpara nimeni .. sa nu vorbim de Audi S8 5.2V10 cumparat acum 3 ani cu 110.000euro si vandut cu 40.000euro :| anyway masina ramane la un pasionat , va avea tratament bun si posibil ne va insotii si la iesirile de la Hungaroring (omul este din Oradea).

PS: daca reusesc sa am next car pana la sfarsit de iunie poate prind si un Nurburgring.

Link către comentariu

Pai si cu R32-ul ce faci? De vandut, e greu de tot. Il dai avans pentru ceva (mai) nou + diferenta? Sau il duci afara?

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Doar ce a spus ca ramane la un pasionat din Oradea

Link către comentariu
  • Administrator

Am gasit pasionat care sa iubeasca masina si sa se foloseasca de ea .. luna viitoare va intra pe mana lui (preia leasingul). A fost un capitol frumos si-mi pare rau ca nu mai continua... dar va fi si urmatoarea tot o masina buna (sper eu)..

Link către comentariu

E pacat ca renunti la o masina ca R32 DSG pentru ca este o masina destul de exclusivista mai ales din cauza costurilor de intretinere. Insa e o mutare logica in zilele noastre, mai ales ca se gasesc masini cu cilindree mica si supraalimentare care au performante mai bune si costuri de intretinere mai mici.

Ramai tot la VW sau treci pe altceva?

Succes pentru urmatoarea achizitie!

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Ar fi ciudat sa fie Altceva

Link către comentariu
  • Administrator

Vedem exact... am mai multe ganduri .. am gasit si R20 la 21.000euro , m-am gandit ca ar fi wow un RS3 dar leasingul in perioada asta nu e un moment bun (am alte plati mai importante sa le sting) am cochetat si cu ideea un POLO GTI 1.4TSI dar m-am linistit ... un prieten bun zicea sa-mi iau un Honda S2000 ca e fun dar am zis pas.

Link către comentariu

RS3-ul e o creatie impresionanta, dar d.p.m.d.v este mult prea scumpa pentru o masina de clasa asta. E o masina exclusivista, rara, foarte performanta, dar la aprox 65-70 mii de EUR sunt multe alte variante de masini.

Motorul ala de 1.4TSI trage fantastic. Am condus putin un A1 1.4 TFSI / 185 CP S-tronic si mi s-a parut racheta si foarte manevravila, banuiesc ca asa trebuie sa fie si un Polo GTI, dar eu vad un mare dezavantaj tractiunea fata pentru puterea si kg alea.

Eu zic ca un R20 ar fi cea mai buna alegere din grup pentru a inlocui un R32, mai ieftin de intretinut, mai performant, mai rapid si cu posibilitati mari de upgrade la preturi ok. Nu are sunet de V6, dar per total este o masina excelenta.

Aceleasi lucruri se pot spune si despre S3, care dupa gustul meu arata si mai bine.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

nu cred ca s-a gandit la s3 ca are doar 2 usi si e mai greu cu copii in spate.

s4 ? cilidreee pana in 3000 , la fel de rara ca r32 , e quatro . sau de ce nu un a4 3,0 diesel

Link către comentariu
rifflections

S3 se face acum si in 4 usi ;)

Oricum si R20 si S3 sunt ambele niste super masini. Singurul lucru care sigur ii va lipsi de la R32 va fi sunetul

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!