Jump to content

Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?


IoneLL
 Share

Postare recomandată

Problema intalnita la un Golf 4: In timpul mersului se aprinde becul in bord la ESP iar motorul parca nu mai are aceeasi putere nu mai trage cum trebuie, am incercat sa cuplez-decuplez din buton dar nu are nici un efect. Problema dispare abia atunci cand opresti motorul. Uniii ziceau ca s-ar putea sa fie dereglata directia si martorul din bord sa semnaleze acest lucru dar nu prea am incredere. Ma puteti ajuta voi cu un raspuns in acest sens?

am si eu aceeasi problema, cum ai rezolvat-o?

sunt nou pe topic. am un vw golf 4 2003 1,9 tdi motor axr. s- a aprins martorul esp in bord si nu se mai stinge, a  luat si din puterea motorului. se stinge doar cand opresc dar la cateva secunde se reaprinde. Mecanici, reparatii, fara erori, concluzia am schimbat injectoarele pd. dupa 1,6 ani probleme din nou, trepideaza motorul la relanti, parca merge in trei, porneste usor, trage bine , consum constant. L-am testat din nou, valori diferite la injectoare, mecanicii schimba injectoarele. Este posibil sa se defecteze asa repede injectoarele, care este motivul?Ce se intampla daca mai circul asa cu ea.are alta hiba ascunsa, ca nu da erori pe scanare.decat valori diferite pe injectoare si chiar valoare zero la cil.2. Un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu o scanare, sa vedem ce erori ai.... pune valorile la injectoare, etc.... altfel, nu ne putem pronunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa ajung la o scanare ,rog locatia si daca se poate schimba numai el.

E a 3-a oara cand iti cer: an fabricatie, cod motor, cod eroare ca sa-ti spun daca se schimba separat G201 sau nu. In general se schimba cu modulul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in semnatura ...

Oraş:Sibiu

Maşina:vw golf 4 VARIANT

Model:azd 2001

Motorizarea:1.6 16v 105cp

Lui ii e greu sa dea un copy/paste , am facut-oneu pt el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-e greu. erau trecute in alte postari.# 886- #893-#898 ..numai ca am crezut ca ai urmarit :o despre eroare pot sa-ti spun doar ca mec. a spus ca trebuie schimbat( o sa mai fac cat de curand o scanare si at. lamuresc  treaba). locatia senzorului nu cred ca este in modulul ABS la mas. asta din 2000.te rog verifica si daca se schimba numai el sau si cilindrul frana.merci TURBOCIP   de copy/paste. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca mecanicul tau spune asa - fa asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ziua de  azi si mai ales, la noi mai bine intrebi de 3 ori si schimbi odata -daca trebuie-decat sa tot schimbi anumite piese dupa cum spun ''mecanicii'';    mai multe raspunsuri bune >>>ok! :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru G201 poate fi o problema electrica. daca ai masurat si firele si sunt ok, atunci :

Removing –  Lay out sufficient lint free clothes in area of plenum chamber, engine and gearbox. –  Draw off as much brake fluid as possible from brake fluid reservoir using brake filling and bleeding unit -VAS 5234- or extraction unit -V.A.G 1869/4-. –  Connect bleed bottle hose to front left brake caliper bleed valve and open bleed valve. –  Operate brake pedal at least 15 times so that brake master cylinder empties. –  Close front left bleed valve.     –  Pull connector -arrow- off relevant brake pressure sender (the one to be removed). a -  Brake pressure sender 2 -G214- in primary piston circuit b -  Brake pressure sender 1 -G201- in secondary piston circuit –  Remove brake pressure sender.  

 

post-1788-0-00125000-1371234301_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am numai un senzor acolo si 3 fire parca.Ce fire sa masor? Am observat ca daca scot mufa ,ESP nu se mai stinge cand pun contactul.Dupa informatia data de tine se poate schimba numai el...ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

postez o scanare cu vcds

cil1. - 0,75

cil.2 +2,40

cil.3 -0,45

cil.4 -2,35

care injector trebuie schimbat, cod motor este AXR 1,9 tdi VW

exista solutii de curatat asa cum am citit pe forum?

se potrivesc codurile de injector 038 130 073 AG cu 038 130 073 GX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza in aria potrivita si vei primi raspuns .

Nu vezi despre ce se diacuta aici ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este... oricum, asupra injectorului nr.2 trebuie sa te apleci.... el are valoare mare.

