Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Salut. Scriu si eu in legatura cu o problema cu esp-ul la masina prietenei mele: Golf 4, 1.6 benzina, an 2001. De ceva vreme mi s-a aprins martorul esp in bord. Se aprinde imediat dupa ce pornesc motorul si nu se stinge. Am facut o scanare cu vag com si imi da urmatoarea eroare:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0011266

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Stie cineva ce ar trebui sa fac. Mentionez ca daca sterg eroarea se stinge martorul esp dar se reaprinde dupa un timp de mers cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema cu martorul ESP care se aprinde in timpul mersului si ramane asa. Nu se aprinde imediat ..ci dupa vreo cativa km.

Astazi am observat ca atunci cand am trecut peste o denivelare respectivul martor s-a aprins si a ramas asa.

Am si eu o intrebare. Exista o lista de erori care sa fie atentionate de acest martor?

Ma refer de ex la roti desumflate sau lucruri pe care noi "profanii" le putem remedia usor.

Din cate stiam daca un martor din bord are culoarea galbena este doar atentionare si problema nu e grava. Atunci cand martorii de culoare rosie sunt aprinsi atunci avem probleme grave la masina.

Daca cineva are o lista de troubleshooting il rog sa o posteze aici.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai o diagnoza si dupa aia rezolvarea pe baza a ce spune diagnoza, Altele sunt doar pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alecs20 ai probleme la ABS.

Aici vezi piesa care iti trebuie.

2pqnl7c.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit acest topic dar nu m-am lamurit cu o problema - cum pot verifica daca ESP-ul functioneaza corect, sau chiar daca functioneaza??? Masina mea este dotata cu assa ceva dar nu stiu daca functioneaza. Iarna asta, desi am luat cateva curbe mai ..., nu mi s-a aprins martorul ESP in bord. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alecs20 ai probleme la ABS.

Gresit, acolo ii spune sa verifice erorile de la engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Inca nu i-am dat de cap dar trebuie sa va marturisesc ca de cand s-a incalzit afara adica temperatura mai mare de 4-5 grade, masina nu mai face nici o figura si nu mi s-a mai aprins martorul de la esp. Acest lucru ramane o dilema pentru mine, deoarece tot incerc sa imi dau seama care este cauza. Daca cineva are vreo idee, sau s-a lovit de asa ceva in trecut ii sunt recunoscator daca imi impartaseste si mie modalitatea de rezolvare. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Problema e in felul urmator:

1.ESP aprins din mers fara a apasa frana--> problema vin de la senzorul G200 aflat sub vola...este un senzor al carui contacte se cam deslipesc de la trebidatii,exact asa pateam si eu;se aprindea,opream motorul se stingea....pana am dat senzorul jos..l-am decapsulat..am refacut lipiturile si l-am pus in cu totul alta cutiuta si merge perfect!!!

2.ESP aprins la apasarea franei--> switch pedala frana "puscat"..trebuie curatat,are niste pastile ca la platinile la dacie si trebuie curatate.Poti incerca curatarea inainte de al schimba.La mine a mersfaza cu curatatul.

P.S:noul cod al switchului este : 1C0 945 511 A (RDW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am gasit eu codul asta

ABS- Brakes

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01317

1 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

e o masina din 2001 pe care vreau sa o cumpar deci m-ar interesa cat de grav poate sa fie

din ce am vazut eu este o problema comuna la VAG aceasta si poate fi cauzate de multiple cauze: senzor volan, senzor ABS roti, contacte imperfecte etc...

nu cred sa fie chiar senzorul de acceleratie ptr ca ala e f f scump

vreau o parere nah

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie schimbata doar o siguranta, altfel ar fi prea scump. :offtopic: :rolleyes:

Prin faptul ca ai scris un post, se pare ca stii si sa citesti, iar daca in eroarea stocata scrie CLAR senzor acceleratie laterala, atunci posibile cauze sunt senzorul de acceleratie laterala, nu altceva mai ieftin sau mai scump.

btw. este ori integratul dezlipit ori scurt pe circuit pana la senzor.

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha mersi ptr raspunsul foarte la obiect

daca ai fi citit si alte topic-uri pe aceasta tema ai fi observat ca martorul poate fi aprins din multiple cauze, una din acele multe cauze se poate sa fie si calculatorul de la ESP dar mai rar

din pacate ptr tine stiu si cu cate ceva despre CAN LIN si cum circula informatia si masinile astea nu-s facute chiar asa de destepte incat sa stie exact unde e eroarea...s-ar putea sa fie un contact ozidat si tu sa schimbi tot senzorul de acceleratie ca nebunul...

daca ar fi asa destept probabil ca ti-ar spune exact unde si ce sa repari sau probabil ca s-ar repara singura...

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): Electric Circuit Failure

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Supply Voltage insufficient

Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200)

Check Supply Voltage

Check Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Perform Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/01423"

"martorul poate fi aprins din multiple cauze", iar cauza este exprimata sub forma de cod eroare, care specifica exact care este cauza, asa-i? Oricum nu era vorba de martor aprins, tu stiai deja codul de eroare. Ceea ce este absolut clar, ca nicidecum nu poate fi "senzor volan, senzor ABS roti," si nici calculatorul esp daca se zice CLAR ca este G200-le.

Fa bine si nu incerca sa-mi dai tu lectii despre G200, am "reparat" cateva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu era vorba de martor aprins, tu stiai deja codul de eroare. Ceea ce este absolut clar, ca nicidecum nu poate fi "senzor volan, senzor ABS roti," si nici calculatorul esp daca se zice CLAR ca este G200-le.

