Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Salut. Am citit pe acest topic cât am putut de mult, în speranța că cineva va veni cu un răspuns la problema aprinderii fără motiv a becului/martor ESP în urma schimbului kit-ului de distribuție. Am văzut că această problemă a mai avut-o 2 sau 3 "colegi de suferință " dar nu s-a mai prezentat nici o soluție,  chiar dacă a ieșit același cod de eroare (0019458; fault Found 01314), după ce a fost făcută o diagnoză și bineînțeles au fost șterse și erorile în cauză. Totul a fost OK timp de 10 km parcurși,  moment în care s-a aprins din nou becul/martor ESP și a stat așa aprins până la oprirea motorului. La următoarea plecare, pornire a motorului se aprinde becul imediat, după 1 km, 5 km sau 10  km și nu înțeleg de ce asta după schimbarea kit-ului de distribuție ....Mă poate ajuta cineva cu o sugestie, cu un sfat. Mulțumesc. 

Salut. Am citit pe acest topic cât am putut de mult, în speranța că cineva va veni cu un răspuns la problema aprinderii fără motiv a becului/martor ESP în urma schimbului kit-ului de distribuție,la un Golf 4, din 2002, motor ALH, 90 CP. Am văzut că această problemă a mai avut-o 2 sau 3 "colegi de suferință " dar nu s-a mai prezentat nici o soluție,  chiar dacă a ieșit același cod de eroare (0019458; fault Found 01314), după ce a fost făcută o diagnoză și bineînțeles au fost șterse și erorile în cauză. Totul a fost OK timp de 10 km parcurși,  moment în care s-a aprins din nou becul/martor ESP și a stat așa aprins până la oprirea motorului. La următoarea plecare, pornire a motorului se aprinde becul imediat, după 1 km, 5 km sau 10  km și nu înțeleg de ce asta după schimbarea kit-ului de distribuție ....Mă poate ajuta cineva cu o sugestie, cu un sfat. Mulțumesc. 

Scuze pentru dublarea textului...

Scuze pentru dublarea mesajului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează eroarea in intregime, cu tot cu textul aferent, sa te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună....Revin cu rezultatele diagnozei ce  mi le-a salvat în format txt , iar eu le-am scos la imprimantă....acum i-am făcut o poză .

imprimare  rezultate.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema pe injectie si turbo, dupa care nu o sa se mai aprinda esp ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Florin....Așteptam un sfat din partea celor care au avut strict aceeași problemă (aprinderea becului ESP, imediat după schimbarea kit-ului de distribuție), indiferent de rezultatele diagnozei VCDS. Mașina se comportă foarte bine, nu simt nici o schimbare, excepție făcând acel bec de la ESP, așa că am s-o las așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sprijin....cred că am să-i fac din nou o diagnoză VCDS , să văd ce erori mai persistă ....ultimele salvate(cele prezentate mai sus) au fost șterse, după care cam la 10 km parcurși mi-a apărut becul ESP aprins și de atunci....se aprinde după pornire, imediat sau de 1 la 10 km, aleatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si verifica. Daca a aparut iar prima pe Engine.. De la acesta este.... Oricum... Eroare depe 03 Abs iti spune sa verifici erorile de pe Engine, care e posibil sa impieteze buna funcționare a Esp ului... De aceea iti aprinde martorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Salut! Ieri seara cand am pornit masina sa plec de la munca, a ramas esp-ul aprins. Am repornit-o si a ramas stins. Insa, dupa ce am parcurs cateva zeci de metri, m-am oprit la o bariera, si cand am dat iar sa plec mi-a infranat rotile (nu stiu exact care, dar abia daca ma lasa sa plec de pe loc), aprinzandu-se la loc martorul esp. Am apasat pe butonul de esp si cred ca am reusit sa il opresc pentru ca mi-a eliberat rotile si am putut sa imi continui drumul, dar cu esp-ul aprins pana acasa (cca. 40km). 

 

Seara cand am ajuns, inainte sa o opresc am facut o diagnoza (cu OBDEleven) si mi-a dat codul din imaginea atasata. Din cate am inteles ar fi senzorul g202.

 

Am sters eroarea si n-am mai avut probleme pana in aceasta seara, cand tot pe drum dar de data aceasta aproape de casa, mi-a infranat roata fata dreapta cred, din senin si cu esp-ul clipocind, apoi ramanand aprins. La fel, am apasat pe buton aproape instant pentru ca am simtit destul de puternic frana in volan, iar la 90 la ora mi-a fost putin frica sa nu ma scoata de pe drum :)). 

 

Atata vreme cat functioneaza abs-ul, pot merge cu esp-ul oprit, nu e o problema. Si nici senzorul nu e scump, dar necesita calibrare am inteles. 

 

Poate fi altceva responsabil pt defectarea acestui g202 sau sunt mai mari sansele sa fie doar el defect?

Rotile au aceeasi dimensiune si sunt umflate la fel, masina nu trage nici stanga nici dreapta si nici la franari nu am probleme. Iarna trecuta am schimbat un senzor abs pe spate (mereu in sezonul rece imi facea figuri si pana venea primavara, mergeam fara abs si esp :)) ).

 

Dupa ce sterg eroarea, nu am probleme o perioada, dar acum observ ca o face random in mers fara sa se aprinda inainte, iar acum merg cu el oprit preventiv din buton ca sa nu mai am surprize. 

 

O mentiune am: In prima seara cand mi-a facut figura asta inainte sa ma urc in masina si sa plec, am verificat "batraneste" fiecare roata sa vad daca e umflata (adica cu piciorul). Am balansat-o de cateva ori si ma gandesc sa nu fi pus tensiune pe vreun pivot ceva...credeti ca ar putea fi de la asta?