 

postez o scanare cu vcds

cil1. - 0,75

cil.2 +2,40

cil.3 -0,45

cil.4 -2,35

care injector trebuie schimbat, cod motor este AXR 1,9 tdi VW

exista solutii de curatat asa cum am citit pe forum?

se potrivesc codurile de injector 038 130 073 AG cu 038 130 073 GX

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probabil ca nu e asa ...

Poate a fost ceva intermitent .

Acum uite ce se zice despre eroarea asta :

Fa o verificare si tine-ne la curent !

------------

00778 - Steering Angle Sensor (G85): Mechanical Failure

Possible Causes

Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting lost

Steering Angle Sensor (G85) Installation Position incorrect

Suspension Geometry incorrect

Possible Solutions

Perform Steering Angle Sensor (G85) Basic Setting

See Vehicle specific Diagnostic Procedures for Details

Check Steering Angle Sensor (G85) Installation Position

Check Suspension Geometry

Turbocip ai avut dreptate, am fost la un service unde mi-au corectat unghiul de fuga, senzorul G85 inidica corect o problema mecanica a directiei, unghiul de fuga al rotilor din fata nu era corect si volanul era putin inclinat stanga. Dupa ce au refacut geometria directiei s-a stins si martorul ESP. Scartaitul rotii din spate nu avea nici o legatura cu ESP-ul, era o bucsa punte spate si arcul era rupt, avea spira de sus lipsa, le-am inlocuit dar nu pot sa ma bucur ca a aprut o alta problema care o sa o postez in topicul aferent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare am si eu o problema cu esp acum vreo 2 luni mergeam prin oras si deodata masina se infraneaza dar intervale foarte scurte mentionez ca sunt in franta mi-am cumparat vag com...... am pus testeru eroare la esp...bun am sters eroarea si nu am mai avut probleme ....acum vreo 5 zile am bagat masina in service la reprezentanta vw  pentru schimbarea distributiei cand am ajuns sa iau masina supriza mecanicu francez imi spune ca am martorul aprins la esp si mai spunea ceva de abs nu prea lam inteles ca nu am mult timp de cand sunt aici am ajuns acasa am bagat testeru intradevar esp electrical circuit fault si sta martorul aprins mereu iar la modul abs o alta eroare dar nu mai tin minte cum se numea . ceea ce nu inteleg e ca inainte de a bagao in sevice nu aveam probleme cu abs dar nici martorul abs nu e aprins. foarte multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce ar trebui sa fac  turbocip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino cu eraorea exacta ; inlocuire sau reparatie g200

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa scanez din nou maine dar stiu sigur cu nu spunea nimik de g200 doar electrical circuit  ceva de genu dar mai bine o sa revin maine ,,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu eroarea


Saturday,27,July,2013,10:58:57:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

Data version: 20111111

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

  Component and/or Version: ESP FRONT MK60      0103

           Software Coding: 0019458

            Work Shop Code: WSC 01317 785 00200

                      VCID: 2C5D75148C1028E

1 Fault Found:

 

00538 - Reference Voltage

            012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi.am si eu o problema cu esp-ul la golful meu.am schimbat capetele de bara,flansele de la amortizoarele fata,dar si un burduf mic de planetara ,iar la plecarea in teste totul a fost ok,doar ca dupa circa 10 km becul de la esp a ramas aprins si nu mai da nici un semn ca ar vrea sa se stinga.mentionez ca masina trage la fel in continuare si imi merg si stopurile de frana.pana ajung la un tester poate ma ajuta vreun coleg cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara o diagnoza nu avem cun=m sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru la vreo 2 Golfuri si un Toledo dupa aceleasi reparatii. Cred ca este nevoie de readaptare la G85. Dar, asa cum spune si AlBundy, este necesar un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mai facut cativa km prin oras asta dupa ce am rezolvat problema unghiului de fuga la un specialist,iar azi de dimineata am avut parte de o surpriza placuta.cand am pus contactul becul de la esp s-a stins normal odata cu cel de abs.ca si concluzie cred ca diferenta de la unghiul de fuga la roti era prea mare si asta a influentat esp-ul meu.o zi buna si fara incidente.ms pt sfat colegu bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am fost la reprezentanta astazi sa imi spuna exact problema si mi-a spus ca trebuie sa schimb un senzor de presiune la programul de stabilizare electronica-esp- nush ce e ala  mi-a aratat ca e pe undeva in spatele motorului sub lichidu de frana  am cautat pe net dar nu am gasit  banuiesc ca trebuie cu tot cu piesa aia mare nush oricum mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!