Jump to content

Carburanti Lukoil


cfk
 Share

Postare recomandată

Salut! Chiar daca topicul e mai mult despre motorina cu care nu am experienta fiind fan benzinare pot sa va spun multe despre experientele cu benzina. Conteaza mult statia de unde alimentezi - invariabil apare condens in rezervoare si apa fiind mai grea sta la fundul rezervorului chiar daca pompele o barboteaza cu aer. Deci daca benzinaria e veche - de pe vremuri si nu are rezervoarele schimbate benzina o sa aiba impuritati (rugina de la apa din condensare) si apa - concluzia alimentati de la statiile aparute in ultimii ani care oricum cred ca au rezervoarele protejate pe interior. Oricum ideea e ca daca alimetezi dimineata sau noaptea tarziu de la o statie veche e foarte probabil sa bagi destul de multa apa amestecata cu gunoaie decat in mod normal.

Tata a alimentat de la Lukoil - benzina - la opel Astra fara probleme - tragea si nu consuma mai mult. Plus ca nu a avut nici o problema la ea. La fel si cu Dacia Supernova. Eu la Focus am incercat Lukoil - benzina - si nu mi-a placut ca parca se gatuise iar SuperPlusul de la ei il papa parca mai repede decat Petrom 99+. Focusului ii place Petrom 95 si 99+ (de obicei pun amestec cu cel putin 10L de 99+, OMV. Focusul nu se impaca cu eFix de la Rompetrol, Lukoil, Agip si chiar daca merge bine pe Mol cand mi-a picat pompa de benzina alimentatm numai de la MOL mi s-a spus sa nu mai pun benzina de la ei ca a distrus nu stiu ce garnitura - eu cand ma duc la garantii cu masinile nu accept vrajeala ca s-a stricat de la benzina proasta - le spun atata timp cat am pus benzina si nu motorina sa ma scuteasca cu vrajeala.

Opelul Astra e mai putin pretentios si zburda bine cu Rompetrol, OMV (e nectar), Petrom, Lukoil, Mol. Nu-i place Agip.

Supernova a fost si mai putin pretentioasa dar odata am alimentat de la Petromul de la iesire din Buzau spre Vernesti si cand am ajuns acasa si am oprit motorul a mai mers inca 2-3 secunde dupa ce am taiat contactul (banuiala mea e ca amesteca benzina cu gasolina care e in ambundenta in zona ca produs secundar de la sondele de gaz). Totusi Supernova are acum 280000 km fara nici o interventie la motor inafara de intretinere si, tipul care o are o adora. Vrea sa-i vand Opelul acum dar Ivan nu o sa plece din curte decat la peste 150000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

inainte am bagat de la lukoil vreun an de zile ca imi era in drum si nu a tusit masina. Nu am observat nici o diferenta cand am bagat motorina alto de la rompetrol. A mea alh si am inteles ca motorian mai bogata in sulf de la luckoil e benefica pt ungerea pompei. dupa cum am spsu si in alt topic de multe ori face diferenta si statia peco de la care alimentezi chiar daca este a aceluisi producator de carburant. Stiu ca angajatii isi mai baga nasul pe la carburanti pt a-si suplimenta veniturile si cum trebuie sa bage ceva in schimb ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentat 2 ani de la ei, masina pe benzina, un injector distrus

Sa vedem dupa reparatie daca a meritat diferenta de pret dintre ei si concurenta ... dar nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca motorian mai bogata in sulf de la luckoil e benefica pt ungerea pompei. .....

Vrei sa spui ca cei de la Lukoil nu respecta normele de poluare? Conform acestor norme - continutul maxim de sulf este de 10ppm (parti pe milion), valabil pentru oricare producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel de bine as fi putut spune ca in timp ce la altele continutul de sulf este de 5ppm (parca asa scrie pe pompa la petrom) poate la luckoil este de 9 incadrandu-se inca in normele legale de care amintesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un producator nu este dispus sa vanda supracalitate, pentru ca isi diminueaza profitul. Iar orice reducere a continutului de sulf vine cu costuri asociate. Asa incat, cel putin din punct de vedere al sulfului, produsele Luckoil sunt cvasi-similare cu ale celorlalti producatori de pe piata romaneasca.

