Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Vin si eu cu o problema si anume la rotirea volanului(dar nu mereu)am observat ca se aprinde esp apoi il urmeaza cel epc dupa maxim 2 km...ajung acasa opresc motorul apoi repornesc si dispare martorul esp dar epc ramane aprins apoi daca mai opresc si repornesc dispare si ala si reapare cu aceiasi poveste dupa cativa km.Am constatat ca becurile de frana sunt ok plus ca sunt schimbate asta toamna pe ''hella''(triplele si luneta ca intensitate sunt ok referitor la shitch ul de frana din cate am citit el comunica pe 2 cai si anume una trimite informatie la ecu si alta aprinde becurile iar daca cea care trimite informatia la ecu este bolnava doar cu diagnoza se vede)uitat si in triple de contacte oxidate(totul corect)curatat senzori abs luna plus controlat mufe si dat cu spray pentru contacte(era totul ok oricum)stiu ca nu are relevanta si senzorii pot fi defecti dar intai am vrut sa incerc si asa(ma gandesc ca daca erau defecti aparea in mers...).Sa verific si senzorul g200 poate el este vinovatul?Stiu ca diagnoza face cat o mie de cuvinte dar momentan chiar nu sunt resurse...masina se comporta excelent si nu sunt fluctuatii in ralanti si trage bine.Am franat si violent cand martorii sunt stinsi si nu se aprinde nimic doar in anumite curbe mai stranse ori la rotirea volanului pe loc maxim dar nu mereu dupa cum am mai zis.Eu totusi cand fac rost de ceva surplus de bani ma duc la tester sa vad exact de ce sa ma apuc(doar senzorul g200 imi mai sta in cale iar dupa ce il verific si pe ala epuizez ceea ce pot face acasa cu resursele de care dispun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnoza este 50 lei - banuiesc ca nu este un capat de tara acesta suma.... ca sa iti rezolvi problema - altfel, din pacate... nu ai cum sa o rezolvi, la ghici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Florinel ai dreptate(la mine in zona este 70...)in fine astazi eram pornit sa ma duc exact acolo dar dupa destule opriri si porniri nu sa mai aprins nimic si am venit inspre casa dupa ce mi am terminat treburile si culmea chiar cand sa intru pe strada pe care stau prima oara a clipit esp apoi sa stins si a , aparut epc...bag masina in curte si o pun pe mamica sa apese pedala de frana si nu se aprinde nimic desi ieri era epc aprins dar triplele si stopul pe frana functionau.Am desfacut shitch ul si am comandat pe Hella iar maine trebuie sa apara si sa , speram ca este bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea tot ramane stocata, chiar daca martorii sunt stinsi.

daca tot o sa persiste, mergi la diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, am o problema cu martorul ESP , dupa ce cu doua zile in urma am schimbat pivoti , bucse bieleta anti  azi sa aprins si nu sa mai stins ... are vreo legatura cu ce am schimbat la masina ? nu inteleg simptome nu am merge si franeaza corespunzator... vreo idee ce ar putea fi sa intalnit cineva cu ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

posibil, dar singura metoda exacta de diagnosticare, este o scanare - in functie de eroare, iti putem zice ce e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

am facut o scanare si am eroare pe sensor unghi volan  mechanical failure . mi-a recomandat sa il inlocuiesc  eventual sa caut second ...ciudat ca eroarea asta am capatato dupa schimburile mentionate mai sus ... acuma ce pret ar avea acel sensor nou / second ?

Modificat de LiviuMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da-l jos si incearca o curatare a senzorului - este integrat in spira volan

nou - f. scump, la SH - in jurul la 200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfat , in cazul meu am refacut geometria + curatat senzor si dupa 50km sa stins martorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Sorin

Salut, am mai vazut probleme cu martorul ESP pe aici, dar niciuna asemănătoare, cred. 

Am un golf 4 - 2002 1.9 tdi 101cp. Am masina de vreo 2 saptamani pe mana, i am facut schimbul de ulei, plăcuțele de frâna si urmeaza sambata distribuția. Am vazut de vreo 3 zile o problema, cand apare cand nu apare, dar azi a persistat. Se aprinde martorul ESP si parca masina incepe sa dea rateuri, parca sa moara, stie cineva care ar fi cauza? Menționez ca inca n am ajuns la un tester, dar daca opresc si pornesc, isi revine, dupa ceva timp incepe iar, in mers.