Fa bine si nu incerca sa-mi dai tu lectii despre G200, am "reparat" cateva.

ESP e un sistem complet eu cred ca pot fi multe surse de erori

in fine daca zici ca ai reparat imi cer scuze desi tot nu sunt convins

problema mea este avand in vedere aceasta problema merita cumpararea masinii?

in cel mai rau caz daca este chiar G200 defect cat ma costa reparatia?

exista vreaun risc daca circul cu el asa?

parerea mea (lucrez si eu in automotive) e ca tot trebuie sa fie un sistem fail-safe adik daca se defecteaza G200 sa scoata ESP din circuit dar sa mearga macar ABS. Am I right?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP e un sistem complet eu cred ca pot fi multe surse de erori

Aici ai dreptate, dar, numai in cazul in care este doar martorul aprins poti presupune ca eroarea vine de la una sau alta. Atunci cand ii faci o scanare si afli codul de eroare, nu mai dai cu presupusul, problema va fi 100% cel descris in codul respectiv.

in cel mai rau caz daca este chiar G200 defect cat ma costa reparatia?

Senzorul in sine este in jur de 100-120 Euro, iar schimbatul nu ar trebui sa coste mult, eventual ti-l schimbi tu acasa, iar dupa mergi la cineva sa-ti faca Basic Settings-ul la senzor.

parerea mea (lucrez si eu in automotive) e ca tot trebuie sa fie un sistem fail-safe adik daca se defecteaza G200 sa scoata ESP din circuit dar sa mearga macar ABS. Am I right?

You're right! Exista un sistem failsafe, exact ca si descris de tine.

Iti recomand sa urmaresti acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...S-a vorbit mult si n-am inteles nimic care sa semene cu o cauza de aprindere permanenta a martorului ESP...:)...Aceeasi problema o am si eu ...Totusi,stiu si eu ca ABS-ul si ESP-ul merg ..."mina-n mina"..Ca sa zic asa...Totusi la mine ABS-ul functioneaza chiar daca mart. ESP este aprins...:)...La test mi s-a spus ca ar fi "banda' de la volan,o chestie care citeste unghiul volanului si de asta imi da eroare???...!!!...Pina la urma a aflat cineva ce ar putea fi?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si "banda de la volan" poate da aceasta eroare! Este si acolo un senzor care arata, cum ai descris si tu, unghiul in care sta volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si mie imi statea aprins esp-ul (fara abs). m am dus la un tester si mi a zis ca e defect mecanic ;) (cred ca zicea ca nu imi sta drept volanul in linie dreapta). m am resemnat si am zis sa mai astept un pic ca nu stateam bine cu bani. peste 2 zile m am dus sa mi schimb bucsele alea mari de la puntea spate. si dupa ce a terminat nenea nu imi mai ramanea aprins esp-ul. cred ca la mine a fost un contact oxidat la rotile din spate. nu strica sa te uiti si tu :) numa bine, si un sfarsit de sapt placut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Un prieten de al meu si-a schimbat caseta de directie la un golf la fel ca cel din semnatura.Dupa ce si-a schimbat a ramas ESP aprins.Trebuie calibrat cumva volanul pt ca a fost scos?Sau se poate rezolva doar facand unghiul la directie?

P.S: sper ca nu m-am repetat cu aceasta intrebare si sa fi fost si raspunsul dat,dar ma grabesc sa plec acasa in weekend.

Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun sigur ca nu este dotata masina cu ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

ACEEASI PROBLEMA AM AVUT-O SI EU LA MASINA MEA (GOLF IV SDI). MI SE APRINDE DE FIECARE DATA CAND MI SE ARDE CATE UN BEC. AM FOST CU EA SI LA MECANIC SI MI SA SPUS CA IMI POATE DA ACEASTA EROARE SI DC ESTE SENZORUL MURDAR. TREBUIE SPALATA MASINA BINE SI PE DEDESUPT (CAT SE POATE).

Avertisment

Scrierea nejustificata cu majuscule, litere

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului
Am avut si eu o problema cu martorul ESP, care ram
Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan pescarul

salut/am un galf 4 benzina cu abs si asr. am lovito intr-o bordura si pe langa alte pagube ,baie sparta ,suportii la motor, aer bagurile frontale,blocul de semnalizare,etc am iceput sa am probleme cu franarea/masina se infraneaza singura la drum intins .i-am facut o scanare si mecanicul mi-a spus ca senzorul situat pe pompa de frana este defect .bordul nu indica defect la asr. i-am scos mufa de la senzor si s-a aprins asr-ul.l-am cuplat la loc si apoi s-a stins martorul din bord.daca acesta este de vina unde il gasesc si cat costa /orice sfat e binevenit /multumesc

imi ce scuze rectific nu asr ci martorul din bord de esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce legatura are pompa de injectie cu ESP.Ai dat 1000 de euro pe o pompa!Ai luat macar pompa acasa?Ai stat langa el cand ti-a schimbat-o?De multe ori ESP aprins in bord se mai si poate sterge eroarea.

...daca ati scos volanul si ati deteriorat spira airbagului la fel va aparaea ESP in bord.

Are legatura, mai studiaza inainte de a afirma unele lucruri.

Ce treaba are martorul de ESP cu spira de la AIRBAG? Se va aprinde martorul de airbag.

Si sa stii ca nu se dau premii pentru cele mai multe posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!