Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Daca il lasi asa, s-ar putea sa ai mari probleme.

Pune-l pe tester la un service autorizat VAG si posteaza in topicul dedicat erorilor VagCom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul nu se aprinde? Verifica bornele la baterie sa fie stranse bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.....am avut su eu aceasi problema...tot cu un Golf4 ALH.....se pare ca un senzor de abs care costa in jur de 90 roni face figurile astea....senzorul este p fiecare roata.....ar trebui sa incerci sa scoti fiecare mufa de la fiecare roata si sa vezi sa nu fi corodat acolo.....bafta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ABS nu se aprinde. ABS-ul unctioneaza, am testat cu frana brusca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Incearca si umfla corespunzatori toate rotile.Mi s-a intamplat mie si am umflat toate rotile, roata fata dr. avea cea mai mica presiune si asta a fost.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E senzorul de frina. Costa 30 lei OEM sau 50 lei original. Am avut aceiasi problema si mi-am schimbat singur senzorul. De atunci (4 luni) problema nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantat e senzorul de Acceleratie Laterala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema asta. mi s-a spus ca ar fi de la senzorul de rotatie. care cica ar costa cam 1800 lei (adica 18 milioane - cel putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema asta. mi s-a spus ca ar fi de la senzorul de rotatie. care cica ar costa cam 1800 lei (adica 18 milioane - cel putin).

Am avut aceeasi problema, am vrut sa cumpar senzor, dar inainte de asta am schimbat uleiul de la servo si ... surpriza, s-a stins martorul - si de atunci nu s-a mai aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zici ca asta ar fi o posibila problema? unde trebuie pus uleiul de servo, ca nu prea ma pricep. il pot pune eu sau trebuie doar la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot uleiul din instalatia de servo-directie - cum? - gasesti post-uri mai vechi care iti arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi faci tu o legatura intre senzor de rotatie si ulei servo, te cred. Defapt oricum nu te cred, pentru ca nu are uleiul nimic de a face cu senzorul de rotatie sau orice alt senzor de la ESP sau ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un tester si mi s-a spus ca probabil e un nush ce senzor ...

Nu ai trecut in profil din ce oras esti, precis ca gasesti pe cineva din forum sa-ti faca o diagnoza cu VAG-COM si o

sa ai atunci eroarea concret unde scrie ce senzor are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Scuze de intarziere nu a mers forumul o perioada.

Cum spuneam de ESP. am fost la un prieten si a scanat cu nush ce soft in limba italiana . Va redau exact ce zice testerul, voi explicati-mi babeste despre ce poate fi vorba. Nici el nu prea m-a lamurit.

Deci :

03 - Elettronica freni

1C0907379

ESP 20 CAN V002

Codifica 18945

Codice officina 1317

1Guasto/i riconosciuto/i

00812 035

Intrrreruttore per bobina magnetica per pressione freni-F84

sporadico

Si alte teste care dau ok.

Daca se poate sa imi explice careva ("romaneste")ce anume se intampla, cat e de grav si cate de scump aprox.

Multumesc!

PS : Sunt din jud Suceava

Modificat de vvasilovschi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vvasilovschi

00812 DTC = Brake pressure release solenoid -F84-

The trip switch is installed in the brake booster and is required by the control module to recognize the braking desired by the driver.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offff...... si am insistat "ROMANESTE !!!!!!"

Altcineva ma poate ajuta sa imi explice despre ce este vorba si cam cat ar costa reparatia cu aproximare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am venit de la repreyentanta skoda la suceava.

Au scanat ei acolo si mi s-a spus ca e un senzor de presiune de pe pompa de frana. Costa pana in 200 de lei si manopera cam 30 de lei.

Topic inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa schimbi acel senzor de presiune la pompa de servo (care in multe cazuri trebuie schimbat cu tot cu pompa de servo) verifica senzorul de la pedala de frana. Este un defect foarte intalnit.

Senzorul de frana se defecteaza sau merge intermitent, tu apasand pedala se creeaza o suprapresiune in instalatia de servo dar sistemul ESP nu stie ca s-a apasat frana pentru ca senzorul de pe pedala nu functioneaza si atunci zice ca s-a defectat senzorul de presiune in pompa de servo. Ai inteles?

