Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Revin cu problema mea legata de senzorul g200 am luat unul de la dezmembrari si tot nu e bun inapoi nu la primit tind sa cred ca o sa merg fara esp : :D

 

dupa montaj, ai facut o recalibrare ? unele au nevoie, ca sa poti sterge eroarea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea legata de senzorul g200 am luat unul de la dezmembrari si tot nu e bun inapoi nu la primit tind sa cred ca o sa merg fara esp : :D

Nu mai bine il repari pe al tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa i-am sugerat si eu ...

I-am zis ca poate l-a luat si pe asta defect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

As dorii si eu cateva informatii daca se poate in legatura cu un Golf 4 1.9 TDI 131cp.

De cateva zile am probleme cu masina,in ce constau aceste probleme.

1. Intre 2200-2800 rpm masina incepe sa-mi trepideze sesizabil. In unele dăți imi blocheaza acceleratia si nu mai pot tura mai mult de 2000 iar cand se intampla asta motorul scoate un sunet de inecat,si nu mai pot face nimic decat sa opresc motorul si sa il repornesc..( il las putin timp iar dupa aceea ii dau "cheie" ) mentionez ca in tot acest timp cand incepe trepidatul mi se dezactiveaza ASR-ul.

2. Pe langa aceasta problema, masina scoate fum excesiv,nu fum negru nu fum alb ci fum de culoare mai albastruie..cu miros puternic de motorina nearsa... Pur si simplu in trepte inferioare (1,2 ) masina scoate un fum parca ar fi camion...

As dorii daca se poate cateva solutii sau informatii de la ce ar putea venii aceste probleme.

Multumesc anticipat.

Stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza, sa vedem erorile stocate. Altfel, nu te putem ajuta.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai doar ASR nu si ESP ?

Vezi compensatiile pe injectoare, intareste mufele de la injectoare, fa o diagnoza..

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test mi s-a spus ca am injectorul 1 si 3 dus,cei drept nu mi s-a comunicat daca este complet distrus,probabil ca nu mai dau randamentul cel bun, la fel si de turbina..mi s-a transmis ca am probleme la turbina dar nu mi s-au comunicat...

Ma gandesc ca daca ar fi turbina dusă atunci nu ar mai trage nu ar mai avea putere... Chestia este ca si dupa erorile spuse masina a ajuns fara probleme in 150-160, mentionez ca am facut undeva la 100km cu treapta a 2-a respectiv a3-a la peste 3000rpm... Ca sa o curăț

----

ASR ( butonul din bord ) banuiesc ca ASR ESP au aceleasi atributii

Modificat de AlinBST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASR si ESP sunt lucruri diferite.

 

daca ai valori mari la compensatiile injectoarelor, daca ai verificat si uzurile, etc ... muti injectoarele de pe 1 si 3 pe 2 si 4... vezi daca se muta si problema... atunci sunt de schimbat.

 

altfel, trebuie verificat cablajul, intarit contacte mufe, inlocuit oringuri injectoare, verificat axa cu came... etc - cam astea sunt problemele care genereaza valori mari la compensatiile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsurile rapide va sunt recunoscator,voi avea zilele astea inca o programare la service.

In legatura cu a doua problema legata de fumul excesiv si mentionat faptul ca fumul este unul albastrui si mirosul este de motorina nearsa si se intampla la treptele inferioare ( 1,2 ) si cand e pe liber. Se poate da un raspuns sau o idee de la ce ar putea fi? Sau are legatura cu injectoarele si cu turbina?

Multumesc anticipat.

Stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si de injector - totusi, albastrui pare sa fie de ulei - verificati jocul axial al turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Am schimbat recent la masina servofrana si switch-ul de sub pedala de frana. Bineinteles, m-am ales cu o eroare si cu martor ESP aprins. Nu am salvat eroarea, dar era ceva de genul:

 

Brake Pressure Sensor - Electrical fault in circuit.

 

Unde se afla acest senzor? Se poate schimba? Daca nu, ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era G201 vezi in posturile mele din pagina anterioara

 

oricum cauta pe cineva sa-ti calibreze senzorii cu VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Am schimbat recent la masina servofrana si switch-ul de sub pedala de frana. Bineinteles, m-am ales cu o eroare si cu martor ESP aprins. Nu am salvat eroarea, dar era ceva de genul:

 

Brake Pressure Sensor - Electrical fault in circuit.

 

Unde se afla acest senzor? Se poate schimba? Daca nu, ce e de facut?

 

switch-ul de la pedala de frana - ai pus unul OEM sau aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila: parca G201 era. VCDS am si eu asa ca o sa mai fac o scanare si o sa incerc sa-l calibrez.

 

Florin: nu stiu de care este pentru ca nu l-am schimbat eu. Am lasat masina la cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca eroarea pe g201 o poate sa fie generata si de un switch pedala frana defect...