Modificat de Sebastian Sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca totusi sa arunci o privire la stopurile de pe frana(si nu da rateuri iti limiteaza ''pedala'')la mine initial am crezut ca este de la rotirea volanului(suspectam g200)apoi aparea doar esp cateodata in curbe la franari mai agresive(si iar dadeam vina pe g200)cand intr  un final si a dat duhul de tot apoi si a facut aparitia si epc care a ramas aprins dar esp la repornire disparea.Shitch ul pedalei de frana ar putea fi un vinovat(poate ai sa faci si o diagnoza ca sa stii exact ce si cum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza, nu mergem pe ghicite. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste simptome, martor ESP aprins si rateu (sau faptul ca da sa moara) le-am avut si eu pe aceeasi masina ca a ta. Problema a fost de la un injector, a carui mufa nu mai facea contact cum trebuie. Dar, o diagnoza te va lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Sorin
On 05.05.2017 at 11:49, Cristi16 a scris:

Aceste simptome, martor ESP aprins si rateu (sau faptul ca da sa moara) le-am avut si eu pe aceeasi masina ca a ta. Problema a fost de la un injector, a carui mufa nu mai facea contact cum trebuie. Dar, o diagnoza te va lamuri.

Am ajuns la tester dupa ce am schimbat distribuția si m am jucat cu mufa de la debimetru de aer crezând ca e aia de vina, dar nu era. Mi au spus baietii ca daca am noroc sunt de vina oringurile de la injectoare, daca nu, 100% un injector trebuie schimbat, joi sunt cu ea la service, revin sa va spun daca asta a fost sau nu. Acum apare permanent martorul, nu se mai stinge deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa postezi si eroarea pe care o ai. Nu te grabi sa schimbi injectorul. Verifica mufele care intra in injectoare. Poate una din mufe nu mai face contact cum trebuie acolo si in cazul asta scapi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna seara. 

Am erorile astea:

005715 - Please check DTC memory of abs controller p1653

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 008

Din ce am citit mai sus ar fi un senzor sub servofrana...o sa incerc sa scot mufa si sa o curat...dar daca nu functioneaza ce as putea face ? Senzorul respectiv merge masurat cu un multimetru ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut 

Cred ca am o problema cu cablajul de la  senzorul g200 golf 4.

Intrebarea mea este de la mufa senzorului g200 capătul celălalt unde este la pompa de abs sau calculator masini ? O poza ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ABS - nu ai ce poza, ca e singura mufa in acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este k senzorul a fost refăcut  lipiturile .si cate o data se stinge si dupa aproximativ 200 metri se aprinde din nou.cred ca nu mai este din senzor .

20170918_174239.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - lucru care il dezbatem de foarte mult timp, in cazul colegului nostru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

As dori sa va cer o parere (avizata daca se poate) in legatura cu martorul esp aprins si blocarea aleatorie a rotilor in mers(daca nu dezactivez esp de la buton, dupa ce pun contactul).

Intrebarea mea este daca aceasta problema poate sa apara de la faptul ca masina (golf 4, 1.4 16v axp din 2001, hatchback) are montate inaltatoare pe fata, deasupra amortizoarelor (asa am inteles). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba G200, ai si esp aprins in bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/30/2017 at 2:36 PM, tud0r said:

Va salut!

As dori sa va cer o parere (avizata daca se poate) in legatura cu martorul esp aprins si blocarea aleatorie a rotilor in mers(daca nu dezactivez esp de la buton, dupa ce pun contactul).

Intrebarea mea este daca aceasta problema poate sa apara de la faptul ca masina (golf 4, 1.4 16v axp din 2001, hatchback) are montate inaltatoare pe fata, deasupra amortizoarelor (asa am inteles). Multumesc anticipat!

fa o scanare si posteaza erorile de pe ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza mi-a confirmat temerea:g202 defect. Am fost sa vad cat costa nou:2300 ron. Am zis las ca merge si asa. Apoi avand programare sa schimb un rulment, mecanicul m-a amanat pe maine. Avand drum pe langa ofirma de dezmembrari situata aproape de mecanic, am intrat pe acolo. Am gasit senzorul la 100 ron. Peste o ora, cu ajutorul youtube, era si montat. Nu a mai necesitat nimic. Functioneaza ca nou ?. Bafta si voua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!