Prin urmare vezi intai ce-i cu senzorul de la pedala de frana care costa numai vreo 50-60 ron si poti sa ti-l schimbi singur in parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o intrebare : am schimbat pivotii , si a sarit planetara de la locul ei . am montat-o inapoi , am plecat cu masina si la rond la alba iulia - dupa 15 km de mers , s-a aprins ESP-ul , si asa a ramas . de ce oare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coroana de la planetara ... sau aia e la Passat ... ete ca nu mai retin ... de verificat senzorul la roata respectiva in primul rand. Poate nu a fost pus cum trebuie desi in mod normal nu vad de ce sa fi umblat la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din iarna au inceput sa se aprinda si sa se stinga martorii de ESP si de ABS... ABS-ul de cand s-a incalzit afara s-a cumintit. ESP-ul insa ba ramane aprins de la pornire... ba se aprinde in mers si se stinge cand vrea... Cand e aprins apas degeaba pe butonul de ESP...

Am pus un aparat de diagnosticare pe masina - nu VAGCOM, ci un ST sau ceva de genul asta... - si mi-a dat mai multe "chestii" :

VAG Code : 1CO 907 379 E

ECU Code : 0019458

Component : ESP FRON

Workshop code - WSC : 01317

Importer cod : 785

Nu mai stiu unde aparea afisat si : 01423 Transv. acceleration senzor G200

So ? :huh: Este senzorul de acceleratie laterala? Am inteles bine de pe aici? La un service mi s-a spus ca este situat sub bancheta din spate sau ceva de genul asta si ca... e peste 2.000 lei... E ceva adevarat? Stie cineva ceva de codurile de mai sus?

Cele Bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare : am schimbat pivotii , si a sarit planetara de la locul ei . am montat-o inapoi , am plecat cu masina si la rond la alba iulia - dupa 15 km de mers , s-a aprins ESP-ul , si asa a ramas . de ce oare ?

am pus intrebarea , apoi am fost la tester . la care a fost eroare la SENZOR DE ROTATIE AL VOLANULUI !

Buuun ... piesa respectiva costa 1100 ron :D

apoi am fugit sa ii fac unghiul de fuga ... sau directia cum ii spune nu stiu sigur

aveam o roata mai "deschisa" din cauza pivotului , de la care s-a aprins ESP-ul , din care a rezultat la test ca am senzorul de rotatie al volanului "defect"

dupa 100 km , sa stins singurel becul de la esp ( esp-ul nu mai functiona , dar cand s-a stins a si inceput sa functioneze)

:( am dat eu si raspunsul , in caz ca o sa pateasca cineva asa ceva , sa nu scoata 1100 ron de geaba din buzunar .

Modificat de B_85_DIZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG Code : 1CO 907 379 E

ECU Code : 0019458

Component : ESP FRON

Workshop code - WSC : 01317

Importer cod : 785

Nu mai stiu unde aparea afisat si : 01423 Transv. acceleration senzor G200

01317 - Instrument Cluster (J285): No Communications

Possible Causes

CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Instrument Cluster (J285) faulty

Fault(s) stored in Instrument Cluster (J285)

Possible Solutions

Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Instrument Cluster (J285)

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01317 - Instrument Cluster (J285): Check DTC Memory

Possible Causes

Fault(s) stored in Instrument Cluster (J285)

Possible Solutions

Check Instrument Cluster (J285) for Fault Codes

Special Notes

Instrument Cluster (J285) stored a Code which influences other Control Modules Functionality

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting lost/not performed

Possible Solutions

Perform Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200): Electric Circuit Failure

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Supply Voltage insufficient

Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connections from/to Lateral Acceleration Sensor (G200)

Check Supply Voltage

Check Lateral Acceleration Sensor (G200) faulty

Perform Lateral Acceleration Sensor (G200) Basic Setting

PS. La masina ta, cum si la toate celalalte Golf IV senzorul de acceleratie laterala se afla sub volan, putin pe dreapta. Modelul de care ai nevoie costa 350Ron aproximativ(daca nu ai masina MY2002), pentru mai multe detalii cum se repara/schimba senzorul, citeste topicul Senzor Acceleratie Laterala, G200

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Multumesc mult TitvsCaivs ! Raspunsul tau e complex insa cumulat si cu celelalte topic-uri despre pb de la ESP... ma baga si mai rau in ceata.... :)

Sa ma "joc" eu singur la masina... sa merg la un service ? Nu stiu daca e indeajuns sa misc "impricinatul" si parca nici nu m-as incumeta sa fac eu pe Micul Electrician... Hmmm... Stiti cumva unde as putea sa fac o scanare cu VAGCOM-ul, la cineva care in afara de a avea aparatura sa stie si sa interpreteze si mai ales... sa stie si ce si cum sa faca dupa aceea? Stiti pe cineva care se pricepe si are si cu ce umbla la asa ceva? PLS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!