:offtopic: Citat de pe site-ul Petrom: "În prezent, 93% din benzina şi 99% din motorina vândute de către Grupul OMV este fără sulf (conţinut de sulf <10 ppm)."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo, vor exista combustibili euro 6? daca da, cand apar si ce ar putea avea diferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de parere ca tot carburantul din romania e identic.Singura diferenta este linia tehnologica de productie..e normal ca la o rafinarie cu echipamente montate de 3 ani sa se produca carburanti mai buni ca la o rafinarie cu linie tehnologica de pe vremea lui culae.Povestile ca OMW aduce benzina din Austria si Mol din Ungaria sunt baloane de sapun.Ma intreb cand Arpechim pitesti intra in revizie aproape o luna de zile..de unde draq fac astia rost de carburant?Posibil ca de la distribuitor la distribuitor sa se mai puna ceva aditivi in carburanti dar in rest nimic deosebit.Se intampla sa bag benzina de la acceasi benzinarie si sa mearga masina uneori mai bine si uneori mai prost.Acum am prins benzina de la omw ..merge masina de nu pot sa cred..superbine..are alt suflu.Poate au scapat aia mai mult aditiv din greseala in cisterna.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Eu pot spune cu mana pe inima, si nu e placebo, ca motorul e destul de zgomotos cu motorina de la Luk. In rest nu e nimic rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu spun, tot la fel, că benzina Ecto Sport 98 de la Lukoil Constanța 2 (Bd. 1 Mai) suge rău :) M-a mâncat pielea să ”profit” de promoția lor cu Ecto 98 la preț de 95 și am luat-o în barbă. Diferență de la cer la pământ comparativ cu Top Premium 99+ de la Petrom. Pur și simplu motorul nu trage la fel, iar consumul este considerabil mărit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut

Acum o luna am alimentat de la Lukoil din Botosani.Am masina din semnatura.Eram cu acul rau pe rosu,asa ca nu am avut incotro si am oprit la ei.Am pus cca 20 de litri,hai in drum spre iasi.Dupa ce am plecat,deja am sesizat motorul mai zgomotos si lipsit de putere.Desi citisem ca au benzina slaba calitativ,am facut compromisul asta.In drum spre iasi,dupa o ora,pe la 140 la ora mi s-a oprit motorul in mers.Efectiv am avut senzatia ca am lovit ceva.Ma uit in bord,bateria aprinsa,scot pe liber,pornesc(greu) si imi continui drumul.Dupa alte 2 minute,la viteza mult mai mica,cca 80 la ora,aceeasi figura.Alt martor in afara de baterie nu era aprins.La intrare in Iasi,a murit si a refuzat sa mai porneasca.Am scos cupla rapida de pe tur,gandindu-ma initial ca e pompa de benzina.Am scos-o si am dat cheie,jet de benzina.eliminand problema asta ,am mai dat de vreo 5 ori la automat,a luat-o insa nu statea la relanti.accelerata asa ajung pana la prima benzinarie.Masina avea simtomele defectarii unei bobini de inductie.Mergea in 3 pistoane.Dau jos capacul la motor,ma uit la bobine(avusesem deja problema asta prin vara)ok,pun la loc.cand sa pornesc,pom de craciun.Si EPC-ul aprins,si abs-ul si check engine-ul.Pornesc cu greu,ajung in fata blocului.iau masina la inspectat.Ok tot,bujii,pompa de benzina.Am scos toata benzina afara pe tur in 2 sticle de 5 litri.In cei cca 10 litri,nu va mint,cam 200 ml de apa pe fundul bidoanelor(maronie,bineinteles)

Am schimbat benzina la MOL,unde alimentez de obicei.Dupa 30 de km mi-au disparut si martorii,si zgomotul si lipsa de putere.Nu recomand nimanui Lukoil,niciodata

