Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

@sv08snz.

Dupa nr.vad ca esti de al meu(bucovinean)hai ca nu e asa de greu sunt 3 de"tabla"prinse in capete cu piulite de M6 si 3 sigurante normale, verifica le pe toate.

@florin.

Verifica intrerupatorul de la frana in prima faza.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune care ar fi siguranta cu pricina? Ms.

PAi cele 2 din dreapta, cum te uiti la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am verificat, sunt toate intacte, OK.

Ce urmeaza?

 

Cam asta am tradus de pe site-ul VCDS.

Cauze comune

- Siguranță (e) defect

- Cablarea și / sau Conector (e) de la / la modulul de comandă defect

- Modulul de comandă defect
Încălzire / de control al climei cauze specifice

- Siguranță (e) defect

- Cablarea și / sau Conector (e) de la / la modulul de comandă pentru încălzire / Climate-Control (J255 / J301) defect

- Clapa Motor / senzorului de poziție defect

- Modul de control pentru Incalzire / Aer condiționat automat (J255 / J301) defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana in pompa ABS - vezi daca ai alimentare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu noi vesti despre eroarea cu ESP-ul. Dupa diagnoza la dealerul Skoda s-a ajuns la concluzia ca este defect senzorul G202, cel de langa G200. Desi initial apareau erori de tensiune pe circuit, erori pe senzorul de presiune... dupa scoaterea mufei din G202 toate celelalte erori au disparut, valorile au revenit la cote normale. Cu greu am gasit un G202 SH la dezmembrari, nu stiu daca este OK. Il voi inlocui si incerc resetarea erorii. Insa trebuie cumva facute niste setari de invatare la inlocuirea acestui senzor. Exista vreo procedura undeva, poate pe youtube? Am pe laptop diagnoza VAG 12.12. 

Daca stie cineva, rog sa posteze un mesaj.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE wiki.ross-tech gasesti procedura de adaptare a lui G202.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, am cautat, dar se pare ca nu ma descurc sa gasesc acea procedura; am avut bucuria azi sa inlocuiesc G202, sters eroarea si e OK; nu mai apare nicio eroare pe ESP; ramane procedura de adaptare; rog un link direct; multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca G202 nu necesita procedura de adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi super; l-am intrebat pe tipul de la service, mi-a spus ca se face ceva, dar parca nu l-as crede, sunt vanduti sefior lor; money talks; imi poti confirma ca merge asa? ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc frumos, o veste buna; numai bine !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut...cine si-a mai schimbat sau reconditionat caseta de directie...ca apoi sa ramana esp permanent aprins...:) ce s-ar fi putut intampla...ma ajuta cineva?:) am facut ungiul de fuga...volanul e drept..rotiile drepte..nu trage stanga dreapta:)... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU a facut diagnoza. A mai avut un topic deschis si i-a fost inchis, de asta intreaba aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles.

Pai si ce vrea sa i raspundem daca nu a facut macar o diagnoza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa fac saptamana viitoare ca acuma nu gasesc pe nimeni la ora asta.... si am sa revin aici..multumesc dar acum ceva timp mi-a facut un prieten care e amator la asa ceva:)...si el mi-a zis ca nu e la 0 grade volanul cand e drept...am vazut si eu cu ochii mei..dar nu stiu ce sa zic.. cand e drept volanul sta la cateva grade (nu mai stiu exact cate) si cand e putin stramb spre stanga  cred  da la 0 grade..am facut unghiul de fuga tot chiar zilele acestea ...dar degeaba..i-am explicat si la baiatul acela ..a zis ca unghiul era aproape perferct...oricum mi l-am facut..dar degeaba..asta dupa ce am fost la electrician si mi-a zis prima data sa imi fac unghiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,m-a poate ajuta cineva cu problema la ESP ,i-am făcut o diagnoza si îmi da următoarea eroare

