Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

senzorul de acceleratie laterala de multe ori se poate recalibra cu ESI ( daca da erori intr-o anumita plaja)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat posturile OFFTOPIC in topicul indicat de Aerofan. Discutiile despre EGR vor continua acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi aparea ESP la bord, si am scanat, iar problema era un senzor la pedala de frana (130 ron+manopera+diagnostic si resetare ). Senzorul a fost 35 ron.

Dar ce ma deranjeaza ca atunci cand a umblat sa-mi schimbe senzorul mi-a aparut martorul ABS, pe care nu mai poate sa-l reseteze si ramane aprins tot timpul. Dupa multe incercari mecanicul mi-a spus ca ABS a intrat intr-un "testmode", si ca dupa vreo mai multi km o sa dispara. Oare este posibil asa ceva sau a zis doar ca sa plec odata de pe capul lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu am auzit de asa ceva. De aceea cred ca doar vroiau sa scape de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca a vrut sa scape de tine. Personal am vazut ceva asemanator cand am schimbat un senzor de viteza la o roata, ca nu s-a stins becul din bord imediat ce a fost schimbat senzorul, a fost nevoie de mers vreo 200metri cu masina pana cand acesta a facut o noua initializare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.Pt. unii poate parea stupida,dar eu nu inteleg cum pot dezactiva ESP-ul.Am un buton in bord pe care daca`l apas mi se aprinde martorul del a esp , acesta fiind activat.Daca apas pe el se stinge dar tot activat e.Am testat si cu el aprins si cu el stins si e activat tot timpul.Pt. ce au mai pus butonul in bord daca nu`l poti dezactiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, poate parea stupida intrebarea. ESP-ul este activ atunci cand nu este aprins martorul din bord, cand apesi pe buton si se aprtinde martorul atunci este inactiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Martorul ESP apare din cand in cand. Dupa repornirea motorului se stinge. La scanarea cu VAG-COM urmatoarea erroare apare:

00812 - Electromagnet pentru presiune fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator

Un report post (in loc de reply) de la colegul ciocapik :

Salut la toata lumea.Postez pentru prima data deci va rog nu va suparati pe mine daca gresesc ceva.Probleme cu martorul ESP:pornesc motorul si dupa aproximativ 10 minute de functionare(mers sau stationare)se aprinde martorul cu pricina.Daca opresc motorul si il repornesc,aceasi situatie:dupa aprox.10 minute se aprinde din nou.Mentionez ca am testat daca functioneaza ESP-ul in intervalul de 10 minute in care nu se aprinde martorul luminos si da functioneaza.Am fost la reprezentanta,tester pe capul ei si mi-a dat urmatoarul defect?:

ABS/EDL/ASR/ESP Mark60

1C0907379M

Coding19458

Dealer number 01266

..............

.....

0102

1Fault(s) detected

01314 013

Engine control module

Read faut memory sporadic

Au sters eroarea dar aceeasi problema,solutia lor fiind inlocuirea modulului respectiv(engine control module)

Please help!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ESP apare din cand in cand. Dupa repornirea motorului se stinge. La scanarea cu VAG-COM urmatoarea erroare apare:

00812 - Electromagnet pentru presiune fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Uneori mi se aprinde martorul ESP si ramane aprins iar motorul merge parca in 3 pistoane si nu mai trage, si nu isi mai revine pana cand nu repornesc motorul. A mai patit cineva asa ceva? Oare ce poate fi prblema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa fie un injector nasol. oricum primul pas este o scanare. dupa aia tragi concluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

O mica mare problema m-a lasat pieton de vreo 2 zile. Cand pornesc masina, sta 2 secunde pornita dupa care se opreste si se aprinde cerculetul de la ESP pe bord. Defapt moare motorul fix in clipa in care se aprinde acel martor cu semnul exclamarii in mijlocul triunghiului. Daca las contactul pornit si se aprinde acest martor, nu mai porneste masina deloc. Mecanicul asteapta pe cineva de la o reprezentanta din Iasi, dat fiind ca a reusit cu greu sa se conecteze la motor cu VAG COM. Asa cred. Ieri l-am lasat sa se chinuie la ea. Duminica :icon_thumright: . Nu am gasit nimic legat de aceasta defectiune in acest topic sau forum si sper ca am postat unde trebuie pentru un sfat corespunzator.

Multumesc mult de tot.

Era sa uit, La Multi Ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat mail mecanicului cu link-ul acela. Sper sa fie ok si sa nu fie vreun senzor de ala ff scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani, am luat o curba destul de periculoasa in coasta cu o viteza destul de mare, si de atunci mi s-a dus ledul la butonul ESP.

