Jump to content

Carburanti Lukoil


cfk
 Share

Recommended Posts

Titeiul folosit este de tip URAL - atat la Lukoil cat si la Rompetrol. Este titei de tip "greu", mai acid si cu un continut foarte ridicat de sulf.

Cel extras din Romania (folosit de Petrom) este mai degraba BRENT - tieti superior si mai usor de prelucrat pentru ca are mai putin sulf.

Pentru URAL trebuie tehnologie mai complexa tocmai datorita aciditatii - deci foarte coroziv (Petromidia Navodari a fost retehnologizata sa prelucreze in majoritate tiei URAL) si rafinarea se face mai greu. Cel BRENT se prelucreaza mai usor.

Fiind programator , sunt poate tributar conceptului de "garbage in-garbage out", dar totusi in cazul rafinarii, cred ca si din URAL se poate obtine, chiar daca mai greu, un combustibil apropiat calitativ sau chiar identic cu cel rezultat din BRENT. Cum zicea Dinu Patriciu "

Edited by r&d
Link to comment
Share on other sites

Referitor la postul #41.

Concentratia de sulf nu are cum sa fie "mai mare". Ecto are 0.001 si inainte era la 0.005 la LL cred daca nu gresesc. Cei de la Petrom pentru Euro Diesel 5 au ramas la 0.005 si la Top Nordic e 0.002.

Poti sa te convingi prin a cere fisa din orice statie.

Legislatia de mediu nu mai permite combustibili cu continut de sulf de peste 10ppm (sau 0.001%, dupa cum ai scris). Nici cei de la Petrom nu vand cu concentratie mai mare. Daca ne referim la Euro Diesel 5, uite aici. Gasesti si linkuri catre fise tehnice, certificat de conformitate, s.a.m.d.

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa deschid pagina respectiva dar trag concluzia din cele spuse de tine ca fisa ar prezenta 0.001%. Fisa statiei de unde cumpar eu si de unde am cerut fisa respectiva prezenta concentratiile spuse mai sus.

Link to comment
Share on other sites

la carrera 100 scrie ca e fara sulf in enuntul lor.

Link to comment
Share on other sites

La masina din semnatura alimentez doar de la Petrom, Petrom V si OMV, mi se pare ca cu ultimele doua merge mai bine.

Mai conduc un Sprinter in care pe langa OMV si Petrom V am alimentat de la Mol si Lukoil. Cu motorina de la Mol parca ar pierde 10% din putere in schimb cu cel de la Lukoil merge ff bine, la cei 82 de CP al lui 208 CDI se simte diferenta.

Edited by msanyix
Link to comment
Share on other sites

eu personal nu am o parere buna despre motorina de la lukoil...am pus vreun an de la lukoil deoarece imi era mai aproape sa pun de la ei...dar cand puneam de la petrom motorina parca mergea altfel masina.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai bagat inainte de a scoate noii carburanti. As vrea sa incerc si eu noii carburanti doar ca al mine in oras la pompa scrie tot euro L diesel, nu Ecto!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu alimentez doar de la Mol si OMV ! Benzina de la Lukoil parca o papa mai repede . Cea de la Mol ma tine mai mult , dar imi face putin mai lenes motorasul .

Link to comment
Share on other sites

singura benzina la care am simtit diferenta de performanta (si nu bag mana in foc ca n-ar fi fost placebo) a fost cea FX de la rompetrol, in rest imi merge la fel si cu 95 si cu 100......petrom sau lukoil....de obicei bag petrom, dar lukoil e mai aproape de casa, si cand sunt pe rosu bag de acolo, si nu mi-a facut probleme niciodata.

in schimb de la o benzinarie no-name , particulara, am bagat de 50 ron , si s-a simtit imediat(la fosta masina, un volvo s40 turbo).....motorul tremura un pic, si se tura mult mai greu decat trebuia. am completat imediat cu benzina petrom :rolleyes:

lukoil , in giurgiu nu am auzit pe nimeni sa fi avut vreo problema, nici macar cu motorina, care se spune ca e mai pretentioasa iarna

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pro - consum mai mic

- mai sprintena /raspuns mai bun la acceleratie

dezavantaj: - motor sensibil mai zgomotos

La efix - exact invers (parca zici ca e benzinar, atat de silentios este, dar si consumul urca cu aprox 1l la urban)

La mijloc - petrom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pana acum vre-un an, am alimentat timp de 2 ani numai de la Lukoil, cu motorina normala. Cand am facut schimbarea cu OMV, am zis ca mi-am cumparat masina noua :( .

