Jump to content

2008 .: R32 Deep Blue


voinea

Postare recomandată

Scuze de OFFTOPIC: pacat ca nu e docman sa ne arda cu warn

Scuze dar nu ma puteam abtine..

Voinea: ai avut cumva cauciucuri cu talon de sub 40? xxx/30 sau xxx/35 ???

Link către comentariu
  • Administrator

nu am talon sub 40. Doar ca 225/40/18 arata intr-un fel pe jantele originale cu latime 7.5J, iar pe BBS CH unde janta e mai lata talonul ramane mai mic cu cativa mm.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru masina!BBS-urile ii vin foarte fain!Sa te poarte cati mai multi km fara probleme!

Off:Stai cumva in sectorul 2?Cred ca am zarit masina intr-o zi :D

Numa'bine!

Link către comentariu

Ia uite , pe langa mine :rolleyes: - ti-am vazut o data masina la mall.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina !!! :ceuameni:

:biggrin: :) :D

S-o stapanesti sanatos, in continuare !

Link către comentariu

@voinea & naka66: si eu am deja 2 galme pe 2 cauciucuri ... conti sport contact 2 (225/40/R18 92Y)

intradevar nu sunt zgomotoase .. pe ploaie sunt ok dar se poate si mai bine ..

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Administrator

doua noi upgrade-uri pe masina

Antena originala mica (asa cum am pe PLUS) -> post-1-1245416080_thumb.jpg

Al doilea upgrade este reprezentant de HALDEX Controller de la HPA

Am si swich-ul de schimbat in standard - sport sau race. Nu am avut inca timp de teste dar este o schimbare (mai ales in race)

Link către comentariu

Ohoo, sa traiasca :251: Cat a costat? (vorbesc de Controller, bineinteles)

Detaliaza te rog legat de schimbare.

Link către comentariu
  • Administrator

se monteaza destul de usor. Controlerul (calculatorul de haldex mai exact) se schimba in 15-20 minute maxim. Pentru montat swichul mai lucrezi cam 30-35minute.

Haldex controlerul costa 1100USD

Swichul 300USD

Transport UPS 180USD

vama 800RON

gen2stealth.jpg

Link către comentariu

Super, stiu ca asteptai de ceva vreme controllerul. :)

PS: sa pui bine antena veche, stii tu de ce. :P

Link către comentariu

(...)

Antena originala mica (asa cum am pe PLUS) -> post-1-1245416080_thumb.jpg

(...)

[/qoute]

Cat de greu e de montat o astfel de antena pe o masina care nu a avut asa ceva ?! :D

Sper ca nu trebuie gaurit plafonul :P

Felicitari pt modificari :)

Link către comentariu
  • Administrator

eu am avut antena clasica pe masina , deci gaura era deja in plafon (e o gaura dreptunghiulara de aproximativ 3cm x 2cm ). Am desfacut plafonul din partea din spate am desfiletat antena veche, am scos mufa , am pus antena veche, am pus piulita si am mufat cablul). Receptia e similara. Nu am iesit din Bucuresti ca sa vad la distanta mai mare de oras cum se prind posturile.

Link către comentariu

Salutari domnu' . Eu eram cu Passat-ul de CS care te-a salutat prin sectorul 3 acu cateva zile . Arata super bine jantele alea si cred ca stiu ce iau la primavara . :(

Link către comentariu
  • Administrator

cand te decizi da-mi un PM sau telefon. Te pot ajuta sa ai pret bun la orice model BBS.

Link către comentariu

Pune si tu stimate domn, o poza din interior, rogu-te. Sunt curios unde ai amplasat shitch-ul. Si de asemenea, modalitatea de actionare a acestuia. Oricum, felicitari pentru achizitie. :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Subscriu si eu la parerea despre masina. Pe viu arata chiar mai bine.

Offtopic: Credeam ca sunt singurul care alimenteaza de la pompa cu debit mare :-)

Numai bine,

Vlad

Link către comentariu
  • Administrator

vlad , debit mare e doar la diesel ca pentru ALTO101 e "teava" subtire

Link către comentariu

Scuzele mele, n-am avut contact pana acum cu pistolul de benzina :rolleyes:

Inca odata felicitari pentru jante, pana nu le-am vazut pe viu nu mi-am inchipuit cat de bine dau pe masina.

Link către comentariu

Buuuna treaba cu Controller-ul... :)

Sa ne dai si noua un feed-back dupa un drum mai lung, virajat.