 

daca montezi unul OEM si nu scapi de eroare, atunci problema este chiar la G201

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus acum din nou tester-ul pe masina. Am incercat sa fac calibrare la G201, dar nu ma lasa sa intru cand bag codul de acces: 40168. In Measuring Blocks, la grupul 5, valoarea senzorului este de 0.70. O sa ma interesez sa vad ce fel de switch e la pedala (OEM sau aftermarket).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am un Audi a3 8p 1.6 benzina 102 cai, 2004, automata, motorul non-fsi. Problema mea consta in aprinderea martorului ESP, martor pe care bineinteles nu il pot reactiva din buton pentru a se stinge. Simptomele sunt cam asa: indiferent de regim (stationare sau in mers), se aprinde acest martor si incep sa simt schimbarea treptelor, electroventilatorul merge tot timpul, iar acul de temperatura cade la 0. Toate acestea se intampla imediat dupa aprinderea martorului. Daca incerc sa o repornesc, nu porneste decat dupa multe insistente. Singura varianta este sa pun contactul de 2 ori si atunci porneste de la prima cheie. Cand martorul este stins, masina merge bine. Daca m-ar putea cineva indruma ce sa fac as fi foarte recunoscator. Va multumesc.

Salut, revin si cu o poza in care apare scanarea.

post-159982-0-51389600-1452640274_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea te trimite pe motor sa iti verifici erorile stocate .

Ai facut asta ? Ce erori ai acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, asta este tot ce a aparut. Dupa ce o stergeam, se stingea si becul din bord si mergea normal. Din pacate, inca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme la ECU motor - trebuie verificat bine inainte de a da un verdict sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer nu mai inteleg nimic :)

 

am scapat de erori si esp-ul functioneaza din nou

 

cum s-a rezolvat problema cu eroarea pe G201 ?? am schimbat intre timp bateria masinii :))

 

bateria mea dadea semne de oboseala, dar masina pornea in fiecare dimineata (avantajul unui motor pe bezina mic si "sanatos" nu trebuie sa invarta mult..) mergeam cel putin 30 min pe zi, alternatorul incarca corect.. etc

mi-am comandat baterie moll, dar n-am avut chef sa o schimb cand era ger, ulterior au aparut problemele cu G201, cel putin 3 coduri de eroare, intermitent, electrical fault.. etc

 

vinerea trecuta am schimbat bateria masinii, (am zis ca-i venise timpul) era si cald afara, a durat 10 minute in parcare la servici

 

ulterior am intrat cu vag com si am sters eroarea de G201, martorul esp a disparut (de vinerea trecuta) luni dimineata am testat esp-ul, am luat curba mai stransa pe zapada in parcare.. si a inceput sa intre esp-ul in actiune...

 

aseara am scanat din nou, de curiozitate....... nicio eroare pe sistemul ABS-ESP

 

eu sper sa fie happy end, nu o coincidenta nefericita :)) mai vedem

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monitorizezi in timp si ne info si pe noi.

 

sa speram ca s-a rezolvat asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum am aflat ca am senzorul in afara pompei.. citisem ca numai la golfurile pana in 2000 era acest caz, ulterior au incorporat senzorul in pompa ABS

 

pentru colegii care mai au erori de G201, inainte sa va apucati de schimbat pompa ABS, cautati sa vedeti poate senzorul e "infipt" in pompa franei care intra in tulumba :)

 

pompa mea ABS are codul 1J0 614 517 G

senzorul G201 are codul: 1J0 907 597 A

 

asa arata senzorul (ar fi cam 500 lei nou producator ATE, altul nu exista din cate am inteles)

 

asa arata schema sistemului ABS mark 60 cu ESP:

 

 

asa arata pe viu senzorul, firul pleaca din mufa pompei ABS si intra in cilindrul pompei de frana

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Revin cu un re-post al problemei cu injectoarele 1 si 3, am reusit intr-un final sa cumpar 2 injectoare desigur de la dezmembrari, toate bune si frumoase, mi-au fost puse pe masina, am mers vreo 3-5 km cu ea, am pus testu pe masina,totul perfect....am iesit putin pe extern cu ea sa vad cum reactioneaza la turatii putin mai mari... ce sa vezi,treapta a 3-a 100km/h dau a4-a.... dintr-o data imi taie acceleratia,motorul intra intr-o trepidatie ca si inainte de schimbarea injectoarelor,frumos... am oprit motorul,l-am lasat 3-4 minute..i-am dat o cheie... la fel,trepida si martorul esp in bord dezactivat.... am mers cu ea inapoi la mecanic,am pus-o pe test.... si ca sa vad urmatoarea eroare : Injec... number 3 Missfire.... ceea ce mi-a transmis mecanicu este ca injectorul 3 a picat... spre ghinionul meu masina nu a mers mai mult de 20 km cu injectoarele puse,diagnoza facuta pe masina aratau doar 2 erori care faceau referire la injectorul numarul 3.

Intr-un final am sunat la baietii de unde am luat injectoarele si a ramas sa returnez injectorul cu probleme si sa imi dea altul in schimb.

 

Aveti vreo idee de la ce a intervenit problema asta la injectorul numarul 3? si asa de repede? nici 50 km? mentionez ca am schimbat garniturile la injectoarele care au fost puse.... + ca nu i-am dat talpa,ci am mers cu ea normal,si am vrut sa vad cum reactioneaza si la turatii mai mari.

 

Va multumesc.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil, nu era in mintile lui.... de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!