Diferenta destul de mare... Motorul merge mai rotund si mai silentios, acceleratia mai ferma, fum mai putin. In schimb a crescut consumul.

Nu stiu ce sa spun de noua gama ECTO.

Drumuri bune :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De noua gama Ecto se poate spune ca este foarte scumpa! :somnmare:

Link to comment
Share on other sites

De noua gama Ecto se poate spune ca este foarte scumpa! :)

:P Serios? Cum ai ajuns la concluzia asta....???????

Link to comment
Share on other sites

Merge Ecto de rupe si pretul e la fel ca la toate motorinele premium!

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea sa nu mai bagati de la lukoil... Mai bine Rompetrol, OMV, Petrom..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

La masina din semnatura am bagat de multe ori si de la Lukoil dar sincer nu prea vad diferente, e un motor insensibil la motorina. Am observat parca ca motorina de la rompetrol o arde mai repede dar si motoru e umpic mai vioi.

Ce m-a dezamagit la lukoil e benzina. Un amic a pus de la lukoil pe un audi 1.8 si mi-a aratat ce frumoase rateuri are pe esapament.. si de obicei motoru turuie frumos. Practic in esapament se putea auzii mici bufnituri si un mers neregulat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Eu am avut experiente neplacute datorita benzinei de la Luckoil, dupa achizitia masinei (acuma 4 ani) bineinteles alimentam de unde era mai ieftin (Luckoil) si dupa cateva luni ai si aparut problemele cu sonda lambda, miros urat al gazelor, iar dupa investigatii si experimente am ajuns la concluzia ca benzina era de proasta calitate si de atunci nu am mai alimentat de la Luckoil si masinuta merge cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

eu de un an de zile alimentez de la lukoil. doar 1 data am tras de la petrom. Dar din curiozitate si citind pe net am incercat si OMV. Tragea mai bine motorul, pornirea de pe loc se facea fara trepidatii mici. Singura problema pretul de 4,69 (fata de 4,56 la Lukoil). Dupa ce trece promotia la Lukoil bag numai OMV :D

Link to comment
Share on other sites

De aproape 2 ani alimentez preponderent de la Lukoil la ambele masini, benzina. Niciun simptom ciudat, niciun fault code relationat cu combustibilul pana acum. Am mai bagat si de la alte firme si nu vad diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Pentru mpi-uri e buna benzina de la Luckoil. Mie, martorul check-engine nu mi s-a mai aprins dupa ce am trecut pe Luck., inainte se aprindea indiferent de firma la care alimentam.

Link to comment
Share on other sites

Nasol in Targoviste avem : Mol ,Rompetrol ,Petrom si Lukoil :D deci .... ramane batranelul Petrom de la care o sa alimentez de acum inainte !!! multumesc tuturor pt raspunsurile date!

ai ditamai OMV-ul la iesirea din Tgv,benzina foarte buna,bag mereu de acolo cand sunt in trecere

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

prin 2005 aveam un renault 1.8 benzina si alimentam de la lukoil ca era mai ieftin. pana intr-o noapte, m-am pornit spre bucuresti si prin roman s-a oprit motorul.. uhh m-a vazut Dumnezeu atunci cred.. erau afara -25 grade iar eu pe centura romanului impingeam la masina sa porneasca..

M-a invatat un mecanic sa suflu cu pompa in conducta care vine la carburator, la inceput nu mergea dar am fortat si a mers, apoi a venit si benzina. Concluzia: benzina avea apa, care a inghetat si s-a format un dop de gheata in conducta de alimentare.

Link to comment
Share on other sites

inca ceva, motorina din ucraina se duce ca apa.. mi-a adus odata un prieten si cu un plin(aprox 63l) am mers aproape 700km..

zilele trecute ma grabeam si am alimentat dintr-o statie peco privata, dupa 50 km a inceput sa trepideze cand acceleram. Deodata intr-o depasire s-a aprins becul ESP si a pierdut puterea de tot. Mi-am dat seama ca motorina e proasta si probabil s-a parafinat in filtru, am oprit repede la o statie lukoil (era cea mai aproape) si am cumparat un flacon de aditiv pt motorina. FRATILOR s-a schimbat mersul pe loc, iar consumul a scazut f mult !!

De obicei cand fac plinul resetez kilometrajul, de cand folosesc aditiv s-a schimbat masina. motorul porneste f repede dimineata, nu e zgomotos, trage mult mai bine, etc. Recomand sa folositi din cand in cand cate un aditiv !!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!