Jump to content

2008 .: R32 Deep Blue


voinea

Postare recomandată

Am mancat carne de ren in diferite feluri preparata , am vazut cum e la -35 grade noapte si sper la mai mult daca ajung

finalnda - 2

R32 - 1

PS: pentru cine nu stie de ce mi-am luat R32 am sa va povestesc putin. Era inceputul anului 2007. Platisem excursia Volkswagen Driving Experience. R32 in conditii de iarna (nu pe lac inghetat ca in finlanda cu Audi dar am avut ocazia sa urc muntele inzapezit cu R32ul) . A fost o experienta grozava si in vara mi-am comandat masina.A fost livrata in august 2007 (model-year 2008).

Am mers cu mk5 R32 atat in zapezi cat si pe asfalt uscat sau ud. Cu viteza pe circuite si pe drumuri neasfaltate cu 5kmh. Masina asta reprezinta o combinatie intre cea mai simpla forma de fericire, ca si cum ai trai intr-un remix cinematografic alaturi de Brigitte Bardot sau Lois De Funes si orice alte repere ce-ti transmit senzatia de vacanta perpetua intr-o lume frumoasa sub un soare cald si bun.

Motorul nu este prea puternic in varianta lui actuala (250CP in ziua de azi pe o masina sport se obtin usor.. vezi cum Cezar are 300+ pe 2.0TFSI doar cu soft de la TCMturbo si atat..) dar sunetul ragusit masculin facut de motor cand mergi... da , motorul asta care acopera tobele cand mergi in ture inalte.

Sentimentul cand mergi cu un R32 este ca lumea asa cum este ea este frumoasa , te deschide , te face mai ingaduitor si mai atent la lucrurile ce le pierzi din viteza . E ca atunci cand savurezi ceva ce-ti place , incerci sa amani cat poti de mult ultima lingurita , sa asculti motorul si sa nu te grabesti.. dilata clipa

Am facut ceva km cu R32ul si cu siguranta vor mai fi multi . Daca ajunge turbo sau compresor ... asta se va afla candva... pana atunci nu-mi doresc decat timp sa pot pleca in calatorii in Germania cu masina mea. Multumesc VW pentru bijuteria de masina realizata!

Baby-Astonished.jpg

Frumos! Fara cuvinte. Cand se poate, vreau si eu o tura! :icon_thumright:

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Nu cred ca se putea descrie mai bine ce inseamna notiunea de "R32"

Pacat ca a fost ultimul motor V6 pus pe un Golf, ultima demonstratie de forta. De-acum in colo se reia trend-ul (intalnit pana in anii '80) al masinilor cu capacitate cilindrica mica....pana se va ajunge la hybrid-e, electrice etc...masini care nu vor mai da nici o placere de a conduce. In fine...trebuie si planeta asta salvata :|

Nu am nimic cu noul R, ba chiar il admir, si sunt convins ca are un potential mult mai mare decat cei 270 cp care vin stock. Dar intotdeauna prefer un motor pe benzina V6 non-turbo in loc de un 4 in linie turbo si similar ca putere, un V8 in loc de V6, un V10 in loc de V8 si tot asa. Cel mai mult ma intristeaza ideea ca masiniile au motoare din ce in ce mai mici si tind spre solutii hibride, lipsite de farmec...pentru ca e criza...pentru ca e poluare multa...etc.

Modificat de dbk
Link către comentariu

@voinea: Complet de acord si foarte frumos descris sentimentul R32, de fapt cred ca este sentimentul de a avea o masina care pur si simplu iti place si te face fericit. Multi uita sa se bucure de masina in sine si cad orbiti intr-o cursa a upgradeurilor si a cailor putere. Bafta multa cu excursia.

PS: De curiozitate cat costa o excursie de genul asta?

Link către comentariu
.... Multi uita sa se bucure de masina in sine si cad orbiti intr-o cursa a upgradeurilor si a cailor putere. ...

De ce crezi ca se fac upgradeuri la masini? Pentru a accentua/a multiplica placerea oferita de masina stock. Parerea mea

Link către comentariu

Pt un adevarat iubitor de masini masina nu este doar o pompa de adrenalina, un roller coaster continuu ci mult mai mult de atat. Nu poti pune egal intre performante si placere. Dragos a descris mai sus despre ce e vorba, mai bine decat o pot face eu...