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Administrator

Si acum sa revenim ontopic aici. Daca la intalnirea de vara abia faceam 20.000km in drum spre Germisara acum masina se apropie de 24.000km . Motorul merge senzational , iar despre controllerul de haldex o sa cititi mai jos.

Am plecat saptamana trecuta spre Austria cu treaba la un colaborator. In drumul meu m-am oprit la Hungaroring pentru a beneficia de un "tratament" eu si masina. Driving Center Allianz post-1-1251191079_thumb.jpg post-1-1251191247_thumb.jpg

Un curs in care pe suprafetele albe ce se vad in poza de mai sus stanga inveti sa controlezi masina la viteze de 40-50kmh. Tinand cont de suprafata vopsita si de apa viteza din viata reala ar fi x2 sau chiar x3 zicea instructorul Istvan (un ins din brigada accidente a politiei maghiare). Fiind singur fara insotitor nu prea am ce sa va arat decat cele ce urmeaza . Semi-Cercul alb continuat pana la cerc cu asfalt folosea pentru invatat sa faci drift. In curs eram 8 masini Eu cu R32, un Lexus tractiune spate si alte 6 masini tractiune fata - Octavia RS, Volvo S40 2.0d , VW Golf 3 1.9TDI, Nissan Almera, Fiat Bravo 2001 si o Toyota D4D . Am primit in mod repetat felicitari de la instructor. Testul final a fost un slalom combinat ud cu uscat, asfalt cu suprafata vopsita totul contra cronometru. Am iesit pe 2. Recordul era 52secunde cu cauciucuri de iarna si 54 cu cele de vara. 62secunde a facut Lexus , iar eu 65 . Atingerea conurilor te depuncta (

film 1

film 2

Dupa curs am mancat un gulas bine facut si servut la ceaun si a doua zi (dupa o scurta sedinta foto post-1-1251192608_thumb.jpg post-1-1251192516_thumb.jpg) dus am fost spre austria cu treaba. Pe drum vreme buna dar ceva drumuri in lucru sau inchise (TMCul si-a facut treaba si am vazut pe harta ce era de ocolit -> post-1-1251193396_thumb.jpg

Am revenit in ungaria la acelasi hotel (nu din cauza gulasului ci a circuitului aflat la 5km de el). A doua zi era track day for cars.

post-1-1251195200_thumb.jpg

Cum sta treaba aici. Nu te dai la tura ci la manse. Sunt manse (etape) de cate 20minute fiecare (in care ai timp in functie de posbilitati sa faci 4-5-6 ture). O ura are 4.6km si este exact circuitul de F1 (exersat de mine pe PSP inainte sa ajung acolo pentru a sti cat de cat virajele)

Am platit pentru 3 manse . Se platesti in euro sau forinzi. 30euro = 3 manse. Eu plecasem in gand de acasa ca iau 5 sau 7manse dar dupa discutii cu cativa baieti din Baia Mare ce vin pe circuit de peste 10 ani i-am ascultat si am luat doar 3 manse. Pentru o masina de strada (chiar sport cum e R32ul) e mult sa faci mai mult de o ora in forja (chiar si cu pauzele ce le iei intre manse).

Prma data am intrat cu pulsul crescut cu 50bpm in plus cred. Dupa cateva viraje eram deja sigur ca e ok si am inceput sa-i dau. Senzational cum se comporta R32ul. Pe strada nu am mers asa niciodata si nici nu o voi face. Mi-am vazut avaria mergand de zeci de ori la franari inainte de viraje. Le faceam unul cate unul pe trasa ideala (din capul meu). Dupa 20 de minute cele aprox 35-40 de masini au fost semnalizate cu steag in patratele si dupa o ultima tura am iesit pe la pitstop. Desi nu e turbo am lasat motorul sa mai mearga 10minute . Ma uitam la anvelope. Continental Sport contact 2. Nici o galama pana acum (contrar ce se plang multi pe aici pe forum dar conteaza si cum mergi si la ce viteze iei gropi cu ele in tara). Revenind la poveste, gumele erau extrem de incinse si lipicioase. Strangeau pe ele pietricele si pe laterale si pe suprafata de rulare. Se vedeau urmele pe exterior de la viraje luate cu derapaj.

Am asteptat sa termine urmatoarea mansa si am intrat iar. De data asta mi-am dat swichul de la haldex controler pe pozitia track mode (normal eu merg in sport unde sa zicem ar cam fi 50-50 ). Era si mai distractiv. Masina sta si mai bine in viraje si ajuta.