Cand apas pe el mi se aprinde martorul in bord la activarea sau dezactvarea lui, dar nu se mai aprinde becul galben la butonul ESP.

La faza scurta sau lunga, mi se aprinde lumina rosu, ca la toate celelalte butoane (inchidere/deschidre geamuri, dezaburire, etc).

Sa se fi ars ledul ala din carcasa lui ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Salutare tuturor,

Din nefericire se pare ca de "bolile specifice" nu scapa nimeni. Mai devreme sau mai tarziu va aparea si la tine o problema de care se plange majoritatea :)

Mai intai au fost geamurile. Intai a cazut cel de la sofer, apoi dupa cateva luni a cazut si cel de la pasager. Noroc cu forum-ul ca am putut repara relativ usor cu kit-ul de reparatie care costa doar vreo 50 RON. Acum sper sa nu mai fie probleme aici.

Din pacate acum ma confrunt cu problema senzorului ESP care se aprinde in bord la intervale variabile de timp, indiferent daca masina sta sau merge. Am tot citit diferitele pareri de aici insa nu mi-e clar nimic. Cred ca ar fi util sa se faca o lista cu operatiile care trebuie facute pentru a incerca sa se repare defectiunea incepand cu cele mai putin costisitoare pana la "solutia finala" care ar fi inlocuirea senzorului in sine. Ceva de genul:

A. schimba switch-ul de la pedala de frana; daca nu merge treci la pasul B.

B. incearca sa-i reglezi unghiul de fuga; daca nu merge treci la C. etc...

Oricum, in momentul in care scriu asta sunt la TESS - dealer-ul VW din Brasov - in cafenea si astept "cu interes" verdictul lor. Nu sunt prea optimist dar am venit oricum pentru alta problema minora cu incuietoarea de la portbagaj si le-am zis sa se uite si la senzor... Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final, a reusit mecanicul sa se conecteze la motor dupa ce i-au spus cei de la VW sa scoata casetofonul de pe masina. Zici ca-s hoti astia ma.

In fine, a aparut doar o singura eroare pe engine : P1385 . Cei de la VW au spus ca este vorba de calculatorul motorului, care trebuie schimbat(sau resoftat). Un prieten mi-a zis ca foarte foarte rar se strica acel calculator. Are cineva idee despre ce este vorba?? Este posibil sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Chestia" cu casetofonul este o problema arhicunoscuta, adica daca ai alt radiocasetofon decat cel de fabrica ti se scurtcircuiteaza circuitul de

diagnosticare si atunci..... Deci nu-i vorba de hotie ci de nestiinta celui care a montat aparatul respectiv ! Iar in privinta ECU sa stii ca se defecteaza

si ele iar ptr a-l schimba trebuie sa-l adaptezi la imobilizator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Revin cu verdictul referitor la senzorul ESP: am scapat foarte ieftin! Problema venea de la un cablu. Respectivul cablu se pare ca pleaca de la electromotor si duce la senzor sau ceva de genul asta, in fine, ideea este ca a costat 4,95 RON ;) Pana acum ESP-ul functioneaza si martorul nu se mai aprinde in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final, a reusit mecanicul sa se conecteze la motor dupa ce i-au spus cei de la VW sa scoata casetofonul de pe masina. Zici ca-s hoti astia ma.

In fine, a aparut doar o singura eroare pe engine : P1385 . Cei de la VW au spus ca este vorba de calculatorul motorului, care trebuie schimbat(sau resoftat). Un prieten mi-a zis ca foarte foarte rar se strica acel calculator. Are cineva idee despre ce este vorba?? Este posibil sa fie altceva?

Pune mai multe detalii despre acest cod, asa cum apare pe vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

P1385 = 17793 - Control unit defective

000 Fault not stored

001 Sporadic fault

002 Briefly occurred malfunction

003 No signal

Possible Solutions:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-a spus si mecanicul. Asa i-au spus si cei de la reprezentanta.

Aveti idee daca trebuie neaparat sa pun alt ECU sau merge rescris? Mecanicul mi-a spus ca vorbeste cu cineva maine dimineata sa-l rescrie, sa nu platesc o caruta de bani pe unul nou. Un alt prieten din Bucuresti mi-a spus ca ma costa in jur de 200 de eur. Is it true?

Modificat de Mibo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu problema martorii ABS si ESP.

Cum au explicat unii se aprind martorii ABS si ESP in momentul cand

dai la demaror (electromotor) din cauza ca bateria e slaba.

Am schimbat bateria cu una noua (Varta 77Ah) si totusi face la fel!

Se intampla dimineata cand e frig, dupa prima pornire nu mai face in timpul zilei.

Daca aveti si alte pareri (in afara de baterie slaba) ziceti-mi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!