Link către comentariu

Bv Dragos :icon_thumright: mi-a palcut. cumva...suntem multi care simtim asta...si care ne bucuram de masini zi de zi. si de fiecare data mai exista loc sa fim surprinsi.

spb,unele masini te relaxeaza, altele te socheaza. dar mai sunt si al 3lea tip..cele care fac ambele lucrui..poate chiar concomitent :lol: goana dupa caii putere nu inseamna ca uiti pasiunea in sine..ci ca incerci sa te apropii de pasiunea individuala...si nu generala :wub:

Link către comentariu
.... Nu poti pune egal intre performante si placere. ...

Lamborghini Murcielago LP640. Performanta = placere in cazul de fata. Multe masini ajung la 200km/h, ceea ce reprezinta o performanta. Dar depinde si cum ajungi la viteza aia. Daca faci 1 minut, sau 10 secunde. Parerea mea, scuze Dragos pt offtopic

Link către comentariu

Fiecare (dintre cei pasionati) se bucura de masina in felul lui. Este bine sa nu te raportezi la altii cand te gandesti la masina, pentru ca asa vei avea oricand macar un motiv de tristete :).

Ideea este ca masina ta sa iti produca tie placere, si ma bucur Dragos, ca asa cum este R32-ul tau, te satisface pe deplin. Asta inseamna, din punctul meu de vedere,. ca in primul rand ar trebui sa incerci sa te bucuri de ea cat poti, si apoi sa mai modifici cate ceva. Deci, Finlanda +1 :P .

Link către comentariu

Eu cred ca voi nu vreti sa mearga tare R32-ul lui Voinea de il trimiteti in Finlanda :P

Tri-turbo daca se poate, sau chiar 6 turbine mici ar fi solutia ideala :) :D

Link către comentariu

@TEFF, Bogdan_wrc: Nu ati inteles dar am poluat si asa destul topicul asta. Keep up the good work :P

Modificat de spb
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi am condus si eu masina pentru o distanta de ~10km. Am inteles ca sunt a 3-a persoana care a condus-o.

Imi place rau de tot evacuarea, intre 2000 si 3000rpm se aude superb.

Multumesc Dragos

Link către comentariu

Dragos, nu strica frumusete de motor cu turbo! Daca vrei totusi sa faci ceva esential in modificarea motorului f*te-i un compresor!!! Parerea mea! E pacat! Cu turbo, intr-adevar, fuge mai bine, dar cred ca esti constient ca pe un drum virajat, un circuit, compresorul e mult mai asemanator cu un aspirat, asa cum si trebuie sa fie! Plus ca, daca il faci turbo, sunetul de VR6 e stricat in proportie mult mai mare fata de compresor. Cu toate ca presupun ca mai e pana atunci, gandeste-te bine!

P.S.: Scuze limbajul si daca sunt al zecelea care spune asta sa ma scuzati. Am citit printre randuri si am reactionat instant!

Plus ca e urat din partea ta sa ne arati "asa de sus" ce inseamna Finlanda! I hate you for that! I really do!

Modificat de Zyx
Link către comentariu
  • Administrator

aaa.. momentan mi-a trecut faza cu compresor sau turbo.. .Prefer sa ma folosesc altfel de bani dar cum masina va sta mult la mine nu stiu ce va fi). Acum as zice ca nu va fi nimic modificare la ea in 2011. Doar 1-2-3 track day si drumuri bune.

PS: am fost pe transalpina cu ea si am fost foarte incantat de cat e de bun drumul si de comportamentul Rului.

Link către comentariu

superb exemplar :(. iar cind l-ai pornit(sambata la ranca)..................am ramas muti :)

Link către comentariu
  • Administrator

Era dezactivat . Cand mergi pe aici ->transalpina.jpg e nevoie sa-l mai scoti ca sa duci tu masina unde vrei , nu ea pe tine.

Link către comentariu

Am intrebat ca eu am avut probleme cu ESP si a stat aprins vreo 2 luni pana au schimbat Centrala de ESP. Acum nu mai sta aprins decat daca il dezactivez eu din buton insa palpaie nu sta aprins la dezactivare. Masina e superba.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Asa mult conteaza sunetul ala? Eu as lua oricand o masina mai eficienta, puternica, etc. in detrimentul sunetului :)

Link către comentariu

Sunetul e deosebit. Chiar daca din punct de vedere al performantelor un K04 cu soft este superior, VR6 are un sunet frumos rau

Link către comentariu
  • Administrator

Asta inseamna că nu ești un adevarat pasionat si doar fugi dupa sute de cai cat mai "eficienți" sau masina e doar un obiect de locomotie. Un pasionat iubeste si simte un v8, tresare si apreciaza un v6 si comenteaza despre v10. Fara flame si stati la subiect adica masina mea vă rog

Post with my ipad

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!