Teoretic pe mail voi primi de la unguri timpul dar tinand cont ca am facut prima data 5 ture in 20minute, a doua oara 7 (cred ca ne-a lasat putin peste 20minute) si ultima 5 (a fost mult mai aglomerata asta si poate nici eu nu mai eram in stare sa dau totul bine)

Am vazut si masini rasucite pe langa care am trecut, a fost si un individ ce si-a pierdut o roata si a trebuit oprita o mansa aprox 5 minute pana au curatat pista in zona respectiva, a fost si un honda civic din anii 80 turbo ce batea multe. Avea omul o presiune in turbo de se auzea cand ii dadea pe viraje.

Erau doi baieti cu caterham-uri , ursulet cu motor V8 (model de state ce facea niste drifturi cu mult fum de cauciuc), Urs m3, vreo 10 EVO de la 7 la 10, vreo 10 subaru WRX, un E55 AMG V8 kompressor,un ferrari, un corvette, m3 nou, focurs ST nou erau doua, focus RS vechi erau 4, leon 1.8T, octavia 1.8T , Golf VI GTI din elvetia tunat bine (motor soft+ frane brembo+ roti + coborata bine), scirocco 1.4TSI, ceva Civicuri Type-R, un megane R26 , ceva mercedesuri, polo 6N2 1.4 cu scaun de bebe, calibra 2.0T, astra f,golf iv .......

Cateva poze (desi nu de ele mi-a stat gandul si camera era prinsa in parbriz sa pot filma)

post-1-1251194172_thumb.jpg post-1-1251194306_thumb.jpg post-1-1251194340_thumb.jpg post-1-1251194412_thumb.jpg post-1-1251194428_thumb.jpg post-1-1251194871_thumb.jpg

Filme voi pune dupa ce dau jos un program de taiat AVI ca nu pot uploada pe youtube mai lung de 10minute.

Azi mi-am amintit ca nu mi-am pozat anvelopele asa ca uitele dupa ce au facut circuitul si drumul spre casa->post-1-1251194083_thumb.jpg post-1-1251194123_thumb.jpg

Voi baga azi si bonurile de benzina aici -> http://www.spritmonitor.de/en/detail/199060.html

Concluzia despre track day - Hungaroring . Merita chiar daca ai 100cp sau 500cp. Inveti masina, o folosesti asa cum nu o faci in strada niciodata (daca esti normal) si e aproape de noi. Mai e si ieftin (totusi 10euro/20minute iese pe la 2 euro tura). Clar distrugi bucsaraie , omori discuri de frana si placute, arzi gaz (am intrat la mansa 1 cu plinul facut si cand am iesit range-ul arata 300km). La mansa 2 range-ul arata 130km si totusi acul abia ajunsese la 2/3 ... deci nu am consumat mai mult de 11-13l/mansa dar consumul era sus).

Sincer am plecat cu gandul ca merita o masina de circuit. Dar sa o duci pe strada nu se poate si atunci ar mai fi alti bani gen platforma, duba T5 (sau altceva in care sa poti lua scule , roti de rezerva etc)... e de gandit. Acum ma gandesc la urmatoarea etapa. Deja am dat pe mail catre organizatori feedback pozitiv si sa-mi spuna data exacta cand e urmatoarea etapa (vad ca pe http://www.hungaroring.hu/en/Events nu e publicat inca)

Link către comentariu
Concluzia despre track day - Hungaroring . Merita chiar daca ai 100cp sau 500cp. Inveti masina, o folosesti asa cum nu o faci in strada niciodata (daca esti normal) si e aproape de noi. Mai e si ieftin (totusi 10euro/20minute iese pe la 2 euro tura). Clar distrugi bucsaraie , omori discuri de frana si placute, arzi gaz (am intrat la mansa 1 cu plinul facut si cand am iesit range-ul arata 300km). La mansa 2 range-ul arata 130km si totusi acul abia ajunsese la 2/3 ... deci nu am consumat mai mult de 11-13l/mansa dar consumul era sus).

Foarte adevarat!

Eu cred ca e un vis pt orice pasionat auto (mai ales pt unul cu R32:D) sa ruleze macar o data pe un astfel de circuit, cu tot ce implica asta!

Felicitari!

Link către comentariu

bravo dragos!

sper ca in aprilie sa continui (si eu sa fiu acolo) cu pasul urmator..N-ring!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!