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa de putere am sesizat-o si eu, dar sa se opreasca motorul in mers e prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De oprit nu mi s-a oprit deloc motorul de cand am mers cu Lukoil 95 cateva luni, doar ca se auzeau tachetii mai tare cred si se simtea ca motorul nu mai tragea cum trebuie, deci probabil are cifra octanica mai mica. Nu am incercat benzina premium de la ei ca sa-mi fac o parere, cu toate ca ma batea gandul sa bag la sfarsit de saptamana cand e in promotie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu! Mototrul este muult mai galagios cu motorina Luk. Consumul este OK dar simt o lipsa de putere la demaraj. Cum cea de la OMW era semnificativ mai sprintena masina si simteam ca am CR. Acum ma apropii de PD ca sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aoleu ! si eu care vroiam sa trec pe Luk Oil / Ecto ; sa inteleg ca nu fac bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina de la semnatura circul in mare parte cu motorina Lukoil. Nu am sesizat niciodata nici o problema. Am incercat de mai multe ori si testat si am ajuns la concluzia ca motorina OMV/Petrom se arde mult mai repede pe acelasi traseu si aceleasi conditii de mers fata de cea LUK.

 

  Legat de benzina LUk am patit de cateva ori sa am relantiul neregulat, nimic grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde de statia de la care alimentezi. O statie la care flow-ul de motorina este mai bun n-ar trebui sa fie probleme. In schimb cand combustibilul sta in rezervoare mult timp, aici apar problemele(apa,condens, etc).

Alimentam uneori motorina de la luk si n-am avut nicio problema cu masina, atat vara cat si iarna. Nici cu benzina n-am avut probleme, iar combustibilii cu care am alimentat sunt standard.

 

De regula alimentam doar de la o statie luk care stiam ca nu are probleme cu combustibilul. Insa am alimentat de la alta statie luk cu motorina, iar dupa alimentare mi s-a aprins martorul 'check engine' in bord si mi-a dat eroare sonda lambda. De atunci am zis ca nu alimentez decat in statiile stiute de mine ca sunt ok dpdv al combustibilului.

P.s. Dieselul care il conduc nu este VAG, insa este euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare, sunt din Curtea de Argeș și acum 3 zile am alimentat ca de obicei cu motorina scumpa de la Luk undeva la 28 litri. Toate bune și frumoase. Noaptea temperatura a ajuns undeva la - 10 grade iar dimineața a mea mașina nu a mai vrut sa pornească. După câteva cercetări, am descoperit ca în rezervor cât și în filtru de motorina se afla gheață. Am fost nevoit sascot tot carburantul,să înlocuiesc filtrul de combustibil și să sterg câteva erori apărute în urma încercărilor repetate de a pleca cu mașina. În total paguba 400 lei din care 150 carburantul. La bidon se vede cantitatea de apa. După această experiență, nu mai sunt client Luk. Rușine celor care se ocupa de astfel de jmecherii și sper ca cineva va verifica calitatea carburantului cel puțin la stația din Curtea de Argeș 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de cunoscuta situatia asta la ei, eu cel putin stiu ca la ei carburantii sunt de proasta calitate.

De ce nu pui de la Petrom? E si mai ieftin si carburantul e de la aceeasi sursa ca si OMV. OVM care vorba vine e "crema cremelor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu pun de la Lukoil si benzina si motorina de multi ani, fara probleme. Cat am avut Subaru Turbo, am pus de 99 de la Petrom(era un review care spunea ca e cea mai rezistenta la detonatie). Oricum, problemele cu erori, oprit motor sau altceva nu le-am avut niciodata. Desigur, la mai orice benzinarie se pot face porcarii, deci probabil ca sunt norocos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

1.5TSI merge foarte viguros cu zeama de 100 de la LUK. Parca mai bine cand o primeste in weekend la pret de CO95😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

FYI atunci cand lipseste la un partener (insert your favorite brand :) ) etc. un anumit tip de carburant, acel partener va achizitiona de la rafinaria "concurenta" tipul de carburant lipsa pentru a nu avea statii pe 0. Este la ordinea zilei aceasta practica. Degeaba alimentezi de la statia X, ca poti avea linistit carburant de la rafinaria Y. In schimb este o problema cu vechimea tank-urilor, cu cat sunt mai vechi cu atat mai multe depuneri. Recomandat ar fi sa alimentezi la o statie peco modernizata, de obicei se inlocuiesc tank-urile sau se curata. Am lucrat in domeniu si am vazut aceste practici(documente si cisterne), care sunt perfect legale.

 

Experienta personala: auto de la 4 km pana la 300 000 km alimentat exclusiv Lukoil(contract cu angajatorul), nici o problema.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!