 

Screenshot_20211021_195659_com.voltasit.obdeleven.jpg

Modificat de Alex Pascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nu e scump?

daca 2600 lei nu e scump..... ca atata e nou original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Alex Pascu said:

Poate fi altceva responsabil pt defectarea acestui g202 sau sunt mai mari sansele sa fie doar el defect?

In general,  acesta este defect. Mai exista sansele sa fie din pompa abs, etc...dar nu ai cum sa izolezi problema,  decat inlocuind senzorul. Cumperi SH, nou este scump 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca eu am vazut doar oferte aftermarket :))

E clar ce-i de facut. Dar mai am o intrebare: abs-ul merge fara esp? Ca stiu ca invers nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai variante aftermarket ieftine.  

Da, abs ul merge chiar daca esp ul nu, cand e vb de eroare pe G202

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 12/6/2020 at 9:39 PM, cosmin1980 said:

Am sters erorile,insa a ramas cea cu 00810(Sensor 1/2 for Brake Pressure 27/10-Implausible Signal-Intermittent) .Problema e ca in continuare nu tine frana.

Cu o seara inainte am demontat si curatat etrierul stanga spate si senzorul ABS ,iar sambata dimineata am observat ca nu mai tine frana.

Erori nu sunt pe niciunul dintre senzorii ABS,lichid nu pierde ,am verificat la toate cele 4 roti ,inclusiv pompa de frana iar nivelul la lichid din borcan este la max.

Impresia e ca pierd presiune pe undeva dar nu imi dau seama pe unde,cand apas prima data pedala de frana se aprinde ESP-ul ,este moale si se duce pana in podea,dupa daca apas de 3-4 ori consecutiv se intareste,insa la urmatoarea  apasare pedala este din nou slaba.

...inca o nelamurire,pe care dintre cei doi senzori de presiune este eroarea?Am schimbat si mufele de la senzori intre ele si sau scimbat valorile pe VCDS.

 

 

Exact aceeași problema o am si eu, ma ajutati si pe mine cu o rezolvare? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca senzorul este separat de ABS se schimba doar senzorul, daca este incorporat, se schimba cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă poate ajuta cineva cu eroarea aceasta.. Se frânează roata dreapta față în mers. Am schimbat senzorul de la roata și face la fel.. Atașez poză.. Mulțumesc IMG-20211110-WA0006.thumb.jpg.2944002a10c86365f3e0fc16c0e62aa5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este de la acel senzor.... ci G202 de pe coloana volan. Inlocuiesti, faci setare de baza si in teorie ai rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare! De câteva zile mi s-a aprins martorul esp in bord și nu se mai stinge nici dacă o repornesc, nici daca sterg eroarea si nici dupa ce am desfacut, curatat si reconectat senzorul (g202) de sub volan. Iarna trecuta il pacalisem asa, scapasem de eroare dupa ce am dat cu spray de contacte pe mufe si l-am lasat cateva ore fara curent. Insa dupa cateva luni a reaparut, iar dar de data asta nu mai vrea sa dispara.

 

Din ce observ in live data, bag de seama ca e prajit de tot, pentru ca imi arata o valoare mult peste interval si e statica, nu se modifica.

 

Intrebarea mea este: daca pun alt senzor, are nevoie de recalibrare sau e plug&play? Intreb asta pentru ca nu am vcds, iar cu obdeleven nu cred ca pot face setari de baza, sau cel putin nu stiu eu cum.

 

Atasez urmatoarele screenshot-uri de pe diagnoza:

Screenshot_20220511_204527_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20220511_204431_com.voltasit.obdeleven.jpg

Modificat de Alex Pascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, sa ii faci recalibrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

De 2 zile ma lupt cu o problema. Esp aprins in bord si franari aleatorii de catre masina in trafic.

Ce date a, obtinut pentru a elucida misterul (vezi foto atasat).

Intrebarea mea e: Oare sa ma chinui sa il dau jos sa ii curat mufa cu spray de contacte sau altul?

Oare sunt mai multe coduri pentru acest G202 sau e acelasi peste tot? 1J0 907 657 B

Rotation rate value e cam mare..desi stateam cu masina pe loc si contactul pus..acolo o fi problema?

As vrea sa il iau sh si sa desfac s il schimb.. n-as desface de 2 ori. Nu am curte iar operatiunea o fac in fata blocului.

Ce ma sfatuiti?

Multumesc!

a.png

b.png

c.png

Modificat de aditzu'
adding info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza cu VCDS.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, aditzu' said:

Salut,

De 2 zile ma lupt cu o problema. Esp aprins in bord si franari aleatorii de catre masina in trafic.

Ce date a, obtinut pentru a elucida misterul (vezi foto atasat).

Intrebarea mea e: Oare sa ma chinui sa il dau jos sa ii curat mufa cu spray de contacte sau altul?

Oare sunt mai multe coduri pentru acest G202 sau e acelasi peste tot? 1J0 907 657 B

Rotation rate value e cam mare..desi stateam cu masina pe loc si contactul pus..acolo o fi problema?

As vrea sa il iau sh si sa desfac s il schimb.. n-as desface de 2 ori. Nu am curte iar operatiunea o fac in fata blocului.

Ce ma sfatuiti?

Multumesc!

a.png

b.png

c.png

Asa pare sa fie.. g202 cu probleme. Nu ajuta cu nimic,  spray de contacte, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si eu. De cateva ori l-am pacalit cu spray de contacte dar nu mai vrea. Si nu reusesc sa fac rost de alt senzor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!