00812 BRAKE PRESSURE SOLENOID (F84).

Menționez ca am schimbat furtunul de la pompa de frâna care era fisurat,si are ceva sub pedala de frâna care activează stopurile de frâna.Mi-a apărut azi in trafic,mergeam in coloana am scos mașina din viteza dar rula cu viteza foarte mică,i-am dat treapta a-2-a dar era in turația foarte mică ,a trepidat puțin mașina pt ca nu era suficient de furată si mi s-a aprins in bord martorul ESP.cand am oprit peste vreo 3 km,am oprit motorul ,am scos cheia din contact,după care i-am dat o cheie si s-a stins martorul din bord,dar pe tester de câte ori îmi apare eroarea o șterg,totul e Ok,dar când se aprinde in bord in tot da eroarea asta pe tester 00812 BRAKE PRESSURE SOLENOID (F84) dar de pe bord dispare de câte ori opresc si repornesc motorul.Va rog sa m-a ajutați dac poate cineva.In curbe la viteza mare nu apare nimic pe bord,nici când conduc agresiv si i dai in gura.mentionez ca e un NEW BEETLE 1.9 TDI MOTOR ALH de 90 CP. DIN AN 99-00.va mulțumesc

Salut.Inteleg ca nu se poate schimba doar senzorul din tulumba de frâna sau de pe tulumba de frâna.intrebarile sunt următoarele:

Cât costa tulumba de frâna?(noua sa SH)

potrivește de pe golf 4?

Sau ce poate afecta dacă circul așa cu ea?e ceva grav?

Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArca ai scris si ieri si ti-am raspuns, nu ?

Crezi ca azi o sa fe altul raspunsul ?

 

Doar daca schimbi tulumba cu totul scapi de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

            Buna, am si eu probleme cu martori in bord de la ESP si Abs stau aprinsi, acum esp e tot mai des aprins de la pornirea motorului, s-a scanat si a dat urmatoarele probleme, daca ma poate ajuta cineva cu vre-un sfat  i-as fi recunoscator, am tot citi, zicea cineva de ceva senzori de sub coloana volanului g200 sau g202 sau inlocuirea ecu, si ca nu ar functiona egr, multumesc

 

 

 

Address 01: Engine      Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 P
  Component and/or Version: ME7.5.10            3547
          Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000
                      VCID: 1D3BD866976143C9656-50E6
4 Faults Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1444 - 35-00 - Implausible Signal
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
18057 - Powertrain Data Bus
            P1649 - 35-10 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent

Readiness: 1000 0000

Thursday,19,February,2015,16:28:31:53389
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.1.1
Data version: 20150130




                Address 03: ABS Brakes      Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0103
          Software Coding: 0011266
            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200
                      VCID: 2C5D05A28CDBBA41E28-50E6
2 Faults Found:

01130 - ABS Operation
            008 - Implausible Signal - Intermittent
00003 - Control Module
            014 - Defective - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica injectoarele - refa cablajul la injectoare

 

2. pare ca necesita inlocuirea pompei ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La erorile ce au legatura cu injectoarele, poate poti sa scapi doar cu o curatare si intarire de contacte la mufe. Cureti cu un spray de contacte electrice. La fel am patit si eu. Injectorul 1 dadea rateuri si motoru' devenea zgomotos si intrerupea. Dupa curatare si intarire, n-am mai avut probleme. Roaga-te sa fie asa, ca un injector nou...  :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara...

La mine la masina Golf IV-, motor tdi..101 cp...in timpul mersului se aprindea martorul ESP....butonul dedezactivare-activare manuala a ESP-ului devenea astfel nefunctional.

Am intrebat...am pus pe tester...

Rezultatul:am refacut geometria la roti...dupa cateva miscari , in timpul zilei prin oras, martorul sa stins singur.

Concluzia:primul lucru de efectat geometria rotilor...cand sant abateri mai mult de 5 grade, acesta se aprinde...

Multumim celor ce administreaza acest forum fff util!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat - daca volanul nu iti sta pe drept - are mai mult de 4 grade abatere... si masina merge drept dar citeste ca volanul sta stramb, aprinde martorul. In cazul asta, se face geometria.. sau se pune volanul pe drept - daca geometria e ok, dar el sta stramb, dupa care se face o setare de baza la G85 - recomand - ca sa fie fix pe 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am pus-o si eu pe tester (Bora 2.8i v6) si a dat eroarea G85.

Ulterior se stinge singur martorul, dar se si mai aprinde din cand in cand si asa este cum spune Florin : geometria . Pe drept volanul sta putin spre stanga si banuiesc ca de aici si eroarea 

Am sa-i fac geometria curand si voi posta daca mai apare 

Modificat de C.T.C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce faci geometria, cu VCDS-ul verifica valoarea unghiului, afisata de senzorul g85, sa fie 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!