Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Mersi, voi investiga prima data firele, daca nu, senzorii se pot schimba ?

Pompa de frana e alta decat pompa de abs/esp ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un senzor este pe servofrana, altul pe pompa de frana. Si modulul de ABS este altul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy pistonasele sau inpins cu un dispozitiv care se invartea in pistonas si il impinge inauntru.pai aerisirea sa facut pentru etrieru schimbat ca era blocat .eroarea aparea ca la drazzy   Address 03: ABS Brakes       Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
Control Module Part Number: 1C0 907 379 
  Component and/or Version: ESP     20    CAN  V005 

3 FaultsFound:

00813 - Sensor 2 for Brake Pressure (G214) 
            57-00 - Electric Circuit Failure
00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
            27-00 - Implausible Signal
00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84) 
            35-10 -  -  - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un etrier blocat nu genereaza erorile de mai sus. Fa aerisirea cum trebuie, clasic, cu VCDS, si apoi iar clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut. Am eroarea de mai jos pe modulul ABS.

Mentionez ca am verificat toate sigurantele care au legatura cu calculatorul de abs. Mufa care intra in calc. de abs este ok si toate tensiunile vin corect pana in mufa.

Intrebarea este mai poate fi ceva sau problema este in calculatorul de abs?

00538 - Reference Voltage

            012 - Electrical Fault in Circuit

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in afara de sigurante, cablaj, etc.... ramane modulul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, am si eu o problema destul de bizara cu esp-ul si stiu ca pana la o scanare cu vcds nu stiu exact ce e, dar sper ca a mai dat cineva peste problema asta. A inceput sa mi se aprinda din cand in cand martorul ESP, si cateodata in mers acesta incepe sa palpaie si simt cum masina ar frana singura( banuiesc ca asa functioneaza esp) pentru cateva secunde, dupa care ramane aprins constant martorul si masina merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Cred ca e o eroare la unul din senzori de la roata si pacaleste ca esp-ul sa functioneze. Poate sa apara si de la senzorii de la volan? A mai patit cineva? Ce credeti? Am citit cum ca ar putea fi si de la switchul de frana, dar nu cred pentru ca a fost schimbat cu unul delphi acum 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai bine faci o diagnoza decat sa ne dam cu parerea ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

La ultima vizita la service unde am schimbat ambele bielete antiruliu si ambele telescoape pe fata m-am pricopsit su martorul ABS aprins in bord. La o verificare cu VCSD-ul am descoperit urmatoare coduri de eroare:

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 Q    HW: 1K0 907 379 Q
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Revision: 00T12001    
   Coding: 0021233
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 408B44336A13

2 Faults Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 
            012 - Electrical Fault in Circuit

 

pe langa asta mai am:

 

01598 - Drive Battery Voltage 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 75
                    Mileage: 206323 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        ON 
                    Voltage: 13.65 V
                        ON 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        ON 
 

Am citit posturile anterioare si ca tot romanul mai trag sperante sa nu fie ce e mai rau. Imi poate da si mie cineva un sfat? Sa fie pompa ABS? ESP-ul nu stiu daca functioneaza deoarece abia am achizitionat masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un senzor de ABS si unul de presiune in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu presupune alte probleme legate de pompa de ABS? Mulțumesc. Intreb ca să mă duc cu temele făcute la mecanic.  Din păcate trebuie sa le ai ca știm cu toții cum este la fata locului. Exista vreun DYY pe forum ca nu l-am găsit. 

Există posibilitatea ca voltajul scăzut al bateriei să afecteze în vreun fel această eroare cum am citit într-un post anterior?

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma scuzati pentru un nou topic dar nu am gasit o problema asemanatoare cu a mea. Am un golf 4 la care am schimbat buscsele de la bascula si bineinteles ca s-a dereglat si directia, dar inca nu am apucat sa fac unghiul de fuga. ( ca sa merg drept trebuie sa tin volanul in stanga) Problema mare este urmatoarea, la un drum lung de 100 km mi s-a aprins ESP venit cu urmatoarea eroare: 

1 Fault Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

        003 - Mechanical Failure

Aceasta eroare nu se stergea si am incercat sa adaptez senzorul g85 cu volanul drept.Toate bune si frumoase, a disparut eroarea dar in mers pe drum uscat si drept imi intra ESP-ul si ABS fara sa fac nimic...ca si cum as pune frana pe suprafata umeda

Ce se intampla, ce pot sa ii fac ca sa rezolv problema asta ??

Modificat de piciu1993
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca dupa ce  refaci directia sa scapi de probleme

eu asa as proceda, intai as reface directia 

daca alte erori nu ai , posibil sa scapi doar cu atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fac unghiul de fuga si apoi sa readaptez senzorul g85 ? Alte erori nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu, ESP are legatura si cu senzorii de ABS

poti sa ii verifici si pe aceea

eu as proceda intai cu refacerea geometriei dupa care daca mai este problema as cauta si in alta parte

 

da. corect asa se face.

adaptarea ar trebui sa o faca la serviceul de roti 

 

acuma, depinde si unde faci geometria

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca tot din cauza geometriei face asa mai ales ca am readaptat g85 cu volanul drept iar in mers trebuie sa il tin spre stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
craciunmarcelgeorge

Salut.Am schimbat senzorul G200 si acum nu am nici o eroare pe ABS insa am martorul de la ESP aprins.Abs-ul nu intra.Cum se adapteaza noul senzor G200?Am VCDS 15.7.3.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de fuga are legătură cu senzorul pt Esp g200?îmi da eroare g200 circuit electric.am schimbat 3 senzori aceasisi problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are, CAm majoritatea senzorilor SH sunt cu probleme. De ce nu il repari pe al tau ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat la un reparator tv cu un senzor a refăcut lipiturile la cip dar nu a reușit sa îl repare. Nu știu ce sa mai fac de aproximativ 2 ani am problema asta și nu reușesc sa o rezolv.am cumpărat și senzorii sh dar niciunul nu a fost bun. După ce se refac lipiturile ce trebuie făcut.?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, nimic - totusi, unele vor setare de baza.

din pacate nu au stiu ce e de facut la el, de aia nu s-a reparat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu el montat sus ce valoare ai de la senzor?( in measuring block pe modul de abs). O valoare aiurea iti genereaza acelasi cod de defect g200 electrical fault .... Valoarea aiurea poate sa fie din montajul inapoi al cablajului in carcasa senzorului sau montajul senzorului pe suportul sau. Daca valoarea o ai intra +- 1,5 m/s2 fai o setare de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o ww bora din 2000 si dupa ce merg circa 10   - 15 km mi se aprinde martorul control tractiune si nu se mai stinge oare care ar fi cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi - fa intai o scanare si posteaza toate erorile gasite - in functie de ele, iti putem zice unde este problema si care este rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 05/12/2016 at 6:39 PM, piciu1993 said:

Sa fac unghiul de fuga si apoi sa readaptez senzorul g85 ? Alte erori nu am.

Nu prea ai cum să faci unghiul de fugă, fiindcă e fix din construcție.

La platforma Golf IV se poate regla numai unghiul de convergență la Șama sau alt atelier care face geometria. De altfel, unghiul de convergență e cel care face ca mașina să tragă într-o parte sau alta. După ce e reglat cât mai aproape de zero (roțile paralele), se poate face adaptarea senzorului G85.

Unghiul de fugă poate fi modificat numai instalând în locul bucșei mari de la basculă una care să aibă un excentric, spre exemplu bucșa Whiteline, și atunci numai cu +0.5° până la +0.75°.

304640_x800.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!